RAT ZBOG TV REKLAME: Evo šta je Tempo odgovorio na prozivku DIS-a

Komentari

  • Rajko

    30. april 2015 | 10:14

    Tempo je primer najgore kapitalističke propagande. Sada u njihovom objektu na Adi imate pored kasa policu sa Orbit žvakama, i elektronski glas koji vam ponavlja: ''Kupite Orbit žvake, kupite Orbit žvake...'' Ovo je čisto kapitalističko ispiranje mozga, sve više nas tretiraju kao stoku a ne kao ljude.

  • Zoran

    20. februar 2015 | 01:55

    Samo su koristili muzičke izraze, zašto se ovi pronalaze, verovatno ih nešto dotaklo, istina da su loši

  • aleksandar

    14. januar 2015 | 18:09

    tako treba tako treba breee

  • Djole

    13. januar 2015 | 23:51

    Reklama je vrh,izvanredno osmisljena. Mogu samo da im zavide,a ako mogu da im pariraju boljom reklamom neka izvole.

  • vladimir

    13. januar 2015 | 15:11

    ljudi su samo u reklami rekli istinu da su tempo i idea najgori i ubedljivo najskuplji :) napred dis :)

  • jagodinac

    13. januar 2015 | 14:41

    Najbolja reklama svih vremena! Meni najpre zanimljiva zbog onih ludih i blesavih likova a onda, realno, uterali konkurenciji samo tako! Na finjaka!

  • Bojana

    13. januar 2015 | 13:21

    Da nisu sami izneli ovo , niko ne bi ni provalio.

  • V.S

    13. januar 2015 | 11:02

    Ja sam zaposlen u Tempu, i nije da sam pristrasan ali mislim da nije u redu na tako licimerski način prozivati konkurenciju. Verujem da i vlasnici Dis-a ne bi voleli da ih neko okarakteriše kao nepovoljne, uostalom reakcije ljudi i nisu tako pozitivne na reklamu, kao što forsiraju elektronski mediji.

  • Zemun

    13. januar 2015 | 09:45

    Ja ne podržavam omalovažavanje konkurencije, to mi je tako primitivno...Ok bori se ti za svoje mesto pod suncem ali jednim fer i korektnim odnosom.Reklama Disa je kvalitetnije i osmišljenija od Tempove koja nije ništa posebno.Obzirom da su veliki lanac, mogli su da se potrude da naprave bolju reklamu. Da nema ovih upadica na račun konkurencije, reklama bi bila savršena.Moje mišljenje, naravno.

  • Roman

    13. januar 2015 | 09:44

    Mini maxi,Maxi i Tempo su u vlasnistvu delhaize-a.

  • mama u boji

    13. januar 2015 | 09:34

    Jos kad bi mogli da dokazu bilo sta... IDEJA i TEMPO nisu zabranjene reci a u reklami se uklapaju, ne strce... Tako da prc!

  • Ivan

    13. januar 2015 | 08:17

    Dok ovo nisam pročitao nisam ni primetio ovo za tempo i ideu.inače gledao sam ovu reklamu preko 100 puta samo zbog nenada jezdića i njegovog smeha.jeste legenda.inače svako ide da kupuje tamo gde mu odgovara i malo ko danas naseda na reklame pa mislim da se ovde previše diže prašina ni oko čega

  • PEDJA

    13. januar 2015 | 07:58

    U KRUSEVCU POSTOJE SVI MARKETI TAJ TEMPO JE NULA IDEJA I RODA SE SPOPJILI PA NEZNAS STA JE STA DIS JESTE MALO DALEKO AL JE NAJBOLJI NAJBOLJA PONUDA OD SVAKOG PROIZVODA IMAS PO NEKOLIKO PROIZVODJACA A BRATE I NASI SU

  • Kaja

    13. januar 2015 | 02:18

    Disova reklama je barem šaljiva, ali zato je Tempova prostačka. Kad je vidim promenim kanal. Kao, neke tamo utegnute devojke vrte guzicama i zato će, valjda, sve srpske domaćce poleteti u Tempo. Seksistički i prostački.

  • Oberyn Martell

    13. januar 2015 | 01:03

    Ko gubi ima pravo da se ljuti!!!

  • vrkiw0w

    13. januar 2015 | 00:42

    ja sam do pre jedno 5 meseci kupovao sve u tempu,. od kad sam prvi put otiso u dis, od tad sve idem tamo, jeste mi dalje, ali kad pogledam u korpu posle jednog ceka u tempu i u disu, vidi se jasna razlika koliko je dis jetiniji.

  • dt

    12. januar 2015 | 22:06

    Meni je zao sto ne mogu da idem u DIS / daleko je. Zelim da kupujem domace, nasu robu. Koliko ima Tempa, Idea... to nije mesto gde zelim da kupujem, ali sam prinudjena. Svako i treba da reklamira svoje.

  • Потрошач

    12. januar 2015 | 19:33

    Оно кад си љубоморан на комшију који има бољег коња па још се и тиме хвали.Браво за људе који су смислили ову рекламу,а што се тиче тужбе да има основа сигурно би подигли овако су испали „паметни" па повећали ефекат ДИС рекламе.

  • goga

    12. januar 2015 | 19:18

    DISkriminacija :)

  • Strucnjakowsky

    12. januar 2015 | 18:26

    Hahahah bas su se upecali.DIS nije imao nista lose ;) oni su se sami pronasli.

  • Bane

    12. januar 2015 | 17:49

    Bas je super reklama, DIS je stvarno prigodan za gradjane, ima i za tanje djepove, a i Tempo je super nema potrebe da se prozivaju na ovu reklamu jer gradjani dosta kupuju i u Tempo. Sto se tice IDEJE, skuplja je na odnosu DISA iTEMPA, narod ide gde mu cena odgovara i nema ljutnje svaki se bori danas za opstanak na svoj nacin.

  • Ezra

    12. januar 2015 | 17:29

    De se mi ne setismo,to je problem.

  • Domaći potrošač

    12. januar 2015 | 17:17

    Pametnije im je bilo da su ćutali, ovako samo pojačavaju efekat reklame. Dis verovatno računa na ovo i zadovoljno se smeje. ;)

  • ogi

    12. januar 2015 | 17:16

    Ljubomora cini cuda :D

  • mirka

    12. januar 2015 | 17:01

    Meni je bolji Tempo

    • 12. januar 2015 | 20:30

      i meni

      @mirka

      ali ne postoji ili ja bar ne znam da više potoji taj sportski nedeljnik...bio je stvarno u to doba najbolji...

  • Srki

    12. januar 2015 | 16:57

    Pa ok i da jeste sve ovo, realno nas je domaci DIS i ok je sve u ponudi i cenama sta sad brate, sve sami hrvatski slovenacki i zapadni lanci (trgovinski i u svakom smislu) prema tome mogu se neki ljute kolko oce!

  • Fler

    12. januar 2015 | 16:53

    Ma ćao, zdravo! Dis im je kulturno spustio! Jezda je car!

  • Pitanje

    12. januar 2015 | 16:51

    Ciji je tempo?mislim iz koje zemlje je firma vlasnik

    • 12. januar 2015 | 17:17

      cuci

      @Pitanje

      @Pitanje Mini maxi,Maxi i Tempo su u vlasnistvu deleza

    • 12. januar 2015 | 17:22

      Macaneli

      @Pitanje

      Tempo pripada delezu, znaci belgijski

    • 12. januar 2015 | 17:23

      Delhaize

      @Pitanje

      Belgija

    • 13. januar 2015 | 09:52

      ČOKOTANAC

      @Pitanje

      VEROVATNO OD NEKE POD NAVODNICAMA POŠTENJAČINE KOJA SE BORI ZA DOMAĆE TRŽIŠTE

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA