ODGOVOR KARLEUŠI ZAŠTO TREBA VAKCINISATI DECU: Ovo pismo je zapalilo Fejsbuk!

Komentari

  • Ogi

    22. mart 2018 | 18:26

    Pitam se covece kako su ljudi pre ziveli dok nije bilo vakcina, kako nisu svi pomrli od nekih bolesti. Vakcinaski lobi pomahnitao

  • vlada

    18. mart 2016 | 21:42

    Ako je aluminujum toliko dobar i pospesuje delovanje vakcine a pritom ga ima zanemarljivo malo nego u majcinom mleku kako je napisano u clanku zar nije malo glupo davati ga i preko vakcina? Ili je mozda zato sto neke zene ne doje pa mora tako da se unese? :D

  • Velizar

    25. februar 2016 | 13:03

    Petre i ostali koji misle slicno, molim vas da se manete tih teorija zavere, niko normalan ne veruje u njih. Misljenja poput ovih da je zavera antivakcinalnog lobija realna i da su mnogi ljudi u zabludi i ne zele da vakcinisu svoje dete, je stvarno besmislena teorija. Molim vas ostavite se teorija zavere. U jednome se donekle slazemo, smatram da imate pravo, fasizam i gusenje slobode izbora ne bi smelo da se dozvoli u zakonu. Prema toma podrzavam vase misljenje da to bude pravo na izbor roditelja da se odabere jedno od 2 moguca rizika. Ako je to uopste vase misljenje. Ako nije, iskreno Petre, moram vam uputiti kritiku, jer je onda vase misljenje tendenciozno u pogledu podrske sistemu u nameri gusenja slobode izbora preventive i lecenja.

  • Jelena Pjevalica

    8. maj 2015 | 16:43

    Sve što tražimo je da nas tretiraju kao ljude a ne kao stoku koju sateraju u tor i odrade što su naumili jer smo svi mi primitivni, nepismeni, neobrazovani i šta ima nama da se objašnjava kad je Slavica popila svu pamet sveta. Informisanje na ovu temu ne znači ponavljanje populističkih rečenica tipa: Vakcine su iskorenile bolesti, Moje dete je ugroženo zbog nevakcinisanih.. i ostali pamfleti. Hoćemo pravo informisanje, ako u ovoj državi više iko i zna šta je to.

  • Morana

    7. april 2015 | 12:10

         Pozivamo,        Dr.Slavicu Đukic Dejanović, Dr.Zorana Radovanovića,Dr.  Dušana Milisavljevića, Dr. Snežanu Mandić, Dr. Zlatibora Lončara, da umesto izjava koje daju povodom zakona o vakcinacije, pokazu antivakcinašima, pokazujući, na svom primeru da je vakcina najveća tekovina civilizacije i da je potpuno bezbedna kao što tvrde. Pozivamo da nezavisna laboratorija, kako bi sve bilo transparento i kako antivakcinaši ne bi mogli da kažu da je „nameštaljka“ ovoj poštovanoj gospodi uradi analize antitela na zarazne bolesti, ukoliko neki nemaju antitela da prime odgovarajuće vakcine i to 5 vakcina za 5 bolesti kao što to dobijaju bebe stare 3 meseca, sa tim da Doktorke Slavica i Snežana  na svom primeru pokažu da je i Gardasil korisna vakcina. Odabrani  Dom Zdravlja se neće znati do poslednjeg momenta pred vakcinaciju, sve treba biti transparentno i snimljeno, vakcine će u apoteci kupiti antivakcinaši kako se posle ne bi špekulisalo kao za bivšeg ministra Tomicu Milosavljevića i primanje vakcine protiv gripa 2009 god., u pratnji kamera i odbornika. Narednih mesec dana, stručni nezavisni tim lekara pratio bi zdravlje ovih 5 eminentnih lekara i objavio svoje rezultate.    Pozivaju vas građani Srbije da svojim primerom potvrdite sve što govorite, jer izgleda je prošlo vreme pukog verovanja na reč.

  • mama

    6. april 2015 | 14:02

    "Vakcinacija kao i nevakcinacija je rizik.." - onda me pustite da sama izaberem rizik a ne na silu!Stop prisilnoj vakcinaciji!!Za rizik koji sprovodite pod prisilom niko ne preuzima odgovornost!!Ako je vakcina tako dobra i stojite iza toga zasto maltretirate roditelje "silom"?!!

  • Dr.M

    6. april 2015 | 13:05

    Petar Vojinovic cuveni naucnik i poznavalac vakcina iz šrupe....

  • Marija Mara

    3. april 2015 | 14:58

    Gospodine Petre Vojinoviću,pošto smatrate da je vakcina DOBRA , i svojim sastavom BEZAZLENA,I BEZBEDNA ja vam velikodušno 'poklanjam' vakcine koje sleduju mojoj deci pa ih vi primite umesto njih. P.S.Živele JELENA KARLEUŠA i DR SLAĐANA VELKOV... PozZ...

  • vax

    3. april 2015 | 02:07

    svi vi koji se zalazete za vakcinaciju savetujem da i sami uzmete po jednu dozu....bice da je vreme da vam je prepuna memorija i da lagano progledavate pa vas hvata strah....vi ste samo obicni robovi kojima upravlja nekolicina vlastodržaca ..straOta

  • СРБ

    2. april 2015 | 18:47

    Ако може цивилизована јевропа да има избор,ЗАШТО НАМА У СРБИЈИ ТО НЕ ДОЗВОЛЕ ????....`ел богати,МИ СРБИ МОРАМО А ЈЕВРОПЉАНИ,КОЈИ ЈЕ И ПРОИЗВОДЕ,ОНИ СУ ОСЛОБОЂЕНИ ТЕ ОБАВЕЗЕ.

  • Petar

    2. april 2015 | 14:58

    Farmaceutima je priču uvek lako raskrinkati elementarnom logikom. Primera radi: "Ne znamo šta izaziva autizam, jedino što znamo je da nisu vakcine" ili "zli antivakcinacijski LOBI želi da dezinformiše javnost kako bi ubio što više dece, to je njihov jedini motiv." Jel vama ovo ima logike? ili "vaša nevakcinisana deca mogu da zaraze našu vakcinisanu" Logično? I samo da pomenem o Vejkfildu, ako je prevarant to je upravo razlog zašto ga pominjete, jer ne pominjete one koji nisu. to je bilo 2002, od tada do sada su izašle stotine studija širom sveta koje mnogo više optužuju vakcinaciju. Ne okrivljuju samo za autizam nego tvrde da su vakcine razlog svih autoimunih bolesti i jedini njihov uzrok. ONI TVRDE DA TE BOLESTI NE BI NI POSTOJALE DA NIJE VAKCINACIJE!

    • 2. april 2015 | 17:03

      Petar

      @Petar

      Posto sam slucajno kliknuo posalji pre kraja poruke, voleo bih da dodam jos ovo - pozivanje na emociju straha koju pokusavate da pripisete drugoj strani ne cini vase argumente ozbiljnijim vec naprotiv cine ih smesnim i nebitnim. Dokazi su ono sto se trazi, prezentujte ih ako ih imate, ako ih nemate - nemamo o cemu da diskutujemo.

  • Maja

    13. februar 2015 | 08:26

    Dr kaze : ajmo o brojkama.. I ne navede cinjenicu da UK I USA imaju fond za odstetu roditeljima tesko ostecene dece i da godisnje isplacuju milione. Ostecenoj deci ili roditeljima cija su deca umrla od vakcine. Nisam protiv vakcina- nego ZA istrazivanja boljih, vise testiranja, smanjivanje doza ( jer je cinjenica da sve vise vakcina uvode)

  • Bb

    7. februar 2015 | 02:52

    M.K je potplaceni farmaceut

  • Anonimus

    7. februar 2015 | 01:08

    Iz aviona se vidi da je M.K potplaceni farmaceut. Na svaki komentar koji ne propagira vakcinaciju, bilo da je nekom umrlo dete, ili je imalo bilo kakvih problema sa vakcinacijom, eto ga M.K da te ubedjuje da si magarac. Smejurija. Ali nije ni on kriv, uspesno su ga oblikovali da robuje sistemu

    • 7. februar 2015 | 10:37

      M.K

      @Anonimus

      Haha teoreticar zavere..Vidis zensko sam i radim u vrticu.Nemam veze sa farmaceutima al kao sto rekoh imam u porodici autisticno dete i sestru koja je jedva prezivela morbile..I "kumu" koja je raskinula kumstvo posto sam vakcinisala dete.Tako da protivnici vakcina mu dodju kao iz neke sekte..Ali vreme ce pokazati svoje.Pozdrav za teoreticare!!!

  • SPOLJA GLADAC A UNUTRA...

    6. februar 2015 | 13:45

    Mene zanima sledece- kada su tacno roditeji postali medicinski strucnjacnjaci pogotovu iz oblasti imunologije, pedijatrije i psihijatrije? Ako ste toliko pametni onda vama ne trebaju lekari! E pa zene, od sada poradjajte se kod kuce (jer vam smeta bolnicka hrana i uslovi u istoj) i ne dolazite vise u ambulante i domove zdravlja da pravite onolike guzve nama "glupim" roditeljima koji jos uvek verujemo svojim licno izabranim pedijatrima inace skolovanim strucnjacima. Po meni, ne zasluzujete lekarsku zastitu jer nemate poverenja u nju. E da su nasi roditelji pravili ovolika pitanja vezana za vakcine i ostale stvari u zdravstvu, mi verovatno ne bi bili na ovom svetu. Ali eto sta je donelo novo doba i internet- pored mnogih korisnih sadrzaja tu su i poluinformacije jer danas moze ko sta zeli da pise a glupa masa to prihvata zdravo za gotovo kao na primer Jelena Klepetusa (negde cula!). Roditelji koji doktore nazivaju mafijom i sumnjaju u njihov rad a veruju gologuzoj narikaci, po meni nisu bas pametni, pre bih rekla da su kvaziroditelji. Ne verujte svemu sto pise na netu, pogotovu ovoj bestidnoj personi koja radi sve kontra. Svoj dubokoumni sud neka zadrzi za sebe i neka eksperimetise nad svojom decom. Procitah komentar da ona to govori kao majka. Ona nista ne radi kao majka jer zena koja rodi dete i odmah za tim preda dadiljama nije majka. Zato ne mora toliko da unosi paniku u vec tesku situaciju u zemlji. Moja kci je do sada primila sve vakcine, sem sezonskih i gle cuda- zdrava i inteligentna devojcica. Da ne pominjem koliko retko idemo kod doktora... Dragi roditelji vi koji kazete za doktore da su pisari, vi NAJVISE i posecujete iste. Vasa deca su cesto otekla od raznih lekova a vakcine vam smetaju??? A vi licemeri, obratite malo vise paznje na svoju genetiku jer autizam dolazi od losih gena a ne od MMR vakcinE.

    • 6. februar 2015 | 14:44

      Daca

      @SPOLJA GLADAC A UNUTRA...

      Kako te bre nije sramota reći roditeljima čija su deca obolela od autizma da obrate pažnju na svoje gene?! Sram te bilo! Šta si se sad uhvatio Karleuše ona samo hoće da bude u centru pažnje. Zbog nje će sad svi koji imaju proverene informacije o štetnosti vakcine biti krivo shvaćeni. Ona je samo htela još jednu naslovnu stranu! Tvoja je sreća,pa su ti deca zdrava,ali ti to ne daje za pravo da komentarišeš gluposti o kojima nemaš pojma,jer sve ovo što si napisao je čista glupost!

  • Nikola

    6. februar 2015 | 12:32

    Bravo majstore. Pozdrav od jednog medicinara uz dodatak koji si mogao napisati. Cak i da je vakcina apsolutno neprihvaltjivo stetna i neefikasna, zasto bi iko sa njom izazivao autizam kod dece? U prevodu -- ako je cilj farmaceustke industrije profit na vakcinama (a znamo da su cak stavise, najjeftiniji proizvod), zasto bi oni sa potencijalno opasnim susptancama izazivali autizam dece, kada mogu napraviti vakcinu od vode, oligoelemenata i stabilizatora za daleko manje novca? Da je autizam izleciv i da terapija kosta, mozda i da posumnjas u nameru, ali nije nazalost. Samim tim, zasto bi, ponavljam, farmacija unakazivala decu autizmom i losim vakcinama, kada mogu spraviti koktel koji je potpuno bezopasan i heftin? Nesto kao placebo produkti.

    • 6. februar 2015 | 14:09

      Oooo

      @Nikola

      Nije u pitanju profit od vakcina. Profitira se od bolesti koje izaziva vakcina.

  • Boys

    6. februar 2015 | 06:31

    Šta je sa našlm Torlakom, zar su ga totalno izbrisali,...Treba dati šansu domaćim stručnjacima da rade i dokažu da je vakcinacija dobra uz kontrolu da ih farmakomafija ne uzme pod svoje,..nikako strane vakcine (bombe) !!!!

  • Peca

    6. februar 2015 | 04:39

    Vakcine su SMRTNA PRESUDA za vase dete!

  • Goran

    6. februar 2015 | 00:58

    meni je trce dete umrlo od misicne atrofije u petom mesecu zivota.Prvu vakcinu je dobio sa mesec ipo dana i nakon vakcine su poceli simptomi mlitavosti.Na institutu su mi pricali da je to sve na genetskom nivou,a dok je zena bila trudna sve je bilo savrseno.Svi smo vakcinisani,i ostalih troje dece je vakcinisano.I posle smrti treceg,rodio se cetvrti i opet se vakcinise.Sve sto nam se desava je spoj celokupnog nacina zivota.Svi koji pametuju oko vakcine i ostalih gluposti,moraju dobro da se zamisle.Prvo ljudi molim vas razmislite STA JE TO ZDRAV NACIN ZIVOTA.Pricate o vocu i povrcu,pa voda nam sadrzi hlor a to je bojni otrov.Svi jedete meso iz mesare,povrce sa rafa prodavnice.Pojma nemate koliko je to sve stetno i puno otrova,a pricate gluposti.Vakcina je kap u moru,koju je bolje primiti,nego ne primiti.Izvinite na smaranju,ja sam ipak mislim dovoljno kompetentan da dam savet.

    • 6. februar 2015 | 11:10

      Joj

      @Goran

      Nazalist vakcina je ta koja ukljucuje lose gene.

    • 6. februar 2015 | 11:31

      Zoki

      @Goran

      Zar je moguce da idalje slepo verujete i propagirate vakcinaciju i pored tog jednog deteta. Pa osetili ste na svojoj kozi nazalost. Ne znam sta treba da se desi da ljudi shvate.

    • 6. februar 2015 | 13:54

      Milica

      @Goran

      Zao mi je zbog vase bebe. Apsolutno se slazem sa vasim postom. Sve najbolje

    • 7. februar 2015 | 12:23

      pediatrician

      @Goran

      Postovani, zao mi je zbog vase tragedije. Jeste kompetentni da pricate o tome, ali ne da pravite veze izmedju misicne atrofije I vakcina. Verujte lekarima sa Instituta, misicna atrofija u 5. mesecu zivota je genetski uslovljena

  • Jerusalim

    5. februar 2015 | 23:39

    90% ovih sto napadaju ovu inekciju je vakcinisano istom kad su bili mali,ja sam primio istu vakcinu ko klinac i nista mi ne fali.Sto covek kaze samo vi mozete da odlucite da li ce te vakcinisati dete,ali se zapitajte sta ce biti ako ne vakcinisete dete i desi se nesto sto je ta vakcina mogla da spreci.Koga ce te onda kriviti?

    • 6. februar 2015 | 11:45

      ,,,,

      @Jerusalim

      Ako se tebi i meni nista nije desilo, ne znaci da drugima nece. Dovoljna je da pogledas statistiku. Nazalost moje dete je deo te statistike.

    • 2. april 2015 | 14:10

      Majka

      @Jerusalim

      To što si ti primio i ovo što danas deca primaju nije isto ni po broju vakcina ni po sastavu. Ljudi informišite se, ne lupajte.

    • 2. april 2015 | 18:15

      СРБ

      @Jerusalim

      Само нешто мало да сте прочитали о вакцинама,знали би да нису исте оне које смо Ви и ја примали од ових што сада користе.

  • Ninininini

    5. februar 2015 | 23:28

    Imam druga koji je autistican zbog vakcine

  • Nikola

    5. februar 2015 | 22:59

    Mozete pricati sta hocete Karleusa je upravu, zivim u Americi i tamo je haos sto se vakcina tice. Na ljudima se samo eksperimentise pola vakcina koje primamo nemaju nikakvo dejstvo i to je javna tajna... Ko hoce da podlaze vecini i da stavlja na kocku dete (kako ce njegov organizam na vakcinu reagovati) samo napred, svi sami za sebe odlucujemo u sta cemo da verujemo.

    • 6. februar 2015 | 00:11

      Str8

      @Nikola

      U Americi svasta atavljaju i u hranu, nikako ne jedite! A i voda vam je sumnjiva...

    • 6. februar 2015 | 05:07

      MissAmerica

      @Nikola

      I ja živim u Americi, i bas me zanima gdje je taj podatak? Kao majci koja ima 2godisnju kcerku koja redovno prima vakcinacine, i one protiv sezonskog gripa - moja kcerka je savrseno zdrava. Ako vam se ne svidja, ne vakcinisite djecu ali ih drzite dalje od vakcinisanih. Ne zelim da moje djete bude izlozeno riziku necije neupucenost.

  • Petar

    5. februar 2015 | 22:15

    Ja sam autor članka i samo želim da odgovorim na dva pitanja koja su postavljena ovde. Moje obrazovanje nije formalno medicinsko, ako se ne računa sporadični kontakt sa istom. Međutim, moje obrazovanje je usko vezano za statistiku i iz tog razloga sam upoznat sa izvrtanjem brojeva i tumačenjem statistika na pogrešan način. Iz tog razloga "odgovor" Jeleni Karleuši je moj pokušaj da stavim rizik na sto i da pokažem ljudima po mom mišljenju koliko rizikuju sa i bez vakcinacije. Ja nisam lekar i ne želim da nekome stavljam omču oko vrata ako ne želi da vakciniše dete, ali isto tako želim da ukažem da je to greška i da je veći rizik ako se deca ne vakcinišu. Trenutno mi ne vidimo strahotu masovnih oboljevanja jer još uvek imamo dosta jak procenat vakcinisanih ali ako se trend nastavi i broj padne ispod kritične vrednosti kao što se sad dešava u Velikoj Britaniji na primer, osetićemo to na našoj koži. Ne, Jelena Karleuša nije ubola živac već je iznela gomilu paušalnih izjava od kojih nijedna nema dodirnih tačaka sa istinom. Takođe, njeno razmišljanje je puno logičkih grešaka, nedostatak dokaza je dokaz za nju što je nonsens (da ne spominjemo da ima mnogo dokaza protiv). Da li je neko razmišljao o poziciji svih onih koji imaju kompromitovan imuni sistem, a žive oko nas? Njihovo zdravlje kad su ove bolesti u pitanju isključivo zavisi od našeg imuniteta. I odmah da stavim tačku na špekulacije - ne plaća me niko za iznošenje mišljenja, nisam želeo 5 minuta slave, iako mi je drago da se i druga strana čula u medijima i za svaku stvar koju sam naveo mogu da iznesem studije i izvore gde ih možete proveriti. Moj savet roditeljima je da sami istraže i da za savete o medicini pitaju medicinski obrazovane ljude, a ne pevačice i nadrilekare. I uvek, ali uvek tražite "second opinion".

    • 5. februar 2015 | 22:35

      mm

      @Petar

      Dzabe meni sva statistika i mali procenti ako bas moje dete dobije autizam! Iako znam da niko ne zna kako se autizam dobija, ali mene je uplasila prica o tome vezanom za mmr vakcinu. A boginje i zauske me ne plase preterano...

    • 6. februar 2015 | 09:04

      Sone

      @Petar

      Mnogo si se opteretio karleusom a sto se tice ostalih naucnika sto su protiv vakcina nisi ni spomenuo,vidim teras vodu na tudji mlin.zasto ne dati roditeljima da sami odluce kao u 18 eu zemalja a ne ubedjivati sa drakonskim kaznama a ovamo nema eu alternativu,inace zivim u kanadi i vakcina je tvoja odluka.

    • 8. februar 2015 | 06:23

      ok

      @Petar

      Mene zanimaju te studije i gde ih mogu naci,pa zahvaljujem unapred sto cete ih navesti. Pozdrav

  • Мама

    5. februar 2015 | 21:13

    Има истине на обе стране ... све је на нама родитељима да одлучимо . Једно кајање стоји увек . Добро размишљане па одлука ! Свако добро !

    • 6. februar 2015 | 09:04

      Baki

      @Мама

      A dali su roditelji toliko strucni po pitanju zdravlja, nego sto je medicina i nauka. Akn su toliko strucni sto kad

    • 2. april 2015 | 14:22

      Isto mama

      @Мама

      O tome se i radi sve vreme - o pravu da odlučimo o vakcinaciji. Neka nas neko ubedi da je to pozitivno, da neće biti posledica. Naravno da sam svesna da može biti posledica i od aspirina.

  • Reed

    5. februar 2015 | 20:38

    Iritiraju I izazivaju sa moranjem da se vakcinise dete ili se placa kazna u kakvoj to drzavi zivimo moje pravo je da li cu ili necu vakcinisati dete

  • MIRJANA

    5. februar 2015 | 20:27

    KO JE I STA JE PO ZANIMANJU PETAR VOJINOVIC? OSTALI SMO USKRACENI ZA TAJ PODATAK. INACE SAM ZA VAKCINACIJU.HVALA

  • Kurov

    5. februar 2015 | 19:49

    Zasto onda idete doktorima da kad vas truju

    • 5. februar 2015 | 20:30

      Ccccc

      @Kurov

      Pa idu zato sto je njihova pozadina bitna a detetova nije.

  • djole

    5. februar 2015 | 19:45

    Dobar tekst usmeren u totalno pogrešnom pravcu-ka nekoj ....ne smem da se izrazim. Time što se ona sad umešala u diskusiju oko vakcina nanela je svima štetu jer je diskvalifikovala sve koji su stvarno zabrinuti. Sada imamo situaciju da je sa jedne strane dotična pevaljka, a sa druge visokoobrazovani, doktori, naučnici! A što nije tačno jer je ona nebitna, time je i ovaj tekst usmeren u pogrešnom pravcu. Bitni smo mi, zabrinuti roditelji koji sumnjaju (nemojte mi samo reći da nemamo na osnovu čega da sumnjamo, jer svaki moj odlazak kod lekara je kontakt sa farmakomafijom - ako vam ne traže mito, prepišu vam najbolji i najnoviji, upravo izašao iz fabrike, sa najnovijeg flajera koji su dobili na seminaru, lek). Pozdrav

  • Ćale007

    5. februar 2015 | 19:38

    Opa kaže jeca stručnjak

  • vojinovic petar

    5. februar 2015 | 19:28

    Ako sam ja_

  • Maud

    5. februar 2015 | 19:20

    Vi koji ste ubedjeni da je vakcina zdrava i da štiti vašu decu od bolesti koju će navodno dobiti nevakcinisama deca,što se onda plašite da će vam neko drugo nevakcinisano dete preneti takvu bolest, koja je onda poenta te vaše vakcine? Totalno apsurdno razmišljanje. Podrška sladjani velkov

    • 5. februar 2015 | 20:43

      NBG

      @Maud

      Postoje deca koja ne mogu da se vakcinisu iz raznih razloga (suvise su mala, boluju od tumora, leukemije) takva deca ako se inficiraju imaju veoma malu sansu da prezive.

    • 5. februar 2015 | 21:39

      M.K

      @Maud

      Vasa deca mogu da zaraze bebe koje nisu zasticene..

  • Moji

    5. februar 2015 | 19:17

    Farmakoindustrija uslovljava decu da se vakcinišu i preti roditeljima kaznama i krivičnim prijavama. Što više dece primi vakcinu, bice vise obolelih, samim tim profit farmakoindustrije bice veci. Niste razmišljali o tome? Vi koji želite da vakcinišete svoje dete slobodno ga vakcinišite,a mi koji ne želimo pustite naš na miru.

    • 5. februar 2015 | 19:38

      zavera

      @Moji

      A kako vam nije palo na pamet da je lecenje mnogo skuplje i da je tu veci profit nego u vakcinaciji. Kako vam izgleda logicno da farmakologija navija za vakcinaciju, a nije vam logicno obrnuto? Bas. Inace, ovo je projekat "zlatne milijarde", hoce da se rese neprosvecenih primitivaca, da im napravite vise mesta na zemlji. Guzva, a oni su proracunali da bi milijarda do milijarda i po bila taman da svi mogu lagodno da zive. A vi nasedajte na price i na Karleusinu propagandu.

    • 5. februar 2015 | 19:45

      Bena

      @Moji

      Pusteni ste na miru. Zasto ljudi koji ne zele da vakcinisu svoju decu imaju zelju da se prepucavaju. Kakve veze imaju kazne. Ja da sam siguran da ce dete da mi se razboli platio bi 1000000 bilo cega.

    • 5. februar 2015 | 20:21

      ...........

      @Moji

      Gde ti vodis svoje dete kad se razboli? Sta pije tvoje dete kada se razboli? Da li ti meni hoces da kazes da NIKADA nisi bio kod lekara i da NIKADA nisi popio bilo kakvu tabletu ili sirup. Tvom detetu svaka cast ali ja bih takvima kao sto si ti zabranila bilo kakvo lecenje o drzavnom trosku u bilo kojoj drzavnoj klinici. Ne tvom detetu vec tebi.

  • Dragan

    5. februar 2015 | 19:16

    Ali ona nije obicna estradna umetnica, ona je Diva!

  • Mrki Vuk

    5. februar 2015 | 19:12

    Sve koje poznajem u zivotu su vakcinisani ,kao i moja deca .

    • 5. februar 2015 | 20:15

      ♥♡♥

      @Mrki Vuk

      Slazem se sa tobom. Ja ne razumem ove ljude sto ne zele da vakcinisu decu. Ok imaju pravo na izbor, al mislim da grese.

  • Jana

    5. februar 2015 | 19:05

    Mozete primetiti da su danasnja deca jako bolesljiva, imunitet im je nula. To je prihvaćeno zdravo za gotovo i postalo je normalno da visite po lekarima redovno. Moje dete nije vakcinisano, nema nikakvih problema sa zdravljem i jedino je dete u odeljenju koje nema nijedan izostanak upravo zbog svog zdravlja. Ne pije nikakve lekove ili sirupe, ali jede dosta voća i povrća.

    • 5. februar 2015 | 19:59

      Covek

      @Jana

      Ja sam vakcinisana i ne secam se kad sam se razbolela poslednji put. Da li je to sad neki dokaz?

    • 5. februar 2015 | 20:13

      jasna

      @Jana

      Nije tačno. Moja deca su vakcinisana i možda su dva puta u životu pila antibiotik. Ne znaju ni kako im izgleda doktorka koliko često je posećuju. Imaju 11 i 9 g. Tako da ti ta teorija nema veze sa životom.

    • 5. februar 2015 | 21:42

      M.K

      @Jana

      Glupa ti je teorija.

    • 5. februar 2015 | 23:50

      Ana

      @Jana

      Ufff...'al se izlupeta ti oko voća i povrća.Super je što ti se deca zdravo hrane,podržavam to,ali mešaš malo babe i žabe

    • 5. februar 2015 | 23:51

      ladybird

      @Jana

      Evo moje dete je vakcinisano svim obaveznim vakcinama + vakcinom Prevenar koja nije obavezna. Ono sto ja mogu da kazem da je pre vakcinisanja Prevenarom imala minimum jednom mesecno upalu usiju, nakon vakcine NITI JEDNOM. Sad joj je 5.5 god.U zadnjih godinu dana dva puta je bila kod lekara, oba puta najobicniji virus, oba puta proslo bez lekova... Tvoje vakcinisano dete puca od zdravlja jednako kao i moje vakcinisano. I sta sad? A to sto su deca danas mnogo vise bolesljiva nego ranije nema nikakve veze sa temom. Bolesljiva su jer se losije hrane, mnogo manje vremena provode u prirodi i na svezem vazduhu. A mozda i nisu vise bolesljiva nego nekada, samo su danasnji roditelji drugaciji pa mnogo cesce vode decu kod lekara.

  • Sara

    5. februar 2015 | 19:00

    Podrška Jeleni Karleuši

    • 5. februar 2015 | 20:32

      /@&

      @Sara

      Podrska tebi da ti se da uput za psihijatra!!!!

    • 5. februar 2015 | 20:35

      Cika zoki

      @Sara

      To Saro, mani sve u zivotu Ona je za tebe "zivot".

    • 6. februar 2015 | 20:13

      Masa

      @Sara

      Evo ti sansa da objasnis u cemu joj dajes podrsku, ali strucno, a ne ko ona pausalno.

  • Xyz

    5. februar 2015 | 19:00

    Moje dete je posle vakcine počelo dosta čudno da se ponaša, na kraju ispostavilo se da ima autizam. Nikada sebi neću oprostiti što ranije nisam bila informisanija o vakcinama, nego sam slepo verovala farmakomafiji

  • Nou

    5. februar 2015 | 18:57

    Ne gotivim karleušu al se apsolutno slažem da je vakcina zlo. A sladjana velkov je legenda. Ako volite svoju decu, malo se više informišite o vakcinama. Ljudi koji ne vakcinišu svoju decu su ljudi koji su dosta vremena proveli informišući se i učeći o vakcinama

  • mrSale71

    5. februar 2015 | 18:41

    Ko hoće neka svoju decu vakcinise,ja svoju nipošto i kraj,poznajem dve porodice čija su deca obolela nakon vakcine,tako da ovi farmaceutski plaćenici mogu da trube sta hoće!Država neka usvoji izborno vakcinisanje jer zakonskom prisilom ništa neće postići,jer mnogi kao i ja neće za zivu glavu dozvoliti da mu se dete truje nizbogčega!!!!!

    • 5. februar 2015 | 18:56

      Ja

      @mrSale71

      Slazem se!!!!

    • 5. februar 2015 | 23:19

      Dr

      @mrSale71

      Ko si ti da odlucujes o tome da li ce dete da primi vakcinu ili ne ? Stvar je mnogo sira od nase odluke. Sta ti uopste znas o medicini, imunologiji, vakcinaciji, nezeljenim efekima, prevenciji i na kraju troskovima lecenja ? Da nije bilo vakcina verovatno ti sam ne bi ni postojao sada... A sada se pravis mnogo pametan... A nemas pojma o materiji !!! Sedi 1 !!!

  • Razno

    5. februar 2015 | 18:30

    Ha, ha, komentar!

  • serbish

    5. februar 2015 | 18:29

    I ćorava koka po neko zrno ubode. Toliko o Karleuši. Što se tiče etil-žive samo ovo: Metil-živa, dimetil-živa, etil-živa i dietil-živa su organoživini spojevi nastali metilacijom žive, što vrše bakterije i mikroorganizmi u tlu i dnu. Oni spadaju u najopasnije spojeve žive za životinje, i najopasnije otrove uopšte. Metil i etil živa posjeduju izvrsnu mobilnost kroz materiju, lako isparavaju, potpuno probijaju lateks-rukavice zbog izrazite lipofilnosti i brzo i potpuno se absorbuju kroz kožu, smrtonosna doza im je sitna a izlaganje izaziva žestoka progresivna oštećenja mozga, paralize, ludilo, bunilo i smrt. Lako i brzo prelaze barijeru krv-mozak, nepropusnu za većinu molekula, a najverovatnije zbog spajanja sa aminokiselinom cisteinom. Lečenje nije uspešno od spojeva poput nisko-alkilirane žive čineći ih ekstremno nezahvalnim materijalom za naučno istraživanje, a još manje primenu. Prolivena kap metil-žive predstavlja letalnu koncentraciju pare ovog spoja (koja iznosi 0,001 mL).

  • upravu je ona

    5. februar 2015 | 18:25

    Da upravu je Krleusa novo istrazivanje u Americi je pokazalo samo 20 posto je vakcina bila djelotvorna a znaci 80 posto nije , samo uzimaju pare i dzabe bodu i cak se oni koji su dobijevali te vakcine osjecali gore...

  • snoopy

    5. februar 2015 | 18:23

    Bas me zanima da li je ona svoju decu vakcinisala,malo morgen da nije.I ona lupa bez veze i petlja se u sve i sto zna i ne zna Boze sacuvaj

  • Mašinovodja

    5. februar 2015 | 18:18

    Ja sam ćerku vakcinisao i iskreno verujem pre njenom pedijatru nego goloj estradnoj otvaracici usta pošto u pevačice ne mogu da je svrstam.

  • Beta

    5. februar 2015 | 18:10

    Meni uopste nije jasno zasto se ova gospodja Karleusa,toliko blamira .Vakcinisite svoju decu i ne slusajte svakakve gluposti jer vakcine vam pomazu kod opasnih bolesti i zastite istih.Gospadja Karleusa nema pojma o pevanju sto bih joj bila profesija a kamoli o medicini.

  • Djura

    5. februar 2015 | 18:07

    ....ма она боље зна, пише на интернету...

  • Tesla

    5. februar 2015 | 18:00

    Petre pa zar moras da trosis reci I pravdas se nekome ko nema grama skole a da nepisem dalje.

  • Sergej Danilovič

    5. februar 2015 | 17:56

    Molim da se postuje misljenje uvazene doktorke Jece.

    • 5. februar 2015 | 18:03

      Radoznalica

      @Sergej Danilovič

      Samo kod nas trgovac moze biti strucnjak za medicinu.

  • Strucnjak

    5. februar 2015 | 17:28

    Naravno da je vakcinacija vrlo bitna u zivotu i dece i odraslih, a sto se dile lika i dela doticne, nemam komentar, sve je vec receno.

    • 5. februar 2015 | 19:00

      Mira

      @Strucnjak

      Za sta si ti strucnjak? Jel za ogovaranje?

    • 5. februar 2015 | 19:14

      Sladja

      @Strucnjak

      Toliko je ljudi svakodnevno objaviljivalo negativne ocene o vakcinama na fb-u, a ovi se uhvatili za Karleušu... Žena mi je potpuno nebitna, a paljenje na svaku njenu izjavu ipak govori da je ona izuzetno zanimljiva i bitna gomili ljudi. Mogu da je pljuju koliko hoće, sami od nje prave zvezdu, a ubiše se da dokažu da ona to nije. Smešno!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA