Kako izabrati polovni automobil - šta gledati prilikom kupovine? (FOTO)

Komentari

  • Ддаре

    27. mart 2015 | 00:05

    Gledaj vlasnika biraj auto..

  • Mirsad Halilović

    26. mart 2015 | 20:38

    Kupiš Volvo u švetskoj od drugog vlasnika ili službeni auto neke firme koji su bili 100% servisirani.

  • gogi

    26. mart 2015 | 20:36

    Au gde me nadjoste sa temom. Ja sam se opekao ko niko...kupio sam pasat star godinu dana u porseu u krnjaci...posle mesec dana crkao mi motor pa su kao stavili novi motor i napisali da su menjali dizne,zamajac.. Sto je laz,sve mi je to crklo ponovo... A u autokomercu od njihovog coveka kupujemo delove u pola cene koje Vama napisu da su ugradili...nikada.vise ne kupujem kod njih

  • Cccc

    26. mart 2015 | 19:44

    Ja ovde be kupujem auto nikad, vozim vec 6 god passata b5,5, 2009te otiso u holandiju,kupio ga od vlasnika i licno doterao do kuce,iaso me 7500e ali evo vec 6ta godina nista,imao sam sitna ulaganja zbog nasih puteva, i opet kad budem.menjao opet cu otici u inostranstvo da kupim,kod nasih ovih lopova i preprodavaca nikad vise,sve su to krsevi

  • Рејналд

    26. mart 2015 | 19:40

    Ubedljivo najbolja kupovina je polovnjak kupljen kao novo auto u maticnoj zemlji od prvog ili drugog vlasnika.Iz licnog iskustva...

  • Sale

    26. mart 2015 | 19:35

    Nikad ne bih kupio polovan auto sa nekog auto placa.

  • 1389

    26. mart 2015 | 19:23

    Imao sam 2 automatika , i uopste nisam bio zadovoljan njima . Ima i dobrih strana , ali automatik nije za nase puteve koji me podsecaju na Mesec i njegove kratete . Brzo crkavaju , skupa popravka , imaju vecu potrosnju u odnosu na manuelne menjace

    • 26. mart 2015 | 19:48

      Don

      @1389

      A ti si vozio po mesecu i njegovim kraterima pa na osnovu toga pravis poredjenje, a?! :) ;)

  • Само човек

    26. mart 2015 | 19:12

    Шта год да купиш,зезнућеш се... Најбољи је нов аутомобил

    • 26. mart 2015 | 20:08

      1389

      @Само човек

      Od kad znam za sebe , kupujem samo polovnjake , ne iz materijalnih razloga , radim kao mrav pa mogu da priustim sebi i nov , ali sam uvek vise za ocuvan polovnjak . Uvek pre nego sto kupim auto , raspitam se o vlasniku i kod drugih ljudi , kako ga je odrzavao , da li ga je "silovao" ( sto kazu mehanicari ) , koje je gorivo koristio ( necu da uzem auto u koji je vlasnik sipao suncokretovo ulje i ostala cuda ) , koliko redovno je servisiran , za sve se to lepo raspitam , i jos odvezem auto za koji sam zainteresovan uz dozvolu vlasnika u ovlasceni servis da proverim istinitost kilometraze i VOILA ( sto kazu Francuzi ) . Tako sam kupio sve prethodne automobile koje sam imao , i nikada nisam imao problema . I eto , moj trenutni auto VW Touran 2008 2.0TDI 170KS ( kupio sam ga 2013 ) me sasvim fino sluzi , a kupio sam ga sa predjenih 170 000km , ali sam pre kupovine obavio sve one testove , i eto , sad ima oko 200 000km , a jos nisam imao nikakvih problema ...

  • Flash

    26. mart 2015 | 18:52

    Treba više pažnje obratiti na celokupan trap.. najviše na pločice,diskove,silent blokove i bočne stabilizatore..to ljudi uglavnom ne gledaju,a u 70% slučajeva su po kupovini vozila potrebna zameniti..tako se na početku izlažu dodatnim troškovima..

    • 26. mart 2015 | 19:38

      Zika

      @Flash

      Trap je najjeftiniji, najvise treba obratiti paznju na motor, menjac, zamajac i neke vece udarce. Na starijim kolima trap ceo menjas za 100e a ovo sto si ti naveo je od 10 do 30e po delu. A zamajac ide od 250e, turbina, menjac isto toliko. Motor je isto papren. Ako su veci udarci bili auto moze da ispadne iz ose. A trap blokovi, gumice amortizeri su potrosna roba i nisu skupi. Tako da je trap manje vise nebitan u celoj prici. Ili da li su celave gume ili nisu. Nego bi mi nov polovan auto za male pare, i jos da ima nove plocice gume i da je stavio nove brisace nov akumulator i sijalice pa to nema nigde.

  • Mileta

    26. mart 2015 | 18:40

    Bavim se prodajom automobila dugo vremena. Kupcu savetujem da auto otera u servis na pregled pre kupovine. Apsolutno se neubedjujem i nehvalim auto, sutra nedaj boze nesto da crkne meni na vrat se kesu, a ja nit ih vozim nit mogu da udjem u motor. Ovako servis, limar, elektronicar pa posle nek se njima zale ako nesto bude. Tako je musterija najmirnija i prodavac, a ovako ako se trudis da objasnjavas i savetujes odma misle da ih farbas ovako servis i cao. Verujte mi svima preporucujem dijagnostiku kompletnog vozila ona se krece od 500 do 2000 dinara i svi su mirni.

    • 26. mart 2015 | 23:13

      Boki

      @Mileta

      Sreca u svemu tome igra presudnu ulogu. Auto danas moze biti ispravan, sutra moze da se pokvari. Ja sam kupio auto sa 85.000 km, bio je kao nov apsolutno, prosao probnu voznju, dijagonstika nije pokazala nista, sve je bilo besprekorno. Prvi dan voznje lamela je proklizala, sledecih nekoliko dana usledio je niz elektronskih kvarova. Nakon 20-ak dana voznje i obavljenih popravki utvrdjeno je da motor trosi ulje. Nakon toga je i zadnji trap poceo da pokazuje slabosti i pojavili su se novi kvarovi na elektronici, izmedju ostalog i ECU motora... Auto je prodat nakon kratroktrajne upotrebe i dosta ulozenog novca i to sa snizenom cenom. Novi vlasnik je odmah imao problem sa pumpom za benzin i hladnjak mu je procurio... Sta dalje reci?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA