Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
David
Ogranicenje treba da se odnosi na snagu automobila u odnosu na njegovu tezinu. S jedne strane, postoje mali naprijani autici koji su ispod tih 80KW, a idu bolje od nekog jaceg. S druge strane, ja kao neko ko se u nekoj firmi zaposlio kao vozac npr, kombija, ili manjeg kamiona, automatski gubim posao jer ta vozila zbog njihove snage ne mogu da vozim.
nikooo22
A sta ce da vozimo?TRAKTORE ILI FREZE????
mini95
A mercedes cls 350 amg? Da ga bacim jel?