Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Cole
Eto u cemu je bio problem.
strvarno?
Ja radim kod lufthanse u Köln-u. Mogu reci da su avioni tehnichki 100% u redu . Personal je visoko kvalifikovan. Iz svog iskustva bih uvek prvo seo kod lufthanse pa onda dalje. Zbog jednog choveka ne smemo da osudjijemo ceo kolektiv. Koliko ludih i pijanih bus vozacha imash na putu? Uvek neko moze da ukenja stvar.
ap0calypto
"Gori krilo naseg aviona, kako cemo stici do Londona?" - Foliranti, klasika