APEL UDRUŽENJA POTROŠAČA: Sve više lažnih prijava

  • 1

Na sajtu Udruženja potrošača Srbije pojavilo se obaveštenje da u poslednje vreme ima sve više lažnih prijava potrošača. Prenosimo vam upozorenje sa ovog sajta u celosti:

Poštovani potrošači,

Najljubaznije vas molimo da apel koji vam ovom prilikom upućujemo ne razumete pogrešno. Nije nam cilj bilo kakav pritisak na vas. Naprotiv! Ovo je samo izraz iskrene zabrinutosti naše organizacije i brojnih privrednih subjekata čiji se ugled ozbiljno narušava raznim zloupotrebama od strane potrošača, a što smo, nažalost, i mi uočili. Manja grupa potrošača kojima je ova poruka namenjena, sami će se prepoznati.

U poslednje vreme evidentiramo veliki broj prigovora na kvalitet hrane, prisustvo "stranih tela" i brojna druga negativna i neprijatna iskustva iz potrošačkog života. Naš pravni tim se trudi da svaki prigovor ozbiljno razmotri, utvrdi da li je isti osnovan i predmet prosledi nadležnim organima na dalje postupanje. Međutim, ozbiljno smo zabrinuti zbog činjenice da se u sve većem brojem slučajeva, nakon ozbiljnih provera, utvrdi da se radi o raznim oblicima zloupotrba koje imaju za cilj ostvarivanje raznih oblika materijalne koristi bez valjanog pravnog osnova. Zbog svega navedenog, kontaktira nas sve veći broj privrednih subjekata, koji takođe trpe štetu zbog neodgovornih pojedinaca.

Foto: Profimedia Foto: Profimedia

Procesuiranje svakog prigovora zahteva vreme i angažman naših saradnika, a kada se nakon uložene ogromne energije i truda ispostavi da je prijava "lažna" i da je neko pokušao da zloupotrebi poverenje koje godinama gradimo, baca se senka na naš rad i sve rezultate koje smo zajedno postigli. Zbog svega navedenog, naš pravni tim se suočava sa manjkom kapaciteta da realno razmotri sve okolnosti, a što može imati negativan efekat na kvalitet pravne pomoći koju pružamo potrošačima čiji su prigovori osnovani. Drugim rečima, oni kojima je pomoć zaista neophodna mogu doći u situaciju da ostanu bez nje, zbog manje grupe potrošača koji svakodnevno zloupotrebljavaju ovu stranicu. Poslednji u nizu slučajeva, gde je navodno pronađena plastična kesa u ambalaži jogurta i gde je nakon detaljne provere i posete potrošača proizvodnim pogonima utvrđeno da je to i teoretski nemoguće, samo potvrđuje našu bojazan.

Ponavljamo – molimo vas da ovaj apel ne shvatite pogrešno. Nećemo dozvoliti da zbog materijalnih interesa pojedinca, štetu trpimo svi, i pozivamo vas da zajedno uložimo dodatne napore kako bi sačuvali sve pozitivne rezultate koje smo višegodišnjim trudom i zalaganjem postigli. Hvala vam na razumevanju.

(Telegraf.rs)

Video: Petar Benčina igra lik Bogdana: Glumac o filmu "Volja sinovljeva", saradnji sa bratom Igorom

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • sandra

    27. decembar 2016 | 21:02

    Kako stitite potrosace tako isto cinite sa prodavcima. Svaki potrosac neka dostavi podatke prilikom zalbe. U slucaju zloupotrebe neka usledi novcana kazna. Samo po dzepu i svi cemo da se dovedemo u red.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA