sve je to ok kada se gleda tako , naravno da bi tako i trebalo da ide da se kupuju noviji auti , ALI DALI JE NEKO REKAO KOLIKA JE PLATA KOD NAS U DRZAVI SRBIJI A KOLIKA JE PLATA U ZEMLJAMA U OKRUZENJU EU , HRVATSKA KOJA JE PORED NAS IMA PROSECNU PLATU OD OKO 1000EUR , A ZA OVE DRUGE ZEMLJE I DA NE GOVORIMO GDE JE TO OD MIN 1500EUR PA CAK I DO 3000EUR MISLIM NA ZAPOSLENE PO FIRMAMA A NE U VLASTI , KOD NAS COVEK NEMOZE DA ZARADI NI 300EUR MESECNO , JA SAM LICNO PLACAO STRUJU I GAS ZA DVA MESECA U FRANCUSKOJ OD 45EUR DO 60EUR , A KOD NAS ZA ISTE POTROSACE LACAM MESECNO OKO 70 EUR DALI SE NEKO PITAO DA LI JE TO NORMOLANO !!!!!!!!!!!!!!
ja sam da se ukinu sva ogranicenja o toboz ekoloskim normama i da se slobodno uvozi sve sto moze da prodje tehnicku kontrolu u smislu da je auto ispravan za voznju a da se zaboravi ekologija i takse to sluzi samo da se uzimaju pare i ljudima uskrati mogucnost bolje egzistencije
Da ovo nije zalosno bilo bi smesno pa dokle vise da se uporedjujemo sa Evropom kad smo 50 godina iza.Pogledajte kakvi su nam putevi kakav nam je vozni park na kraju kakav nam je standard. Stvarno ko je ovo izmislio svaka mu cast samo se nadam da ovaj predlog nece biti usvojen...
Nemam nista protiv ali takodje mislim da treba da se uvede porez na extra profit za polovne automobile koji se prodaju sa marzom vecom od 30% kao i krivicnu odgovornost prodavaca koji uvezu polovan ostecen automobil i nakon popravke ga prodaju kao neostecen (ne lupan) ukoliko popravke ne saopste kupcu i ne unesu u kupoprodajni Ugovor.
Muka mi je od ovoga porede nas sa evropom a puteve ne porede cak i da neko kupi nov auto to je pravi greh jer ce ga razdrndati za manje od godinu dana i onda ce vredeti kao evropski auto star 10 godina
sta je problem uvesti standard euro 4 bas nista naj lakse sta posle ko ce kupovati ta auta malo beogradjani a oviostali mogu zevati u nebo pa kad poderu ove euro 1,2,3 onda nek predju na magarad
Svaka budala u Srbiji koja imam imalo mozga i ko je sposoban i vredan moze sebi da priusti da kupi potpuno potpuno nov auto na kredit i da placa ratu manje od 100 evra mesecno...a ljudima je bitnije ocigledno da placaju pretplatu za novi iphine 7000 dinara a da idu busom
Kralju, za 100e mozes da vozis pristojnu Daciju koja ce da zardja na 150.000 km, a za 5000e mozes da vozis polovan Mercedes, BMW ili Audi koji ce da nadzive 3 ta tvoja auta od 100e mesecno. Pozz i javi se kad ukljucis taj mozak koji pominjes.
Власт да укине овај безазлени порез на кубикажу возила јер је апсурдан.Ја за моју опел омегу 2.2 плаћам порез ијако је она 2001 год и вреди 2000-3000€ а мој познаник вози пежо 508 годину дана стар 2.0 који вреди 20 000€ и он не плаћа порез.Узград он има потпуну опрему, кожу, климу, навигацијони уређај ,аутоматски мењач итд. А ја од тога немам ништа .Ко се овде луксузира ја или он?
To sto voziš na loz ulje ne zagaduješ više nego sa D2, samo onaj sto prodaje pravi finansijski prekrsaj... Razlika je samo u boji kako bi se razlikovalo
Mi se evropskoj uniji približavamo unazad. Pa što niko ne približi plate? Nego sve kontra! Idemo u korak sa Evropom po nekim nebulozama, a ni slučajno da stupi na snagu nešto evropsko što bi ljudima išlo u prilog. Svašta!
Kamiona I autobusa koji su mnogo veci zagadjivaci. Jasno je da uvoznici novih vozila kukaju zbog slabe prodaje. Njima euro 4 nista ne bi pomogao. I da zabrane uvoz polovnjaka njima prodaja nece skociti. Jasno je valjda sto se ne kupuju nova vozila. A oni misle da ljudi vise vole polovnjake
Kod nas uvek zele da budu veci katolici od pape. U toj Evropi o kojoj pricaju niko ne postavlja uslove. Cesi uvoze euro1, euro2, samo placaju skuplje ekoloske takse. Bugari isto. Sto neko rece kakve veze ima euro3 sa bezbednoscu. Ako ce po tome da sude onda neka zabrane registraciju svih ka
Ja koliko znam da u Nemačkoj možete da vozite auto koje god norme hoćete,ali zato će te to platiti kroz porez. Pa ako hoćeš da voziš auto norme 1 ili 2 plati više od onog koji vozi norme 3,4,5 ili 6. I još nešto,za sigurnost treba da su odgovorne kuće za Tehničku ispravnost vozila. I onda nema veze da li voziš euro 1 ili euro 6,ako je na autu sve ispravno i tehnički pregled valjano urađen a ne ovaj na tehničkom zažmuri na jedno oko pa kaže pusti ga neka prodje iako nije ispravan.
dobro bi bilo kad bi vlada republike srbije potrudila da približi ove naše bedne plate sa platama iz eu, tako da nebi bijo problem da vozimo i sa euro 5 motorima
Cime da priblizi kad smo u dugovima do guse.
Privreda nam nista ne valja, drzavni aparat ogroman zaposlili se i Kurta i Murta i sad kad se neko pojavi i kaze sistem ne valja moraju da poljuste otkazi.
Sistem ovakav kakav je ne odrziv.
Para nema.
Pa dokle bre vise da otimate od ovog osiromasenog naroda..kakav bre evro 4 ljudi jos voze keceve i jugice jer nemogu da sakupe pare za bolja auta..sta vi mislite bre alo !!!
A kako ne dodadoste tome i prosek plata u tim zemljama evrope? I evropa su i Rumunija, Bugarska.... I zar neko misli da ljudi ne bi voleli da voze nova vozila..... Aman ljudi prestanute da se ponasate kao da narod ima para a neda, a vi trazite nacin da im otmete pare. Narod nema, hoce li neko to shvatiti u ovoj zemlji?????
problem je sto auto kuce i tajkuni zele euro 4 nas standard zasluzuje joss uvek euro 1 i 2 i3 nista vise od toga za ovu sirotinju ja sam u austriji imam dva auta jedan mi je euro 2 na njemu je sve u redu na servisu sve pase ja ga vozim bez problema svaki dan na posao i niko mi ne pravi problem bitno je da je ispravan a kod nas sve neka pravila zasto fa ne mogu uvesti auto sa ezro 2 ili 3 ako je sve uredu
Ne bih se složio sa Vama da je to u interesu auto kućama.Auto kuće će ipak jeftinije nabaviti auto sa eko 3 motorom i samim tim lakše ga prodati.A da ne govorim o njihovom trenutnom lageru,gdje je većina automob.eko 3,ili npr.staro za novo.Sigurno im niko neće vratiti auto sa eko 4 motorom.Ok,radi se o uvozu a ne o postojećim autima u državi.Ali ipak će posle stupanja na snagu takvog zakona teže prodati eko 3
Srbi nemaju para ni za automobile sa Euro tri motorom. Ko će kupovati sa četvrkom? U duhu dalje degradacije standarda, neka idu pešice. Neko će reći: Zdravije je.
Pa imam Punta 2010 godiste sa euro 4 standardom i 50 000 km predjenih i ne bih ga dao za 3000 evra pa da ga i ne mogu voziti. Nista ispod 4000. Kad oni uvoze rage od auta sa predjenih 700,800 000km pa vrate kilometrazu na 150000 i onda posle svaki mesec se nesto pokvari. I kupi ga za 1500 do 2000 evra a prodaje ga za 5000. Npr alfa 159 2006,07 godiste u inostranstvu je od 2500 do 3500 evra , a oni je ovde nama prodaju za 6000,7000 evra. Pa imam i ja Auto Scout da vidim prave cene. Zato ljudi pogledajte cene na Auto Scout sajtu i videcete pravu realnu vrednost svog auta. Npr moj Punto 2010 god je od 5000 do 6000 evra. Toliko o nasin placevima i nasim lopovima
Nije stvar u automobilu nego u vozaču. Može i zastava da bude bezbedna za vožnju iako je stara 30 god. A isto tako i audi star 5 godina može da bude bomba na točkovima ako se ne održava i ako ga vozi manijak..
Po onome što piše u tekstu proizilazi da u Nemačkoj i drugim zemljama zapadne Evrope mogu samo da se voze automobili koji imaju euro 6. To uopšte nije tačno. I dalje se voze golf kec i mercedes 123, ali se razlikuje osiguranje. Nisu u Srbiji ljudi protiv novih kola, već im to standard ne dozvoljava. Male plate, loše gorivo, preskupi delovi, loši majstori, očajni putevi...
Unutar evropske unije dozvoljena je trgovina vozilima sa evro 2 motorima, tako da bi taj propis bio i antievropski. A sto se tice uvoznika, njima bi najvise odgovaralo da se donese propis da se polovna vozila kupuju samo i iskljucivo od njih.
Kao prvo, u evropi i dalje se voze i euro 3,2,1 i 0! Iz nemacke mozes da doteras auto iz holandije i da plati porez i stavis tablice i vozis! Kao drugo, kad (ako) udjemo u EU isto ce moci to da se radi jer nema carina unutar unije i opet ce biti isto sa uvozom! A kao trece, prvo resite 80% dizela koji su stari 30 godina i ciji vlasnici voze na korisceno ulje iz friteza i ribarnica pa onda euro norme za zagadjivanje! P.S I sta ima veze sigurnost sa euro 3 ili 4 normama???? Bolju sigurnosnu opremu ima npr Golf 4 sa euro 3 motorom nego Fiat punto euro 4!
Pa ni gorivo na pumpama nam nije nista kvalitetnije nego pomenuto ulje iz friteze. Da ne pominjemo da su nam servisni intervali na novim vozilima
skraceni upravo zbog kvaliteta goriva.
Bas uvoznike novih automobila briga za ekologiju, brinu oni za svoj dzep. I sve bi to bilo lepo kada bi mi imali novca da kupujemo nove automobile ili par godina stare polovnjake.
Ovom odredbom se zabranjuje uvoz npr vw passata b5.5, koji je sasvim dobar auto.
Sta ovi lupetaju ako je neko skoro bio u nemackoj minhenu videce da se tamo jos voze i audi 80 golf 2 maze i mnogo kola iz devedesetih godina o cemu oni govore ej bre u nemackoj se voze i bezbedni su evro 2 a sad u srbiji nisu zagadljivi itd dokle ce ovaj narod ovo da trpi uhvatili se evrope a ni pred vrata nisu dosli vozila iz devedesetih se voze i u francuskoj nemackoj koje su evropa i pritom bogate zemlje
vladimir
Svako ogranicavanje pravi stetu gradjanima. posebno na selu gde se kola ne voze ni puno ni daleko ali se bez njih ne moze.
Podelite komentar
Mrsi Mudoje
.. jer nisu dovoljno bezbedna ?! Sta ? To neko brine da mi budemo bezbedni ! Ma bando lopovska dobicete svoje Kad Tad !
Podelite komentar
daki87
sve je to ok kada se gleda tako , naravno da bi tako i trebalo da ide da se kupuju noviji auti , ALI DALI JE NEKO REKAO KOLIKA JE PLATA KOD NAS U DRZAVI SRBIJI A KOLIKA JE PLATA U ZEMLJAMA U OKRUZENJU EU , HRVATSKA KOJA JE PORED NAS IMA PROSECNU PLATU OD OKO 1000EUR , A ZA OVE DRUGE ZEMLJE I DA NE GOVORIMO GDE JE TO OD MIN 1500EUR PA CAK I DO 3000EUR MISLIM NA ZAPOSLENE PO FIRMAMA A NE U VLASTI , KOD NAS COVEK NEMOZE DA ZARADI NI 300EUR MESECNO , JA SAM LICNO PLACAO STRUJU I GAS ZA DVA MESECA U FRANCUSKOJ OD 45EUR DO 60EUR , A KOD NAS ZA ISTE POTROSACE LACAM MESECNO OKO 70 EUR DALI SE NEKO PITAO DA LI JE TO NORMOLANO !!!!!!!!!!!!!!
Podelite komentar
Jovan
U Srbiji se još voze fiće jer odgovaraju našim putevima i oganičenjima na 80 kh euro 6 nema gde dase vozi jar mu ogovara veća brzina .
Podelite komentar
srdjan
ja sam da se ukinu sva ogranicenja o toboz ekoloskim normama i da se slobodno uvozi sve sto moze da prodje tehnicku kontrolu u smislu da je auto ispravan za voznju a da se zaboravi ekologija i takse to sluzi samo da se uzimaju pare i ljudima uskrati mogucnost bolje egzistencije
Podelite komentar
Jan
Da ovo nije zalosno bilo bi smesno pa dokle vise da se uporedjujemo sa Evropom kad smo 50 godina iza.Pogledajte kakvi su nam putevi kakav nam je vozni park na kraju kakav nam je standard. Stvarno ko je ovo izmislio svaka mu cast samo se nadam da ovaj predlog nece biti usvojen...
Podelite komentar
Pera
Zabraniti uvoz novih vozila!!!!! To bi bilo pravedno,da narod ne vozi Dacije
Podelite komentar
Aca
Nemam nista protiv ali takodje mislim da treba da se uvede porez na extra profit za polovne automobile koji se prodaju sa marzom vecom od 30% kao i krivicnu odgovornost prodavaca koji uvezu polovan ostecen automobil i nakon popravke ga prodaju kao neostecen (ne lupan) ukoliko popravke ne saopste kupcu i ne unesu u kupoprodajni Ugovor.
Podelite komentar
BB
U Svajcarskoj se voze automobili i sa euro jedan,ali sa katalizatorima,a u Srbiji se skidaju i prodaju za stotinak eura.Cemu onda norme?
Podelite komentar
Radnik
Muka mi je od ovoga porede nas sa evropom a puteve ne porede cak i da neko kupi nov auto to je pravi greh jer ce ga razdrndati za manje od godinu dana i onda ce vredeti kao evropski auto star 10 godina
Podelite komentar
zagondzija
sta je problem uvesti standard euro 4 bas nista naj lakse sta posle ko ce kupovati ta auta malo beogradjani a oviostali mogu zevati u nebo pa kad poderu ove euro 1,2,3 onda nek predju na magarad
Podelite komentar
Miki
Svaka budala u Srbiji koja imam imalo mozga i ko je sposoban i vredan moze sebi da priusti da kupi potpuno potpuno nov auto na kredit i da placa ratu manje od 100 evra mesecno...a ljudima je bitnije ocigledno da placaju pretplatu za novi iphine 7000 dinara a da idu busom
Podelite komentar
Suca
@Miki
Kralju, za 100e mozes da vozis pristojnu Daciju koja ce da zardja na 150.000 km, a za 5000e mozes da vozis polovan Mercedes, BMW ili Audi koji ce da nadzive 3 ta tvoja auta od 100e mesecno. Pozz i javi se kad ukljucis taj mozak koji pominjes.
Podelite komentar
Sekretar
Definitivno napustam srbiju...
Podelite komentar
Bane 76
@Sekretar
Пиши кад стигнеш...
Podelite komentar
BEN DELIJA
MAJKO MOJA GDE LI ZIVE OVI STO IM PADAJU NA PAMET OVAKVI PARAMETRI I ZAKONI NEVERUJEM DA SE VOZE GOLFOVIMA I JUGICIMA
Podelite komentar
Немања
Власт да укине овај безазлени порез на кубикажу возила јер је апсурдан.Ја за моју опел омегу 2.2 плаћам порез ијако је она 2001 год и вреди 2000-3000€ а мој познаник вози пежо 508 годину дана стар 2.0 који вреди 20 000€ и он не плаћа порез.Узград он има потпуну опрему, кожу, климу, навигацијони уређај ,аутоматски мењач итд. А ја од тога немам ништа .Ко се овде луксузира ја или он?
Podelite komentar
Ivan
@Немања
Sta buncas ti majke ti?!
Podelite komentar
zagondzija
nas standard je euro 1 i 2 max euro 3 a vi pricajte sta hocete na platu od 200,300€ ko moze i ima nek kupi i sa euro 6
Podelite komentar
swee
Najbolje je za Srbiju i sve da ne udje u EU ali sta je tu je.I ako se zabrani skroz uvoz trojki ko ce onda kupovati kola.
Podelite komentar
Ygo
Bravo gospodinu BO. Ima pravo i istina je da najveci zagadjivaci vazduha u transportu su autobus i kamioni a pogotovu kod nas .
Podelite komentar
slobodan
Sramota ...porediti uredjena i bogata drustva sa nasim bednim platama je ...u najmanju ruku nevidjen bezobrazluk..........
Podelite komentar
mirko
Obavezuju nas da uvozimo Evro 4 motore a prodaju nam loz ulje umesto evro dizela!
Podelite komentar
Republikanac
@mirko
To sto voziš na loz ulje ne zagaduješ više nego sa D2, samo onaj sto prodaje pravi finansijski prekrsaj... Razlika je samo u boji kako bi se razlikovalo
Podelite komentar
mico!
Hleb!
Podelite komentar
Vla
Samo nad bi ljudi imali pare pored ovakve pljacke na svaki korak fuj bando lopovska
Podelite komentar
Mislilac
Približite vi zarade, pa stavite i Euro 5 kao minimum...
Podelite komentar
Pa
Kod nas se najvise voze auti bez ikakvog standarda, golf dvojka i ostali slicni..
Podelite komentar
STELLA ROSSA
Bravo. Podržavam
Podelite komentar
KGB
@STELLA ROSSA
podržiš malo mene!
Podelite komentar
bOoMERaNG
@STELLA ROSSA
i mene :))
Podelite komentar
BEN DELIJA
@STELLA ROSSA
STA PODRZAVAS MUKO
Podelite komentar
I tako....
Mi se evropskoj uniji približavamo unazad. Pa što niko ne približi plate? Nego sve kontra! Idemo u korak sa Evropom po nekim nebulozama, a ni slučajno da stupi na snagu nešto evropsko što bi ljudima išlo u prilog. Svašta!
Podelite komentar
Bo
Kamiona I autobusa koji su mnogo veci zagadjivaci. Jasno je da uvoznici novih vozila kukaju zbog slabe prodaje. Njima euro 4 nista ne bi pomogao. I da zabrane uvoz polovnjaka njima prodaja nece skociti. Jasno je valjda sto se ne kupuju nova vozila. A oni misle da ljudi vise vole polovnjake
Podelite komentar
Bo
Kod nas uvek zele da budu veci katolici od pape. U toj Evropi o kojoj pricaju niko ne postavlja uslove. Cesi uvoze euro1, euro2, samo placaju skuplje ekoloske takse. Bugari isto. Sto neko rece kakve veze ima euro3 sa bezbednoscu. Ako ce po tome da sude onda neka zabrane registraciju svih ka
Podelite komentar
Vlajko....
Tako i treba da se drzava modernizuje i da smo mobilni.....
Podelite komentar
Goran
Ja koliko znam da u Nemačkoj možete da vozite auto koje god norme hoćete,ali zato će te to platiti kroz porez. Pa ako hoćeš da voziš auto norme 1 ili 2 plati više od onog koji vozi norme 3,4,5 ili 6. I još nešto,za sigurnost treba da su odgovorne kuće za Tehničku ispravnost vozila. I onda nema veze da li voziš euro 1 ili euro 6,ako je na autu sve ispravno i tehnički pregled valjano urađen a ne ovaj na tehničkom zažmuri na jedno oko pa kaže pusti ga neka prodje iako nije ispravan.
Podelite komentar
Aleksa
Da imamo para mi bi kupili euro 5 nego nemomo ni za cips
Podelite komentar
Djole
@Aleksa
Zdravlje I bezbednost moraju biti na prvom mestu makar isli peske ili se vozili autobusom. Tacka.
Podelite komentar
saša
dobro bi bilo kad bi vlada republike srbije potrudila da približi ove naše bedne plate sa platama iz eu, tako da nebi bijo problem da vozimo i sa euro 5 motorima
Podelite komentar
Djordje
@saša
Cime da priblizi kad smo u dugovima do guse. Privreda nam nista ne valja, drzavni aparat ogroman zaposlili se i Kurta i Murta i sad kad se neko pojavi i kaze sistem ne valja moraju da poljuste otkazi. Sistem ovakav kakav je ne odrziv. Para nema.
Podelite komentar
Djole
@saša
Plate ne priblizava EU vlada nego ti I mi svi sa svojom produktivnoscu.
Podelite komentar
Bojan
Vecina nas ne moze da priusti ni euro tri. Samo napred drzavo. Uvodite pravila a ne dajete nista.
Podelite komentar
Igy
Pa dokle bre vise da otimate od ovog osiromasenog naroda..kakav bre evro 4 ljudi jos voze keceve i jugice jer nemogu da sakupe pare za bolja auta..sta vi mislite bre alo !!!
Podelite komentar
Beogradjanin
A sta onda poskupljuje? Normalno da je auto 5 godina starosti skuplji od onog 10-15godina
Podelite komentar
KGB
a ja nemam ni za euro 2
Podelite komentar
Рејналд
У потпуности подржавам!У тексту је све лијепо објашњено...Тачно је да то раде као и обично из властитих интереса,али у глобалу добра одлука
Podelite komentar
Da
Ja vozim golfa 2 1.6 dizel, poznatiji kao cadja, vise cadi nego valjevska pivara, ali kotrlja se nekako xD
Podelite komentar
mrSale71
@Da
Taj će da sahrani i euro5! Neka ti je sretan i dugovečan!
Podelite komentar
Nemanja
@Da
Hahhahahahhah oplakao sam
Podelite komentar
Zex
A kako ne dodadoste tome i prosek plata u tim zemljama evrope? I evropa su i Rumunija, Bugarska.... I zar neko misli da ljudi ne bi voleli da voze nova vozila..... Aman ljudi prestanute da se ponasate kao da narod ima para a neda, a vi trazite nacin da im otmete pare. Narod nema, hoce li neko to shvatiti u ovoj zemlji?????
Podelite komentar
djole
Jedne godine ne odu na more, ili odu samo nedelju dana i eto ti razlike
Podelite komentar
Vlajko....
@djole
Tako je.....m
Podelite komentar
Mikim77
Bitno je da su nam putevi EVROPSKI,ove kaldrme po Srbiji nisu pretnja bezbednosti vozaca nego su pretnja euro 3 motori-oooo zemljo otvori se
Podelite komentar
jipikajej
@Mikim77
Haha, svaka cast, sklizne mi ruka sa volana na sekund i zavrsim u jarku jer me naborani asfajt tamo odvuce :D
Podelite komentar
zagondzija
problem je sto auto kuce i tajkuni zele euro 4 nas standard zasluzuje joss uvek euro 1 i 2 i3 nista vise od toga za ovu sirotinju ja sam u austriji imam dva auta jedan mi je euro 2 na njemu je sve u redu na servisu sve pase ja ga vozim bez problema svaki dan na posao i niko mi ne pravi problem bitno je da je ispravan a kod nas sve neka pravila zasto fa ne mogu uvesti auto sa ezro 2 ili 3 ako je sve uredu
Podelite komentar
Dragan
@zagondzija
Ne bih se složio sa Vama da je to u interesu auto kućama.Auto kuće će ipak jeftinije nabaviti auto sa eko 3 motorom i samim tim lakše ga prodati.A da ne govorim o njihovom trenutnom lageru,gdje je većina automob.eko 3,ili npr.staro za novo.Sigurno im niko neće vratiti auto sa eko 4 motorom.Ok,radi se o uvozu a ne o postojećim autima u državi.Ali ipak će posle stupanja na snagu takvog zakona teže prodati eko 3
Podelite komentar
velko
Srbi nemaju para ni za automobile sa Euro tri motorom. Ko će kupovati sa četvrkom? U duhu dalje degradacije standarda, neka idu pešice. Neko će reći: Zdravije je.
Podelite komentar
A ovo
Pa imam Punta 2010 godiste sa euro 4 standardom i 50 000 km predjenih i ne bih ga dao za 3000 evra pa da ga i ne mogu voziti. Nista ispod 4000. Kad oni uvoze rage od auta sa predjenih 700,800 000km pa vrate kilometrazu na 150000 i onda posle svaki mesec se nesto pokvari. I kupi ga za 1500 do 2000 evra a prodaje ga za 5000. Npr alfa 159 2006,07 godiste u inostranstvu je od 2500 do 3500 evra , a oni je ovde nama prodaju za 6000,7000 evra. Pa imam i ja Auto Scout da vidim prave cene. Zato ljudi pogledajte cene na Auto Scout sajtu i videcete pravu realnu vrednost svog auta. Npr moj Punto 2010 god je od 5000 do 6000 evra. Toliko o nasin placevima i nasim lopovima
Podelite komentar
Zoran021
@A ovo
Nije ti dobar sajt!taj je najskuplji,pametnjakovicu!
Podelite komentar
jipikajej
@A ovo
Gde je 159-ka 2500€ oka ti? Pa slupane su na sajtovima toliko u Nemackoj
Podelite komentar
NIšlija
Nije stvar u automobilu nego u vozaču. Može i zastava da bude bezbedna za vožnju iako je stara 30 god. A isto tako i audi star 5 godina može da bude bomba na točkovima ako se ne održava i ako ga vozi manijak..
Podelite komentar
Djole
@NIšlija
Da, ali to nije ovde tema.
Podelite komentar
insajder
Po onome što piše u tekstu proizilazi da u Nemačkoj i drugim zemljama zapadne Evrope mogu samo da se voze automobili koji imaju euro 6. To uopšte nije tačno. I dalje se voze golf kec i mercedes 123, ali se razlikuje osiguranje. Nisu u Srbiji ljudi protiv novih kola, već im to standard ne dozvoljava. Male plate, loše gorivo, preskupi delovi, loši majstori, očajni putevi...
Podelite komentar
Sasa
Ma bre euro 5 i cao!
Podelite komentar
milos
Unutar evropske unije dozvoljena je trgovina vozilima sa evro 2 motorima, tako da bi taj propis bio i antievropski. A sto se tice uvoznika, njima bi najvise odgovaralo da se donese propis da se polovna vozila kupuju samo i iskljucivo od njih.
Podelite komentar
dexter
Kao prvo, u evropi i dalje se voze i euro 3,2,1 i 0! Iz nemacke mozes da doteras auto iz holandije i da plati porez i stavis tablice i vozis! Kao drugo, kad (ako) udjemo u EU isto ce moci to da se radi jer nema carina unutar unije i opet ce biti isto sa uvozom! A kao trece, prvo resite 80% dizela koji su stari 30 godina i ciji vlasnici voze na korisceno ulje iz friteza i ribarnica pa onda euro norme za zagadjivanje! P.S I sta ima veze sigurnost sa euro 3 ili 4 normama???? Bolju sigurnosnu opremu ima npr Golf 4 sa euro 3 motorom nego Fiat punto euro 4!
Podelite komentar
Miki
@dexter
Pa ni gorivo na pumpama nam nije nista kvalitetnije nego pomenuto ulje iz friteze. Da ne pominjemo da su nam servisni intervali na novim vozilima skraceni upravo zbog kvaliteta goriva.
Podelite komentar
Pedja
Bas uvoznike novih automobila briga za ekologiju, brinu oni za svoj dzep. I sve bi to bilo lepo kada bi mi imali novca da kupujemo nove automobile ili par godina stare polovnjake. Ovom odredbom se zabranjuje uvoz npr vw passata b5.5, koji je sasvim dobar auto.
Podelite komentar
Kiza rs
@Pedja
Sta ovi lupetaju ako je neko skoro bio u nemackoj minhenu videce da se tamo jos voze i audi 80 golf 2 maze i mnogo kola iz devedesetih godina o cemu oni govore ej bre u nemackoj se voze i bezbedni su evro 2 a sad u srbiji nisu zagadljivi itd dokle ce ovaj narod ovo da trpi uhvatili se evrope a ni pred vrata nisu dosli vozila iz devedesetih se voze i u francuskoj nemackoj koje su evropa i pritom bogate zemlje
Podelite komentar
Sergej
I onako mi u srbiji kupujemo samo nova auta :D
Podelite komentar
Mixajlo
Isto treba uvesti minimum tri obroka dnevno.
Podelite komentar
Sale
@Mixajlo
Kralju !!!!
Podelite komentar