RAT ZBOG TV REKLAME: Evo šta je Tempo odgovorio na prozivku DIS-a

 
  • 35

U pokušaju da se potrošači odvrate od kupovine u našem lancu, DIS direktno krši nekoliko važećih zakona Republike Srbije, pre svega Zakona o trgovini koji zabranjuje nepoštenu tržišnu utakmicu, Zakon o elektronskim medijima, Zakon o oglašavanju i drugih propisa - kažu iz kompanije Delez

Reklama za DIS markete, koja je zamišljena kao muzičko takmičenje, poslednjih dana izazvala je pravu buru na društvenim mrežama jer je primećeno da pored reklamiranja ovog trgovinskog lanca, najverovatnije sadrži i skrivenu poruku u kojoj se na ne tako pozitivan način pomiju konkurentski marketi Tempo i Idea.

SKRIVENA PORUKA U DIS REKLAMI: Da li ste i vi primetili kako su isprozivali konkurenciju? (VIDEO)

Dok je mnoge ova reklama zabavila, iz Delez grupe tvrde da ona za cilj ima za cilj iznošenje neistinitih tvrdnji na račun konkurenata.

Printskri: Youtube / DIS market Printskri: Youtube / DIS market

- Nova reklama trgovinskog lanca DIS jasno za cilj ima iznošenje neistinitih tvrdnji koje narušavaju ugled i reputaciju konkurentskih trgovinskih lanaca, što je svakako protivno načelu fer tržišne utakmice kojim se mi rukovodimo u poslovanju. U pokušaju da se potrošači odvrate od kupovine u našem lancu, DIS direktno krši nekoliko važećih zakona Republike Srbije, pre svega Zakona o trgovini koji zabranjuje nepoštenu tržišnu utakmicu, Zakon o elektronskim medijima, Zakon o oglašavanju i drugih propisa - kažu iz kompanije Delez.

DIS JE JEDINI OD SVIH: On je smislio reklamu o kojoj priča cela Srbija! (VIDEO)

Printskri: Youtube / DIS market Printskri: Youtube / DIS market

Oni napominju "iako postoji jasan osnov za tužbu DIS-a, nisu se opredelili na taj čin jer potrošači vole Tempo i znaju gde je za njih najbolje".

- Svoju energiju usmeravamo na njihove potrebe, a nefer konkurencijom treba da se bave nadležni organi - kažu u Delezu.

(Telegraf.rs)

Video: Konferencija za medije povodom filma "Volja sinovljeva

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Fler

    12. januar 2015 | 16:53

    Ma ćao, zdravo! Dis im je kulturno spustio! Jezda je car!

  • Domaći potrošač

    12. januar 2015 | 17:17

    Pametnije im je bilo da su ćutali, ovako samo pojačavaju efekat reklame. Dis verovatno računa na ovo i zadovoljno se smeje. ;)

  • Srki

    12. januar 2015 | 16:57

    Pa ok i da jeste sve ovo, realno nas je domaci DIS i ok je sve u ponudi i cenama sta sad brate, sve sami hrvatski slovenacki i zapadni lanci (trgovinski i u svakom smislu) prema tome mogu se neki ljute kolko oce!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA