NOVI JEZIVI DETALJI: Po planini su razbacana tela, avion je padao čak 18 minuta! (FOTO)
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Igor
Nije padobran kutija sibica...300 putnika 300 padobrana fizicki ne izvodljivo pri turistickim komercijonalnim letovima...drugo pri visinama koji putnicki avioni dostizu npr 8,9,10.000 metara da iskaces u mirnom stanju aviona,pored vrhunske obuke,treba ti vrhunsko odelo,boca sa smesom gasova za disanje pri velikim visinama...bez toga bi izgubio svest a bez odla se zaledio do zemlje.Zamisli na sve to jos avion u padu koji ponire abnormalnom brzinom,ne mozes da iskocis a i ako uspes kupola padobrana koji i ako se otvori zbog pritiska sigurno ti se nece napuniti vazduhom zbog brzine i zbog nepravilnog leta...jos na sve to nemas masku ni odelo,obuku,sto implicira da je sve to ravno pokusaju paljenja rostilja pod vodom...
Stanic stevo
Dusa me boli iskreno saucesce porodicama eh boze boze moj sudbino sudbino a sta da se radi
Skeptik
Uvek se kad čujem o padovima aviona zapitam zašto avioni nisu opremljeni padobranima kao standardnom opremom. Prosto 200 sedišta 200 padobrana, i uz to brošure kako vezati isti i kada otvoriti prilikom pada. Takodje mi nije jasno zašto ne može da se dizajnira avion gde bi sedišta bila na donjoj platformi i da se pritiskom na dugme kod nesreće pod otvara . Ako pilot kaže padamo, gotovo je, možda bi neko na taj način i preživeo. U svakom slučaju postojala bi neka šansa, ovako nema nikakve.