OVO SU TEORIJE ZAVERE O PADU AVIONA: Mnogi ne veruju da ga je kopilot namerno oborio!

Komentari

  • Zakon

    29. mart 2015 | 15:03

    Najlakse optuziti muslimane..to uvek pali. Sramota

  • Zakon

    29. mart 2015 | 15:02

    Nesto OPET Ameri muljaju.

  • sudbina

    28. mart 2015 | 10:31

    Ko-pilot je izvrsio promenu visine leta(100 m) aviona cim je pilot izasao,i zakljuco vrata. Znaci namerna reakcija. Trovanje gasom je glupost,osim ako nije popusio dzoint ili malo kreka... Pilot je pokusao da provali vrata ali na zalost neuspesno. Posle 11/9 ona su blindirana. Ko se vozi nasim avionima neka pri ulazu baci pogled levo ka kabini i vidi kako izgleda " ragasto" od pilotske kabine. Snimac glasa je preslusan i cuju se udarci,vriska i pokusaji da se provali unutra. A sto se odstete tice da je tehicka greska svako dobija po 150000,a u ovom slucaju granica ne postoji. Mogu biti i milioni po osobi ukoliko je menadzer,fudbaler,...a za bebu pored 150000 teoretski nista. Zato im "ova" verzija ne ide u prilog. A da li je sve to "smisljeno" iz nekog razloga ne znam. Nemci su to ;)

  • Svetlana

    28. mart 2015 | 10:18

    Zivim u Nemackoj ,u svakoj ulici po jedna praksa za psihoterapije,dosta bolesnih umova,ja samo cekam da kazu Srbin

  • Srbija & RS

    28. mart 2015 | 10:01

    Tesko je poverovati u bilo koju verziju pada aviona ali jedno je sigurno - pao je i prici je, narodski, kraj! U nekom drugom vremenu unazad bila bi to sasvim drugacija i verovatno mnogo ubedljivija teorija o padu aviona no u vremenu mnogih zala, terorizma, ratova, ekonomskih strahova, previranja...i kojecega sve ne tesko se ubediti u pricu da je pilot bio depresivan i sl. Mislim, presmesno..Ja verujem u, nazalost, jos jedan novi osmisljeni nebeski "put u smrt"!? Zao mi je ali...

  • Marija

    28. mart 2015 | 07:45

    Zasto bi se verovalo Svi lazu Istorija je to dokazalala mnogo pita

  • nenad X

    28. mart 2015 | 07:40

    Da je bio musliman pilot, verovatno bi bio samoubica ili terorista i tada bi svim medijima bilo ok a posto je nemac......

  • kosovar

    28. mart 2015 | 04:02

    Ovo je katolicki terorista,da je kojim slucajem musliman ne bi bilo istrage odma bi bio terorista a ovako je psihopata kao i uvijek.Sramota

  • tetreb

    28. mart 2015 | 03:20

    Opet amerikanci! Zar moraju gurati nos u sve pa i u ovu nesrecu!?

  • D.P.

    28. mart 2015 | 01:44

    Pilot je bio Lužički Srbin. Voleo je Slavene i Putina i izvršio samoubilački napad kao i muslimani što rade svojima tako je in to uradio. Proverite mu političko opredeljenje. Englezi su ih bombardovali 1945 na kraju rata da nebi preuzeli vlast u nemačkoj. Ceo svet je pokvaren a momaka se smučio zapad. Laka im svima crna zemlja.

  • Svetlana

    27. mart 2015 | 23:19

    Kako je moguce da u tako uredenoj zemlji jedan psiho IMA dozvolu da leti a zasto bi francuzi lagali za Lufthansu nije mi jasno

  • Kapucino

    27. mart 2015 | 22:42

    Sad vise nista nije vazno.

  • Nebitan

    27. mart 2015 | 22:30

    Ako je istina to sto pisu za njegovo psihofizicko stanje, onda ja nikad vise necu leteti sa Nemackim avioprevoznicima, posto to znaci da kod njih moze bas svako da pilotira avion i da uvek izvrsi zlocin rusenjem aviona punog putnika. Ako je Nemacka kontrola pilota na tako niskoj ravni onda im je bolje da zatvore sve aviokompanije. Nesto mi se cini da je verovatnoca da je kopilot namerno srusio avion vrlo neznacajna u odnosu da je elektronika zakazala. U svakom slucaju, ja vise ne letim Nemackim avionima.

  • Vesna

    27. mart 2015 | 22:29

    Okrivljuju pilota jer tako je on kriv znači može biti bilo koji pilot bilo koje kompanije,a ako priznaju da je do aviona onda će ta kompanija da izgubi milijarde jer niko neće hteti da leti sa njima!Uvek se sve vrti oko para.

  • Daki

    27. mart 2015 | 22:05

    Velika zalost,tuga...

  • Viola

    27. mart 2015 | 21:54

    Ne zelim verovati u teorije ove vrste. Gde su dokazi? Pitanje: Zar Lufthansa ne vrsi opsezne psihofizicke provere za pilote? Ovo je propust kómpanije,ako naglasava da je kopilot bio psîho labilan. Treba da rodbima stradalî tuzi kompaniju ,jer namerno narusava bezbednost.

  • Neso cupo Chicago

    27. mart 2015 | 21:51

    Ja licno nevjerujem ni u jednu pricu a pogotovo kad je Amerikanci plasiraju

  • Saska

    27. mart 2015 | 21:43

    Ovo je neverovatno...

  • --.major. MILAN TEPIC R.S.K.

    27. mart 2015 | 21:42

    Nisam bas ubjedjen daje koilot srusio avijon od jedne kompanije koja je u svjetu najsigurnija avio kompanija. Ja mislim da je ipak terorista ovo izveo a kompanija to nesmije objaviti jer tada nisu najbolji prevoznik . Najbezbolnije je da se okrivi pilot ili kopilot njih tako vise nema a onda ugled kompanije nece biti urusen. To je moje licno zapazanje mislim da negresim a mislim da snimak nikada nece pustiti da ga cuje javnos a i ako ga cuje to se moze sve podesiti danas to nije problem ima tehnike za takove svari da se izmiksaju glasovi i drugo.

    • 27. mart 2015 | 22:02

      Yugo

      @--.major. MILAN TEPIC R.S.K.

      Pa zasto ne bi bas taj kopilot bio terorista i radio za neku teroristicku sluzbu naravno kriscansku, ili verujes i mislis da teroristi mogu da budu samo muslimani

    • 27. mart 2015 | 23:15

      Vesna

      @--.major. MILAN TEPIC R.S.K.

      Ma daj Boga ti,pa kao prvo da je teroristicki napad odmah bi se oglasila ter.org. i preuzela odgovornost na sebe jer su oni ponosni na takve stvari ,a kao drugo šta ima avio kompanija štim? Ništa. .Njima bi bilo najlakše da prebace krivicu da je ter.napad i skinu sebi kamen sa grbače.

  • Nina Bec

    27. mart 2015 | 21:32

    Ja bih samo da pitam: " Gde je treca osoba, clan posade iz kokpita"? S obzirom da stalno pratim dokumentarce o avionskim nesrecama ( Nat. Geo.- Sekunde do katastrofe) vidim da je u kokpitu uvek najmanje 3 clana posade neophodne za let. Pilot, kopilot i navigator. Zasto treceg clana niko ne pominje? Da nije i on izasao da muva stjuardese?

    • 27. mart 2015 | 21:49

      mira

      @Nina Bec

      Nije obavezno prisustvo treće osobe na "kratkim" letovima, već samo na interkontinentalnim. Od juče su ipak, mnoge kompanije (swiss, easyjet, čak i lufthansa)odlučile da promijene pravila

  • Cop

    27. mart 2015 | 21:27

    Sta se desavalo sa akceleratorom u Svajcarskoj. Bio je neki kvar bas kad je pao aciom

    • 27. mart 2015 | 22:24

      Horus

      @Cop

      Odosmo bas predaleko...

    • 6. april 2015 | 20:47

      ves77

      @Cop

      Šta ti je propaganda! Ti izjaviš kvar na HCR-u, pa svi za tobom: jes' stvarno! Ti i nemaš pojma da je tvoj "akcelerator" već , mislim, dve godine na dogradnji za nove projekte i tek će biti pušten u rad ovih dana. Ali, teorije zavere su uvek mističnije i interesantnije od nekog normalnog objašnjenja, pada aviona!

  • Kasapin

    27. mart 2015 | 21:09

    A sta su trazila 3 miraza borbenih aviona pored njega mozda su ga oni oborili jer je bio otet.

  • Toni

    27. mart 2015 | 21:05

    Ma Rusi ga oborili

  • milanCHe

    27. mart 2015 | 20:37

    1. U zraku kabine pronađeni su orgono-fosfati, poznata neurotoksićna kemikalija koja se koristi kao plamen i plastifikator motornog ulja. 2. Putnici zrakoplova izloženi su tim kemikalija, a što može uzrokovati nesvjesticu pilota i uništavanje zdravlja. 3. Posljedice utjecaja ovog neurotoksina na pilote u letu mogu uzrokovati smrt putnika. 4. Do sada nije napravljen niti jedan zrakoplovni senzor koji bi mogao mjeriti te toksine u zraku kopkpita pa pilote nije moguće na to upozoriti. Mediji su prešutjeli i da je zbog neurotoksina u kokpitima aviona bilo čak 201 incident u samo jednoj godini, i to uvijek u Germanwings avionima. I subjektivno, prema ovom istraživanju jedino što možemo zaključiti je da su građani Njemačke, ali i svijeta namjerno obmanuti zbog mogućeg kolapsa jedne od većih aviokompanija u svijetu koja je nanovo ubila svoje putnike. Jer, kadtad netko će morati odgovoriti na pitanja zašto se ove bitne informacije skrivaju? Ili pak neće, kako to obično biva. Čini se kako toksične kemikalije u Germanwings avionima o kojima je Njemačka brujala proteklih tjedana koje prema službenim informacijama mogu usmrtiti putnike zbog nesvjestice pilota mogu objasniti ono što se dogodilo u francuskim Alpama, ali isto se tako čini da su uigrani mediji nešto tako važno namjerno prešutjeli. Vjerujemo da je svima zanimljivija verzija da 28-godišnji mladić sruši avion i ubija putnike zbog neke svađe, dovoljno zanimljiva da svi zaborave na istinu, i da se pitanja o aviokompaniji Lufhthansa više nikada ne postavljaju!

  • Dusan

    27. mart 2015 | 20:26

    Vec ste zaboravili rusenje aviona u Ukrajini,go ga bese tamo obori?

  • pepo

    27. mart 2015 | 20:24

    U utorak vece sam gledao nemacku televiziju i prikazivali su Kako se kretao avion, kad je poceo da smanjuje visinu to je trajalo nekoliko minuta, da bi onda nekih 30 sekundi poceo opet da se penje i onda je opet poceo da se spusta. Ako je hteo da se ubije zasto je pokusao da pidigne avion, ali tu putanju vise niko ne spominje. Govorili su tada i o kompjuterskom programu koji radi na bazi senzora koji su montirani na avion i mjere visinu brzinu itd, taj program se pre nekog vremena pokvario na jednom airbusu od Lufthansa i piloti su ga iskljucili jer je radio pogresne radnje i jedva se izvukli iz te teske situacije. Ovako brzo optuziti mrtvog coveka i tako spasavati sudbinu lufthanse je vise nego licemerno. Uostalom ustedece mnogo mnogo para koje bi trebali da isplate familiji poginulih, jer oni "nisu krivi". Platice samo po ca. 140 Hiljada eura za svakoj poginulog, jer je to zakonski u EU, bez obzira sta je uzrok bespreche, s tim da Lufthansa sigurno osiguranje za takve nesrece i to ce naplatiti od osiguranja. Smucili su mi se oni iz upravnog odbora lufthanse kako optuzuju coveka bez da je pronadjena memorijska iz crne kutije

    • 28. mart 2015 | 10:02

      Crni Gruja

      @pepo

      A šta ste očekivali? Da Lufthansa prizna grešku. Ako ste to očekivali, malo ste naivni. Mrtva usta ne govore i najlakše je optužiti onog ko ne može da se brani. Sve je to surovi kapitalizam, koji gazi i žive i mrtve. Pričaće se o ovome još koji dan i posle nikom, ništa... Do sledeće avio nesreće.

  • NL

    27. mart 2015 | 20:07

    Istina je samo da su svi putnici nastradali, zajedno sa posadom. Zasto? Kako? Jedno veliko pitanje. Iz prve crne kutije i citanje memorijske kartice protumacili su samo ponasanje pilota. Gde je druga memorijska kartica? Da li cemo ikada saznati istinu? .....

    • 27. mart 2015 | 22:20

      Horus

      @NL

      Druga je u rukama onih koji imaju interes da sakriju istinu.

  • Krim2

    27. mart 2015 | 19:58

    Zamislite da je kopilot bijo MUSLIMAN ,, kakva bi bila IZJAVA svetskih medija ,,

  • Postar

    27. mart 2015 | 19:57

    Da sacuvas zive okrivi mrtve. Zvuci poznato.

  • Krim2

    27. mart 2015 | 19:55

    Zivim u D , ovo je neuobicajena stvar za zemlju kakva je D ,a jos vise da ovakav nacin koriste kao razlog rusenja ,, Gluposti iza koje stoje avijo Koncerni i Kompanije da neulaze u detalje ove nesrece ,,

  • Munja

    27. mart 2015 | 19:54

    Sada imamo i pilote psihopate,ma dajte ljudi molim vas!SAMO NAS LAZU!

  • Duska

    27. mart 2015 | 19:45

    Ne verujem da je depresija uzrok.Velika verovatnoca,kvar na avionu,al je tuzno sto svaljuju krivicu na pokojne

  • Komandant

    27. mart 2015 | 19:38

    Da kompanija sacuva posao najbolje okriviti pojedinca

  • misirac

    27. mart 2015 | 19:33

    ...da zapuše usta, a ne uši;)

  • Aleksandar

    27. mart 2015 | 19:31

    Ne verujem, nece da priznaju kvar ili neodradjen servis kako treba, da ne bi pale akcije kompanije.

  • Valentina

    27. mart 2015 | 19:22

    A To sto je bio na bolovanje ? A Da je ipak bio tu jel se racuna To ?

  • sale

    27. mart 2015 | 19:21

    Pa sad bi najbolje bilo da izmislite da su ga Rusi oborili.

  • Gacko

    27. mart 2015 | 19:19

    Cuj guske ih ruse, sad ce i vrabci.

  • Zezator

    27. mart 2015 | 19:12

    Previse se brzo dalo najjednostavnije objasnjenje. Isto tako nedostatak druge crne kutije je sumnjiv.

  • kiki

    27. mart 2015 | 19:09

    Istina je negde tamo!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA