OVO SU PILOTI SAMOUBICE: Oni su odgovorni za smrt 572 osobe!
Kopilot aviona nemačke kompanije "Džermanvings" koji je pao u utorak u francuskim Alpima, koji je osumnjičen je da je namerno izazvao nesreću u kojoj je poginuo zajedno sa 149 putnika i članova posade. A ono što je šokantno jeste da ovo nije prvi slučaj da se pilot i kopilot smatraju odgovornim za neku nesreću.
PILOT NAMERNO SRUŠIO AVION? Posvađao se sa kopilotom, pa blokirao sedištem ulaz u kokpit!
U periodu od 1982. do 2013. godine, desilo se pet nesreća, za koje se smatraju odgovorni piloti aviona. Zajedno sa ovim padom aviona, koji se desio na jugu Francuske, život su izgubile 572 osobe.
Ovo je spisak nekih od sličnih nesreća za koje se smatra da su ih piloti namerno izazvali:
29. novembar 2013 - Pilot aviona kompanije LAM iz Mozambika namerno je srušio "embraer 190" u severoistočnoj Namibiji. Avion je krenuo iz Maputa za Luandu, u Angoli, sa 33 čoveka. Po rezultatima istrage, kapetan se zaključao u pilotskoj kabini, sprečavajući kopilota da uđe i ignorisao je upozorenja.
MOZAMBIK: Kapetan namerno srušio avion!
31. oktobar 1999 - "Boing 767" kompanije "Idžipt er" (Egipt Air) se srušio u Atlantik kod obale Masačusetsa (severoistok SAD), ubrzo posle poletanja iz Njujorka za Kairo, što je izazvalo pogibiju 217 ljudi. Američka agencija za bezbednost saobraćaja (NTSB) je zaključila da je to bilo samoubistvo kopilota. Analiza "crne kutije" je potvrdila da je on bio sam za komandama tokom pauze kapetana, pošto je avion dostigao brzinu krstarenja. Po snimaču razgovora u pilotskoj kabini, kopilot je izgovorio kratku molitvu, isključio autopilota i obrušio avion u okean. Egipatske vlasti su odbile taj nalaz istrage, dok je američka štampa izvestila da je kopilot imao finansijskih problema i da je bio nezadeovoljan položajem u kompaniji.
19 decembar 1997 - Pola sata posle poletanja iz Džakarte za Singapur, "boing 737" kompanije "Silk Air" iz Singapura se srušio u reku na ostrvu Sumatra, te su poginula sva 104 putnika i člana posade. Američki istražitelji su zaključili da je to bilo samoubistvo pilota koji je isključio "crne kutije", ali vlasti Indonezije nisu podržale tu verziju objašnjenja. Štampa koja je prenela teoriju samoubistva, rekla je da je kapetan trebalo da bude disciplinski kažnjen, degradiran i da je bio pod pririskom velikih dugova za pozajmice koje je uzimao radi ulaganja na berzi koja su mu propala.
21. avgust 1994 - Tokom leta Agadir-Kazablanka, pilot jednog "ATR-42" kopmanije "Royal Air" iz Maroka namerno je srušio avion u planine Atlas, pri čemu su poginula 44 čoveka. Istraga je potvrdila da su i poslednje reči kopilota ukazale da je kapetan manevrom mimo propisa izvršio samoubistvo. Kapetan je pritom ponavljao: "Umreti, umreti..."
9. februar 1982 - pilot "DC-8" kompanije "Japan Airlines" poslao je avion u poniranje pred sletanje kod Tokija, ubivši 24 čoveka. Istraga je pokazala da je to bila samoubilačka posledica mentalnog poremećaja. Samoubistvo je jedna od pretpostavki i marta 2014. godine, posle nestanka aviona na liniji "MH370" kompanije "Malaisia Airlines", sa 239 ljudi, jer su komunikacioni sistemi namerno isključeni, a avion je u potpunosti promenio kurs.
(Telegraf.rs / Beta)
Video: Vučić dočekao ispred Palate Srbija predsednika Ekvatorijalne Gvineje
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Khalid Ibn Al-Walid
I sta sad on nije terorista ..ubije 149 ljudi i nije terorista a da je kojim slucajem nosio ime halid ,omer ili malik onda bi sigurno proglasen teroristom ..pa kako mislite da se borite protiv terora ako imate dvostruke standarde gospdo zapadnjaci
Podelite komentar
Laž 100% , da je avion zabio aerodromsku zgradu u Barseloni ili Dizeldorfu pa da možda poverujem...
Podelite komentar