Dunav osiguranje lider u neživotnom osiguranju
Kompanija Dunav osiguranje u 2014. godini zadržala je lidersku poziciju u Srbiji u segmentu neživotnih osiguranja, kako po pitanju ukupne premije, tako i po tržišnoj zastupljenosti, izjavio je danas Tanjugu direktor Direkcije za prodaju neživotnih osiguranja Dunav osiguranja Zvonko Zindović.
U prošloj godini Dunav osiguranje prodalo je više od milion polisa neživotnog osiguranja, što predstavlja povećanje za više od 70.000 novih polisa u odnosu na prethodnu godinu, naveo je Zindović.
Najzastupljenija polisa je ona za osiguranje od autoodgovornosti, i tu je kompanija Dunav osigurala više od 600.000 vlasnika vozila od autoodgovornosti, što čini oko 30 odsto tržišta osiguranja u Srbiji, kazao je Zindović.
Što se tiče naplate šteta, Zindović je rekao da je Dunav osiguranje u 2014. godini isplatila 116.000 odštetnih zahteva, a ukupan iznos isplaćenih šteta je preko sedam milijardi dinara.
Prosečna isplaćena šteta je oko 60.000 dinara, a stepen ažurnosti isplaćivanja šteta je 97 procenata, što pokazuje poverenje tržišta, fizičkih i pravnih lica u kompaniju Dunav osiguranje, kazao je Zindović.
Reagujući na ocenu, koja se čula tokom Kopaonik biznis foruma, da se osiguravači nedovoljno bave edukacijom stanovništva u toj oblasti, direktor Direkcije za životno osiguranje Dunav osiguranja Aleksandar Kojić rekao je Tanjugu da je ta osiguravajuća kompanija 2013. pokrenula kampanju "Odgovorno življenje" i do sada održala više od četrdesetak tribina.
Kojić je napomenuo da je Dunav Osiguranje tu kampanju organizovalo u saradnji sa Savezom učitelja Srbije i pod pokroviteljstvom Ministarstva prosvete.
Nastavak te akcije je stipendijsko osiguranje života za decu, gde će Dunav osiguranje pod sloganom "Prijatelji iz detinjstva" decu, čiji roditelji ugovore polise životnog osiguranje stipendijske rente, nagrađivati sa 50 evra za postignut odličan uspeh sa prosekom 5,00 na kraju svake školske godine, najavio je Kojić.
S obzirom da Dunav osiguranje ima veliku mrežu od preko 29 filijala i više od 600 prodajnih mesta, ta osiguravajuća kompanija će na proleće pokrenuti akciju "Otvorena vrata" i pritom otvoriti vrata svojih filijala svim postojećim i potencijalnim klijentima.
Oni će moći da dođu i razgovaraju sa službenicima Dunav osiguranja o svim pitanjima koja ih interesuju i da dobiju adekvatne odgovore i informacije, pre i posle zaključenja ugovora o osiguranju, objasnio je Kojić.
Kojić je podsetio da je 1. decembra prošle godine kompanija je počela sa projektom "Dunav lajf klub", što je prvi lojaliti program (program vernosti) u oblasti osiguravajućih kuća.
Članovima tog kluba, koji su korisnici životnog osiguranja omogućeni su atraktivni popusti kod svih njihovih partnera prilikom slapanja ugovora o polisi, kao i kod neživotnih osiguranja, rekao je Kojić.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Podkast "Glasno", EP 4: Gost Nemanja Dević
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.