SITNICE KOJE VAM MOGU SPASTI ŽIVOT: Evo kako bi trebalo da vozite po snegu i ledu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
banne
Ja jos uvek vozim auto sa rucnim saugom (29 godina stari auto)Saug se povlaci pre paljenja , ne uvece.. A svi noviji imaju automatiku pa je savet skoro beskoristan. ,,voziti pod malim gasom i u nižem stepenu prenosa" Valjda u visem stepenu prenosa sa manjim gasom jer teze dolazi do proklizavanja-šlajfovanja.Naracito teze slajfuju starija tj slabija vozila.
Dusan
Haha,cuj ovo.Pa kako bre da napunim rezervoar?Odakle bre kad sipam za 500 kinte gorivo,kao i 70% naroda u ovoj drzavi.
Mile
Ko jos vozi auta sa saugom