Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Александар Џунић
У питању је политичко убиство. Киро Глигоров је једва преживео атентат, јер није слушао диктат Немачке, која је била задужена да се случајно не деси да Македонија остане у крњој Југославији. Није потребан експлозив, јер је довољно "наштеловати" висиномер, који на бази притиска даје висину летелице. Дотични податак се преноси у контролни центар, тако да нико нема представу и стварној висни летелице. Пилоти нису мутави. Зна се тачно трјекторија лета, али ју је немогуће реализовати, ако је сам инструмент раздешен. У таквим политичким атентатима, иза којих стоје стране обавештајне службе, све истраге и извештаји су унапред припремљени, а докази уклоњени/уништени.
M
Pa najlakse je okriviti pilote, mrtva usta ne govore...
safet
Srusiose jer je nekome smetao To se odmah znalo