Najviše žalbi na rad banaka
Od ukupnog broja prigovora upućenih Centru za korisnike finansijskih usluga, u okviru Narodne banke Srbije, 34 odsto odnosi se na rad banaka.
Najveći broj prijava tiče se kredita 53,1 odsto, tekućih računa 20, 4 odsto i platnih kartica 17,1 odsto. Žalbe su bile upućene i na visinu kamatnih stopa, marža na stambene kredite u otplati, neobaveštavanje ili nepotpuno obaveštavanje o razlozima povećanja kamatnih stopa. Nisi izostale primedbe i na obračun kamate na dug po kreditnoj kartici, kao i neobaveštavanje o uvođenju naknade i kad na računu nema sredstava ili kad račun nije aktivan.
Na rad društava za osiguranje upućeno je 237 prigovora, što je 30 odsto više nego u 2010. godini. Najveći broj primedbi odnosio se na autoodgovornost - 56 odsto i osiguranje od nezgode - 15 odsto.
Primdbe su pristigle i na rad davalaca finansijskog lizinga i društava za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondovima.
Kako je objavila NBS tokom 2011. godine pristigle su 1.122 prijave na rad finansijskih institucija, što je 5, 25 odsto više nego u prethodnoj godini.
Osim toga, Centru su stigle i 763 preuranjene prijave, koje su upućene bez prethodnog obraćanja odgovarajućoj finansijskoj instituciji. I kod preuranjenih prijava, največi broj se odnosi na poslovanje banaka, i to u segmentu kredita, tekućih računa i platnih kartica.
(telegraf.rs/Tanjug)
Video: Donald Tramp je i zvanično 47. predsednik SAD: Kako je protekao dan inauguracije u Vašingtonu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.