Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Herceg
Nikakvih pravila nema,ako se auto sredi profesionalno,iznutra dubinsko svana poliranje u makar tri prelaza,plastike se obnove tesko da ce izgledati lose. Jedino sto je donekle pouzdano je mijerenje kompresije svakog cilindra i to nekad nije sigurno zbog raznih aditiva koje dodavaju u ulje. Jednom sam kupio auto na prvi pogled pokazalo se odlicno a drugi put sam dugo trazio da bude u malo boljem stanju,ispostavilo se da sam bacio pare.Auto je izgledao kao nov ali nakon 20,000 km. je bukvalno poceo da se raspada i kvari sedmicno po jednom dizne,turbina,eletronika itd.
nesh_bros
Mislim da nema pravila.. To je macka u dzaku, pa kako prodjes. Ja prvi put extra, a sada jbg malo losije. Gledali i majstori i servisne knjige, pa to je bzvz..
Yugo
Kupiš Yugo za 150e i niko ne može da te prevari. Prevario si se sam. :-)