NESTALI AVION: Ovo je satelitski snimak oluje koju je pokušao da izbegne pilot indonežanskog aviona (FOTO)
Poslednji kontakt posade aviona kompanije "Er Ejža" sa 162 putnika i članova posade, koji je rano jutros nestao sa radara iznad Javanskog mora, desio se u 01.13 sati po srednjeevropskom vremenu. Pilot je tada zatražio dozvolu da izbegne oblak time što će skrenuti levo i povećati visinu na 10.360 metara. Od tada počinje očajnička potraga za avionom.
U međuvremenu je objavljen satelitski snimak oluje zbog koje je pilot zatražio promenu pravca letenja.
- Ne usuđujemo se da pretpostavimo šta je moglo da se dogodi, osim toga da je izgubljen kontakt - izjavio je generalni direktor indonežanske Agencije za saobraćaj Džoko Muržatmodžo
On je rekao da iz aviona nije upućen poziv da se letelica nalazi u nevolji. Avion je poleteo iz indonežanskog grada Surabaja, a kontakt je izgubljen 42 minuta po poletanju.
U letelici su se nalazila dvojica pilota, pet članova kabinskog osoblja i 155 putnika, uključujući 16 dece i jednu bebu, saopštila je "Er Ejža".
On je dodao da je poslednja komunikacija između pilota i kontrole leta bila u 1.13 po srednjoevropskom vremenu, kada je pilot zatražio da skrene levo i da se popne više, kako bi izbegao oblake.
Murdžatmodžo je naveo i da iz pilotske kabine nije poslat signal za uzbunu.
Kontakt je izgubljen 42 minuta pošto je avion poleteo sa aerodroma u Surabaji, odnosno sat vremena pre nego što je, po redu vožnje, trebalo da sleti na singapurski aerodrom.
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Lara
Ako se ispostavi da su putnici stradali i ovaj put mislim da je ova avio kompanija odvezla svoj poslednji let...ovo je sve neko vesto smislio...
Podelite komentar
bla
a sta je sa 500 hiljada ne prijavljenih kineza????? a a a sta je cutimoo!!!!!!!
Podelite komentar
Александар Џунић
Засипају нас будалаштинама, шареним сликама и по обичају објашњењима о трапавим пилотима. У највећем броју су у питању шкартови резервних делова, који су серијски уграђивани у моделе авиона, а да не би дошло до економског колапса произвођача и компанија која те авионе користе, једноставно се кривица пребаци на пилоте, делови се потом замене и грешка се исправи до следеће несреће.
Podelite komentar