Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
dudule
Sediste airbus-a je u Tuluzu. Airbus je francusko-nemacko-spanska korporacija. Da li je realno da priznaju da je tehnicka greska? Francuzi vode istragu. Ccccc.
Александар Џунић
Никада до сада ниједна несрећа није јавно разјашњена на основу изнетих параметара лета записаних у црној кутији. То би жешће умањило профит компанија и произвођача. Где и како може да нестане картица из уређаја, који је конструисан да и после пада авиона остане функционалан. Све има своју новчану вредност. Очигледно да наши животи нису ни близу вредности овог мега бизниса.
milan
vecna im slava