DANI KOMUNIKACIJA: Učesnike očekuje 15 vrhunskih predavača

  • 0

Objavljen je program trećeg izdanja Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja koji će se održati od 16. do 19. aprila 2015. godine u hotelu Lone u Rovinju.

Tokom tri festivalska dana, više od 15 predavača svetskog kalibra – lidera i vizionara marketinške industrije ponudiće uvid u nove trendove i prikazati najbolja svetska ostvarenja u online i offline oglašavanju u protekloj godini, a među njima posebno se ističe zvezda predavač Dejvid Šing.

Dejvid Šing, poznatiji kao Šingi, digitalni je vizionar iz Njujorka koji, na globalnom nivou, pronalazi nove prilike za biznis kada je reč o budućnosti interneta, najnovijim digitalnim trendovima i sve razvijenijem digitalnom okruženju.

Budući da se marketing treba okrenuti humaniziranom pristupu u kojem je nova valuta pažnja, merena vremenom i angažmanom, na Danima komunikacija održaće predavanje pod nazivom The Connected Human i najaviti šta nas sledeće očekuje na digitalnom putovanju.

- Prvi dan rezervisali smo za neke od najboljih predavača s najvećih svetskih festivala poput Cannes Lionsa i Eurobesta, dok drugi dan dovodimo lidere svetske marketinške industrije, uključivo globalne brand direktore i direktore digitalnih oglašivača poput adidasa i Nestléa koji upravljaju nama nezamislivim budžetima i resursima. Među predavačima, posebnu najavu zaslužuje glavna zvezda festivala Dejvid Šing, digitalni prorok AOL-a čije se gostovanje ne sme propustiti pa pozivamo sve koji još nisu rezervisali svoje mesto da nam se pridruže u Rovinju - rekla je direktorka programa festivala Dunja Ivana Ballon istakla je ključne okosnice ovogodišnjeg programa.

Program Dana komunikacija uključuje i dodele četiriju strukovnih nagrada za najbolja ostvarenja u hrvatskoj oglašivačkoj industriji.

Tako će se 17. aprila održati dodela Effie nagrada, a 18. aprila dodela IdejaX, IdejaXica i MIXX-a.

Detaljan program Dana komunikacija i ostale informacije o festivalu mogu se pronaći na web stranicama www.danikomunikacija.com.

(Telegraf.rs)

Video: Da li je manje štetno ako pijemo piće "bez šećera" i zašto je plastika za jednokratnu upotrebu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA