Чиста глупост! Сирота Индонезија под притиском великих авионских компанија пристаје да скрива отказивање технике и тиме сваљује кривицу на пилота. Ниједан маневар се не спроводи без одобрења контроле лета. Авион се "не пење" 1800 метара увећ стопа минути, што је оптимална брзина успињања и представља предефинисани вредност када је активиран аутоматски пилот, који је 90% времена укључен у току лета.
Александар Џунић
Чиста глупост! Сирота Индонезија под притиском великих авионских компанија пристаје да скрива отказивање технике и тиме сваљује кривицу на пилота. Ниједан маневар се не спроводи без одобрења контроле лета. Авион се "не пење" 1800 метара увећ стопа минути, што је оптимална брзина успињања и представља предефинисани вредност када је активиран аутоматски пилот, који је 90% времена укључен у току лета.
Podelite komentar