EVO ZAŠTO VLADE DIVAC IMA NAJVEĆE SRCE: Pročitajte ovo i shvatićete šta je ZAISTA bitno u životu!
Veliko srce, projekat koji sprovode Eurobank i Fondacija Ana i Vlade Divac, kroz izdavanje posebne kobrendirane kreditne kartice omogućava svim građanima da učestvuju u humanitarnoj akciji pomoću koje je do sad obnovljeno 25 igrališta i vrtićima širom Srbije!
Društvena odgovornost kompanija je širok pojam. U osnovi je to plemenita aktivnost od koje celo društvo ima korist, a da zaista može biti tako videli smo i prošle godine tokom katastrofalnih poplava.
S druge strane, ne mali broj kompanija CSR koristi da promoviše sebe kroz projekte diskutabilne vrednosti. Nedavno organizovano obeležavanje 5. rođendana jednog od značajnijih domaćih CSR projekata "Veliko srce", podstaklo nas je da istražimo kako se to radi u svetu. Iz pregršt primera, izdvojili smo nekoliko koji se izdvajaju inovativnošću i vrednošću za zajednicu.
Tako je, na primer, kompanija Pedigree, svetski lider u oblasti hrane za kućne ljubimce, raspisala je konkurs putem društvenih mreža. Pozvala je ljubitelje pasa nominuju gradove u SAD u kojima se nalaze azili za pse, kako bi praktično zajednica odredila gde će Pedigree izvršiti donaciju. Pored toga, što se ova ideja direktno naslanja na delatnost kompanije, upotreba društvenih mreža je omogućila da se kratkom roku aktivira preko 25 miliona ljudi.
S druge strane, Lee Jeans je 1996. godine počeo da obeležava Nacionalni dan džinsa (Lee National Denim Day) tokom kojeg zaposleni u kompanijama koje učestvuju mogu na posao doći u farmerkama ako doniraju 5 dolara za borbu protiv raka dojke. Kako se akcija širila, tako se danas prvi petak u oktobru obeležava i van korporativnog okruženja, a sama akcija je omogućila prikupljanje preko 90 miliona dolara donacija!
Izuzetan je i primer kompanije Procter & Gamble koja je nakon razaranja uragana Katrina, otišla na lice mesta sa preko 400 mašina za pranje veša, besplatnim praškom i volonterima koji su pomagali porodicama pogođenim uraganom. Oprano je preko 33.000 komada odeće, a kompanija je dodatno pomogla prodajom vintižd Tide majica – sredstva od prodajer su donirana radi otklanjanaj posledica poplava.
Da i mi imamo inovativne i za društve vredne primere, pokazuje upravo Veliko srce, projekat koji sprovode Eurobank i Fondacija Ana i Vlade Divac, a koji je ušao u šestu godinu realizacije. Kroz izdavanje posebne, kobrendirane kreditne kartice, "Veliko srce" omogućava i svim građanima da učestvuju – jer se od svake transakcije ovom karticom deo odvaja u fond pomoću kojeg je obnovljeno 25 igrališta i vrtićima širom Srbije. Na ovaj način se do sada preko 22.000 građana uključilo u projekat!
(Telegraf.rs)
Video: Dragana Mirković sagradila kuću porodici sa Golije
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.