Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sasa M.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • ...1

    04. mart 2015 | 11:55

    Kod nas je vozač autobusa i kontrola i kondukter i vozač i perac i čistač...jednom rečju rob...Znam iz iskustva...Pošto sam radio u Lasti

  • Sasa M.

    03. mart 2015 | 08:42

    A koji genije je smislio da je vozac ujedno i kondukter? Jek posao vozaca da vozi ili da odgovara za bezbednost putnika ili da stampa karte, vraca kusur i vizi kao jednoruki Krstivoje!?

  • Crni

    03. mart 2015 | 08:15

    Vozac je da vozi a ne da pita za kartu , ima ko pita I sto se mesa drugome u posao .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA