FLAUTA JOJ SPASLA ŽIVOT: Novi detalji tragedije ljubavnika u Čačku!
Nemanja Novaković (26) uspeo je da otvori vrata automobila u kom se nalazio sa svojom devojkom Ninom Stamenković, najverovatnije kad je osetio da se guši. To je, nažalost, spasilo život samo njegovoj devojci, jer je imala izdržljivija pluća od njegovih.
Ninu su svi znali kao izuzetno talentovanu muzičarku, koja je završila Muzičku akademiju, odsek za flautu, u Istočnom Sarajevu. Nakon toga, prošle godine je upisala master studije, ni ne sluteći da će joj jednog dana ljubav prema flauti spasiti život.
Nina se nalazi na VMA u Beogradu, gde se lekari bore za njen život. Još je u komi i priključena je na aparate koji je održavaju u životu.
Lekari ne žele da daju prognoze Nininog stanja, budući da se ne zna koliko dugo je bila izložena otrovnom gasu iz auspuha.
- Nina je od detinjstva svirala flautu, svakodnevno je vežbala satima. Moguće da ju je od smrti spasao njen veći kapacitet pluća, pošto bi, da je bilo samo do otvorenih vrata od kola, preživeo i Nemanja - kažu Ninini prijatelji.
HOROR U ČAČKU: Mladić mrtav, devojka u komi, pronađeni u automobilu
Nemanjino i Ninino telo pronašao je u subotu ujutru u garaži stambene zgrade u naselju Vinara u Čačku Nemanjin otac, koji je rešio da potraži sina, kada ga nije zatekao u stanu.
Sahrana Nemanje Novakovića obaviće se danas u 13 sati na seoskom groblju u selu Donja Trepča, odakle je njegova majka i gde je Nemanja poslednjih godina provodio puno vremena.
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ajs
onda tim istim zakljuckom ostavite i cigarete da bi ste imali bolja pluca posto ova zadnja slika indicira da je on bio pusac
Podelite komentar
ЖAН KЛOД
znaci ljudi, svirajte, duvajte, spasice vam zivot!
Podelite komentar
Boki
Ne znam koji je automobil u pitanju, ali obicno se kod nas voze automobili koji zadovoljavaju euro 3 i euro 4 standard o emisiji izduvnih gasova. Po tim standardnima ne bi trebalo da uopste bude ugljen-monoksida u sadrzaju gasova vec samo ugljen-dioksida i nesto malo cestica, garezi... Pitanje je koliko su ti "euro" standardi zaista istiniti i ispostovani od strane proizvodjaca ako su iz jednog takvog vozila ispistani gasovi od kojih se neko otrovao.
Podelite komentar