PITALI SMO SRBE: Da li gej parovi treba da usvajaju decu? Šokiraće vas odgovori! (VIDEO)

Komentari

  • Goran

    28. mart 2015 | 12:24

    Mislim da svako zivo bice u odrastanju treba da ima staratelje oba pola. To je najprirodnije a kad odraste moze da odluci u kom pravcu ce se dalje kretati njegov zivot. Sve drugo je neka vsta nametanja. Ako gej i lezbo parovi nisu u stanju da prirodnim putem dodju do zaceca onda i ne bi trebali imati pravo na usvajanje dece. Zasto malo dete dati na usvajanje kod staratelja istog pola i na taj nacin ga od malih nogu uciti i nametati mu nesto sto nije prirodno. Nepotrebno je i besmisleno da gej parovi usvajaju decu.

  • Tuzna

    24. mart 2015 | 06:49

    Boze kakvi smo mi nehumani ljudi. Gledam komentare i place mi se zato sto bi nasi ljudi radije da gledaju decu po hladnim domovima, da gladuju, bez uslova za skolovanje nego da ih usvoji gej par.

  • john

    23. mart 2015 | 02:21

    Deca nemaju ništa protiv homoseksualaca jer nisu iskvarena kao neki, dečja duša je najčistija i ona nemaju predrasude, mislim da treba dopustiti svakome ko je dobar da ima decu.

  • Beki85

    23. mart 2015 | 02:19

    Da, sreća dece je najbitnija, ni jedno dete ne želi da bude u domu samo bez ikoga da ga uteši i bude tu kad mu je teško.

  • sandra

    23. mart 2015 | 02:17

    Imam komšije koji su homoseksualci i divni su ljudi, mnogo puta su mi pomogli u životu i mislim da je krajnje vreme da Srbija bude ravnopravna država.

  • miroslav

    23. mart 2015 | 02:16

    Gej je ok, svako dete zaslužuje da bude srećno, a ne da plače u domu.

  • beograđanka

    23. mart 2015 | 02:15

    Trebalo bi svi da imaju jednaka prava, svi smo ljudi, nismo čudovišta.

  • Kiki

    23. mart 2015 | 02:14

    Daaaa 21. vek, šta čekamo!!!!

  • Nataly

    23. mart 2015 | 02:13

    Meni je to u redu, to je tako u svim većim državama i niko se ne žali.

  • Stefan

    23. mart 2015 | 02:08

    Ja sam gej i ako Srbija ovo ne usvoji za par godina selim se odavde, vaš gubitak pozz.

  • !?!

    22. mart 2015 | 23:53

    JA Glupog li komentara da se na slici vidi da deci ništa ne fali i da su okružena ljubavlju. Pa zar treba da im fali neki deo tela da bi VI videli njihove emocije. Svašta.

  • Kako ne

    22. mart 2015 | 23:44

    Ja E, pa samo obraćanje takvim tonom vidi se kakva je osoba u pitanju. Zaista ste ''pravi'' za brigu i vaspitanje jednog deteta. Ko ne misli kao vi, on je OSOBICA. Pa da vam kažem, da sam ja LIČNOST, a ne osobica, jer moje seksualno opredeljenje, ne brani policija. Pa vi sad vidite, ko je OSOBICA i čije je mišljenje ne važno. Treba da zovete ceo svet u pomoć, ali opet od prkosa i šetnje, NIŠTA.

  • Mirjana

    22. mart 2015 | 21:15

    Srbi nisu kontraverzni vec PRAVOSLAVNI.

  • %#%

    22. mart 2015 | 19:19

    Komentator koji je svoje komentare obeležio-la sa JA vidim da nema kome nije oponirao na komentar, pravdajući svoj stav, i ubeđujući sve u svoje mišljenje koje smatra naj ispravnijim jer je verovatno pripadnik te populacije. Ako većina ljudi smatra da usvajanje dece u takvu porodicu nije u redu onda nije. Da li se neko rodi sa takvom sklonošću, ili ne, to niko ne zna, kao ni mnoge stvari što ne znamo, ali da tu sklonost-bolest ne treba svakako podgrevati. Neka vaše sklonosti i da ne kažem, ostanu sa vama jer i mi ne bodemo vama oči sa našim sklonostima jer je to SAMO za SPAVAĆU SOBU upamtite to već jednom.

    • 28. mart 2015 | 17:33

      Lezba

      @%#%

      Ne vidim nista sporno sto @ja komentarise niti negde u upustvu telegrafa pise da imate pravo samo na jedan komentar. Normalno je da komentarise kada ga/je se licno tice. Ne znam sto ti komentarises?! Glupo je uopste komentarisati ovakvu temu jer mislim da deca koja su odbacena ovde imaju najvise prava da komentarisu. Naravno mislim na vec oformljene ljude koji su nekada bili po domovima. Tu decu koju bi zbrinuo neki gej par vec su odbacili heteroseksualci i SIGURNO bi im bilo bolje nego u domu. Znam iz iskustva. Ja sam dete iz doma i da je hteo slon da me usvoji bila bih presrecna. Nemam nista protiv da branite da se deca usvoje a da pri tom svako od vas uzme makar jedno dete o kome ce brinuti kao o vlastitom. Ostalo je apsurd. Tvoj komentar ni ne treba uzimati za ozbiljno sa obzirom da se na kraju vidi da si blago histerican i agresivan.

  • Kako ne

    22. mart 2015 | 18:28

    JA Nemam ja potrebu o bolesnicima ništa da učim niti me zanima. Znam a i vi znate da normalan čovek UPRAŽNJAVA seksualni odnos, i koliko znam normlno je, a pošto ste vi upućeni da svi gejevi ne upražnjavaju vidite da su BOLESNI. Ali mi ovde nismo zabrinuti šta oni rade, i koga je uopšte briga za nečiju spavaću sobu, mi smo zabrinuti za tu decu koja bi odrastala uz ili 2 mama ili d v e tate . A priznaćete da za normalan PSIHOFIZIČKI RAZVOJ jednog deteta itekako je VAŽNO da vidi i zna ko mu je mama a ko tata. Možda će te VI tako orijentisani nas sada nešto novo naučiti pa će nam možda ubuduće RODE donositi decu.

    • 22. mart 2015 | 19:51

      ja

      @Kako ne

      Nebitna si osobice džabe vibriraš tu nikoga ne zanima tvoje mišljenje.

  • Smajli

    22. mart 2015 | 16:49

    Zapamtite da živimo u državi gde je I dalje u nekim delovima iste sramota da prvo dete bude žensko.

    • 23. mart 2015 | 05:15

      Postar

      @Smajli

      Gde je to sramota da ti prvo dete bude cerka? Kod tebe kuci?

  • Ivan

    22. mart 2015 | 16:08

    Ko god želi da usvoji dete a ima mogućnosti treba mu omogućiti. Samo sto kod nas gejevi moraju da se kriju kao da su bolesni od kuge. Prvo treba mentalitet da se promeni pa tek onda i to...

  • ja

    22. mart 2015 | 14:19

    Pogledajte sliku sa ovog članka, ne vidim da toj deci nešto fali i da joj nedostaje neka ljubav.

  • ja

    22. mart 2015 | 14:07

    Ta deca bi volela i roda da ih usvoji samo da ne pate po domovima, vi niste bili u domu i nemate pravo na negativne komentare.

  • Aleksandar

    22. mart 2015 | 11:52

    Mislim da je potrebno pre usvajanja dece bilo koja osoba strejt ili gej ili bilo šta drugo da ide na test kod psihologa i ako prođe taj test da mu se da dete. U Srbiji decu imaju osobe koje svaki dan leše decu od batina, drogiraju se, piju, zapostavljaju decu, a sa druge strane neka osoba ne može da ima dete samo zato što je od rođenja privlači isti pol.

  • Nikola

    22. mart 2015 | 11:35

    E pa ovako, bog je rekao rađajte decu ali Adamu i Evi koji su živeli nekoliko vekova i njihova deca su imala incest. Posle toga na svetu je bilo dovoljno ljudi i više nije bilo potrebe da bog to naređuje. Sada imamo problem sa prenaseljenošću na planeti i smatram da je sasvim prirodno da postoje gejevi kako bi se ta prenaseljenost u određenoj meri ublažila na human način i kako bi se gejevi brinuli o deci koja nemaju roditelje. Smatram da je to jasan odgovor na pitanje da li je homoseksualnost prirodna. Još nešto. Niko ne može postati gej tokom života, ili te pri rođenju privlače muškarci ili ne. Da li će dete živeti sa ujakom, dva oca, dedom itd apsolutno je nebitno jer to dete svakako neće živeti pod staklenim zvonom, već sa tri godine se deca upisuju u obdanište, a i izvode se u grad, molim vas da razmislite o svemu pre nego što donosite tako bitne odluke jer je zaista previše dece po domovima, a činjenica je da homoseksualci u proseku imaju veće plate jer se obično bave kompleksnijm poslovima.

  • cuci

    22. mart 2015 | 10:40

    DECA BI ODABRALA DA TRPE GLADNA SAMO DA IH NE USVOJE HOMOSEKSUALCI,BOZE

  • Xxxx

    22. mart 2015 | 10:18

    Pa neka jedno drugome naprave decu,a ne tuđu da uništavaju,posto je to "normalno"gej brakovi

    • 22. mart 2015 | 14:12

      ja

      @Xxxx

      To što nešto nije normalno ne mora da znači da je pogrešno već da nije u većini, suprotno od normalno nije ni ludo ni pogrešno već nenormalno. Normalno je sve što je u većini i obrnuto. Gejevi su racionalna pojava u svetu prenaseljenosti i u svetu dece bez roditelja. Da nije gejeva ova planeta bi odavno bila prenaseljena i svi bi se poubijali pa bi opet sve počinjalo od štapa i kanapa. Nije važno koliko ima ljudi na svetu već kakvi su ti ljudi, da li su nasilnici ili dobre duše.

  • Ne ne i ne!!

    22. mart 2015 | 10:07

    Naravno da e trebaju, i ovako izumiremo i sve nas je manje, jos samo treba decu da nam otruju tim poganim njihovim zabludama i onda smo u .....

  • lav

    22. mart 2015 | 10:03

    Ne ako su ispitanici rekli da treba to nisu Srbi siguran sam

  • Trebinjac

    22. mart 2015 | 09:22

    Spanske,Indijske,Turske itd serije sve sto nije ljucki od tih TV sranja pocelo je a i u nas sve vise nemoralnih osiba dobiva medijski prostor... Ovaj narod nemoze napred bez jednog novog Tita...

  • Marko

    22. mart 2015 | 09:06

    NE........!!!!!

  • Marija

    22. mart 2015 | 09:01

    Neka proba i normalan bracni par da usvoji dete u Srbiji pa ce videti koje su zavrzlame,gotovo nemoguce i ma da su deca u domivima mahom romske nacionalnosti nece ga dobiti.Jer i to je biznis za koji drzava odvaja ogromna sredstva i rade se razne malverzacije a domovima uvek treba jos dece da bi uvecali prihode.Znaci ne lupajte da im a toliko nezbrinute dece .Zasto ne daju onda porodicama da usvoje.

  • Stenoks

    22. mart 2015 | 07:59

    Ima mnogo bracnih parova koja ne mogu imati djecu spremnih za usvajanje djece koji ce ih zasigurno odgajati na pravi nacin

    • 22. mart 2015 | 14:13

      ja

      @Stenoks

      Otkud znaš da će ih zasigurno odgajati na pravi način?

  • Anonimus

    22. mart 2015 | 07:24

    Bog je stvorio dva razlicita pola da budu zajedno i da se vole, a ne dva ista. Ako su dva ista to je greh, za to se ide u pakao. Bar sam tako procitao

    • 22. mart 2015 | 14:15

      ja

      @Anonimus

      To nigde ne piše, postoje božije zapovesti i smrtni grehovi, to je najvažnije. Siguran sam da je svaki Srbin bar 90% ovoga prekršio, a daje sebi za pravo da sudi drugima.

  • schwyz

    22. mart 2015 | 05:44

    Apsolutno ne.Koje to dete voli da ima dve mame ili dva oca?Bolesno psihijatrijski slucajevi daleko im kuca.

  • boris kuzmanović

    22. mart 2015 | 03:49

    Jel' to Bog bio na televiziji pa je rekao?

  • Goran

    22. mart 2015 | 03:40

    pa neka naprave dete sami to je prirodno zar ne

  • Marko

    22. mart 2015 | 02:55

    E pa ovako, bog je rekao rađajte decu ali Adamu i Evi koji su živeli nekoliko vekova i njihova deca su imala incest. Posle toga na svetu je bilo dovoljno ljudi i više nije bilo potrebe da bog to naređuje. Sada imamo problem sa prenaseljenošću na planeti i smatram da je sasvim prirodno da postoje gejevi kako bi se ta prenaseljenost u određenoj meri ublažila na human način i kako bi se grjevi brinuli o deci koja nemaju roditelje. Smatram da je to jasan odgovor na pitanje da li je homoseksualnost prirodna. Još nešto. Niko ne može postati gej tokom života, ili te pri rođenju privlače muškarci ili ne. Da li će dete živeti sa ujakom, dva oca, dedom itd apsolutno je nebitno jer to dete svakako neće živeti pod staklenim zvonom, već sa tri godine se deca upisuju u obdanište, a i izvode se u grad, molim vas da razmislite o svemu pre nego što donosite tako bitne zaključke.

  • Kako ne

    22. mart 2015 | 01:51

    Treba im dozvoliti da odgajaju samo ono dete, koje oni NAPRAVE. Niko ne može da garantuje između četiri zida, o kakvoj bi se ljubavi radilo. Bolesnici nasrnu na ROĐENO dete a ovo su MORA SE PRIZNATI, itekakvi bolesnici, samo im još niko nije javio. Ako neko ni ''one'' stvari ne radi kako dolikuje onda taj ima gadan problem. U svojoj kući svako može da se ponaša kako hoće. Ali ako u ovom narodu postoji i trun zdrave pameti, NARAVNO NEĆE im se dozvoliti. Ne tako davno, biti tako orijantisan, bila je strašna sramota, a od kad je SRAMOTA UMRLA to postade dika. Ne znam samo, kako su ponosni roditelji kad im neko kaže: '' pa tvoj sin je peder''.? Katastrofa. Strašno je samo što su prvo tražili da šetaju gde hoće, pa sad brakove, i stiže USVAJANJE. Polako, uporno i sigurno a vi braćo, dozvolite ionako smo izgubili kriterijum po mnogo čemu jer svaka zabrana je za zlonamerne DISKRIMINACIJA.

    • 22. mart 2015 | 14:02

      ja

      @Kako ne

      Nemaju svi gejevi seksualne odnose, obrazuj se malo pa onda komentariši teme sa kojima veze nemaš.

  • Marina

    22. mart 2015 | 01:20

    NE! CAO

  • Djordje

    22. mart 2015 | 01:12

    Ovo je cista nebuloza!!! Mozeli neko da dokaze da gej par je normalna pojava? To nije bog stvorio tako,ima muski polni organ koji se savrseno uklapa sa zeskim polnim organom. Sta kod gejeva po prirodi se uklapa sa drugim parom? Po mom licnom misljenju to je veza sa hendikepom koji u samom pocetku nije normalna pa onda dalje... A ima i kod njih pedofila,alkosa,manijaka tako da nije ni to opravdanje!!!

    • 22. mart 2015 | 13:55

      Dušan

      @Djordje

      realno, muški polni organ se savršeno uklapa u sve udubine, rupe i rupice koje žele da ga prime, ovisno o seksualnoj orjentaciji vlasnika tog polnog organa.

  • mitka

    22. mart 2015 | 01:11

    nisam gej,ali se,nekako zgrazavam te balkanske netolerancije i primitivizma,pa,zar ne mislite da je,mozda,bolje za,bilo koje dete,da raste u gej porodici,nego u porodici alkoholicara ili narkomana,gde su svakog dana izlozeni svakojakim traumama...

  • Realni

    22. mart 2015 | 01:07

    Ljudi, poskupece nam struja, skidaju nam plate. O tome treba da brinemo.

  • mitka

    22. mart 2015 | 00:58

    kraj, cega?

  • Mic

    22. mart 2015 | 00:51

    Treba da usvajaju ako prodaju sve provere kao i heterosexuals. Jednakost pre svega!

    • 22. mart 2015 | 07:09

      el asad free america

      @Mic

      to sto je neko gay, znaci da ne moze imat vlastie dece kao i drugi a inace da heterosexualci prolaze controle onda danas ne bi stvarali sirotinju a ako mislis na ono kao "legalno" usvajanje, to je ustvari prodaja jer obitelj dok usvoji treba da odvoji 20.000,00€ za placanje raznoraznih drzavnih insitucija koje su mu, prevedeno, prodali necije dete

  • Majka

    22. mart 2015 | 00:30

    I Bog stvori coveka,a za njega stviri zenu!!!

    • 22. mart 2015 | 04:15

      boki Q.

      @Majka

      Tumaču Biblije, ima u knjižarama i bibiliotekama još puuunoo zanimljivih knjiga osim Biblije. Pokušaj :)

    • 22. mart 2015 | 07:24

      el asad free amerika

      @Majka

      a moglo bi se reci, bas ko sto je eva rodila 9meseci nakon sta je izbacna iz raja (a prije toga joj je jasno rekao u kakvim mukama ce radati).. ali ok, ima jos onih koji misle da je bolje da deca budu prepustena ulici ili kojekavim socijalnim centrima pa kako kome.. ako bi posli necijom logikom, ispada da ocevi gledaju da spavaju sa vlastitim kcerima a majke da imaju sex sa vlastitim sinovima jer ocito da neki na to misle kad brane da gayevi usvajau decu?! ja bi recimo zabranio heterosexualcima da imaju vise od jednog deta i ko got ne bi moga da uzdrzava vlastitu decu poslao bi ga u gulag ili konc logor a gayevima bi pruzio mogucnost da usvajau ali uz iste uvjete (ko nece da ih pazi- kastriranje ko i heterosexulaca)..

    • 22. mart 2015 | 14:04

      ja

      @Majka

      Bog je stvorio i gejeve.

  • Sredoje Dobroćudni al' Mudri Lala

    21. mart 2015 | 23:41

    Dabome, pa valjda je svima jasno da skupština i vlada predlažu i usvajaju ovakve zakone al' narod se ne slaže, al' ko pita taj narod...

  • Sredoje Dobroćudni al' Mudri Lala

    21. mart 2015 | 23:35

    Dabome,pa valjda je svima jasno da skupština i vlada predlažu i usvajaju ovakve zakone al' narod se ne slaže, al' ko pita taj narod...

  • Анти Антифа

    21. mart 2015 | 23:21

    Нека иду ЕУнију.Србији не требају "геј" парови

  • Novina

    21. mart 2015 | 23:09

    Nikako.Bas su dosadili sa tom gej populacijom.Neka rade sta hoce u 4 zida ali neka ne namecu misljenje da je to normalno.Nije normalno to je bolesno

  • Mihajlo

    21. mart 2015 | 23:03

    Mislim da apsolutno treba dozvoliti... Koliko je napusene dece koja rastu bez ljubavi.. koliko je dece u porodicama gde je otac alkoholicar... gde ih je majka napustila.... mnogo je bolesnijih pojava u drustvu od toga da dva muskarca ili dve zene u svom domu odgajaju dete...

  • 21. mart 2015 | 23:03

    Nikako,to bi bio dodatni hendikep za vec ostavljenu decu od strane bioloskih roditelja.Nezeljeno dete usvoje homoseksualci,kakva ce to osoba postati,strasnooo!Nikom da ne pozelis. Nemam inace nista protiv seksualne orijentacije nicije.

  • Ccc

    21. mart 2015 | 23:02

    Ma samo nam jos ta psihopatija fali sve drugo klizi kao po loju

  • Sladjana

    21. mart 2015 | 23:00

    Mene odgovori nisu sokirali. Realni su. A gde su tu decija prava, da li ona zele da zive u takvim zajednicama? Mozda bas ona hoce tatu muskarca a mamu zenu. Do juce je to bila sifra u psihijatriji.

  • MiloS-Sherif

    21. mart 2015 | 22:55

    Detetu treba Otac i Majka !

    • 21. mart 2015 | 23:55

      Dušan

      @MiloS-Sherif

      Ako su normalni i dobronamerni ljudi koji žele da im dete bude srećno. Ako su idioti koji muče, zanemaruju i zlostavljaju dete, bolje da ih nema.

  • Iva

    21. mart 2015 | 22:49

    Ljudi vi ste vrlo dvolicni zastiti te svoju decu od vas samih a gejovi su mnogo manji problem...

  • Kap

    21. mart 2015 | 22:48

    U svetu ne postoji ni jedan valjan dokaz, osim površnih teorija da homoseksualizam nije bolest. Studije iz sedamdesetih i osamdesetih nedvosmisleno to i dokazuju. Teorije o homo urođenosti su tačne i sasvim dokazuju tu devijaciju. Kao što se nedaju deca na usvajanje osobama sa drugim psihičkim devijacijama, tako netreba davati ni homoseksualcima.

  • JoGoGo

    21. mart 2015 | 22:42

    Nisam hteo uopšte da gledam video jer imam svoje mišljenje.NEEEE NI SLUČAJNO!

  • Lenon

    21. mart 2015 | 22:40

    Ova zadnja dvojica su sabani.

  • Filip

    21. mart 2015 | 22:35

    Naravno da treba. Samo u Srbiji sve dodje sa zaksnjenjem pa i ovakve stvari. Gej se radja, a ne postaje se; nikako dete ne moze postati gej pored gej roditelja. To je najveca laz koja se plasira kako bi se ocrnili gej ljudi.

  • Ricardo

    21. mart 2015 | 22:32

    Katasrofa. Te bolesne ljude treba leciti a ne da usvajaju decu.

  • Str8

    21. mart 2015 | 22:32

    Ne ali mogu svoju decu ako ih ikada budu imali davati na usvajanje.

  • Peca

    21. mart 2015 | 22:08

    Nedao bog(bar kod nas u srbiji)...

  • DH

    21. mart 2015 | 21:52

    To nije zdrava sredina,dete mora da ima oca i majku,musko i zensko.Procitajte deciju psihologiju i shvaticete o cemu pricam..

  • Sans

    21. mart 2015 | 21:51

    NEEEEEEEEE AKO BOGA ZNATE NEEEEEE NIKAKO.

  • nirvana

    21. mart 2015 | 21:42

    Svakako bi trebalo da i oni mogu da usvajaju decu,ne vidim razlog protiv.Kada psihicki nestabilni,pedofili,ubice i svakakvi degenerici ovog drustva mogu da radjaju i prave decu,zasto normalan gej par ne bi môgo.

    • 21. mart 2015 | 23:27

      Peca

      @nirvana

      Pa daj im svoju decu,kad za tako nesto imas razumevanja.znas kako je,mnogo je lako kad su tudja decacu pitanju...

    • 21. mart 2015 | 23:36

      Bivsi Debeli

      @nirvana

      Pa neka rode!

    • 22. mart 2015 | 00:57

      Mic

      @nirvana

      Bravo za komentar

    • 22. mart 2015 | 08:52

      DWL

      @nirvana

      Ma daj bre?pa kako ce se ponasati prema tom detetu u pubertetu kad dete pocne da se pronalazi u moru emocija. Kakav savet moze da dobije i pojavice se vise pedofilnih prestupa, jer oni nisu u krvnom i genetsko srodstvu sa tim detetom.

    • 22. mart 2015 | 10:08

      Aleksandar Djordjevic

      @nirvana

      Normalan gej par !!! Zar to postoji ?

    • 22. mart 2015 | 10:49

      Srbin

      @nirvana

      Mozda zato sto to nije psiholoski zdrvo okruzenje za decu, a? Jako si mi pametan.... ti uzmi pa daj svoje dete gej paru na usvajanje....

  • jovan

    21. mart 2015 | 21:32

    ovo neko pokušava na mala vrata da ubaci u srbiju i stalno to proba od 6 maja 2012

    • 21. mart 2015 | 22:11

      stevan

      @jovan

      pravi komentar. i tako opipavaju opipavaju dok se mi ne smorimo s negodovanjem i na kraju uvedu...kao i sve do sad

    • 21. mart 2015 | 22:16

      Noodles

      @jovan

      Kako ne shvatate da to nije nacin da opstanemo. Hoce da nas uniste pa sta to dete ima da bude nego gej jer raste u tom okruzenju i mislice da je to ok. Ima ludaka i medju nama strejt ali opet ne prihvatam to. Ljudi ne prihvatam nista od zapada. Alo bre SRBI opametite se necu nikom dupe da lizem. Uporni su sa tim i ne odustaju. Pa mi nemamo ko da im kaze NE. Ostavite nas na miru. Daj da odlucimo gde ce mo. ZIVELA MAJKA RUSIJA

  • Predrag

    21. mart 2015 | 21:30

    Ja nikad ne bih usvajao decu koju su roditelji odbacili i bacili u kontejner... Ne hvala! Čuvaš ga a ono posle hoće da traži svoje prave roditelje!

  • GG

    21. mart 2015 | 21:24

    Ne, ne i ne! NEEEEEEEEEE

  • BOZA ZEMUNAC

    21. mart 2015 | 21:21

    NEEEEEEEEEEEEE

  • Mara

    21. mart 2015 | 21:16

    Oni bi usvajali decake,naravno zna se zasto. Samo nam jps to fali u ovoj drzavi i postici cemo sve.. Plac Majke Bozije!

    • 22. mart 2015 | 00:50

      mitka

      @Mara

      majka bozija place zbog tako ogranicenih ljudi kao sto si ti...

  • lyke

    21. mart 2015 | 21:15

    Da i oni su ljudi

  • Deks

    21. mart 2015 | 20:59

    U propaloj drzavi moze sve za lovu

  • Boks

    21. mart 2015 | 20:52

    Zapad ce nas prisiliti tj.nasu vlast da to prihvatimo...a volja naroda kod nas jedva nesto znaci...

    • 22. mart 2015 | 00:29

      Ево продајем душу ђаволу

      @Boks

      А што присилити? Пара врти тамо где престаје карактер и морал. Да поједноставим. Они њих новчаником, они нас пендреком.

  • AnaR

    21. mart 2015 | 20:33

    Pitajte decu koja su odrasla u domu za nezbrinutu decu. Ta deca će vam dati pravi odgovor :)

  • AnaR

    21. mart 2015 | 20:28

    To je slično samohranom ocu. Ta deca preživljavaju slično. Priče da će dete postati gej pored takvih roditelja nemaju nikakve veze s mozgom, jer se gej rađa, ne stvara se.

    • 21. mart 2015 | 22:38

      Str8

      @AnaR

      Isto kao sto se alkoholicar ne postaje. Alkoholicar se radja :)

  • Јован

    21. mart 2015 | 20:17

    Ни говора!

  • sljivovitza_ljuta

    21. mart 2015 | 20:13

    Zapadnjacka propaganda za unistavanje porodice.

  • Ivan

    21. mart 2015 | 20:07

    U Srbiji ova anketa? Pa 90% će reći ne, jer to kao nije prirodno i gejevi nisu normalni... Pa kako dete da ima dva oca ili dve majke, božeee??? Moj stav je jasan: Detetu je tamo mesto gde dobija roditeljsku ljubav, pažnju, vaspitanje... Možda bi ovu anketu trebalo voditi po domovima i u problematičnim porodicama... siguran sam da bi deca izabrali roditelje (gej ili ne) gde se osećaju srećno i bezbedno

  • Samo ja

    21. mart 2015 | 20:05

    Apsolutno NE.

  • Dr

    21. mart 2015 | 19:53

    NIKAKO!!!!

  • MITO MORI

    21. mart 2015 | 19:50

    Kuku Şrbijo

  • Ćora

    21. mart 2015 | 19:48

    Pod uslovom da s' ljubavlju prihvataju decu, napuštenim mališanima će, i u takvom domu, biti bolje neko u kolektivnom smeštaju za čije održavanje i izdržavanje ova država nema novca.

  • Hobit

    21. mart 2015 | 19:42

    Ne treba. Vlast je izabrana voljom naroda,volja naroda je ne, zasto diskusija o tome onda?

  • stanoja

    21. mart 2015 | 19:37

    Neeeee

  • oz

    21. mart 2015 | 19:36

    Ne!

  • Sanja

    21. mart 2015 | 19:34

    Da čovek ne poveruje dokle ide ljudska glupost.

  • Nikola

    21. mart 2015 | 19:32

    Ne nikad

  • Visnja

    21. mart 2015 | 19:31

    Zar je normalnije da ih imaju oni koji ih u ubijaju, zlostavljaju, podvode, tuku... Da, bolje je takvi da ih imaju nego gej koji ih paze i vole! Zar je moguce da neko stvarno tako misli?

  • Lana

    21. mart 2015 | 19:31

    Preduslov za usvajanje ne bi trebala da bude seksualna orjentacija usvojitelja već da li bi usvojeno dete bilo voljeno i da li bi mu bilo pruženo sve za lep i srećan život.

    • 21. mart 2015 | 20:59

      Ona

      @Lana

      A kad ih usvoje,ko ce biti mama,a ko tata?!To je automatski preduslov da i dete bude gej.A ja na fakultetu ucila da je to poremecaj.Davno sam ga zavrsila,ali i dalje tako mislim.

  • tim

    21. mart 2015 | 19:27

    Naravno da netrebaju da usvajaju decu...nije dzabe priroda uredila da decu imaju muskarac i zena...dosta vise njihovih takozvanih prava

  • Mirko

    21. mart 2015 | 19:20

    I sta je ovde sokiralo?? Skoro svi su rekli jedino normalno...a mene zanima jel to vec krenula propaganda???

  • H.A.

    21. mart 2015 | 19:17

    Ne!

  • mi ne znamo šta je bolje

    21. mart 2015 | 19:16

    pitajte one što su odrasli u domu za nezbrinutu decu šta je bolje. oni će vam dati pravi odgovor na takva pitanja.

    • 21. mart 2015 | 21:45

      Lilit

      @mi ne znamo šta je bolje

      To jeste, slažem se da je na prvom mestu potrebno mnogo ljubavi. Ipak, smatram da je detetu u odrastanju potreban i muški i ženski autoritet kako bi razvilo i sintetisalo svoju mušku i žensku prirodu. To nema veze sa polom deteta, svaka žena u sebi ima deo muške prirode i svaki muškarac u sebi ima deo ženske prirode, a za pravilan razvoj potrebni su roditelji različitih polova. Protiv homoseksualaca nemam apsolutno ništa, ali deca ne.

    • 21. mart 2015 | 22:28

      Tutor

      @mi ne znamo šta je bolje

      Rekli bi ne.

  • H-S

    21. mart 2015 | 19:15

    Ne trebaju! To je bolesno i nastrano!

  • Spawn

    21. mart 2015 | 19:14

    Naravno NE.

  • Proka

    21. mart 2015 | 19:13

    NI SLUČAJNO

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA