DANI KOMUNIKACIJE u Rovinju dovode najboljeg oglašivača na svetu!
Jean-Claude Van Damme iEpic Split. Zvuči poznato? Jeste li uz osmeh pustili i suzu gledajući Sorry, I spent it on myself oglase? Sigurno znate o čemu pričamo! Jedino što možda ne znate je ko stoji iza cele priče.
Viralna kampanja s Van Damom firme ''Volvo Trucks'' rezultovala je ogromnim medijskim publicitetom i online engejdžmentomu celom svetu, a kampanje agencije Adam&EveDDB osvojile su 22 lava na ovogodišnjem Kanu.
Volvo Trucks i agencija Adam&EveDDB na ovogodišnjim će Danima komunikacija u Rovinju (od 16. do 19.aprila! ) otkriti tajne svog uspeha i ispričati priču o tome kako su osvojili najviše nagrada na svetskim festivalima u 2014. godini.
Per Nilson, globalni direktora odnosa s javnošću firme Volvo Trucks, na Danima komunikacija zasigurno će oduševiti svojim predavanjem o viralnoj kampanji koja je lansirana bez ikakvog ulaganja u oglašavanje, a rezultirala je velikim medijskim publicitetom i online engagementom u celom svetu.
Daniel Fišer, kreativni direktor agencije Adam&EveDDB, dobitnik je 4 Grand Prixa i 5 zlatnih lavova na Cannes Lionsu samo za kampanju Harvey Nicholsa Sorry, I spent it on myself, a na Danima komunikacija ispričaće će nam priču o tajnama uspeha ove mlade agencije i otkriti njen jedinstveni pristupu oglašavanju, prenoseći anegdote iz kampanja.
Ako znamo da je Adam&EveDDB bila najnagrađivanija agencija na svetu u 2014. (Agencija godine Cannesa, Agencija godine Eurobesta, Agencija godine AdAge, itd.), znamo i da je dodatna najava za ovo predavanje posve suvišna!
Sve informacije o festivalu, predavačima, smeštaju i kotizacijama možete pronaći na www.danikomunikacija.com
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
marin zadar
Kako je lip rovinj
Podelite komentar
Mira
Znam dobo.
Podelite komentar
Mirko cro-cop
Lipa nasa
Podelite komentar