MOM DETETU NOGA ISEČENA DO KOSKE: Ispovest majke čija je ćerka doživela pakao na Kopaoniku!

Komentari

  • laky

    29. januar 2015 | 01:59

    Petre, nemas ti veze sa skijanjem te pojmove si samo negde procitao ilicuo za njih od nekog. Dete nije profesionalac vec je otislo da uci i ako se tako uci onda je to strasno! Organizator je bio duzan da roditeljima kaze koja je oprema neophodna da se ponese i koja ne sleduje od organizatora.To sto ti pricas da ne sleduje zastitna kaciga varas se, dete nije otislo na takmicenje vec da uci i skola skijanja koja ih je ucila bila je duzna i obavezna da svaki ucenik mora imati adekvatnu zastitnu opremu koja sleduje. Sta bi se desilo da je dete izgubilo zivot?? Ti si ovde se pojavio kako bi pokusao spasiti krivice odgovorne osobe i skinuti ljagu sa pomenute agencije, posto svaki normalan roditelj koji ovo procita ni u ludilu nece dete poveriti njima.Mozda si i jedan od clanova te agencije pa zato i iznosis takve bljuvotine.To je tvoj problem. Detetu brz oporavak i da vise sa takvim nema posla koji za novac njenih roditelja koji su uplatili nisu nista obezbedili ni uradili kako bi se povrede sprecile.Slazem se potpuno sa Majkom deteta i da sam na njenom mestu podneo bi tuzbu protiv odgovornih lica.Mora se znati ako se preuzme obaveza za necije dete kako se treba ponasati ! Sramotno u svakom slucaju sto su izlagali roditelje i uzeli im novac za brigu o detetu a dete vradili sa ozbiljnim povredama !

  • Vladimir

    28. januar 2015 | 07:43

    I jos nesto Petre, sa toliko godina koliko si rekao da imas, morao si da pocnes skijati sa -8 godina da bi stekao takvo iskustvo, a da ne pricam o tvome sastavu.

  • Vladimir

    28. januar 2015 | 07:40

    E moj Petre, pretpostavljam da si i otac mnogobrojne djece kada na ovakav grub nacin mozes jednoj majci da odgovoris. Prvo pitanje: zasto majci nisu objasnili sta je osnovna skijaska oprema? Drugo pitanje: da li se ekstremnim sportom bave HRABRI kao ti ili bi voljeli i drugi koji nisu u finansiskoj situaciji? O ekstremnim stvarima mi ne pricaj jer blage veze nemas sta je ekstremizam. Trece, neka te je bruka i sramota (osim ako ti nisi bas taj instruktor kojemu je djete zadobilo povredu pri obuci) pa sada sebe pravdas osudjujuci druge. I jos nesto, moja djeca su prosla mnoge kampove kosarke u Srbiji, BiH, Hrvatskoj i vjeruj da su svuda bili osigurani i pod budnim okom trenera i medicinskog osoblja. Treba li da spomenem da su sva bila i osigurana .

    • 28. januar 2015 | 15:18

      gorgeous

      @Vladimir

      Petar je napaljeni klinac od 14 godina koji misli da SVE zna ali u tim godinama svi misle da ste znaju. Druga stvar je nevaspitanje.

  • Nikolina

    28. januar 2015 | 05:45

    Sto dajete decu da vam drugi vodi na Kopaonik.

  • Petar

    27. januar 2015 | 23:56

    Imam 14. godina,al skijam vec 7 godina.Privh godina skijao sam na kopu,pa sam otisao u malo jaci ski cenat u Bugarskoj-Bansko,pa jos jednu godinu na kopu i poslednje dve godine francuska i italija.Skijam vrv bolje od nekih koji skijaju i 20 godina,instruktori odmah da vam kazem ne skijaj uopste odlicno,kako ko,cast izuzecima,to rade samo zbog para,znaju oni da skijaju,al samo solidno.A gospodjo dizete za cabe frku i uzbunu desava se svima da padnu i povrede se,ove godine je decak pao sa borda na suncanoj dolini i polomio ruku,pa nista.Usivao sam se dva puta nije to nista strasno,brzo prodje. A to sto vi kazete da je trebalo da dobije i kacigu to vrv se ne podrazumeva,jer je kaciga licni deo opreme,da necete da vam daju i jaknu,ski pantalone,rukavice,duge gace i tako to,od opreme se vrv podrazumevalo skije,gojzerice,stapovi.Vrv se gospodjo ne razumete u skijanje i nikada niste skijali.Skijanje je ekstreman sport i nije za razmazene,nesposobne,krute itd.Ne razumete se ni u opremu tj. ne znate da vidite kava je kantna(ne znate ni sta je to),ne znate da prepoznate zasta je skija,ne znate sta je radijus,vrv ne znate nista ni oko gojzerica,ne znate sta je fleks,kakav treba da je kod pocetnika,ni kakav koriste profesionalci,vrv nikad niste ni culi za 2/3 proizvodjaca ski opreme itako te stvari osnovne,vrv mislite da su sve skije slicne.Pogledajte nekada kako skijaju profesionalci,ima na Eurosportu.A molio bi da ovo komentarisu ljudi koji imaju iskustva sa skijanjem. A pola vas ne sme da se spusti niz Crni dubok,Govozdac,Ledenicu,najstrmija i najopasnija je Ledenica,jer je u hladu i cesto ne radi dok ne padne bas dosta snega.A ja sam sa 9 godina spustio niz Gvozdac i Ledenicu bez ikakvih problema,treba da vidite staze u Francuskoj,Italiji,Austriji,Svajcarskoj,Americi... Postoje crvene staze koje su mnogo strmije od ovih nasih crnih. Tako da skijase koji skijaju samo i koji su u tripu da kopaonik pripada boljim skijaskim centrima u evropi,kop bi spadao u stranim drzavama za skijaski centar pocetnicko tipa,al bas bas pocetnickog,zato molim vas da cutite.

    • 28. januar 2015 | 07:56

      gorgeous

      @Petar

      Alo mali ne loži se. Ovde nije bitno ko se u šta razume i da li zna da skija ili da li poznaje proizvođače, to je ionako bitno sami vama balavcima. Ona je svoje dete poverila nekome ko je bio PLAĆEN da vodi računa o tom detetu a nije to odradio kako treba. U tome je problem

  • mama

    27. januar 2015 | 21:08

    Zao mi je devojcice,ali to se veoma cesto desava na skijanju(dodje mu kao normalno!)Svi mi koji skijamo smo i videli i doziveli povrede. Inace, svoju decu sam davala iskljucivo na individualne casove skijanje(jako mala razlika u ceni u odnosu na grupne casove) i nikada nisu skijali bez kacige(mada tada nije bilo obavezno).Uostalom, nema sanse da krenem na skijanje bez putnog osiguranja + osiguranje u slucaju povrede prilikom skijanja. Divan sport,ali veoma skup,pa ko voli-nek' izvoli.Ili tako ili nikako.

  • NaDi

    27. januar 2015 | 19:33

    To se desava jako cesto.Onaj ko skija to zna.Niko nije kriv...Na primer i moje dete je u nizim razredima palo za vreme odmora i pocepalo bradu i isao na usivanje.Niko ga nije gurnuo,niti je uciteljica kriva.To se desava,deca trapava.Sve u svemu,to je zivot...

  • Davild

    27. januar 2015 | 19:23

    Pa sta. Pala pa se udarila. Mnogosmo razmazili decu. To je normalno da sedesi. Kad treba da se desi tako i bude. Zarasce. I na tom predelu ne mozedo koske. Uzmipaje uci majka ti da skija

  • Marko

    27. januar 2015 | 19:00

    Do 12. ili 14. godine deca su obavezna da nose kacigu. Strašno je što pričate da ste brižni, a kacigu detetu na glavu niste stavili.

  • bordzija

    27. januar 2015 | 18:29

    Uplašena majka je videla "Baba rogu" Nepotrebno dizanje panike i od nečeg lepog i korisnog praviti haos. Gde je mnogo dece veoma teško je uspostaviti disciplinu i ovakvi slučajevi se događaju. Šumaher je imao kacigu pa šta mu se dogodi ?! Kaciga nije garancija da će sve biti OK. Deca su i sama nestašna i njihove povrede brzo zarastaju i posle nekog vremena više ih se i ne sećaju. Žalosno je što od ovog slučaja majka devojčice želi napraviti nepotrebnu gužvu. Sama ćerka joj je objasnila da to nije ništa i nije pokazala bilo kakvu paniku.

  • Skijas

    27. januar 2015 | 18:22

    Ovo je klasicna skijaska povreda koja se desava dosta cesto i skoro neprimetno. Moguze astati i na ravnom bez nekih specijalnih sudara i uslova. A desava se kada padnete i posecete se (uglacnom) na sopstvenu kantnu (ivicu) od druge skije i u 70% slucajeva se ni ne oseti, jer je kantna ostra (kao zilet - takva joj je manena), a povreda je jos topla. Sto se tice slema postoje pravila i preporuke od strane skijalista ko i kako mora da ih nosi, ali na to uglavnom bi roditelji morali da paze, jer to spada u licnu opremu. Zatim ako je sve to bilo regularno, Gorska sluzba dosla na lice mesta, pregled bio zatim u trauma centru na Kopaoniku (sto verovatno jeste) mogu se cak uzeti i pare od osiguranja koje skijasi imaju uz ski pass. Drgugim recima nista sepc... ovakve povrede se desavaju i desavace se, a da li je instruktor mogao/morao da predpostavi to i vidi to, ostavljamo njemu na savesti, jer nismo bili tamo i ne znamo kako je to sve izgledalo. Ali ponavljam, ima i mnogo gorih slucajeva koji su se desili bnistabez nekih specijalin uslova... Skijanje je to... opasnan sport.. neko glavu izgubi u lavini.. desava se..

  • goran

    27. januar 2015 | 17:34

    Zao mije deteta, ali u zivotu ima i gorih stvari.Nemoze da se skija obucen kao hokejaš. Maler moze da se desi i u kuci a kamoli na skijanju.

  • Milorad

    27. januar 2015 | 17:05

    Aman ljudi. Pa jedan Sumaher je stradao na skijanju. Stradao je i u Formuli 1, ali tad se brzo oporavio. Sta bi ova majka htela? Pa ni devojcica se nije obazirala na nezgodu dok nije videla krv, a onda se setila nezgode i intervencija nije izostala. Eventualno moza traziti pare za preostale dane koje nije boravila na skijanju. Sve jasno.

    • 27. januar 2015 | 17:26

      voja

      @Milorad

      au Milorade... a odgovornost za skijanje dece bez kacige? postoji i preventiva, ne samo kazna nakon nesrece

  • Logika355

    27. januar 2015 | 17:01

    Gde bre nalazite ove tuzne ljude zeljne senzacije i paznje? Brizna majka zauzela pola strane? Sad ocekujem i njenog muza da izadje sa navodima da su brijaci opasni po zivot i da kompanije "masakriraju ljude do koske" jer se jutros posekao prilikom brijanja.

  • Mina

    27. januar 2015 | 16:27

    Pa sto u novine?valjda treba da je pored deteta!

  • Đaša

    27. januar 2015 | 15:59

    Ja sam prošle godine takođe imao loše iskustvo sa crvenom ski škom, jer mi je instruktor ostavio sina kada je pao na stazi i povredio se, više uplašio, pored ski lifta za škole i vratio se na Krst mrtav hladan.. Inače, pored njega je imao još jednu ženu sa detetom i udostojio se da pozove tek kada sam trebao da im vratim marker... Na kraju sam ga naučio sam da skija i da ga zavoli umesto zamrzi... Koliko sam mogao da vidim, metodika se dosta razlikuje od vremena kada su mene učili da skijam i ja nisam nosio kacigu i išao sam sam... Pare, sve na brzinu i bez neke preterane brige o deci... Posle mi bilo krivo što indtruktoru nisam polomio nos, ali sam ipak otišao na odmor sa detetom i nisam hteo da pravim cirkus... Crvena ski škola, izbegavajte je, ako mene pitate i učite decu sami ako imate vi završena dva tri razreda po "starom programu", ništa nista gori od njih...

  • Julija

    27. januar 2015 | 15:53

    Nije to tako strasno cim je nastavilo da skija!

  • Petar

    27. januar 2015 | 15:51

    Deca ne smeju da skijaju bez kacige, tako da gospodjo odmah tuzite ski skolu i instruktora.

  • Veljko

    27. januar 2015 | 15:43

    Moj cale je polomio nogu na skijanju pa nije zvao novine.

  • Srbija banana drzava

    27. januar 2015 | 15:36

    Svu znamo da je u sportu moguća povreda, ali... Pametni rade na prevenciji nezgode,a budale na saniranju.Ovaj instruktor je veoma neprofesionalan, tužio bih ga sigurno...

  • dajana

    27. januar 2015 | 15:12

    Dete u kuci pred vama moze da padne i povredi se,a kamo li na skijanju...i ja sam mama...dramaturgija samo svima otezava situaciju,prihvatite to sto se desilo kao normalan deo zivota i odrastanja...glupo je sto trazite krivca

    • 27. januar 2015 | 15:57

      Kikiriki

      @dajana

      Slazem se da su padovi i povredw sastavni deo odrastanja svakog coveka, ali smatram da je ovde jako bitno pronaci i kazniti odgovorne, ukoliko je tacno i objektivno sve sto je navedeno u tekstu. Nedopustivo je da deca skijaju bez kaciga, da li bi ste Vi pustili svoje dete?!

    • 27. januar 2015 | 16:49

      Perica

      @dajana

      U al si pametna... bolje ne komentarisi

  • Noname

    27. januar 2015 | 15:09

    Evo moje dugogodisnje iskustvo na skijanju tako lepe planine!!! Skijam od malena, sada kada sam ostvarena kao majka i kada vidim kako se ponasaju ski instruktori na istoimenoj planini,skoro me strah uhvati kada dodje vreme da i moju devojcicu naucim ovim prelepim sportom! Zasto ovo pisem, pre nedelju dana sam bila na Kopu, prizor sledeci...suprug i ja se spremamo da uhvatimo red da se popnemo na mali Karaman, kad ono instruktor sa grajom dece nailazi na nas i govori sledece: "Da li mozete kod vas u korpi da mi povedete jednu grupu dece,kaze sam je" zaci deca uzrasta od 4 god. do max 7 god.koliko sam uspela da ih cujem! Ukupno njih 12!!! Pouka sledeca uzimaju prevelik zalogaj,za tako mala stvorenja! Pratila sam ga na vrhu kako on savladava i sprovodi cas! Sta mislite...blagi uzas! Ovom hladno,ovom curi nos,onaj gleda levo, curica jedna place Ja hocu kuci! Eto i ti sada reci da preterujes! Ova majka je zaista u pravu,uglavnom su prepusteni sami sebi! Bitno da se spuste a kako to je manje vazno! Toliko!!!! Jer kako kaze jedna reklama "zabava je na vrhu"...ko razume shvatice!

    • 27. januar 2015 | 15:50

      Julija

      @Noname

      Zato nam i deca jesu takva.Vi gospodjo uplatite pa idite u stopu za njim!Moje dete je palo pored mene zive pa boze moj!Sad vec super skija.

    • 27. januar 2015 | 19:41

      NaDi

      @Noname

      Nije taj instruktor vodio decu na Gvozdac ili Krcmar,nego na staze primerene uzrastu te dece.Ne preterujte.Pa da su Vam deca i carskog porekla,ne moraju da imaju carski tretman.I moje dete je kad je bilo malo ucilo da skija na Kopu sa instruktorima i svi su uvek bili fenomenalni.E,bas ove godine da su se pojavili takvi neprofesionalni tipovi,bas ne verujem.I top sto uvaljuju mal;u decu ,pa i treba to se uvek tako radi.Na skijanje ide normalan svet i na stazi su svi solidarni.

  • Maja 323

    27. januar 2015 | 15:09

    Gospodjo,ovo je moglo da se desi i da ste uplatili porodicno zimovanje na Kopaoniku...povreda na ski stazi je sastavni deo skijanja,nazalost...

  • marko

    27. januar 2015 | 15:05

    kakvi su ovo roditelji za svaku ogrebotinu odma pisu u novine, koliko je puta se dete povredilo dok je bilo u kuci ili na polju i ko je tu kriv.

  • marko

    27. januar 2015 | 15:01

    Skijanje je opasno pa cak i kad tek pocinjes ustavi tad je najopasije a zasto ti nisi vratila dete kad si vidjela da nema opremu koja vam je recena da ce deca dobiti, ne mogu da vjerujem da sad krivis istruktora, on da je takam kao sto vi kazete ne bi dete poveo na sivenje.

  • dejan

    27. januar 2015 | 14:58

    Cesto idemo na Kop i osnovno je pravilo da deca imaju kacige. Taj instruktor mora da je radio mimo skole jer sva nasa deca imaju kacige i to je obavezno. Sto se tuce pada, to uvek moze da se desi. Sudar takodje. Ne treba dramiti.

  • Ćora

    27. januar 2015 | 14:54

    A brižna mama htela detetu da priušti zimovanje. Ako ne idemo svi, ne ide ni dete. Nije to kao nekada kad su nas vodili i stvarno otvarali četvoro očiju. Sad su deca broj puta evra. br. x €.

  • CH

    27. januar 2015 | 14:51

    Unuk(6) mi ide u skijašku školu u grupi od 15 sa 4 instruktora i mogu da kažem rade profesionalno. Istina deca su veoma disciplinirani a instruktori sa završenim školom za skijanje. I ne mislite da to košta mnogo 120 fr. za čitavu sezonu

  • "BRIZNA MAJKA"

    27. januar 2015 | 14:47

    Zao mi je deteta ! Ali OGORCENA BEOGRADJANKO i "BRIZNA MAJKO"´,ja sam rodjena Beogradjanka i nikada ne bih svoje dete od 9 godina poslala na takav kamp! KAKVA STE VI TO BRIZNA MAJKA?! Detetu nije mestu u tom uzdrastu i u ovom vrtoglavom vremenu daleko od roditelja!Umesto da zimu provodite u krugu porodice i naucite dete da u svetu ima i vrednijih stvari od materijalnih dovodite rodjenom detetu zivot u opasnost.Strasno! Uostalom,da li ste se ikad zapitali,koliko porodica ne moze deci u Srbiji da obezbedi prostu egzistenciju,ukljucujuci hleb i mleko,lekove?! DEVOJCICI BRZ OPORAVAK;a Vama -pamet u glavu!

    • 27. januar 2015 | 16:08

      Jiva

      @"BRIZNA MAJKA"

      Rodjena Beogradjanko ne mlati! Sta se odmah zakacite koliko dece u Srbiji ne moze ovo i ne moze ono! Blago onom ko moze,ne treba zavideti. A vi s vasom decom uzivajte do njihove 35,ako vam je volja,i manite se osudjivanja drugih roditelja.

    • 27. januar 2015 | 19:18

      Tanja

      @"BRIZNA MAJKA"

      Zasto je za ovu pricu uopste bitno da li ste Vi "rodjena Beogradjanka" ili ne?!

  • Tanja

    27. januar 2015 | 14:43

    Slazem se da je to sport koji nosi rizik s sobom.Ali ne opravdavam to sto deca nemaju adekvatnu opremu.Morate se gospodjo dobro raspitati pre negi sto posaljete dete.Ako ste to uradili a oni receno nisu ispunili onda ih tuzite u suprotnom nista, nezgode s desavaju.I moje se dete s priprema vratilo s savom ispod oka ali svojom krivicom-deca su to.Svasta ima padne napamet.

  • Maj

    27. januar 2015 | 14:38

    Kokliko ja znam u ski centru KOPAONIK KAGIGA je OBAVEZNA za decu do 14 godina. Inace neophodno bi bilo da je nose svi jer glavu cuva. Devojcici brz oporvak,a

  • Elian

    27. januar 2015 | 14:34

    Stavljajte deci kacigu

  • jv

    27. januar 2015 | 14:32

    Da, sad ce ona da dokazuje da je dobra majka tako sto ce da pravi dramu oko toga, po mogucnosti tuzi ljude...

  • Mlj2850

    27. januar 2015 | 14:30

    Zivim na zapadu , i mogu vam reci da su te sume astronomske . Za grupna putovanja ili zimske eskurzije dece bilo kog uzrasta .Te cene ne pristaju ovoj jadnoj Srbiji. Zatim , kao i uvek, niko od vodica , monitora , trenera , i profesora ne vodi racuna o toj deci, jer i oni su otisli na odmor placeni od strane organizatora , ali pre svega , od strane roditelja, (uzimajuci u obzir sumu koju treba uplatiti). Imamam dvoje, danas odrasle dece, i ja sam slao moju decu skoro svuda, ali su cene bile mnogo pristupacnije od ovih u Srbiji , i kad se uzme u obzir standard zivota na zapadu. Zbog toga ce mo i nestati , ne kao " dinosaurusi" jer oni nisu znali za korupciju, ali mi ce mo nestati kao vrhunsko ( civilizovano drustvo) a tu su i "demokrate" sa zapada , koji ce nam pomoci da se to zavrsi sto brze. Poz.

    • 27. januar 2015 | 15:50

      dexter

      @Mlj2850

      Zapad zapad zapad zapad!!!!! Jadna srbija... Alo "zemljace" sta se primas da ti na zapadu kvalitetno zivis? Sirotinje ima u svakoj zemlji! Ti brate radi i ljubi tvoje zapadne ortake koji su nas upropastili! Ostavi se ti nas i tih prica kao pravi gastabajter "to kod nas u Nemackoj ili Svajcarskoj ne moze tako"!!

    • 27. januar 2015 | 16:18

      Made in Great Britain

      @Mlj2850

      Cu,ces,ce,cemo,cete,ce...crap.

    • 27. januar 2015 | 17:09

      Super Hik

      @Mlj2850

      Uplati koji cas Srpskog jezika umesto skijanja

  • Ja

    27. januar 2015 | 14:18

    Desava se, sta je sad tu problem? Nisu je ostavili u snegu da krvari, nego su joj pomogli cim su primetili. Razumem strah i bes roditelja, ali ne razumem svaljivanje krivice na nekoga ko, barem po ovim podacima, nije kriv.

  • Rade

    27. januar 2015 | 14:18

    Srbija...

    • 27. januar 2015 | 16:52

      Super Hik

      @Rade

      To ti je odgovor? Ili samo toliko slova znas da napises?

  • Neko

    27. januar 2015 | 14:17

    Bitno je da agencije pokupe pare a za sigurnost gostiju ih je najmanje briga djevojcici brz oporavak.

  • Dddddddd

    27. januar 2015 | 14:07

    U svakom slucaju zao mi je devojcice, ali dete je i to se desava, sigurno da ljudi nisu hzeli da se dete povredi. Majka sad malo vise drami, a na takav nacin ce samo napraviti vecu stetu.

    • 27. januar 2015 | 14:29

      Nele

      @Dddddddd

      Sve najlepse detetu i da se sto pre oporavi! A velika je bruka sto centri kao Kopaonik i Zlatibor nemaju neke vrste poliklinika gde bi se ljudi u slucaju ovakvih povreda zbrinjavali.Krusevac i Uzice, pogotovo pri losem vremenu nisu bas tako blizu za hitne slucajeve.

  • BEN DELIJA

    27. januar 2015 | 14:06

    UZAS SAMO DA SE DETE OPORAVI BEZ POSLEDICA

  • Misko

    27. januar 2015 | 14:02

    Dobro de, normalno je da se covek povredi ako se bavi ekstremnim sportom. Ljudi na skijanju neretko lome ruke noge, kukove, karlice, kicmu i vrat. Ako ste toliko zabrinuti za dete, pa onda ga upisite na sah.

  • Guliver

    27. januar 2015 | 14:00

    Pa sta da se radi.Znali ste valjda da je skijanje opasan sport.Mogli ste da je tako posaljete i na casove voznje motora pa da se ceskate po glavi ako se povredi.Greska je instruktora zbog sudara jer je poslao dvoje dece u malom razmaku;mada je mogla i u drvo da udari.Skijanje je opasno...

  • markoooo

    27. januar 2015 | 13:59

    Kaciga je obavezna zasto si pustila cerku bez kacige

  • Super Hik

    27. januar 2015 | 13:57

    Pa to je normalna stvar na skijanju. Sta je problem? Sto je devojcica pala? Bila poslednja? Sto se povredila? Ili da Vam vrate pare? Popricajte sa nekim ko je strucan. Prijatan dan.

  • Bgd

    27. januar 2015 | 13:53

    Pa gde si ti bila mama kada si pustila dete bez kacige? Uvek je drugi kriv za nase propuste.

    • 27. januar 2015 | 15:09

      marko

      @Bgd

      Taki smo mi narod da samo gledamo greske i propuste drugih, u stvari ovde istruktor nije napravio propust

    • 27. januar 2015 | 15:35

      V

      @Bgd

      Je l ti citas samo prva tri reda vesti? Pa lepo kaze zena da je bilo dogovoreno da deca dobiju kompletnu opremu. Ona je poslala dete na skijanje jer su je uverili da grupe broje najvise sedmoro. Sa kompletnom opremom. A ne da ih salju bez kacige kao roj musica niz padinu. Treba sad obavestiti javnost koji je to talenat sve zabasurio pod parolom "desava se".

  • Realan

    27. januar 2015 | 13:52

    Lazu nije do koske. Ja sam trenutno na Kopu. Preuvelicavaju...

  • Ne razumem ?

    27. januar 2015 | 13:51

    Sta je ovde problem, sta devojcica pala i sta sad. Svima se desava, nego ko zna cija je ovo cerka pa se provlaci po medijima !

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA