Mislim da hrana,kafa,voda,sokovi moraju biti smesteni u manjem i prilagodjenom specijalnom frizideru u samo ckokpitu kao i prilagodjeni toalet u samom kockpitu.
Da bi se to moglo izvesti sadasnji avioni moraju biti prepravljeni to jest da ckokpit bude veci kako bi sve toalet za pilote i manji frizider bio dostupan pilotima unutar ckokpita.'
Na taj nacin bi se potpuno izbeglo otvaranje vrata ckokpita i odlazak do putnickog toaleta.
Sigurnost nije samo u vratima ckokpita vec da se pilotima omoguci hrana ,napitak kao i toalet u samom ckokpitu.
Sta moze jedna stjuardesa da pomogne u ckokpitu posto ona ili on nema znanje upravljanja avionom.
Zato je jako bitno da pilot sa jedan/dva kopitlota bude u redovnoj postavi pri medjunarodnim letovima.
Takodje kodirana vrata da se spolja mogu otvoriti od pilota ili kopilota a ne sekirom .
Bezbednost aviona se pokazala nepouzdanom jos uvek jer se nemisli na najsitnije detalje bezbednosti putnika,avionskog osoblja i samog aviona
Letim cesto iz Copenhagena za Sarajevo i Beograd. I u Air Bosna i u Air Serbia je bilo da stjuardese
unose pilotima hranu,kafu unutar ckokpita sto je nedopustivo da se vrata ckokpita otvaraju u toku leta aviona.
Bezbednost je dakle nula !
Airbus ima tehničkih problema od samog početka, mnogo novca je u igri i istina se krije, jer iza padova aviona, niti stoje avio kompanije, niti ljudske greške, niti depresivni kopiloti samoubice, već tehnički nedostatci letelice. U igri je mnogo para pa je zato i istina skupa na hiljade zivota.
Treba imati na umu da je broj letova porastao u proteklih 10 godina mnogo. Od 2014e godine ima preko 100.000 letova dnevno u celom svetu. Letenje nije nista manje bezbedno danas nego pre nekoliko godina, cak naprotiv. Ali uz porast letova logicno je da ce porasti i broj nesreca koji je neverovatno mali u odnosu na broj letova. Pre, kad je letova bilo malo, bilo je i mnogo malo nesreca pa nismo svakih 2 meseca citali o novim nesrecama. A smo sad pod utiskom da se avioni odjednom ruse sto je jednostavno pogresno.
Kolko zvuci strasno to je opet minimalan broj nastradalih u odnosu na broj prevezenih putnika. Naravno trebalo bi da bude 0, a zasto nije verujem da niko nema pouzdan odgovor imajuci u vidu bezbednosne provere koje su na visokom nivou u ovom poslu. Daleko veci broj ljudi gine u svakodnebnim nesrecama i statisticki gledano voznja avionom je jedna od najbezbednijih stvari koje covek moze da uradi. Iako sam toga svestan moja zadnjica nece uskoro sesti u avion, drzim se nesigurnog, ali poznatog drumskog saobracaja... :)
kalimero
Jeziva statistika..samo u Nemačkoj prošle godine u saobraćajnim nesrećama poginulo više od 3000 ljudi!
Podelite komentar
mihailovic
Mislim da hrana,kafa,voda,sokovi moraju biti smesteni u manjem i prilagodjenom specijalnom frizideru u samo ckokpitu kao i prilagodjeni toalet u samom kockpitu. Da bi se to moglo izvesti sadasnji avioni moraju biti prepravljeni to jest da ckokpit bude veci kako bi sve toalet za pilote i manji frizider bio dostupan pilotima unutar ckokpita.' Na taj nacin bi se potpuno izbeglo otvaranje vrata ckokpita i odlazak do putnickog toaleta. Sigurnost nije samo u vratima ckokpita vec da se pilotima omoguci hrana ,napitak kao i toalet u samom ckokpitu. Sta moze jedna stjuardesa da pomogne u ckokpitu posto ona ili on nema znanje upravljanja avionom. Zato je jako bitno da pilot sa jedan/dva kopitlota bude u redovnoj postavi pri medjunarodnim letovima. Takodje kodirana vrata da se spolja mogu otvoriti od pilota ili kopilota a ne sekirom . Bezbednost aviona se pokazala nepouzdanom jos uvek jer se nemisli na najsitnije detalje bezbednosti putnika,avionskog osoblja i samog aviona Letim cesto iz Copenhagena za Sarajevo i Beograd. I u Air Bosna i u Air Serbia je bilo da stjuardese unose pilotima hranu,kafu unutar ckokpita sto je nedopustivo da se vrata ckokpita otvaraju u toku leta aviona. Bezbednost je dakle nula !
Podelite komentar
Avatar
Airbus ima tehničkih problema od samog početka, mnogo novca je u igri i istina se krije, jer iza padova aviona, niti stoje avio kompanije, niti ljudske greške, niti depresivni kopiloti samoubice, već tehnički nedostatci letelice. U igri je mnogo para pa je zato i istina skupa na hiljade zivota.
Podelite komentar
alexey
ljudima da je namenjeno da lete imali bi krila
Podelite komentar
avijaticar
Pa u Srbiji je toliko ljudi poginulo u saobracajnim nesrecama. Ipak mislim da je avion jedno od bezbednijih prevoznih sredstava.
Podelite komentar
pera
Treba imati na umu da je broj letova porastao u proteklih 10 godina mnogo. Od 2014e godine ima preko 100.000 letova dnevno u celom svetu. Letenje nije nista manje bezbedno danas nego pre nekoliko godina, cak naprotiv. Ali uz porast letova logicno je da ce porasti i broj nesreca koji je neverovatno mali u odnosu na broj letova. Pre, kad je letova bilo malo, bilo je i mnogo malo nesreca pa nismo svakih 2 meseca citali o novim nesrecama. A smo sad pod utiskom da se avioni odjednom ruse sto je jednostavno pogresno.
Podelite komentar
GORKI
Neko ih namerno ruši.
Podelite komentar
Wilson
@GORKI
Upravu si, NATO...
Podelite komentar
Boki
Kolko zvuci strasno to je opet minimalan broj nastradalih u odnosu na broj prevezenih putnika. Naravno trebalo bi da bude 0, a zasto nije verujem da niko nema pouzdan odgovor imajuci u vidu bezbednosne provere koje su na visokom nivou u ovom poslu. Daleko veci broj ljudi gine u svakodnebnim nesrecama i statisticki gledano voznja avionom je jedna od najbezbednijih stvari koje covek moze da uradi. Iako sam toga svestan moja zadnjica nece uskoro sesti u avion, drzim se nesigurnog, ali poznatog drumskog saobracaja... :)
Podelite komentar
Pazarac
@Boki
Kad budem znao leteti
Podelite komentar