OVO SU TEORIJE ZAVERE O PADU AVIONA: Mnogi ne veruju da ga je kopilot namerno oborio!

  • 57

Vest da je avion "Džermanvingsa" oborio kopilot Andreas Lubic odjeknula je u čitavom svetu, a u isto vreme je poslužilo avio-kompaniji Lufthanza da kroz celu situaciju prođe bez dodatnih pitanja javnosti. Na ovaj način su najverovatnije želeli da "zapuše" uši svima, koji su nagađali šta je ZAISTA razlog pada ovog aviona.

Ono što je, takođe, sumnjivo, jeste činjenica da su bukvalno odmah izašli u javnost sa rešenjem uzroka pada, a da su odmah svi drugi faktori koji su mogli da utiču na nesreću otklonjeni.

OVO SU PILOTI SAMOUBICE: Oni su odgovorni za smrt 572 osobe!

Međutim, da li je zaista sve baš tako bilo?

Ovo je već druga nesreća za godinu dana u kojoj su ubijeni mnogi, nedužni ljudi, a informacije o tome šta se zaista dogodilo nisu dobijene. Odnosno, jesu, ali većina smatra da je to samo način da se znatiželjnim ljudima i porodicama poginulih "zamažu" oči.

Da, shvatili smo da je najlakše reći da je avion oboren krivicom pilota ili kopilota, koji su sada mrtvi i nemaju mogućnost da bilo šta kažu u svoju odbranu. S druge strane, da bi neki čovek bio u pilotskoj kabini i zaslužio to mesto, mora da prođe bezbroj psihofizičkih testova, koji će potvrditi njegovu spremnost.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

Zbog toga mnogi čisto sumnjaju da mu je ravnoteža uma bila toliko narušena da je oduzeo život sebi i ostalim putnicima u avionu.

Kako bismo odgovorili na nedoumice povodom ove nesreće, rešili smo da uzmemo u ozbir sve teorije zavere koje su se ovih dana nametnule.

1. KOPILOT JE KRIV ZA NESREĆU, BIO JE U DEPRESIJI 

Imao je depresiju i skrivao je od prijatelja - nemački mediji javili su ranije da je, prema internim dokumentima, Lubic bolovao od depresije i da je na lečenju proveo ukupno godinu i po dana. U njegovom stanu pronađene su pocepane potvrde o bolovanju, uključujući i bolovanje za dan kada se dogodila nesreća.

Foto: Facebook Foto: Facebook

- Ostavila ga devojkaMladi kopilot Andreas Lubic verovatno je prolazio kroz "ličnu krizu" u trenutku stravičnog pada aviona, prenose svetski mediji. U medijskim izveštajima navodi se kako se 28-godišnjak borio s emocijama i depresijom nakon propale veze. Veruje se kako je upravo to bio razlog zašto je odlučio da odvede 150 putnika i članova posade u smrt! Takođe, u izveštajima koje navode razni svetski mediji stoji i da je kopilot samo tiho disao kada je ostao sam u kokpitu, što je dokaz da je namerno hteo da obori avion. Međutim, da li je to dovoljan dokaz? On je, objektivno govoreći, mogao da se onesvesti i da se zato avion surva u planine.

JOŠ JEDNA TEORIJA O NESREĆI: Kopilota ostavila devojka, pa je zato srušio avion!

2. NESTALA MEMORIJSKA KARTICA IZ CRNE KUTIJE

Francuski istražitelji su iz prve crne kutije aviona Erbas A320 izvukli sve neophodne podatke, ali kada je na red došla druga kutija, memorijske kartice nije bilo. Pronađeno je samo kućište, bez sadržaja.

PAD AVIONA U FRANCUSKOJ: Memorijska kartica iz druge crne kutije NESTALA!

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

Pre ove zvanične izjave istražitelja, Francuska je oštro demantovala da je kutija pronađena, dok su američki mediji uveravali javnost u suprotno. Ovo je dovelo do toga da se svi pitaju zašto su francuske vlasti poricale, ako nemaju šta da sakriju? I zašto je istina o crnoj kutiji bila objavljena baš od strane američkih medija?

KO OVDE LAŽE? Amerikanci tvrde da je pronađena druga crna kutija, Francuzi demantuju!

3. TEHNIČKI PROBLEM SA TOČKOVIMA

Portparol Lufthanze je izjavio da se avion srušio u francuskim Alpima jer je imao tehnički problem sa vratima koja zatvaraju prednje točkove. Problem je bio vezan za otvor, odnosno za mehanizam koji se otvara i zatvara u trenutku kad se uključuje uređaj za sletanje.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

4. GUBITAK PRITISKA U KABINI

"Bild" je u spekulacijama o mogućim razlozima pada aviona, napisao da je gubitak pritiska u kabini mogao da bude jedan od uzroka. Pri naglom gubitku pritiska, na primer zbog neke eksplozije, vazduh se "usisava" i putnicima preti da se u roku od 10 do 15 minuta smrznu ili uguše. Ukoliko dođe do ovakve situacije, posada mora da spusti avion na 10.000 stopa, kako bi putnici mogli da dišu.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

5. TERORISTIČKI NAPAD

Španska policija je posvetila svoj rad proveri video-zapisa o ulasku putnika u avion kako bi dovela pad u vezu za terorizmom. Međutim, nemačke i američke vlasti su izjavile da za sada nema ovakvih indikacija.

RUŠE IH TERORISTI I OBARAJU GUSKE: Ovo su najčešći razlozi zbog kojih padaju avioni (VIDEO)

Verujemo da svako od nas u glavi može da krerira neku svoju priču o padu aviona, a ono što je očigledno je da je najzanimljivija verzija za široke mase bila ta da je kopilot namerno srušio avion i oduzeo život mnogobrojnim žrtvama.

Zato slobodno možemo da pitamo sve vas u šta verujete i kakvo vam je mišljenje/stav povodom ove nesreće?

(A.Đ.)

 

 

Video: Siniša je od druga dobio bubreg: "Jedan je Branko, sada smo braća za ceo život"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • pepo

    27. mart 2015 | 20:24

    U utorak vece sam gledao nemacku televiziju i prikazivali su Kako se kretao avion, kad je poceo da smanjuje visinu to je trajalo nekoliko minuta, da bi onda nekih 30 sekundi poceo opet da se penje i onda je opet poceo da se spusta. Ako je hteo da se ubije zasto je pokusao da pidigne avion, ali tu putanju vise niko ne spominje. Govorili su tada i o kompjuterskom programu koji radi na bazi senzora koji su montirani na avion i mjere visinu brzinu itd, taj program se pre nekog vremena pokvario na jednom airbusu od Lufthansa i piloti su ga iskljucili jer je radio pogresne radnje i jedva se izvukli iz te teske situacije. Ovako brzo optuziti mrtvog coveka i tako spasavati sudbinu lufthanse je vise nego licemerno. Uostalom ustedece mnogo mnogo para koje bi trebali da isplate familiji poginulih, jer oni "nisu krivi". Platice samo po ca. 140 Hiljada eura za svakoj poginulog, jer je to zakonski u EU, bez obzira sta je uzrok bespreche, s tim da Lufthansa sigurno osiguranje za takve nesrece i to ce naplatiti od osiguranja. Smucili su mi se oni iz upravnog odbora lufthanse kako optuzuju coveka bez da je pronadjena memorijska iz crne kutije

  • milanCHe

    27. mart 2015 | 20:37

    1. U zraku kabine pronađeni su orgono-fosfati, poznata neurotoksićna kemikalija koja se koristi kao plamen i plastifikator motornog ulja. 2. Putnici zrakoplova izloženi su tim kemikalija, a što može uzrokovati nesvjesticu pilota i uništavanje zdravlja. 3. Posljedice utjecaja ovog neurotoksina na pilote u letu mogu uzrokovati smrt putnika. 4. Do sada nije napravljen niti jedan zrakoplovni senzor koji bi mogao mjeriti te toksine u zraku kopkpita pa pilote nije moguće na to upozoriti. Mediji su prešutjeli i da je zbog neurotoksina u kokpitima aviona bilo čak 201 incident u samo jednoj godini, i to uvijek u Germanwings avionima. I subjektivno, prema ovom istraživanju jedino što možemo zaključiti je da su građani Njemačke, ali i svijeta namjerno obmanuti zbog mogućeg kolapsa jedne od većih aviokompanija u svijetu koja je nanovo ubila svoje putnike. Jer, kadtad netko će morati odgovoriti na pitanja zašto se ove bitne informacije skrivaju? Ili pak neće, kako to obično biva. Čini se kako toksične kemikalije u Germanwings avionima o kojima je Njemačka brujala proteklih tjedana koje prema službenim informacijama mogu usmrtiti putnike zbog nesvjestice pilota mogu objasniti ono što se dogodilo u francuskim Alpama, ali isto se tako čini da su uigrani mediji nešto tako važno namjerno prešutjeli. Vjerujemo da je svima zanimljivija verzija da 28-godišnji mladić sruši avion i ubija putnike zbog neke svađe, dovoljno zanimljiva da svi zaborave na istinu, i da se pitanja o aviokompaniji Lufhthansa više nikada ne postavljaju!

  • Zezator

    27. mart 2015 | 19:12

    Previse se brzo dalo najjednostavnije objasnjenje. Isto tako nedostatak druge crne kutije je sumnjiv.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA