Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika prakticar
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Domoljub

    04. mart 2015 | 21:06

    Uvesti maksimalnu dozvoljenu brzinu na auto putu 100 km. Na običnim putevima 70 km a na perifernim 60 km. Po gradu 40km. Kad mogu švedjani koji imaju bolje puteve od nas i bolje automobile, možemo i mi. Kazne trebaju biti rigorozne, drastične. Pijan za volanom gubi doživotno dozvolu i oružje, to jest automobil.

  • prakticar

    02. mart 2015 | 23:58

    imam radikalnu ideju ......vracanje policiskih punktova i danonocni nadzor saobracaja na pojednim kriticnim mestima .....izginusmo ljudi , svake nedelje po 10 aman dokle

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA