VELIKO POSKUPLJENJE POLOVNIH AUTOMOBILA: Evo zbog čega će se dogoditi

Komentari

  • vladimir

    26. mart 2015 | 18:36

    Svako ogranicavanje pravi stetu gradjanima. posebno na selu gde se kola ne voze ni puno ni daleko ali se bez njih ne moze.

  • Mrsi Mudoje

    4. mart 2015 | 09:02

    .. jer nisu dovoljno bezbedna ?! Sta ? To neko brine da mi budemo bezbedni ! Ma bando lopovska dobicete svoje Kad Tad !

  • daki87

    4. mart 2015 | 08:41

    sve je to ok kada se gleda tako , naravno da bi tako i trebalo da ide da se kupuju noviji auti , ALI DALI JE NEKO REKAO KOLIKA JE PLATA KOD NAS U DRZAVI SRBIJI A KOLIKA JE PLATA U ZEMLJAMA U OKRUZENJU EU , HRVATSKA KOJA JE PORED NAS IMA PROSECNU PLATU OD OKO 1000EUR , A ZA OVE DRUGE ZEMLJE I DA NE GOVORIMO GDE JE TO OD MIN 1500EUR PA CAK I DO 3000EUR MISLIM NA ZAPOSLENE PO FIRMAMA A NE U VLASTI , KOD NAS COVEK NEMOZE DA ZARADI NI 300EUR MESECNO , JA SAM LICNO PLACAO STRUJU I GAS ZA DVA MESECA U FRANCUSKOJ OD 45EUR DO 60EUR , A KOD NAS ZA ISTE POTROSACE LACAM MESECNO OKO 70 EUR DALI SE NEKO PITAO DA LI JE TO NORMOLANO !!!!!!!!!!!!!!

  • Jovan

    4. mart 2015 | 00:05

    U Srbiji se još voze fiće jer odgovaraju našim putevima i oganičenjima na 80 kh euro 6 nema gde dase vozi jar mu ogovara veća brzina .

  • srdjan

    3. mart 2015 | 22:18

    ja sam da se ukinu sva ogranicenja o toboz ekoloskim normama i da se slobodno uvozi sve sto moze da prodje tehnicku kontrolu u smislu da je auto ispravan za voznju a da se zaboravi ekologija i takse to sluzi samo da se uzimaju pare i ljudima uskrati mogucnost bolje egzistencije

  • Jan

    3. mart 2015 | 21:14

    Da ovo nije zalosno bilo bi smesno pa dokle vise da se uporedjujemo sa Evropom kad smo 50 godina iza.Pogledajte kakvi su nam putevi kakav nam je vozni park na kraju kakav nam je standard. Stvarno ko je ovo izmislio svaka mu cast samo se nadam da ovaj predlog nece biti usvojen...

  • Pera

    3. mart 2015 | 20:43

    Zabraniti uvoz novih vozila!!!!! To bi bilo pravedno,da narod ne vozi Dacije

  • Aca

    3. mart 2015 | 20:18

    Nemam nista protiv ali takodje mislim da treba da se uvede porez na extra profit za polovne automobile koji se prodaju sa marzom vecom od 30% kao i krivicnu odgovornost prodavaca koji uvezu polovan ostecen automobil i nakon popravke ga prodaju kao neostecen (ne lupan) ukoliko popravke ne saopste kupcu i ne unesu u kupoprodajni Ugovor.

  • BB

    3. mart 2015 | 19:13

    U Svajcarskoj se voze automobili i sa euro jedan,ali sa katalizatorima,a u Srbiji se skidaju i prodaju za stotinak eura.Cemu onda norme?

  • Radnik

    3. mart 2015 | 19:11

    Muka mi je od ovoga porede nas sa evropom a puteve ne porede cak i da neko kupi nov auto to je pravi greh jer ce ga razdrndati za manje od godinu dana i onda ce vredeti kao evropski auto star 10 godina

  • zagondzija

    3. mart 2015 | 18:57

    sta je problem uvesti standard euro 4 bas nista naj lakse sta posle ko ce kupovati ta auta malo beogradjani a oviostali mogu zevati u nebo pa kad poderu ove euro 1,2,3 onda nek predju na magarad

  • Miki

    3. mart 2015 | 18:06

    Svaka budala u Srbiji koja imam imalo mozga i ko je sposoban i vredan moze sebi da priusti da kupi potpuno potpuno nov auto na kredit i da placa ratu manje od 100 evra mesecno...a ljudima je bitnije ocigledno da placaju pretplatu za novi iphine 7000 dinara a da idu busom

    • 3. mart 2015 | 19:10

      Suca

      @Miki

      Kralju, za 100e mozes da vozis pristojnu Daciju koja ce da zardja na 150.000 km, a za 5000e mozes da vozis polovan Mercedes, BMW ili Audi koji ce da nadzive 3 ta tvoja auta od 100e mesecno. Pozz i javi se kad ukljucis taj mozak koji pominjes.

  • Sekretar

    3. mart 2015 | 17:54

    Definitivno napustam srbiju...

  • BEN DELIJA

    3. mart 2015 | 17:39

    MAJKO MOJA GDE LI ZIVE OVI STO IM PADAJU NA PAMET OVAKVI PARAMETRI I ZAKONI NEVERUJEM DA SE VOZE GOLFOVIMA I JUGICIMA

  • Немања

    3. mart 2015 | 17:34

    Власт да укине овај безазлени порез на кубикажу возила јер је апсурдан.Ја за моју опел омегу 2.2 плаћам порез ијако је она 2001 год и вреди 2000-3000€ а мој познаник вози пежо 508 годину дана стар 2.0 који вреди 20 000€ и он не плаћа порез.Узград он има потпуну опрему, кожу, климу, навигацијони уређај ,аутоматски мењач итд. А ја од тога немам ништа .Ко се овде луксузира ја или он?

  • zagondzija

    3. mart 2015 | 16:46

    nas standard je euro 1 i 2 max euro 3 a vi pricajte sta hocete na platu od 200,300€ ko moze i ima nek kupi i sa euro 6

  • swee

    3. mart 2015 | 15:42

    Najbolje je za Srbiju i sve da ne udje u EU ali sta je tu je.I ako se zabrani skroz uvoz trojki ko ce onda kupovati kola.

  • Ygo

    3. mart 2015 | 15:38

    Bravo gospodinu BO. Ima pravo i istina je da najveci zagadjivaci vazduha u transportu su autobus i kamioni a pogotovu kod nas .

  • slobodan

    3. mart 2015 | 15:35

    Sramota ...porediti uredjena i bogata drustva sa nasim bednim platama je ...u najmanju ruku nevidjen bezobrazluk..........

  • mirko

    3. mart 2015 | 15:33

    Obavezuju nas da uvozimo Evro 4 motore a prodaju nam loz ulje umesto evro dizela!

    • 3. mart 2015 | 17:51

      Republikanac

      @mirko

      To sto voziš na loz ulje ne zagaduješ više nego sa D2, samo onaj sto prodaje pravi finansijski prekrsaj... Razlika je samo u boji kako bi se razlikovalo

  • mico!

    3. mart 2015 | 15:26

    Hleb!

  • Vla

    3. mart 2015 | 15:25

    Samo nad bi ljudi imali pare pored ovakve pljacke na svaki korak fuj bando lopovska

  • Mislilac

    3. mart 2015 | 15:24

    Približite vi zarade, pa stavite i Euro 5 kao minimum...

  • Pa

    3. mart 2015 | 15:03

    Kod nas se najvise voze auti bez ikakvog standarda, golf dvojka i ostali slicni..

  • STELLA ROSSA

    3. mart 2015 | 14:56

    Bravo. Podržavam

  • I tako....

    3. mart 2015 | 14:50

    Mi se evropskoj uniji približavamo unazad. Pa što niko ne približi plate? Nego sve kontra! Idemo u korak sa Evropom po nekim nebulozama, a ni slučajno da stupi na snagu nešto evropsko što bi ljudima išlo u prilog. Svašta!

  • Bo

    3. mart 2015 | 14:42

    Kamiona I autobusa koji su mnogo veci zagadjivaci. Jasno je da uvoznici novih vozila kukaju zbog slabe prodaje. Njima euro 4 nista ne bi pomogao. I da zabrane uvoz polovnjaka njima prodaja nece skociti. Jasno je valjda sto se ne kupuju nova vozila. A oni misle da ljudi vise vole polovnjake

  • Bo

    3. mart 2015 | 14:39

    Kod nas uvek zele da budu veci katolici od pape. U toj Evropi o kojoj pricaju niko ne postavlja uslove. Cesi uvoze euro1, euro2, samo placaju skuplje ekoloske takse. Bugari isto. Sto neko rece kakve veze ima euro3 sa bezbednoscu. Ako ce po tome da sude onda neka zabrane registraciju svih ka

  • Vlajko....

    3. mart 2015 | 14:38

    Tako i treba da se drzava modernizuje i da smo mobilni.....

  • Goran

    3. mart 2015 | 14:19

    Ja koliko znam da u Nemačkoj možete da vozite auto koje god norme hoćete,ali zato će te to platiti kroz porez. Pa ako hoćeš da voziš auto norme 1 ili 2 plati više od onog koji vozi norme 3,4,5 ili 6. I još nešto,za sigurnost treba da su odgovorne kuće za Tehničku ispravnost vozila. I onda nema veze da li voziš euro 1 ili euro 6,ako je na autu sve ispravno i tehnički pregled valjano urađen a ne ovaj na tehničkom zažmuri na jedno oko pa kaže pusti ga neka prodje iako nije ispravan.

  • Aleksa

    3. mart 2015 | 14:16

    Da imamo para mi bi kupili euro 5 nego nemomo ni za cips

    • 3. mart 2015 | 14:57

      Djole

      @Aleksa

      Zdravlje I bezbednost moraju biti na prvom mestu makar isli peske ili se vozili autobusom. Tacka.

  • saša

    3. mart 2015 | 14:15

    dobro bi bilo kad bi vlada republike srbije potrudila da približi ove naše bedne plate sa platama iz eu, tako da nebi bijo problem da vozimo i sa euro 5 motorima

    • 3. mart 2015 | 14:56

      Djordje

      @saša

      Cime da priblizi kad smo u dugovima do guse. Privreda nam nista ne valja, drzavni aparat ogroman zaposlili se i Kurta i Murta i sad kad se neko pojavi i kaze sistem ne valja moraju da poljuste otkazi. Sistem ovakav kakav je ne odrziv. Para nema.

    • 3. mart 2015 | 14:58

      Djole

      @saša

      Plate ne priblizava EU vlada nego ti I mi svi sa svojom produktivnoscu.

  • Bojan

    3. mart 2015 | 13:51

    Vecina nas ne moze da priusti ni euro tri. Samo napred drzavo. Uvodite pravila a ne dajete nista.

  • Igy

    3. mart 2015 | 13:41

    Pa dokle bre vise da otimate od ovog osiromasenog naroda..kakav bre evro 4 ljudi jos voze keceve i jugice jer nemogu da sakupe pare za bolja auta..sta vi mislite bre alo !!!

  • Beogradjanin

    3. mart 2015 | 13:33

    A sta onda poskupljuje? Normalno da je auto 5 godina starosti skuplji od onog 10-15godina

  • KGB

    3. mart 2015 | 13:32

    a ja nemam ni za euro 2

  • Рејналд

    3. mart 2015 | 13:29

    У потпуности подржавам!У тексту је све лијепо објашњено...Тачно је да то раде као и обично из властитих интереса,али у глобалу добра одлука

  • Da

    3. mart 2015 | 13:27

    Ja vozim golfa 2 1.6 dizel, poznatiji kao cadja, vise cadi nego valjevska pivara, ali kotrlja se nekako xD

  • Zex

    3. mart 2015 | 13:25

    A kako ne dodadoste tome i prosek plata u tim zemljama evrope? I evropa su i Rumunija, Bugarska.... I zar neko misli da ljudi ne bi voleli da voze nova vozila..... Aman ljudi prestanute da se ponasate kao da narod ima para a neda, a vi trazite nacin da im otmete pare. Narod nema, hoce li neko to shvatiti u ovoj zemlji?????

  • djole

    3. mart 2015 | 13:21

    Jedne godine ne odu na more, ili odu samo nedelju dana i eto ti razlike

  • Mikim77

    3. mart 2015 | 13:13

    Bitno je da su nam putevi EVROPSKI,ove kaldrme po Srbiji nisu pretnja bezbednosti vozaca nego su pretnja euro 3 motori-oooo zemljo otvori se

    • 3. mart 2015 | 14:54

      jipikajej

      @Mikim77

      Haha, svaka cast, sklizne mi ruka sa volana na sekund i zavrsim u jarku jer me naborani asfajt tamo odvuce :D

  • zagondzija

    3. mart 2015 | 13:12

    problem je sto auto kuce i tajkuni zele euro 4 nas standard zasluzuje joss uvek euro 1 i 2 i3 nista vise od toga za ovu sirotinju ja sam u austriji imam dva auta jedan mi je euro 2 na njemu je sve u redu na servisu sve pase ja ga vozim bez problema svaki dan na posao i niko mi ne pravi problem bitno je da je ispravan a kod nas sve neka pravila zasto fa ne mogu uvesti auto sa ezro 2 ili 3 ako je sve uredu

    • 3. mart 2015 | 13:56

      Dragan

      @zagondzija

      Ne bih se složio sa Vama da je to u interesu auto kućama.Auto kuće će ipak jeftinije nabaviti auto sa eko 3 motorom i samim tim lakše ga prodati.A da ne govorim o njihovom trenutnom lageru,gdje je većina automob.eko 3,ili npr.staro za novo.Sigurno im niko neće vratiti auto sa eko 4 motorom.Ok,radi se o uvozu a ne o postojećim autima u državi.Ali ipak će posle stupanja na snagu takvog zakona teže prodati eko 3

  • velko

    3. mart 2015 | 13:02

    Srbi nemaju para ni za automobile sa Euro tri motorom. Ko će kupovati sa četvrkom? U duhu dalje degradacije standarda, neka idu pešice. Neko će reći: Zdravije je.

  • A ovo

    3. mart 2015 | 13:02

    Pa imam Punta 2010 godiste sa euro 4 standardom i 50 000 km predjenih i ne bih ga dao za 3000 evra pa da ga i ne mogu voziti. Nista ispod 4000. Kad oni uvoze rage od auta sa predjenih 700,800 000km pa vrate kilometrazu na 150000 i onda posle svaki mesec se nesto pokvari. I kupi ga za 1500 do 2000 evra a prodaje ga za 5000. Npr alfa 159 2006,07 godiste u inostranstvu je od 2500 do 3500 evra , a oni je ovde nama prodaju za 6000,7000 evra. Pa imam i ja Auto Scout da vidim prave cene. Zato ljudi pogledajte cene na Auto Scout sajtu i videcete pravu realnu vrednost svog auta. Npr moj Punto 2010 god je od 5000 do 6000 evra. Toliko o nasin placevima i nasim lopovima

    • 3. mart 2015 | 14:45

      Zoran021

      @A ovo

      Nije ti dobar sajt!taj je najskuplji,pametnjakovicu!

    • 3. mart 2015 | 14:57

      jipikajej

      @A ovo

      Gde je 159-ka 2500€ oka ti? Pa slupane su na sajtovima toliko u Nemackoj

  • NIšlija

    3. mart 2015 | 13:00

    Nije stvar u automobilu nego u vozaču. Može i zastava da bude bezbedna za vožnju iako je stara 30 god. A isto tako i audi star 5 godina može da bude bomba na točkovima ako se ne održava i ako ga vozi manijak..

  • insajder

    3. mart 2015 | 13:00

    Po onome što piše u tekstu proizilazi da u Nemačkoj i drugim zemljama zapadne Evrope mogu samo da se voze automobili koji imaju euro 6. To uopšte nije tačno. I dalje se voze golf kec i mercedes 123, ali se razlikuje osiguranje. Nisu u Srbiji ljudi protiv novih kola, već im to standard ne dozvoljava. Male plate, loše gorivo, preskupi delovi, loši majstori, očajni putevi...

  • Sasa

    3. mart 2015 | 12:59

    Ma bre euro 5 i cao!

  • milos

    3. mart 2015 | 12:59

    Unutar evropske unije dozvoljena je trgovina vozilima sa evro 2 motorima, tako da bi taj propis bio i antievropski. A sto se tice uvoznika, njima bi najvise odgovaralo da se donese propis da se polovna vozila kupuju samo i iskljucivo od njih.

  • dexter

    3. mart 2015 | 12:58

    Kao prvo, u evropi i dalje se voze i euro 3,2,1 i 0! Iz nemacke mozes da doteras auto iz holandije i da plati porez i stavis tablice i vozis! Kao drugo, kad (ako) udjemo u EU isto ce moci to da se radi jer nema carina unutar unije i opet ce biti isto sa uvozom! A kao trece, prvo resite 80% dizela koji su stari 30 godina i ciji vlasnici voze na korisceno ulje iz friteza i ribarnica pa onda euro norme za zagadjivanje! P.S I sta ima veze sigurnost sa euro 3 ili 4 normama???? Bolju sigurnosnu opremu ima npr Golf 4 sa euro 3 motorom nego Fiat punto euro 4!

    • 3. mart 2015 | 18:20

      Miki

      @dexter

      Pa ni gorivo na pumpama nam nije nista kvalitetnije nego pomenuto ulje iz friteze. Da ne pominjemo da su nam servisni intervali na novim vozilima skraceni upravo zbog kvaliteta goriva.

  • Pedja

    3. mart 2015 | 12:55

    Bas uvoznike novih automobila briga za ekologiju, brinu oni za svoj dzep. I sve bi to bilo lepo kada bi mi imali novca da kupujemo nove automobile ili par godina stare polovnjake. Ovom odredbom se zabranjuje uvoz npr vw passata b5.5, koji je sasvim dobar auto.

    • 3. mart 2015 | 14:39

      Kiza rs

      @Pedja

      Sta ovi lupetaju ako je neko skoro bio u nemackoj minhenu videce da se tamo jos voze i audi 80 golf 2 maze i mnogo kola iz devedesetih godina o cemu oni govore ej bre u nemackoj se voze i bezbedni su evro 2 a sad u srbiji nisu zagadljivi itd dokle ce ovaj narod ovo da trpi uhvatili se evrope a ni pred vrata nisu dosli vozila iz devedesetih se voze i u francuskoj nemackoj koje su evropa i pritom bogate zemlje

  • Sergej

    3. mart 2015 | 12:48

    I onako mi u srbiji kupujemo samo nova auta :D

  • Mixajlo

    3. mart 2015 | 12:46

    Isto treba uvesti minimum tri obroka dnevno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA