RAT ZBOG TV REKLAME: Evo šta je Tempo odgovorio na prozivku DIS-a

  • 35

Reklama za DIS markete, koja je zamišljena kao muzičko takmičenje, poslednjih dana izazvala je pravu buru na društvenim mrežama jer je primećeno da pored reklamiranja ovog trgovinskog lanca, najverovatnije sadrži i skrivenu poruku u kojoj se na ne tako pozitivan način pomiju konkurentski marketi Tempo i Idea.

SKRIVENA PORUKA U DIS REKLAMI: Da li ste i vi primetili kako su isprozivali konkurenciju? (VIDEO)

Dok je mnoge ova reklama zabavila, iz Delez grupe tvrde da ona za cilj ima za cilj iznošenje neistinitih tvrdnji na račun konkurenata.

Printskri: Youtube / DIS market Printskri: Youtube / DIS market

- Nova reklama trgovinskog lanca DIS jasno za cilj ima iznošenje neistinitih tvrdnji koje narušavaju ugled i reputaciju konkurentskih trgovinskih lanaca, što je svakako protivno načelu fer tržišne utakmice kojim se mi rukovodimo u poslovanju. U pokušaju da se potrošači odvrate od kupovine u našem lancu, DIS direktno krši nekoliko važećih zakona Republike Srbije, pre svega Zakona o trgovini koji zabranjuje nepoštenu tržišnu utakmicu, Zakon o elektronskim medijima, Zakon o oglašavanju i drugih propisa - kažu iz kompanije Delez.

DIS JE JEDINI OD SVIH: On je smislio reklamu o kojoj priča cela Srbija! (VIDEO)

Printskri: Youtube / DIS market Printskri: Youtube / DIS market

Oni napominju "iako postoji jasan osnov za tužbu DIS-a, nisu se opredelili na taj čin jer potrošači vole Tempo i znaju gde je za njih najbolje".

- Svoju energiju usmeravamo na njihove potrebe, a nefer konkurencijom treba da se bave nadležni organi - kažu u Delezu.

(Telegraf.rs)

Video: Neko se baš potrudio da ukrasi ovaj automobil: Ovo je jelka na četiri točka

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Fler

    12. januar 2015 | 16:53

    Ma ćao, zdravo! Dis im je kulturno spustio! Jezda je car!

  • Domaći potrošač

    12. januar 2015 | 17:17

    Pametnije im je bilo da su ćutali, ovako samo pojačavaju efekat reklame. Dis verovatno računa na ovo i zadovoljno se smeje. ;)

  • Srki

    12. januar 2015 | 16:57

    Pa ok i da jeste sve ovo, realno nas je domaci DIS i ok je sve u ponudi i cenama sta sad brate, sve sami hrvatski slovenacki i zapadni lanci (trgovinski i u svakom smislu) prema tome mogu se neki ljute kolko oce!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA