ŠTA VI MISLITE: Da li gej parovi u Srbiji treba da usvajaju decu?

Komentari

  • Zorica

    21. decembar 2015 | 04:15

    Ni u snovima im ne bi to dozvolila.Neka oni zive svoje zivote,neka rade to sto rade,ali molim Vas -kakva deca,kakvo usvajanje.Oni da su za decu,priroda bi im to omogucila.Neka oni usvajaju zivotinje,takodje ima mnogo ne zarinutih.

  • Ok.

    30. mart 2015 | 00:35

    Ako kazem da trebaju usvajati onda mislim da usvoje ako ce voditi racuna o detetu bolje od drugih koji usvoje decu pa ne vode racuna o njima. A ako kazem da ne trebaju onda mislim na to da dete dreba da ima majku i oca. Evo ne znam Boga mi :D

  • зоран

    27. mart 2015 | 14:43

    Не никада...

  • Ja

    27. mart 2015 | 13:58

    A mi se inace nesto pitamo?

  • Marko

    27. mart 2015 | 13:45

    Ne možete reći da su to vaša deca kada ste se vi (strejt) ljudi odrekli njih ili ste ostali bez njih jer im niste omogućili uslove za život. Ta deca nisu više ničija i ona bi najviše volela da izađu iz doma pa neka ih usvoji i kamen.

  • Katarina

    27. mart 2015 | 13:19

    Inače, za one koji se pozivaju na kulturu, tradiciju, pravoslavlje... Zapitate li se nekad zašto se sveti Sergije i Vakho uvek pominju u paru i slave u paru? Ako iole vladate engleskim jezikom, ključne reči za pretragu su the forgotten history of gay marriage.

    • 28. mart 2015 | 23:07

      Џеремаја

      @Katarina

      To je moja krsna slava!Ako vec citas onda procitaj sve,ko su bili sta su radili cime su se bavili i kako su postradali.Nemam nista protiv gej populacije,ali zasto je potrebno da se reklamiraju i da se namecu drugima.A sve dok nasrcu na druge(za sada verbalno)ne mogu ocekivati da im bude bolje.Sta vam je sveto kad i veru mesate u vasu promociju?

  • Katarina

    27. mart 2015 | 13:17

    Kakvih sve bioloških roditelja ima, deci je nekad bolje i u sirotištu gde ih vaspitači i stariji štićenici doma tuku, a kamoli kod dovjice tata ili dve mame koje će da ih vole, razumeju i štite. Ljudi najčešće ne cene ono što imaju kao što je recimo prirodna sposobnost da se razmnože. Velika mudrost, zaboraviti kontracepciju i dvaput u 9 meseci raširiti noge, nije nego!

  • Apostol

    27. mart 2015 | 12:36

    Ovo je cist primer da 0,000002% gradjana pokusava da maltretira 99,999998 %.I ovo nema veze sa slobodom i ravnopravnoscu,ako je to hajde prvo da ih pustimo da "ravnopravno"rode decu,pa ako to mogu neka i usvajaju.Mada me od ovakve vlade ne bi cudilo nista,pa ni da donesu ovakav zakon.

  • Suza

    27. mart 2015 | 12:16

    Ako smo svi upoznati sa cinjenicom da je sve vise dece po domovima, ostavljena , zaboravljena, nevoljena, onda ne vidim razloga da ih ne usvoje ljudi koji su drugacije seksualne opredeljenosti. Ako neko ima ljubavi i razumevanja, bolje je da zbrine neko dete kome ce dati sansu za bolji zivot. To sto je neko gey , ne znaci da ce i dete biti gey. Dovoljno mi je da procitam o zlostavljanoj deci od strane roditelja i rodjaka, komsija, pa da pomislim koliko ima ljudi koji zele decu, pa bila to veza muskarca i zene, ili gey veza. Ukratko, nisam protiv.

    • 27. mart 2015 | 14:48

      Apostol

      @Suza

      Suzo lepotice,rodis jedno i dobrovoljno ga das da ga usvoje,mislim da bi tako pokazala svima sta je ravnopravnost i demokratija.

  • Mirča

    27. mart 2015 | 09:20

    Ni govora.

  • vatrogasac73

    27. mart 2015 | 08:37

    ok.sve je to u redu ali NE u Srbiji.Adam i Eva DA,adam i steva NE.Zmislite to jadno dete ceo zivot bi bilo obelezeno od vrsnjaka zbog nazovi roditelja koga bi zvalo mama a koga tata pitaj boga.sigurno bi ga vaspitali da bude kao i oni jer skim si takav si.sve u svemu znaci NEEEEEEEEE

    • 28. mart 2015 | 15:14

      Khm

      @vatrogasac73

      Zamislite jadno dete koje bi ceo zivot bilo obelezeno zato sto je odrslo u domu i ceo zivot patilo sto ga niko nije hteo i sto je odbaceno. Sto ne usvojis tu decu koju ne das?!

  • Lola

    27. mart 2015 | 08:33

    prevelik je to zalogajaj za nas, iako bi to zagrisli mislim da ne bismo umeli da sazvacemo i progutamo......usvajanje je ok ali za nekih 50godina kada svako bude imao sigurna primanja, odlican standard zivota, bio zadovoljan , kada smanjimo nepismenost, zatucanost, lopovluk, dobijemo na kvalitetu zdravstva, skolstva i pocnemo likom i delom da licimo na svedsku, usa ili neku tako zemlju zadovoljnog i bezbriznog gradjanstva.....e sad izgleda, mozda onda ipak za 100-150godina

  • Zlobica

    27. mart 2015 | 08:33

    Brak je zajednica muškarca i žene. Otac i majka, priroda je tako odredila. Nečija seksualna orijentacija koja u osnovi nije u prirodna ne može da bude merilo koje treba nametati nezavisnom biću. Ako nemaš svoje dete barem omogući usvojenom da ima mamu i tatu.

  • zdrav prav

    27. mart 2015 | 07:53

    Samo je bilo pitanje trenutka kada ce do ovakve rasprave doci, to im je cilj. Neverovatno. Odgovor je nikako i nikada!

  • Mašina

    27. mart 2015 | 07:39

    @milutine nije ovo zapad, ipak smo zdravija nacija od njih

  • Tanja

    27. mart 2015 | 07:18

    Šta je tu normalno, pa da treba da mislimo i da podržavamo. Normalno je da nam deca gledaju kako se dva muškarca ili dve žene ljube? Sa moje strane, NIKAD!!!

  • Paladin

    27. mart 2015 | 07:00

    Brak ok...deca nikada!

  • dejan

    27. mart 2015 | 06:54

    Ne!!!!

  • Dalje

    27. mart 2015 | 05:30

    Pitajte ove iz Kalifornije.

  • Aleksandar

    27. mart 2015 | 05:06

    Ne ,degutantno .

  • AndreaBg

    27. mart 2015 | 04:04

    Treba, zasto da ne? Hajmo Srbende moje, lupajte minuse i gluposti... Bolje pokosite travu prvo u svom dvoristu pa se usudite da pogledate u tudje!!

  • ja

    27. mart 2015 | 02:36

    Strejt ljudi odbacuju svoju decu i posle je loše kada neko želi da ih usvoji, pa jadni ste šta da vam kažem i mnogo ste licemerni.

  • Mojeime

    27. mart 2015 | 02:35

    NE! NIKAKO! TACKA!...Sva objasnjenja su u prethodnrm komentarima

  • PUKI

    27. mart 2015 | 02:25

    NE I NE I NE

  • ja

    27. mart 2015 | 02:03

    Odrekli ste se svoje dece i umesto da se stidite vi i drugima zabranjujete da ih usvajaju, vi ste sramota ovog čovečanstva. Ali dobro ako ne želite pomoć gejeva nećete je ni dobiti, dobićete jedno veliko iseljenje iz Srbije.

  • ja

    27. mart 2015 | 01:50

    Ja sam imao, imam i dalje vrlo stroge roditelje, koji su patrijarhalno vaspitani i tvrdim da to nema veze sa tim da li će dete biti gej ili ne. Mene od malena privlače muškarci i to je jednostavno tako, niti sam isfeminiziran niti se ponašam kao žensko, samo me privlače muškarci i na to ne mgou da utičem niti iko može. Biti gej je prirodno jer sam nastao prirodnim putem kao i svaka druga osoba. To što gejevi ne mogu da imaju decu ne znači da su oni neprirodni već da je možda njihova svrha da na drugi način doprinesu ovom svetu ali mnogi ljudi to neće uvideti nego će samo reći kako smo mi bolesni i kako je najbolje ubiti svakoga ko im ne deluje uobičajeno.

    • 27. mart 2015 | 09:18

      Ika

      @ja

      Razumem te

    • 28. mart 2015 | 23:18

      Џеремаја

      @ja

      Ma to je tvoja licna stvar i ja to postujem,ali da usvajate decu to vec nije samo vase licno pitanje nego i pitenje tog deteta.Sta ce mu samo raditi deca u skoli, a tek dalje u zivotu?NE,NE,NE....

  • Nemanja

    27. mart 2015 | 01:50

    Ne bre nikako.

  • Vlada

    27. mart 2015 | 01:36

    Kada bih pronasao imucnog partnera u inostranstvu koji voli decu ne samo da bih usvojio nego bih ako treba otvorio jos sigurnih kuca za nezbrinutu decu i majke naravno .bolje nego da prose po ulici i budu goli i bosi,deca nisu nista kriva i svako ko zeli i moze da usvoji to treba da uradi .da imam para usvojio bi i sam decu da to moze ,ali ovo je Srbija ni u normalnim porodicama nema para za decu i njihovo skolovanje jer su plate nula!!!!

  • el asad free amerikca

    27. mart 2015 | 01:21

    a cije bi trebali da usvoje? malo je vjerovatno da su roditelji bili nesto posebno normalni, cak je lako zakljuciti da su gayevi, u tom slucaju, daleko normalniji u svom ponasanju. ako prisvoje dete suprotnog spola, razvit ce se normalno i najvjerovatnije nece biti gay kao oni

  • Браде

    27. mart 2015 | 01:16

    NE !!!

  • Z

    27. mart 2015 | 01:11

    Zasto da usvajaju, neka prave, zar to nije normalno, zasto im to braniti.

  • Milutin

    27. mart 2015 | 00:43

    Zivim na zapadu vec 30 godina i naravno da sam se suocio sa ovakvim pitanjima i ranije: Gej parovi su sasvim ok i u bilo kom vidu emancipacije u drustvu. Jedina stvar kome se ja protivim je usvajanje dece, zato sto vrlo jednostavno ne bi doslo do reprodukcije u buducnosti pogotovu sto ljudska "vrsta" izumire u svetu i smanjuje se iz dana u dan.Mala je verovatnoca, cak i ne postoji da bi to dete koji bi oni odgajali sutra mogao da bude bioloski roditelj?

    • 27. mart 2015 | 01:22

      ja

      @Milutin

      Kakve to veze ima, čoveka pri rođenju privlači pol koji ga privlači i to nema veze sa tim da li će ga čuvati majmuni, ljudi, homoseksualci ili šta god.

    • 27. mart 2015 | 01:24

      Cole

      @Milutin

      Au lice sta ti pricas?! Ljudska vrsta raste nezapamcenim intenzitetom....prirodni prirastaj nikad veci, ako nista treba malo da se zaustavi rast

    • 27. mart 2015 | 01:52

      Odakle vam te informacije

      @Milutin

      Ljudska populacija je sve veća i veća.I apsolutno je netačno to što si izneo.Ali istopolni brak i usvsjanje dece bez obzira ne podržavam.Samo sam hteo da kažem da broj ljudi ne opada već raste.

    • 27. mart 2015 | 06:52

      Gacko

      @Milutin

      Ti ne živi niđe!

  • Nikola

    27. mart 2015 | 00:34

    Mislim da i dete kad se radoi razlikuje dobro i lose. Pa onda naravno da NE! Brak ok, Deca nikad!

  • Si

    27. mart 2015 | 00:27

    Ne ne ne ne neeeeeeeee!

  • katarina

    27. mart 2015 | 00:22

    Stvarno imam problema da dozivim to kao "normalnu stvar, i prosiri vidike".jednostavno se kosi sa svim sto sam do sad znala, i sve vristi da je to NE. Cak i brakovi. Mada to je neosporno da je glupo braniti ikome da zivi kako zeli, ali opet nekako ne svidja mi se sto se to gura pod nos, na silu.kao da je pobogu sad normalno da svi budu odjednom otvoreni za nove definicije porodice i zivota i svega

  • Cvetic

    27. mart 2015 | 00:14

    Ni slucajnooo!!!

  • Mamita

    26. mart 2015 | 23:48

    Neeeeeeee!!!!!

  • Max

    26. mart 2015 | 23:18

    Gde ide ova luda srbija

  • Jelena

    26. mart 2015 | 23:18

    Ja sam skroz strejt i potpuno podrzavam usvajanje dece od strane gej parova, ne vidim tu nista lose. A komentari da bi deca patila zbog diskriminacije indirektno podrzavaju dalju diskriminaciju. Ja se aktivno, svim srcem zalazem za gen brakove i usvajanje dece!

    • 27. mart 2015 | 02:02

      M

      @Jelena

      Da, kad to kazu zapravo kazu: "Nije u redu da usvajaju decu, jer ce ta deca patiti zbog toga sto cemo ih mi diskriminisati."

  • Borko

    26. mart 2015 | 23:17

    Gej brak OK, dozvoliti im da usvajaju decu NE, tacka.

    • 27. mart 2015 | 00:28

      Visnja

      @Borko

      Pa da. Bolje da ta deca budu na ulici. Gladna. Napustena. Zlostavljana.?????????

  • M.M

    26. mart 2015 | 23:12

    NE.

  • Ivana

    26. mart 2015 | 23:11

    Ne,Ne i definitivno NE.

  • Ufffffff

    26. mart 2015 | 23:05

    Svaki gej u Srbiji zna kroz sta mora da prolazi ..svakodnevni linc drustva u kojem se nalaze trpela bi i ta deca! Zar svesno dozvoliti da dete bude predmet ogovaranja,maltretiranja itd zbog toga sto ima dva oca ili dve majke? Mislim da su sebicni ukoliko to zahtevaju i ne razmisljaju o buducnosti tog deteta...jer mu detinjstvo nikako ne bi bilo bezbrizno :-\

    • 27. mart 2015 | 02:07

      M

      @Ufffffff

      Sve to ide na racun neandertalaca koji ih maltretiraju i diskriminisu, ne na njihov...jel i npr. roditelji dece sa nekim mentalnim ili fizickim defektom trebaju decu drzati zakljucanu u kucu da neki imbecil ne bi upirao prstom i komentarisao, ili pomenuti oblici egzistencije trebaju promeniti ponasanje i ne gurati noseve u nesto sto ih se ne tice i u sta nemaju pravo da se mesaju.

    • 27. mart 2015 | 08:18

      gica

      @Ufffffff

      Njihova deca biće zlostavljana od dece koju će odgajati ljudi kao ti, koja će od malena učiti od svojih roditelja da je normalno da diskriminiraju i ostavljaju druge.

  • Alex

    26. mart 2015 | 23:01

    Koliko smo zatucani to je strasno. Pre smo za to deca odrastaju u domu nego u porodici gde ce biti voljeno. Mnogo vise nasilja ima u tradiciinalnim porodicama nego u gej vezama. Zar prosecan srpski mozak to ne moze da shvati?!

    • 26. mart 2015 | 23:28

      Sova

      @Alex

      Bravo!!

    • 26. mart 2015 | 23:36

      Xxx(dunja)

      @Alex

      Svaka cast

    • 27. mart 2015 | 00:40

      ajana

      @Alex

      Slazem se u potpunosti.Svaka ti cast.

    • 27. mart 2015 | 01:21

      Браде

      @Alex

      Prvo, nemas pojma o cemu pises, ocigledno. Sro se tice nasilja, najsurovija ubistva iz strasti su izmedju istopolnih supruznika/parova, to je kriminologija istrazila detaljno, ne mogu ovako da ti objasnjavam. Drugo, vecina dece koja su u inostranstvu usvojena od gej parova su postali zrtve stravicnog seksualnog zlostavljanja. Tako da, tvoje teorije padaju u vodu!

    • 27. mart 2015 | 06:38

      VUK

      @Alex

      Ha ha-"biti voljena"

  • winieana

    26. mart 2015 | 22:49

    Ima toliko ostavljene dece u zvecanskoj koja su uzasno nesrecna i trebali bi da dozvole usvajanje gej parovima jer bi spasili mnogooo takve dece koja na kraju zavrse u domovima i bivaju obelezena do kraja zivota. Bolje da imaju bilo kakvu porodicu nego da im dom za nezbrinutu decu bude porodica! Podrzavam takav predlog!

  • Kerberus

    26. mart 2015 | 22:41

    Gej brak podrzavam, a sto se tice usvajanja dece za sada ne. Za siri konsenzus treba mnogo vise agrumenata od onih naivnih kakve vi ovde navodite, navijackih. Dakle ovo je novotarija 21. veka, deca nisu igracke, istrazivanje, argumenti, edukacija drustva pa tek da pricamo o tome.

  • Marko

    26. mart 2015 | 22:38

    NE !!!!

  • Jelena

    26. mart 2015 | 22:36

    Ljdi se dele na dobre i lose, a ne po sexualnom opredelenju,naciji ili veri!!! Sigurna sam da ima dosta dece koja bi bila srecnija sa gej parovima nego sa " normalnim" parom,koji su po nekada daleko losiji ljudi a kmoli roditelji!!! Svako ko ima dovoljno ljubavi i uslova da pruzi jednom i ili vose napustene dece treba! Ja to u potpunosti podrzavam bilo da su u pitnju hetero ili homoseksualci!

  • LAVINIJA

    26. mart 2015 | 22:29

    Skidam kapu kreatorima/ tandemu Dolce i Gabana/ koji su rekli da su par godinama,da se vole ali da je cena njihovog izbora to da ljudi istog pola ne mogu da imaju decu i da oni misle da i ne trebaju da uh imaju her je priroda to tako uredila.

  • Толе-Боле

    26. mart 2015 | 22:28

    Наравно да НЕ!!!!!!!!

  • Zuzu

    26. mart 2015 | 22:24

    Samo nam jos to fali, nemamo nista drugo da usvajamo,ccc

  • ja

    26. mart 2015 | 22:24

    NE

  • Sone

    26. mart 2015 | 22:22

    Smesno i zalosno kako objasniti detetu ko mu je mama???

  • Hok

    26. mart 2015 | 22:16

    30% psihologa I sociologa rekli da homoseksualizam nije bolest,a 70% da jeste,ali stobi reko njegos za pravilo izabrase ludost.NARavno da NE,NIKAKO,nisu oni ni radjali ni pravili tu decu.

    • 26. mart 2015 | 22:53

      Xxx

      @Hok

      A lezbejke ja sam udata i radije bi dala lgbt osobi

    • 27. mart 2015 | 02:09

      Jelena

      @Hok

      Tih 70%, to jednostavno nije tacno, zvanicna nauka kaze da to nije bolest vec normalan varijetet ljudske seksualnosti. Obrazuj se, informisi se, pa onda tvrdi!

  • Kleopatra

    26. mart 2015 | 22:16

    Daleko bilo... Ne, nikako!

  • tina

    26. mart 2015 | 22:15

    NEEE

  • Ssss

    26. mart 2015 | 22:15

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Neko iz mase

    26. mart 2015 | 22:12

    NE!

  • Apolon

    26. mart 2015 | 22:09

    Svako ko je materijalno sposoban da djetetu pruzi normalan zivot bez obzira na swxualnu opredeljenost treba djecu da usvaja. Mnogo vise ljudi zlostavlja djecu i str8 populacija pa se oko toga ne dize tolika buka. Neka usvajaju.

  • Dr

    26. mart 2015 | 22:07

    NI POD RAZNO!!!!!!

  • Ateista

    26. mart 2015 | 22:04

    DA !!!!!

    • 26. mart 2015 | 23:51

      Delfin

      @Ateista

      Pa naravno da tako mislis, ateista, nevjernik,prazna zalutala dusa. Hej znas li da nema Boga da ne bi bilo ni ateista?

  • rangnar

    26. mart 2015 | 22:04

    Nije prirodno!NE!

  • Slavisa

    26. mart 2015 | 22:01

    NE !

  • urke

    26. mart 2015 | 22:01

    Gay parovi treba da usvajaju decu ako zele da usvajaju decu. Zasto bi se neko drugi pitao. Ljudi bavite se bitnim stvarima u zivotu!

  • BOZA ZEMUNAC

    26. mart 2015 | 22:00

    Ne NE NEEEEEEEE

  • Ceca

    26. mart 2015 | 22:00

    Ne !!!

  • Dejan

    26. mart 2015 | 21:58

    Svašta naravno da ne nikako,dete ima da prozivljava svašta

  • Sova

    26. mart 2015 | 21:58

    Govoriti da dete koje odrasta sa gay roditeljima postaje gay kad odraste je čista glupost..kao sto dete koje odrasta sa mamom i tatom ne postaje homofob.Ako gay roditelji posvete pažnju, daju ljubav detetu to dete će odrasti zdravo i sretno a samim tim postati jaka individua sa otvorenim pogledom na svet.U svetu ima razlicitosti koje se trebaju prihvatiti kao deo svakodnevice.Ja nisam gay,udata sam i vaspitavam svoju decu da tako razmišljaju.

    • 26. mart 2015 | 22:09

      veljo

      @Sova

      Mozda ali veće su šanse da postane gej ako su oba roditelja gej.siguran sam da su procenti veći

    • 26. mart 2015 | 22:25

      BEN DELIJA

      @Sova

      A ONO OD NASILNIH RODITELJA POSTANU NASILNICI ...

    • 26. mart 2015 | 22:35

      ona

      @Sova

      A sta je sa identifikacijom deteta?Svi znamo da deca prolaze razlicite faze tokom odrastanja, i da porodica igra najvazniju ulogu!Ne znam koliko su gej roditelji , dobar primer za to ?Inace nemam nista protiv gej osoba, ali nisam za usvajanje!

  • M

    26. mart 2015 | 21:56

    Ne, nikako!!!!!

  • Giska

    26. mart 2015 | 21:55

    NEEEEEE

  • sta je bolje?

    26. mart 2015 | 21:52

    Prethodna je vest da majke nabijaju glavice svoje dece u rernu !!! a ovde svi ce sad da popljuju gejeve koji su inace miroljubivi ; da sam klinac i da mi keva nabije glavu u rernu momentalno bih trazio da me usvoje gejevi

    • 26. mart 2015 | 22:22

      Kleopatra

      @sta je bolje?

      Nisu sve majke iste. I nisu svi za ulogu roditelja! Ima mama koje svoju decu vole, maze i paze, i nikada im ne bi nanele zlo. Ove iz prethodnog teksta su ocigledno neke bolesne persone...

  • Gavrilo

    26. mart 2015 | 21:51

    Prave se problemi oko usvajanja normalnim porodicama, a da se dozvoli ovim parovima!!!

    • 26. mart 2015 | 22:20

      M

      @Gavrilo

      Isti uslovi su za jedne i druge, ne jedni preko drugih

  • Heftac

    26. mart 2015 | 21:50

    Ne dolazi u obzir.

  • mare

    26. mart 2015 | 21:49

    Naravno da sam za usvajanje dece koje niko nece da cuva. Zamislite, jel bolje da dete odraste u domu bez ikakve ljubavi, ili da ga daju meni i partneru koji bi ga skolovali, slali na ekskurzije, oblacili, hranili, vodili na letovanje, sport i kasnije slali na studije? Ne bih se bunio ni da je ciganche/ica ...koje npr Srbi nikako ne usvajaju

  • Marijana

    26. mart 2015 | 21:48

    NE!!!!!

  • Masina

    26. mart 2015 | 21:48

    Necu tatu i tatu

    • 27. mart 2015 | 01:52

      ja

      @Masina

      Pa šta da ti mi sad radimo ko te je rodio rodio te je ne možemo mi to sad da menjamo.

  • Milos

    26. mart 2015 | 21:47

    Nikako

  • Saska

    26. mart 2015 | 21:46

    I da i ne. Oni su zaista nezni i mogu biti bolji od nekih majki koje zaista u poslednje vreme zlostavljaju decu.

  • Aleksa

    26. mart 2015 | 21:46

    Ne.

  • M

    26. mart 2015 | 21:45

    Da.

  • Pancevac

    26. mart 2015 | 21:45

    Zasto da ne. Ako deca iz heteroseksualnih brakova budu drugacije seksualno orjentisane, odakle onda to da i deca koja dolaze iz homoseksualnih brakova "moraju" biti istopolno orjentisana? Ljudi na to ne mogu da uticu, danas to jeste bukvalno tabu tema ali bolje da deca budu okruzena roditeljima, imaju krov nad glavom i tako dalje nego da budu prepustena ulici ili domovima za decu. Ne kontam. Mislim, sta je poenta na balkanu siriti mrznju? To ne potice toliko od gejeva koliko od str8 osoba. O cemu pricamo onda?

    • 26. mart 2015 | 22:17

      M

      @Pancevac

      Od glupsona koji ne znaju nista o tome i koji kao hor papagaja ponavljaju nekoliko ignorantnih, dosadnih i beskorisnih fraza bez ikakve tezine, temelja i znacenja...eto odakle to potice...na svu srecu ne pitaju se nista, ne bi ni mi trebali da se pitamo, vec gay osobe, o njima se radi.

  • nbg

    26. mart 2015 | 21:45

    ne brate ne

  • Miloš

    26. mart 2015 | 21:45

    NARAVNO DA NE!!!

  • Dzale

    26. mart 2015 | 21:44

    Ne!!!!

  • d.d.

    26. mart 2015 | 21:43

    Nikako

  • pero

    26. mart 2015 | 21:42

    kažu gej parovi imaju svoja prava. pa valjda i deca imaju neka svoja prava Tako da je odgovor naravno NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

  • Grofica

    26. mart 2015 | 21:42

    NE

  • Gaga

    26. mart 2015 | 21:42

    Ni slučajno!

  • Coma

    26. mart 2015 | 21:41

    Naravno da NE trebaju. Ako zele decu, znaju na koji nacin se to radi, pa neka razluce u glavi sta zele, oboje ne moze :)

  • 007

    26. mart 2015 | 21:41

    Rusija skazala njet njet njet.

  • dr.K.Adžija

    26. mart 2015 | 21:40

    Nikada

  • Никола (Ћ)

    26. mart 2015 | 21:40

    Не никад...не..не....не и НЕ

  • Tabula

    26. mart 2015 | 21:38

    Ne! Nikako!

  • S

    26. mart 2015 | 21:38

    Ukoliko mogu da im pruze ljubav koju im bioloski roditelji nisu, sto da ne. Toj deci ce sigurno biti bolje sa njima nego u Domovima za napustenu decu.

  • ja sam luda

    26. mart 2015 | 21:37

    Ne. Imam druga koji je gej i sam je protiv toga.

    • 26. mart 2015 | 21:47

      Pancevac

      @ja sam luda

      Mozda on licno ne zeli ili ne voli decu. Kao sto ni heteroseksualni likovi ne vole decu bla bla bla... Svako ima svoj zivot i svako za sebe donosi odluke.

    • 27. mart 2015 | 07:11

      Zuze

      @ja sam luda

      Uf

  • Косово 1389

    26. mart 2015 | 21:37

    Не у србији а ни било где друго

  • Šone

    26. mart 2015 | 21:36

    Ne. Zbog deteta koje ce prolaziti kroz konstantne provokacije tokom odrastanja i skolovanja. O ovoj temi treba pricati za desetak godina, pre toga je bespredmetno.

  • Ja

    26. mart 2015 | 21:35

    Neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

  • marko

    26. mart 2015 | 21:34

    NE. Svako dete zasluzuje da ima majku.

  • Vanja

    26. mart 2015 | 21:34

    Ne!!!

  • Mirjana

    26. mart 2015 | 21:34

    Taman posla

  • 988

    26. mart 2015 | 21:33

    NE definitivno.namecu kao normalno ono sto definitivno nije.izvinjavam se,moje misljenje

  • Perica

    26. mart 2015 | 21:32

    Da!

  • Vladimir

    26. mart 2015 | 21:31

    Njet

  • Milos

    26. mart 2015 | 21:30

    Naravno da im NE treba dozvoliti... Jer deca koja odrastu u takvom braku...mogu samo biti ista takva

    • 26. mart 2015 | 21:41

      Real

      @Milos

      Procitaj tekst! Lepo pise da to ne utice na seksualnu orijentaciju deteta! Pametujes a mrzelo te je obican tekst da procitas.

    • 26. mart 2015 | 23:08

      Xxx(dunja)

      @Milos

      Pricate kako je to bolest a sada opet pobijate to da nije bolest nego se opredeli

    • 27. mart 2015 | 04:01

      Dragana

      @Milos

      Mnogo plitko razmisljas. Seksualno opredeljenje se ne bira vec stice genetikom. Ako uopste znas sta je to.

  • Marija

    26. mart 2015 | 21:27

    HOROR

  • Dragan

    26. mart 2015 | 21:26

    Nisam homofob, zaista nisam... iako meni to nije normalno, postujem razlicitosti... neka im se omoguci neka bracna zajednica ako to zele. Ali usvajanje dece je zaista previse. Valjda se ta deca nesto pitaju?!

  • Marko

    26. mart 2015 | 21:25

    Naravno da NEeeeeee

  • Steva iz Kosjerića

    26. mart 2015 | 21:23

    Ne naravno

  • Miki

    26. mart 2015 | 21:21

    ma neeeeeeeeeeeee!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA