SAKRIJ ĆERKU OD RUSKOG VOJNIKA: Brutalna istina o oslobođenju Beograda i Srbije 1944. (FOTO)

Komentari

  • Nikola

    17. jun 2024 | 08:46

    Kazu da su Ukrajinci oslobadjali Beograd, njihov ambasador se hvali time

  • damon

    3. jun 2024 | 14:58

    Zar nisu isto radili i srpski "oslobodioci" Hrvatskih i bosanskih gradova i sela ??? Braća rusi su vas dobro "odgojili". Prvo turci pa onda rusi. OLUJA je potpuno zaslužena i još ste dobro i prošli. Jer da ste pali nama (Hrvatskoj vojsci) u ruke, nebi bilo ni traktora ni traktorijade. Sve bi se rješilo na licu mjesta. I da Clinton nije zaustavio HV u prodoru na Banja luku, sada bi bili u Rumunjskoj. Ili u Turskoj. I vi se nadate da čete postati dio EU ??? Ne zanosite se, to se NIKADA neče dogoditi.

  • Alex

    17. maj 2020 | 00:42

    Драго ми је да је овај текст коначно објаснио нама "тупавим" Србима да су Руси у ствари звери, а не наша браћа.. Страшно је, изгледа, колико погрешно гледам на Русе.. Да су Руси барем били културни као немци и "фино" нас стрељали и убијали на десетине хиљада где год стигну, или добри католици као хрвати, па да нас лијепо кољу и убијају на милионе.. НЕ - Руси су нас "силовали", и тиме се брише геноцид немаца и хрвата, а нови антихрист је Русија - једина држава на свету која је увек била уз нас и чији су људи кроз историју својом крвљу залили сваку стопу Српских земаља бранећи нас од горе поменутих (и турака)..

    • 17. april 2023 | 21:50

      Сллавица

      @Alex

      Од окупатора не очекујеш ништа добро, али од браће која те спашавају од окупатора не очекујеш да се и они тако исто понашају.

  • Skadarlija

    6. mart 2019 | 18:12

    Rusi su za izbegavanje, daleko im lepa kuća!

  • MilanChe

    9. jul 2018 | 13:41

    Иначе, за време Другог светског рата у згради САНУ је био куплерај за Немачке војнике. Ја онако успут...

    • 7. mart 2019 | 00:13

      Skadarlija

      @MilanChe

      Pa onako usput bi trebalo da znaš da je ogromna razlika između zadovoljavanja seksualnih potreba u bordelu i silovanja svega ženskog na šta naletiš!

  • Kg

    6. septembar 2017 | 22:06

    Nije to nista cudno za II svetski rat...Rusi su silovali svuda ali ne samo oni...Ameri su silovali oko 120000 Nemica a od toga do suda je doslo nesto vise od 1000 slucajeva sa jednom osudjujucom presudom. U Belgiji i Holandiji oko 30000 slucajeva a za Francusku se uporno kriju podaci...

  • Anonimus

    11. maj 2017 | 12:14

    Nemci su gospoda, bolje bi nam danas bilo da su pobedili u ratu..

  • Nebojsa

    11. maj 2017 | 11:20

    Tokom takozvanog oslobadjanja Beograda ucestvovali su SESTA LICKA i 10 KRAJISKA. Imena tih brigade govore odakle ih je sam Hrvat Tito doveo. Tito dolazi u BG 22 oktobra ’44 ruskim avionom iz Moskve u Beograd i komunisti uzimaju vlast uz pomoc ruskih tenkova . Hrvat Tito, Hrvat Bakaric, Slovenac Kardelj, tadasnja vrhovna komanda KPJ govore o tome sta da se radi sa Crevom armijom i masovnim sliovanjima po Srbiji. Jednoglasno donose odluku da ta divlja armija SSSR-a ne ulazi u tadasnju NDH i Sloveniju. Za razliku od Srba Hrvati I Slovenci Tito-Kardelj-Bakaric ne dozovoljavaju da Rusi siliuju po Hrvatskoj I Sloveniji, Hrvatice i Slovenke, nego samo Srpkinje po Srbiji. Nemci su se povlacili iz Srbije I bez Crvene armije, ali Crvena armija je usla u Srbiju pre svega da razoruzaju drugi anti-fasisticki pokret JVuO i dovedu Tita na vlast u sam Beograd. Tito je sam rekao da Srbija kao tada pro-monarhisticki orjentisana, treba je tretirati kao okupacione teritorije. Jos jedan dokaz koliko su Hrvati I Slovenci mnogo razumniji I gledaju I stite svoje.

    • 6. decembar 2017 | 18:42

      PeKo

      @Nebojsa

      Тито није Хрват. Нису ни Бакарић ни Кардељ.

    • 28. decembar 2017 | 00:14

      saja

      @Nebojsa

      Pričate gluposti.Baš je Staljin pitao Tita hoće li ući u Hrvatsku.

    • 17. april 2023 | 21:52

      Сллавица

      @Nebojsa

      Католици, у сваком случају.

  • glupak

    11. maj 2017 | 11:17

    Da istina da su rusi ovo radili...ucio iz istorije preko...ali isto tako je istina da su shvabe gasom u isto vreme poblili 6 miliona jevreja i da su Ameri u vijetnamu zatrali seme hemikalijama...tako da nije naravucenije okrenuti se zapadu zbog ovoga...vec okrenuti se sebi jer je sve jednako sranje.

  • Nebojsa

    11. maj 2017 | 09:50

    Ovi komunsti sto ovde piskaraju da se to nije desilo, trebali bi da procitaju knjigu Milovan Djilasa ''Nova klasa'' u kome on sam pominje skoro 10,000 silovanja sirom Srbije. Djilas je ovo spomenuo Staljinu 1945 kad su se komunistikce partije istocne Evrope sastali u Budimpesti, nasta mu je Staljin odgovorio: Pa mora malo Crvena armija da se ''opusti''. Sta je tu problem. Ovi komunisti /radikali bi trebali da se malo orbrazuju i procitaju ako nista knjige njihovih idlola Djilasa, koji je bio tada desna ruka samog Broza.

  • Ljubiša

    10. maj 2017 | 19:50

    Rusi su primitivan i neizzivljen narod. Sva sreca pa nas nisu stavili pod svoju cizmu danas bi se zvali juzni rusini a pravih Srba bi mozda imalo svega 3%

    • 3. jul 2017 | 16:10

      Српкиња

      @Ljubiša

      А ти си обичан неинформисан пропагатор.

    • 26. avgust 2017 | 00:13

      Sekula

      @Ljubiša

      Inače, gasna komora i tumori su bolja opcija?

  • Časlav

    10. maj 2017 | 18:07

    Posle Rezolucije IB 1948. godine i poznatih istorijskih zbivanja, štampana je brošura "Ubijeni ljudski obziri" sa detaljima o kojima se govori u tekstu. Koliko se sećam sadržaja, silovanja su počela još dok su trajale borbe za oslobođenje Beograda. Verovatno se negde u arhivama i bibliotekama može naći primerak te brošure.

  • Mijusa

    10. maj 2017 | 17:57

    Rusofobi jedva čekaju da popljuju sve što je rusko. To što se dešavalo je delo pomahnitalih rusa koji su odlepili od previše krvi i teških stresova, trebalo ih je povešati. To ne znači da je ruski narod loš, dobri su to ljudi a u svakom žitu ima kukolja. Što se amera tiče, pitajte iračane, libijce i avganistance koliko silovanja i ubistava su gledali od strane američkih budala

    • 3. jun 2017 | 17:46

      Nenad

      @Mijusa

      Bravo, I Ameri su radili silovanja ,poznati su slucajevi tokom oslobadjanja Francuske,okupacije Japana, i kasnije , tokom Vijetnamskog rata.

    • 27. avgust 2017 | 12:45

      Ike

      @Mijusa

      Bravo tebi. Znači nema razlike. Zašto se onda ložiš na jedne a mrziš druge!?

  • Miodrag

    10. maj 2017 | 17:40

    JOS JEDNA AMERICKA PROPAGANDA.

  • Mile

    15. april 2017 | 15:29

    Ne pričajte pre vremena. Svaka vojska je silovala a ljagu bacali na Ruse.... http://www.telegraf.rs/vesti/1519533-amerikanci-cinili-zlocine-pa-optuzili-ruse-strasna-istina-o-zlocinima-u-nemackoj

    • 20. oktobar 2017 | 07:39

      Cile

      @Mile

      Nemci nisu silovali, njihova rasna doktrina nije dozvoljavala mešanje sa nearijevkama, Hitler im je za to vojnicima izmislio gumene lutke, ako niste znali

  • bb

    24. oktobar 2016 | 01:56

    bilo bi bolje za srbiju da ima vise ruskih gena, posto od srba nema nista, ocigledno.....

  • Daliborka

    2. septembar 2016 | 16:49

    AKO JE OVO TACNO ONDA SAM ZAISTA ZGROZENA, JA SAM RUSE BAS VOLELA I POSTOVALA KAO SVOJ NAROD ALI SADA POSLE OVOG TEKSTA ZAISTA SAM VEOMA ZGROZENA.

    • 3. septembar 2016 | 13:12

      milan

      @Daliborka

      Baba mi je pricala o zverstvima ruskih vojnika i sada vidim da se sve poklapa. Rusi su bili uz nas samo kada su njihovi interesi bili prevashodni.

    • 28. septembar 2016 | 21:14

      Vujko

      @Daliborka

      Preuveličane stvari, ima i izmišljenih. Bilo je sporadičnih slučajeva.

    • 16. januar 2017 | 23:50

      TAKVI SU RUSI

      @Daliborka

      Sve je ovo nazalost tacno samo sto je jos i mnogo gore.

    • 6. oktobar 2017 | 16:18

      Djoks

      @Daliborka

      Da istina je ali i to je deo rata.

    • 17. april 2023 | 22:06

      Сллавица

      @Daliborka

      Имала сам колегиницу, која ми је, негде 1979., испричала да су њу, њену мајку и 12-о годишњу сестру, силовали руски војници. Никаква разлика између западних и источних војника. У рату су сви исти.

    • 17. april 2023 | 22:10

      Сллавица

      @Daliborka

      Спорадично није било силовања, уколико је имао неко да одбрани жене или су успеле да се негде сакрију.

  • Saska

    13. jul 2016 | 09:33

    Meni je baka svojevremeno pricala,kako su i u Zrenjaninu silovali sve sta su stigli i nasli.Pa onako ogorcena prica "Da su mogli i koze bi silovali".

    • 14. septembar 2017 | 13:43

      Bojan

      @Saska

      Vojvodjanke su najgore prošle. Nadam se da je tvoja baka prošla bez posledica.?

  • Roskak

    12. jul 2016 | 16:07

    Ovo je BES ,,dama,, beogradskih sto su im Rusi oterali Nemce, dzentlmene, pa vise nisu mogle racunati na svilene carape, cokolade, bombone, konzerve ...koje su dobijale za svoje usluge okupatoru.

  • ja_sam

    12. jul 2016 | 00:12

    Meni su pricali da je postojao onaj izraz u to vreme na Ruskom "davaj spicku da zakurim". Tako mi je pricala baba (u vreme rata imala 11-15 godina) da su jednom naisli Ruski vojnici kod njene strine i to joj rekli a ona pocela da jauce i govori "nemojte deco pa ja sam matora". I stvarno nisu nista lose radili samo su se smejali a zapravo taj izraz je dvosmislen a na Ruskom znaci "daj sibicu da zapalim cigaru". Ali gde ima dima ima i vatre, znali su ocigledno da ce zena da se uplasi pa su se malo zabavljali na tu temu. A ista ta baba mi je pricala da kad su Nemci dosli na pocetku rata su bili kulturni i fini prema njima deci, bili su u njenoj kuci da provere "ima li partizana", isli su tako po kucama, takvi su bili na pocetku. A ona se najvise plasila cetnika od kad ih je videla jedno jutro kako prolaze ispred kuce prema crkvi u selu a onda se culo da su tu noc poklali neke vidjene ljude iz sela pa idu da se pomole u crkvi. Od tad mi baba mrzi cetnike.

    • 7. april 2019 | 22:12

      Anonimous

      @ja_sam

      Da inace nemci su bili bas ljubazni pri ulasku u kuce.Prava gospoda,sem sto bi kasnije uveli pravilo 1 nemac-100 Srba,ali to nije bitno,oni su ljubazni O cetnicima se slazem sa vama,a o nemcima itekako ne

  • Sale

    10. jul 2016 | 04:21

    Da se ne zbunimo,Carska Rusija je bila jedina zastitnica istinskog Hriscanstva to jest Pravoslavlja u poslednjih 300 godina,sve do egzekucije Carske porodice Romanov i pobjedom Boljsevika to jest buducih Komunista 1917.Dakle nepravedno je reci Rusi,kad su tu bili i litvanci i ukrajinci i ostala sorta.I danasnja Rusija je pod kontrolom :D

  • IRA-LUDI KELT

    9. jul 2016 | 15:46

    Bravo za otvaranje očiju i za buđenje svesti (pa makar ona imala lokalpatriotski karakter),bar kad je zabranjena ili namerno zanemarivana istorija u pitanju!

  • abi

    30. jun 2016 | 15:56

    apsolutno tačno rusi divljači su to zaista radili,nažalost ali je tako samo što većina neće da prizna ili prosto ne zna ali to su činjenice!

  • Ja

    28. jun 2016 | 11:44

    Svaka čast autoru članka! Prije su se izrugivali Njemicama da su rodile fašiste pa zaslužuju to, ali šta će sad reći pitam se, posebno sa stopom porodičnog nasilja u Rusiji :D Fašist te odmah ubije, a ovi prvo siluju ili te ,,spase'' pa im ,,duguješ''

  • Dragan

    12. februar 2016 | 00:28

    Zanimljivo mi je da svi koji se slažu sa ovim tekstom, tj. svi koji su se ovde u komentarima izjasnili (između redova) kao rusofobi (iako Crvena Armija nije bila sastavljena samo od Rusa, ali dobro...) dakle da svi ti pišu tzv. ošišanom latinicom, bez naših slova č, ć, š, đ, ž... što opet znači da na svojim računarima ili telefonima imaju podešeno samo jedno pismo (alfabet) ili tastaturu i to onu englesku... a to je opet dovoljno da sve bude jasno. O ćirilici da i ne pričam. :)

    • 16. oktobar 2016 | 21:11

      mira

      @Dragan

      ne lupetaj molim te

    • 11. maj 2017 | 04:00

      blagoja

      @Dragan

      Kad smo već kod toga, zašto 90% rusofila piše ijekavicom? Onako, samo pitam.

  • Миленко

    12. februar 2016 | 00:24

    У ово нико нормалан неће поверовати. Видим да је некима жао што су нас Руси ослободили од Немаца. Хвала Богу, ослободиће нас опет.

    • 3. jul 2017 | 16:02

      Весна

      @Миленко

      Моје деде су се бориле да руским јединицама и знам да није тачно а срамота је да ово пишу, ако се провери види се да је то везано за антипропаганду због информбироа. За усташка подручја не знам али за Србију знам да је ово измишљотина

  • akiso

    11. februar 2016 | 20:43

    Франкфурт, Хајделберг – Узалуд су Катерине В. и њена осамнаестогодишња ћерка покушавале да се сакрију код комшија тог марта 1945. када је Други светски рат већ био на измаку. Узалуд, јер су ослободиоци по сваку цену хтели да „наплате” своју борбу, те су брзо претражили сваку кућу у немачком месташцу у којем су оне живеле. Када су их нашли скривене у орману, шест војника су извукли мајку и ћерку и на креветима их групно силовали. И ово би можда била уобичајен опис стотине хиљада силовања Немица почињених уочи и по паду нацистичке Немачке, а за које су деценијама уобичајено окривљавани искључиво војници совјетске Црвене армије. Међутим, ово је опис злочина у месташцу Шпрендлингер на крајњем западу Немачке, а силоватељи су били амерички војници. После деценија прећуткивања, у Немачкој су почели да се чују гласови о злочинима америчких, француских и британских војника, нарочито откад је недавно објављена књига „Кад су дошли војници” историчарке Миријам Гебхард, професорке на Универзитету у Констанцу. Након истраживања докумената и разговора са жртвама она је дошла до закључка да је пред крај и после рата силовано око 860.000 Немица, од којих су две трећине силовали совјетски војници, а једну трећину амерички, француски и британски војници. У разговору за „Политику” професорка Гебхард објашњава како је стручна и лаичка јавности реаговала да то што налази њеног истраживања бацају другачије светло на крај рата и улогу западних ослободилаца. „Научницима је уобичајено потребно око шест месеци да реагују на књиге које напишу колеге. Немачка јавност? Оно што је штампа приметила јесте да крајња левица цени моју књигу. Али је и крајња десница покушала да је инструментализује. Неке особе нису биле одушевљене чињеницом да ја ’релативизујем’ злочине које починила совјетска армија”, каже она. „Изгледа да је посебно тешко поверовати да није постојало системско наређење Руса да се силују немачке жене.” Ова историчарка, која редовно пише и за недељник „Цајт”, објашњава зашто је после рата било лакше причати да је само Црвена армија силовала жене него доводити у питање колективну сећање на западне савезнике као ослободиоце 1945. „Америчка војска је имала репутацију да је донела демократију и богатство у Немачку. Многи људи су им захвални, с правом, јер су ослободили Немачку. Док је Црвена армија већ изазивала страхове. Не само због комунизма већ и због тога што је Гебелс најављивао да ће та ’нижа раса’ силовати немачке жене. Тако да је било лакше говорити о злочинима Црвене армије. Касније, у току хладног рата, то је такође било питање тога да политичке савезнике није требало критиковати отворено”, каже она и додаје да сада ова тема није табу, те да интересовање медија широм света за њену књигу указује да је проблем силовања у рату од глобалног значаја. „Политичка јавност је постала знатно осетљивија на ову тему од ратова у бившој Југославији.” На питање шта ју је највише изненадило у току истраживања, Гебхардова истиче да је најпре била шокирана чињеницом да су чак и у веома малим селима у њеном суседству, јужно од Минхена, многе жене силовали амерички војници. „Нисам била припремљена за чињеницу да је то национално колективно искуство те генерације. Потом, било је још много случајева који су били веома тужни, попут једне младе девојке којој чак није било дозвољено да о томе прича са својом мајком. Она је зато све то описала у свом дневнику. Још једна узнемирујућа чињеница је то да у то време није постао концепт трауме, па чак ни психолози и психијатри нису знали како да раде са овим женама. Постоји и једна стара жртва на Шварцвалду коју су групно силовала петорица француских војника. Она је годинама тражила помоћ, али нико није знао како да јој помогне”, каже она и додаје да ове жртве нису уопште добро третиране од немачког друштва. „Многе од њих су морале да живе са осудом да су ’љубавнице непријатеља’. Оне су биле посрамљене тиме што им се догодило. У случају да су желеле да абортирају или да добију надокнаду за децу добијену након силовања, морале су да докажу своју ’невиност’. С друге стране, војници су били заштићени од својих надређених.” Професорка Гебхард каже да је данас мало жртава живо и да нема захтева за одштету, али да она добија „много мејлова жртава које су захвалне за то што сада први пут у свом животу могу отворено да говоре о томе”. На питање како објашњава то да нико није процесуиран за ове злочине и да су историчари дуго све објашњавали као резултат проституције или промискуитета немачких жена, наша саговорница каже да најпре жртве нису желеле да причају о томе. „То је била генерација која је васпитана да буде без емоција и веома чврста. Удате жене су такође желеле да заштите своје мужеве од овог сазнања. И друштво је желело да настави даље и није преузело никакве правне мере против силоватеља. Касније је друштво, укључујући и историчаре, морало да се суочи с злочинима које су починили Вермахт и Немци. То је био приоритет. А после тога историчари нису хтели да стају на страну оних са деснице који су кривили Совјетски Савез за бруталност. Увек је постојала опасност од релативизације холокауста (причом о злочинима ослободилаца)”, каже Гебхардова и додаје да је тек у последњих 15 година Немачка почела да се суочава са својим жртвама у току Другог светског рата. ----------------------------------

  • laki

    11. februar 2016 | 19:48

    hvala Bogu,sad su druga vremena,dovoljno je par pica na nekom splavu,a,turista dosta i cast cerki neokaljana!))))

  • Zamisli Srbiju

    11. februar 2016 | 01:35

    Da sad su nam rusi silovali cerke a one jahale sa svima?! i sa cetnicima i sa partizanima i sa nemcima e sad su Ruski krivi? Dokle bre vise da pljujete na one koji bas stite?!

    • 11. jul 2016 | 00:34

      Tito

      @Zamisli Srbiju

      Zamisli Srbiju u ritmu muzike za ples....

  • m

    9. februar 2016 | 02:01

    Ovakve priče služe kao emotivno uslovljavanje nije ni čudo pošto je tzv srpska štampa komplet u zapadnim rukama ...

  • giran

    25. januar 2016 | 00:00

    Bolje Da nas siluju Svabe i Ameri. Sram vas bilo sto nasjedate na ovo

  • NekoTamo

    23. januar 2016 | 11:52

    U Sremu mnogi ljudi kažu,Švabo uđe u kuću pojede i popije i pošteno plati.Crveno armejac uđe u kuću siluje ukrade i ode...

    • 16. februar 2016 | 12:36

      jana

      @NekoTamo

      kod vas nije imao šta da ukrade, ako je uzeo hranu , bio gladan , to nije krađa. a njemci su petrburg opljačkali, sve vrijednosti , đilibarsku sobu. kod vas u sremu je mogao krast guske. a čerkezi su vršili silovanja

    • 16. januar 2017 | 20:29

      Radomir Jovanovic

      @NekoTamo

      to znas iz licnog iskustva pa tako pricas??

    • 7. mart 2019 | 00:57

      Skadarlija

      @NekoTamo

      U jedinicama crvene armije koje su upale u Beograd nije bilo čerkeza, to se prosto vidi po imenima poginulih koja su ukrainska i ruska. Dakle ta propaganda koja ide iz ruskog doma da su čerkezi silovali srpkinje, a ne rusi, ne pije vodu!

  • LA[K]I

    22. januar 2016 | 21:55

    Mislite okupacije Beograda?

  • Ranko

    2. januar 2016 | 13:49

    "..žena i devojaka od strane pripadnika Crvene armije krajem 1944...".Dali su to Rusi ili vojnici Crvene Armije? Po vasem, Crvena Armija je sastavljena iskljivo od Rusa.

  • kn

    1. januar 2016 | 14:53

    Pa gde su tih 2 500 000 zena da neka progovori?

  • rale

    23. oktobar 2015 | 19:38

    Imam 50 godina, kad sam bio mali cuo sam pricu od mog dede, njegov otac tj. pradeda veteran Srpskih ratova, u svom selu Duboni je ubio ruskog vojnika koji je silovao komsijsku kcerku, posle su ga sa komsijom lepo sahranili iza svinjca.

  • Бобан Т

    30. septembar 2015 | 08:24

    Зашто пише "руси", вероватно тендециозно да би ми омрзли русе. Треба да пише "совјети", Совјетску војску у Србији су већином чинили грузијци, каквкасци, чечени, јермени и монголи. Најмање је било руса!

  • Aleksandar

    13. septembar 2015 | 02:40

    Secam se price mog dede da su on i neki Juri iz Moskve ubili nekog pijanog oficira sto je pokusao da siluje neku devojku.Taj Juri je kasnije uhapsen i osudjen na streljanje,a moji deda je bio osudjen na pet godina izbacen je iz partije i sa pukovnika pao na porucnika barem ga nisu izbali iz vojske tako da je on bio dobro prosao

  • Brus

    11. jul 2015 | 13:31

    Draga gospodjo zene su silovali losi ljudi a ne Rusi!

  • Lena

    26. april 2015 | 15:33

    Silovanja se desavaju u svakom ratu i vrse ih Vonjici IZ SVAKE ZEMLJE. Tako isto i srpski Vojnici. To sto je 2000 Beogradjanki silovano ne znaci da Ruski Vojnik nema casti. Ludaka ima svugdje, pa i medju Rusima. Nemojte na takav jeftin nacin ocudjivati cijelu Naciju, to je neposteno. A sta ce tice spskih radnika u Rusiji, sami su krivi. Sto padaju na svaku budalu koja im nesto obecava. Ima dosta nasih Ljudi u Rusiji koji vec dugo tamo rade i primaju platu kao i Rusi. To sto neki Mafijasi tako koriste Ljude ne znaci da su svi Rusi takvi. Smanjite histeriju, to je jadno.

  • Istin Istinovic

    23. april 2015 | 19:48

    Cuj majke ti Srpsk Jedinice iz BiH nahrlile u Srbiju da je oslobode. jaro Srbi su bili cetnici koji su poslani na ruski front 1944 da se bore protiv Rusa. Pogledaj paradu 1944 koja prosla beogradom i koja je zavrsila u Rusiji. zato su vas i bombardovali. Nisu svabe bombardovale beograd nego Rusi i saveznici.

  • vesna

    1. april 2015 | 20:52

    Uzas,verujem da je to istina jer sam slusala kakvi su Rusi siledzije,okrutni, takvi su i sada.Mi ih smatramo velikim prijateljima a cujem sta rade sa Srpskim radnicima maltretitaju ih ponizavaju i ako su izuzetno strucni i teraju sa radnog mesta.A 44 godine koliko su silovanja izvrsili i na zalost ,tih zena nikada nisu bili kaznjeni!!!

  • Oslobođenje Srbije

    31. mart 2015 | 02:37

    Leskovac je u Drugom Svetskom Ratu oslobodila 47. Srpska Divizija NOVJ.

  • Oslobođenje Srbije

    31. mart 2015 | 01:05

    Srbi su oslobodili Srbiju u Drugom Svetskom Ratu. Srpske Partizanske Divizije su oslobodile citavu Srbiju - Beograd , Sandzak , Kosovo i Metohiju i Vojvodinu. Srbiju u Drugom Svetskom Ratu su oslobodili Srbi odnosno Srpske Partizanske Divizije. Srbi iz Srbije , Srbi iz Like i Srbi iz Krajine su oslobodili citavu Srbiju i Jugoslaviju. Srpske Partizanske Jedinice su oslobodile Kosovo i Metohiju u Drugom Svetskom Ratu. Partizanske Jedinice koje su ucestvovale u oslobadjanju Kosova i Metohija: 24. Srpska Divizija NOVJ 46. Srpska Divizija NOVJ 1. Kosmetska Brigada NOVJ 2. Kosmetska Brigada NOVJ 3. Kosmetska Brigada NOVJ 4. Kosmetska Brigada NOVJ 5. Kosmetska Brigada NOVJ

    • 16. januar 2017 | 08:39

      Ivan

      @Oslobođenje Srbije

      Beograd je oslobodila Crvena Armija kakvi partizani , lupaș gluposti.

  • Vladimir Vladimirovich

    30. mart 2015 | 18:45

    Srbiju u Drugom Svetskom Ratu su oslobodili Srbi. Srbi su u Drugom Svetskom Ratu oslobodili Srbiju. Srbi iz Srbije , Srbi iz Like i Srbi iz Krajine su oslobodili citavu Srbiju i Jugoslaviju Na Sremskom Frontu 1944/1945 borile su se Srpske Divizije iz Srbije , Iz Like i iz Krajine. Divizije Jugoslovenske Partizanske Vojske koje su ucestvovale na Sremskom Frontu: 1. Proleterska Divizija 2. Proleterska Divizija 6. Licka Divizija "Nikola Tesla" 5. Krajiska Divizija 11. Krajiska Divizija 17. Divizija 21. Srpska Divizija 22. Srpska Divizija 23. Srpska Divizija 16. Vojvodinska Divizija 36. Vojvodinska Divizija 11. Vazdusno Lovacka Divizija NOVJ 42. Vazdusno Jurisna Divizija NOVJ Nemce i Ustase su na Sremskom Frontu razbili Srbi iz Srbije , Srbi iz Like i Srbi iz Krajine. Srpske Partizanske Divizije iz Srbije , Krajine i Like su razbile Nemce na Sremskom Frontu 1944/1945 godine.

    • 22. januar 2016 | 09:51

      Srkki

      @Vladimir Vladimirovich

      Nemce su na Sremskom frontu razbili rusi kod Batine skele. Na molbu vrhovnog štaba vratili su ceo korpus sa fronta kod Budimpešte. Došli jedno jutro jurnuli na 40 m visoku obalu s druge strane Dunava izginili ali probili front. A naši, patrizani probijali bi ga do 46. Toliko za one koji ne znaju. Knjaževac su tako branili nemci ss i puk afričkog korpusa da su partizani mogli samo maštaju. Dođoše rusi i završiše posao za 8 sati. Izginulo ih je tri puta više nego partizana. pobiše svoju polovinu zarobljenih nemaca i odoše dalje. I tako na puno mesta. partizani su svoje borbene mogućnosti uglavnom iskazivali protiv četnika, (svojih), balista, domobrana, čak i sa ustašama nisu najbolje prolazili.

  • Vladimir Vladimirovich

    30. mart 2015 | 18:11

    U Drugom Svetskom Ratu , Srbiju su oslobodili Srbi. Srbi su u Drugom Svetskom Ratu oslobodili Srbiju. Srbi iz Srbije , Srbi iz Like i Srbi iz Krajine su oslobodili u Drugom Svetskom Ratu citavu Srbiju i Jugoslaviju Divizije Jugoslovenske Partizanske Vojske koje su se borile na Sremskom Frontu 1944/1945: 1. Proleterska Divizija 2. Proleterska Divizija 5. Krajiska Divizija 6. Licka Divizija "Nikola Tesla" 11. Krajiska Divizija 17. Divizija 21. Srpska Divizija 22. Srpska Divizija 23. Srpska Divizija 16. Vojvodjanska Divizija 36. Vojvodjanska Divizija 11. Vazdusno Lovacka Divizija 42. Vazdusno Jurisna Divizija Srpske Partizanske Divizije iz Srbije , Like i Krajine su razbile Nemce na Sremskom Frontu.

  • Crveni Fašisti iz Crvene Armije

    28. mart 2015 | 17:45

    Beograd u Drugom Svetskom Ratu su oslobodili Srbi iz Srbije , Srbi iz Like i Srbi iz Krajine Srpske Partizanske Divizije iz Srbije , Like i Krajine koje su oslobodile Beograd u Drugom Svetskom Ratu: 1. Proleterska Divizija Šesta Licka Divizija "Nikola Tesla" Peta Krajiska Divizija 21. Srpska Divizija 22. Srpska Divizija 23. Srpska Divizija 11. Krajiska Divizija 16. Vojvodjanska Divizija 17. Divizija 28. Divizija 36. Vojvodjanska Divizija

  • Crveni Fašisti iz Crvene Armije

    28. mart 2015 | 00:51

    Srbiju su u Drugom Svetskom Ratu oslobodili Srbi a ne Rusi i Crvena Armija Citavu Srbiju u Drugom Svetskom Ratu su oslobodili Srbi i Srpske Partizanske Divizije Srbi i Srpske Partizanske Divizije su oslobodile Beograd u Drugom Svetskom Ratu , a ne Rusi i Crvena Armija. Srbi iz Srbije , Srbi iz Like i Srbi iz Krajine su oslobodili Srbiju i Beograd u Drugom Svetskom Ratu Divizije koje su ucestvovale u oslobadjanju Beograda tokom Drugog Svetskog Rata: 1. Proleterska Divizija Šesta Licka Divizija "Nikola Tesla" Peta Krajiska Divizija 21. Srpska Divizija 23. Srpska Divizija 11. Krajiska Divizija 16. Vojvodjanska Divizija 17. Divizija 28. Divizija 36. Vojvodjanska Divizija

  • Sale

    25. februar 2015 | 19:23

    Ovo nije laz,OVO JE ISTINA.Jedna zena je posle silovanja pala u tesku depresiju i nije izdrzala.Nasli su je obesenu.To se dogodilo u Jagodini.

  • Cvrc

    30. decembar 2014 | 16:48

    Ovo nije brutalna istina nego brutalna LAZ koju du poceli da sire Brozovi komunisti nakon sukoba sa Staljinom 1948. godine.

  • Srbenda

    23. decembar 2014 | 00:15

    Bez Rusije nema Srbije. Zapad je zlo koje ubija svako nacionalno obeležje. Ako to ne shvatimo na vreme gadno nam se piše. Ne kažem,da rusi nisu radili što je napisano u tekstu ali,bez njih ne bi isterali nemce iz Srbije. Preko 100godina se u Srbiji vodi antiruska propaganda. Sve je to delo Nwo. Niko sloveni nije bliži nego slovenci,vera nas spaja.

  • Trnko

    22. decembar 2014 | 22:53

    Teško je svima na sve (gluposti i mudrovanja "umnih poznavaoca istorije"), odgovoriti a biti kratak, argumentovan i objektivan... Nažalost, narod bez istorije je narod bez budućnosti, a istorija se polako briše iz svesti ovog naroda i njegovu svest pretvara u "crnu rupu", a sadašnja i buduća pokolenja se pretvaraju u ostrašćenu nacional-šovinističku mašinu, bez svesti o svom poreklu, kulturi, tradiciji i istorijskim činjenicama... A činjenice su, da je ovaj narod robovao 500-na godna pod turcima, pa pored danka u krvi (odvođenje dece u Otomansku imperiju i stvaranja janičarske vojske), plaćao je i porez (desetak) sultanu, kao i Pravo Prve Bračne noći nad tek udatim ženama zarad stvaranja od domicijalnog stanovništva mesavinu ljudi koja će u sebi imati okupatorske krvi i koja neće biti neprijateljski raspolžena prema okupatorima. Dakle, radilo se o klasičnom preuzimanju teritorije koje su provodili okupatori u istoriji... Sloveni (srpski pretci), su bili visoki, kršni ljudi plave kose i plavih očiju. Današnja poulacija je niskog rasta (relativno), crnokosa i tamnoputa. Kome je ovo nepoznato ili neverovatno, neka se podvrgne DNK genetskom testu pa će (na svoje zaprepašćenje) videti da u svom genetskom materijalu (već provereno) ima i markere koji se podudaraju vise od 47% sa turskim... Drugi svetski rat je na ovim prostorima je bio najduži građanski rat (pored NOR-a od fašizma) na ovim prostorma (od 1941-1945 god.), u kome je silovano na hiljade žena od strane raznih vojski, ali je istoriska činjenica da su ruski vojnici počinili u toku oslobađanja tadašnje FNRJ (ustanovljene 29.IX 1943 u Jajcu), samo na teritoriji Beograda preko 2000 silovanja a na teriritoriji FNRJ preko 5000 žena i devojaka, dok je tokom oslobađanja Berlina silovano 100 000 nemica a na teritoriji cele nemačke preko DVA MILIONA. O svemu ovome, počinioci i žrtve ćute, a Haški tribunal sudi Srbima za sve što im padne napamet... Zato, prst na čelo, istoriju i hroničarske spise u ruke, pa onda pišite i delite poene gospodo, ali prvo utvrdite svoje genetsko poreklo.

    • 24. januar 2016 | 08:29

      Serb

      @Trnko

      Ajde trovač, oko 10% gena u Turskoj je slovenskog porekla, a oko !% gena na Balkanu je azijatskog... to je možda tvoja želja da budeš Turčin. Dole komunisti i Sovjeti- živela Srbija!

  • Titov Pionir

    22. decembar 2014 | 13:30

    Nemojte tako ...Vredjate ove Rusofile...To su im Djedovi i pradjedovi ti silovatelji .....

  • Millennium

    22. decembar 2014 | 12:54

    Ništa novo i čudno, naslušao sam se tih priča od mojih starih. Zvuči čudno, ali oni kažu da su Nemci za sve što su uzimali plaćali uredno, ali su zato istog trenutka mogli da te streljaju za ko zna šta. A od sovjetskih "oslobodioca" su bežali po šumama više nego pred Nemcima. Slušao sam ispovest jednog partizanskog snajperiste koji je za vreme oslobađanja Beograda ubio ruskog vojnika koji je pokušao da siluje neku devojku. Znam da je mnogima teško da to svare, ali ti ljudi nisu bili naša pravoslavna braća kao sada, već indoktrinirane crvene zveri, dovedeni iz najzabačenijih kutaka SSSR-a.

  • Konstantin

    22. decembar 2014 | 02:23

    Srbija je podeljena zemlja. Teško nama ako bude rata. Opet će mo jedni druge ubijati, silovati, vaditi oči i slično. Ljubav, ljubav je nama potrebna. Ljubav.

  • Dušan Petov

    22. decembar 2014 | 02:16

    Od kada je Vojvodina Srbija. Od kada su Vojvodjani Srbi. Od kada vojvodjani nesmeju da kažu da su vojvodjani i nesmeju da napišu svoje puno ime i prezime i kažu istinu. Moj deda je bio Autriski oficir i nije hteo u prvom velikom ratu da ubija Srbe i pucao je sebi u Ruku i bio oslobodjen vojske kao i 70% vojvodjana svih veroispovesti. Tada nije bilo nacija u Austrougarskoj u tom smislu kao danas. Moj otac se borio protiv fašizma i dobio spomenicu za hrabrost. Oslobodio je Bosnu i Hrvatsku i Srbiju a onda je 48 oteran un zatvor u lepoglavu jer je rekao da Titi voli više Hrvate nego Srbe. Sada meni Srbi lupaju minuse a dedovi su im bili četnici i klali su i ubijali u pijanom stanju. To nije iz knjiga nego iz usta preživelih vojvodjana koji su se borili protiv fašizma. Onda su došli Sovjeti i Srbi i ubijali vojvodjane do dana današnjeg. Pa dosta ljudi. Dosta . Pokažite malo ljubavi a ne smo mržnju. Odakle vam toliko negativne energije ili je po sredi neki turski gen u vama iz Srbije.

    • 22. decembar 2014 | 20:58

      Алекса

      @Dušan Petov

      Кад смо код Аустрије и Војводине, онда је 1848. године у оквирима Аустрије основана Српска Војводовина, која је после названа Српска Војводина. Толико.

  • Domoljub

    22. decembar 2014 | 02:01

    Dosta, dosta. Rusi u Rusiju, Nemci u Nemačku Bosanci u Bosnu a Srbi u Srbiju i biće mir. hoćemo mir. I još nešto, Crnogorci u Crnu Goru pa da mi idemo kod njih na more ane ovako da oni odlaze na svoje more iz naše države a mi da idemo na Baleare. Nije dobro.

  • Suza

    21. decembar 2014 | 23:04

    "PRONADJENE GROBNICE S TELIMA SRPSKIH ZRTAVA U OKOLINI MOSTARA " Clanak koji je pre nekoliko dana objavljen u istim ovim novinama. Na zalost imao je samo 9 komentara. Toliko o novijoj istoriji koja privlaci paznju. Za komentar se nisu javljale ni nase komsije, koje zdusno komentarisu sve sto se dogadja vezano za Srbiju. Na zalost izostali su i nasi komentari,ali zato preko 300komentara na clanak u kome su se nasli svi koji su ZA i PROTIV Rusa i Rusije. Vredne su nam bile i komsije koje su zdusno davale minuse na svaki iole normalan komentar. I da, da napomenem da je jedan komentar od ukupno 9 na pomenuti clanak imao 11164 minusa. Probudi se Srbijo i makar komentarima brani svoje zrtve. Mi ih ne izmisljamo, mi ih imamo.

    • 22. decembar 2014 | 00:05

      Bg

      @Suza

      Ne znam zasto mene smatras komsijom kada sam ovde u Bg-u i to cist Srbin(cistiji sigurno od tebe)? Na svaki tvoj komentar lupio sam ti minus. Nisam video odavno bolesniju zensku osobu od tebe, rusofilis ti sprzio mozak. Nema sta dalje komentarisati i objasnjavati, vi ste jedna sacica bolesnika (rusofila) koji redovno opsedaju ovde stranice i clanke o Rusiji i Putinu, davajuci podrsku izdajnicima koji zele izdati zemlju i postati ruska gubernija. Dzabe se trudite, jedino sto dobijate taj novac za redovno posecivanje i lupanje pluseva vasim komentarima. Evo tebi jos jedan minus od mene.

    • 22. decembar 2014 | 00:16

      Mirko

      @Suza

      Sta si htela reci, da o ovoj temi ne treba raspravaljati, ne treba da zna javnost sta su nam radila ta "braca" Rusi? Kada su u pitanju Amerikanci, tada ste orni za raspravu i pljuvacinu, a kada dodju na red ti Rusi sto nisu nista bolji od ostalih, tada treba cutati? E, pa nece moci! Vidis, ovo je odlicna prilika da istina izadje iz naftalina, zamaskirana od strane komunista i staljinista kojih jos uvek ima dosta u Srbiji.

    • 22. decembar 2014 | 00:17

      Draza Mihailovic

      @Suza

      Rusofiliiiiii, boli, boli...a? HAHAHHAHAAAA!

    • 22. decembar 2014 | 00:20

      Srbin

      @Suza

      Srbija se probudila i otvorila oci. Polako se otkriva kakvi su Rusi kao narod i koliki su nam prijatelji. Zadnja prilika da to vidimo bila je sa ovim Juznim tokom, gde su nas ladno iskulirali i rekli da trazimo odstetu od EU. Drskost, da nema vece.

  • usko grlo

    21. decembar 2014 | 17:44

    Cuo sam dosta o tim desavanjima od mog dede,ima tu istine!

  • ludzbunjen

    21. decembar 2014 | 16:05

    Ponašanje sovjetskih (ruskih) vojnika nije prihvatljivo.Možda je te 1944. godine veća korist bila od zapadne avijacije, koja je sravnila BG sa zemljom ?

    • 21. decembar 2014 | 21:05

      insajder

      @ludzbunjen

      Zapadna saveznicka avijacija je izvrsila akciju bombardovanja Beograda po nalogu tadasnje komunisticke narodnooslobodilacke vlasti, odnosno Tita, kako bi se isterali Nemci iz Bg-a. Nemojte svaljivati sve na zapad onako kako vama odgovara i kako vama bolesnim rusofilima godi. Rusi su svesno pravili te stravicne zlocine koje nase prabake jos uvek pamte a nijedan nemacki vojnik dok je trajala okupacija nije silovao kao sto su to "braca" radila.

  • milan

    21. decembar 2014 | 15:14

    kada pricamo o oslobodjenju evrope od fasizma to nisu bili samo rusi nego i ostali sovjeti a kada pricamo o silovanjima bili su samo rusi.uostalom staljin nije bio rus

    • 21. decembar 2014 | 15:47

      Nedićevac

      @milan

      Komunizam je jevrejska,masonska tvorevina.Tvorac komunizma, jevrej Karl Marx! Staljin, Lenjin, Josip Broz takođe su bili jevreji,sve je jasno kao dan! Većina Ruskih patriota su bili u redovina nacional-socijalizma (Kozaci). Mnogi su pobijeni od Staljinove ruke..

  • Srbin

    21. decembar 2014 | 14:40

    Konacno da neko kaze istinu.

  • ana

    21. decembar 2014 | 13:37

    nikada nije dobro kriti istinu ma kakva bila.Srbski narod bi trebao konacno da shvati da mu niko osim njega samog nece i nemoze pomoci

  • Deks

    21. decembar 2014 | 11:53

    Nisu rusi silovali nego cerkezi.malo prelistajte knjige

    • 21. decembar 2014 | 14:49

      Nedićevac

      @Deks

      Pravi Rusi su bili u sklopu Nacional socijalizma(Ruske Carevine),koji su se borili protiv komunističkog tetora u Rusiji od 1918 do 1945.. Drugo,komunizam je Rusima nametnut još 1918 godine.Komunisti su prvo odradili ubistvo Ruske, carske dinastije Romanov! imaš na youtube-u "Камаедзiца - Казак"

  • Jakov

    21. decembar 2014 | 11:46

    Od ovog teksta rusofili dobili nervni slom

    • 21. decembar 2014 | 12:50

      Suza

      @Jakov

      Nisu, posto znaju odakle vetar duva.

    • 21. decembar 2014 | 12:51

      Snezana

      @Jakov

      Zasto to mislite? Po vama,sa Istoka nam dolaze siledzije,a sa Zapada osiromaseni uranijum i siledzije(Vietnam),a ovo prvo cak nije ni dokazano!

    • 21. decembar 2014 | 14:57

      IN

      @Jakov

      Grsis ja se slazem sa Anom. Use i u svoje kljuse. Danas je samo INTERES taj koji mas spaja i razdvaja.

  • IN

    21. decembar 2014 | 09:36

    Cemu ovakvi tekstovi da li oni donose bolji zivot ovom ojadjenom narodu ili uzitak pojedincima da nas jos vise blate i unizavaju. To je davno proslo vreme a zrtava uvek ima. Mislim da bi korisnije bilo resiti sva silovanja i zlocine iz skorasnjeg rata 90-tih. Prodjode silne vojske i spasitelji a zrtve su jos uvek zive.

    • 21. decembar 2014 | 11:28

      BALKANSKI SPIJUN

      @IN

      Ma tema ce biti svakakva samo ne o kasetnim bombama nasih dobrotvora..i nikad o osiromasenom uranijumu i rakovima koje isti donosi ..!!! Ajmo pljuvati od kulina bana sve samo "njih" ne!!!

  • vukNS

    21. decembar 2014 | 09:17

    Istina je da su silovali i pljackali, a oslobodili su nas, strasno. I kakve to veze ima sto su to tada bili sovjeti a ne rusi, pa preko 90% su bili rusi u sastavu sovjetske armije, a te price sam cuo iz prve ruke. Na kojoj god strani da si u ratu, silovati i muciti civile je strasno, a kamoli saveznike svoje, bracu srbe. I kada neko isprica sta se desilo odma se pobune rusofili nasi pa pocnu da drze lekcije o tome ko je staljin, ko su sovjeti i tako dalje. Ljudi zaboravljaju da je malo falilo pa da nas staljin okupira i porobi kao neke drzave po istocnoj evropi. toliko o braci nasoj.

  • Vlax

    21. decembar 2014 | 09:14

    Zasto toliko minusa neko je prosao ovako ili onako istine verovatno IMA pa covek je najveca zivotinja naravno sa izuzetcima

  • Domoljub

    21. decembar 2014 | 09:11

    Dušane. Nemoj koristiti mobiln, to jest Iphon kad pišeš. On piš šta on hoće. Uzmi Iphad. Inače svaka čast na prilogu. Ruska nacija ne nastala udruživanjem Moskviča, Poljana, Ugro Finaca i hunskih plemena. Malo ljudi znaju a i ne interesuje ih. Pa mi Srbi smo tek malo pismenimčast izuzecima.

  • Ti-na

    21. decembar 2014 | 09:00

    Sve je to istina, pricala mi majka. Ne mogu da verujem koliko negativnih ocena se daje kada se potvrdjuju zverstva ruskih vojnika. Definitivno, Srbija je skroz "prolupala", a "ispranih" mozgova kolilo hoces. Samo se drzite "brace" Rusa, od njih nista dobro doslo nije.

  • Dušan Petrov

    21. decembar 2014 | 08:32

    Staljin nije bio Rus nego Gruzina , ako niste znali, a ruska na ija je nastala udruživanjem Slavena, uveo finala, vikinga i Azijata kao i repom Poljaka i Rusi a. Slabo vi Srbi znate istoriju, pa da vam malo pripomognem.

  • Dušan Petrov

    21. decembar 2014 | 08:29

    Nemešaj te sovjetsku armiju sa Rusima. Rusi su stradali u drugom svjetskom ratu kao i mi a posle i od Staljina. Uc rnji su došli Ukrainci i Azijati. Ličnosti Rusa nije bilo puno ali su svi govorili ruski. Rus je izginulo 25 milion tek da se zna. Nije ni njima ni nama bilo lako ali Sovjeti su bili napaljeni do daske i izbenzirani.

  • Boban

    21. decembar 2014 | 08:06

    A mi hocemo pod svaku celu da se vezemo za bratko Rusiju. Braca nikad nisu silovali. Ali sto je najbedniji mi smo isto napravili u Bosni.

  • Boris

    21. decembar 2014 | 07:08

    Teško zemlji kuda vojska prođe.

  • Carli

    21. decembar 2014 | 06:52

    Sta je bio nemacki vojnik,skolovan,odeven i skrojen od glave do pete,SS gospoda.Ne cudi me sto je nasa elita kohabitirala,uostalom bila je prinudjena.Kada su rusi i partizani ulazili u Beograd mnogi su se gnusali i zatvarali prozore.Ostase ovde do danas,podigose ono ruglo od naselja Novi Beograd kao njihov simbol gradnje.

    • 21. decembar 2014 | 09:14

      Posiden

      @Carli

      Malo je iskreni kao Ti !

    • 21. decembar 2014 | 09:49

      Slađa

      @Carli

      Nedostaje jedna prikladna reč za SS vojnika. Bezdušan. Na stranu šta mislim o ostalim akterima, ovakav opis nemačkog vojnika može da da samo neko koga krasi baš ta nepomenuta osobina.

    • 21. decembar 2014 | 09:58

      MB

      @Carli

      Kako da ne! Nemci su ti 1000 put bili gori od bilokoga drugog ikad! Ubijali su nevine ljude, kod nas je vazilo pravilo, za 1 ranjenog nemca 10 civila ce biti ubijemo, a za 1 ubijenog 100. Silovali su svaku neudatu zenu, bombardovali skole sa decom u njima, izgladnjivali su zarobljenike do smrti, koristili su ljude kao mete za vezbanje itd. Jebala ih uniforma ako oni nisu ljudi.

    • 21. decembar 2014 | 10:08

      iskreno

      @Carli

      a ti se kao elita zatvori u krugu dvojke ni porozor ne otvaraj a najbolje i zavesu navuci.

  • Jova

    21. decembar 2014 | 06:45

    Ako,pa vama su i takvi Rusi s petokrakom bolji,a stanje tokom tog rata ne mozete osetiti.Samo zbog toga sto su danas okolnosti takve pa gravitiramo ka Rusiji,vi ne bi ste uvazili ove tako strasne cinjenice.Najveca zal ostaje sto nije pobedila nasa "Kraljeva vojska u Otadzbini,i kralj se vratio pokraj rata,gde bi nam sada kraj bio.Da ne pricamo kako su provaljivale u kuce cenjene gospode,da nesreca bude veca to su sa njima cinili i domaci partizani.

  • lata

    21. decembar 2014 | 06:43

    Jadne smo mi ZENE,stvaramo ovaj svet,a vecno zlostavljane!!!

    • 22. decembar 2014 | 15:33

      toplistanadrealista

      @lata

      Sta fali potomcima jednog Jesenjina i Dostojevskog?

    • 22. decembar 2014 | 17:47

      Zellembija

      @lata

      Svaka chast. . Zaista je tako. Da mogu 10000 lajkova bih ti dao.

  • Miki

    21. decembar 2014 | 04:14

    Bravo za Srpsku bracu Ruse krv nije voda.

  • ExSer(b)

    21. decembar 2014 | 03:54

    A koliko su silovanja izvrsili sekretari komiteta posle 2 sv rata? Po noci zakazu tajne sastake pa dovedu djevojke u konmitet…..

    • 21. decembar 2014 | 11:22

      BALKANSKI SPIJUN

      @ExSer(b)

      Pa kad natrte neku oni udare pecat mesne zajednice a ona jadna ne zna...kad se skine muz u nesvest pada :)

  • ExSer(b)

    21. decembar 2014 | 03:40

    I jos su vadili djecu iz inkubatora ( oko 1.2 miliona ).

  • damaskino

    21. decembar 2014 | 03:02

    I klozetske školjke su iz nemačkih kuća pokrali. Klonjara kao ratni trofej. Kakve zanimljivosti!

  • Алекса

    21. decembar 2014 | 03:01

    Друг Ђидо је писао другу Салину да совјетски војници силују, а не друг Тито. Дугови совјети који су силовали по Србији, углавном су били азијати, а не Руси. ПС Нађите податке шта су радили Мађарима па ћете онда видети шта је њих стрефило.

    • 21. decembar 2014 | 15:51

      narod

      @Алекса

      Rusofile, zaboravio si jednu cinjenicu, postoje svedoci koji to potvrdjuju da su bili bas Rusi. Izmedju ostalog, jednog svedoka sam ja saslusao kada je opisao u detalje sta su ti Rusi sve cinili. Sva ta silovanja su cinili iskljucivo RUSI!

  • toplistanadrealista

    21. decembar 2014 | 02:51

    Prvo brutalna istina za vrijeme okupacije! 90% ih je to radilo za dzaba sa svabama.....nemojte toliko o moralu, znate bilo je i silovanih, ali takvih je bilo najmanje,jes da ljudi nisu bili i obuceni i namirisani ko svabe i nisu imali konzervi i sapuna.....sve je to moral!

  • Lovac na botove

    21. decembar 2014 | 02:31

    Daleko ih bilo.Ali siguran sam da su tim zlocincima rusima,ovi nasi komunisti rado pomagali! I ne samo zbog toga,ja ruse mrzim!

  • Mum Pera

    21. decembar 2014 | 01:59

    Pa Rusi nas i sada siluju, pogledajte samo Južni tok i otimanje Nis-a

    • 21. decembar 2014 | 09:25

      IN

      @Mum Pera

      Svako gleda svoja posla a mi cemo umreti od nade.

    • 21. decembar 2014 | 10:38

      Suza

      @Mum Pera

      OTIMANJE NIS-A? ZASTO MISLIS DA JE NEKO NESTO OTEO? ZAHVALI SE BIVSOJ VLASTI ZA CELOKUPNU PRIVATIZACIJU.STO SE TICE JUZNOG TOKA, BUGARI SE VEC KAJU ZBOG ZABRANE DALJE GRADNJE, SADA GLEDAJU KAKO DA PONOVO VRATE RUSE. CITAM POJEDINE KOMENTARE I SAMO MOGU DA KAZEM SRAM VAS BILO.DRAZI SU VAM ONI KOJI SU UPADALI NA OVU TERITORIJU, U LEPIM UNIFORMAMA, UBIJALI, ZATVARALI U LOGORE, TERALI NA PRISILAN RAD, LJUDE GUSILI I SPALJIVALU.PRICATE O NEMACKOJ VOJSCI KAO DA IM SE DIVITE. DOGADJAJU SE LOSE STVARI I TO STOJI, ALI NE MOZETE JEDNU STRANU BLATITI, DRUGU HVALITI.I DA, NEMCI SU UNISTILI MLADOST U KRAGUJEVCU, KRALJEVU....molim Vas objavite moj komentar, hvala.

  • MB

    21. decembar 2014 | 01:54

    Da, da a to sto su Svabe radile je super, a Rusi su monstrumi!? Daj molim te! Svabe su nas zive drali, spaljivali domove sa ljudima unutra, jos i sa bebama! Ubijali djake iz skole dok su pevali pesme, bombardovali skole sa djacima unutra! SILOVALI SVAKU NEUDATU ZENU! I ONE MLADE! Koristili ljude kao mete za gadjanje. A rusi duplo manje od njih silovali odma monstrumi. Neznam ja zasto je napravljen onaj spomenik u Kragujevcu i od cijih ruku su ta jadna decica stradala. Nacisti su bili gori od danasnjih terorista, mudjahedina.

  • Arnel

    21. decembar 2014 | 01:47

    Turci silovali i ubijali,Nijemci silovali i ubijali,Rusi silovali,Amerikanci nam zakuhali rat da se još međusobno pobijemo na Balkanu,činjenica je da mi sa Balkana nemamo prijatelja u svijetu i uvijek volimo tuđe a ne svoje. Tužno je vidjeti da jedni vole Turke drugi Ruse treći EU a nikad od njih ništa dobro,sve dok se ne okrenemo sebi neće da izađe na dobro.

    • 21. decembar 2014 | 19:55

      Aleksandar

      @Arnel

      Туђа рука свраб не чеше!

  • Andrej

    21. decembar 2014 | 01:34

    Da ponovim još jednom, lažite nekog drugog sa babama i njihovim pričama, što se mene tiče ne verujem nikome. Uostalom pitanje je koja se nacionalnost ili veroispovest krije iza svakoga što komentarise.

  • Andrej

    21. decembar 2014 | 01:22

    Kao i mnoge druge stvari koje su se desile kod nas, sve je na rekla, kazala. Nemamo mi pojma o našoj istoriji, uče nas lažima. Sve mi je jasno iz svetla događaja ovih poslednjih 20 godina. Svedok sam prekrajanja istorije kod nekih nacija. A ovi komentari rekla mi baba, prababa manite me toga.Komunjare su sakrile i izvitoperile svu istinu.

    • 21. decembar 2014 | 15:35

      damaskino

      @Andrej

      Orkestracija silovanja Nemačke- Ilja Gregorievich Ehrenburg. Pronađi i pročitaj

  • vesna

    21. decembar 2014 | 01:12

    A postoje i starije gospodje koje se secaju gladnih, prljavih i iznemoglih Rusa koji su im pomogli da se oslobode cetnika koji su silovali, mucili, zlostavljali i otimali...

    • 21. decembar 2014 | 14:17

      toplistanadrealista

      @vesna

      Sada kada bi svi zajedno dosli, izgleda da bi ih vecina "moralnih Srpkinja" docekalo rasirenih nogu..ops, pardon, ruku, sada za 90 % njih treba da imate pare , auto i da idete u "fensi club", ne treba silovanje, sapuni i konzerve, sire "ruke" za soljicu kafe.....to su sve cinjenice, cast izuzetcima!

  • Miki

    21. decembar 2014 | 01:02

    Ovo je samo jos jedan talas NATO propagande protiv Rusije. Mnogo prica i pricica se umnozava iskrivljuje i kreira za tu svrhu. Sustina je da antihristi ne mogu da podnesu pravoslavnog dzina.

  • Zoroso

    21. decembar 2014 | 00:43

    Fuj.Sve je istina.

    • 21. decembar 2014 | 02:54

      Realan

      @Zoroso

      Istina je da bi sada sve to dobili maltene dzaba,nemojte molim vas o moralu Srpkinja, svaka cast izuzetcima, pogledajte novine, intervjue, golotinju ma sramota!

    • 21. decembar 2014 | 04:22

      toplistanadrealista

      @Zoroso

      Sta ces burazeru, nisu oni krivi sto nisu imali sapun, cokoladu i po neku konzervu ko svabe.....rat je cudo, propaganda pogotovo!

    • 21. decembar 2014 | 06:53

      dule

      @Zoroso

      Pogledao sam neki dokumentarac skoro na australijskoj televiziji ono sto sam video zabezeknuo sam se , posle dve nedelje sasvim slucajno upoznam nemca na poslu koji mi isprica pricu o svojoj rodjenoj tetki i njenoj porodici koja je zivela u istocnoj nemackoj i kaze mi da su se ona tetke i teca otrovali dobrovoljno kad su culi da rusi dolaze u njihov grad . Jeza da te uhvati sa kolilo tuge mi je ispricao ovo

  • prakticar

    21. decembar 2014 | 00:35

    Slusao sam gospodina koji je svojim ocima gledao ulazak sssr vojske u Krusevac , zapravo po njegovim recima to ni nije bila vojska.Imali su jedan tenk , nikakve uniforme ,gomilu loseg naoruzanja a za sobom su vukli gomilu pasa , nekakvih zena, pa cak i dve kamile ?? starina mi rece da su vise licili na nekakve nomade nego na vojsku ,ponasali su se kao divljaci, neuredni i prljavi , poluludi....narod je bezao od njih vise nego od nemaca, ali jbg imali su tenk i desetak topova i time oslobodise Krusevac....

  • raka

    21. decembar 2014 | 00:28

    Većina vas meri ko je bio gori.Nemamo mi bracu.Samo smo sami sebi braća.Na dobro ili loše.

  • slavica

    21. decembar 2014 | 00:25

    tacno je da su silovali.moja baba je bila sa porodicom izbeglica sa kosova u knicu kod kragujevca i kad su dosli rusi hteli su da joj siluju snaju a baba je uzela sekiru i odbranila je,samo cudom su ostale zive.

  • Malish

    21. decembar 2014 | 00:23

    I vidim ja ako krene 3 svecki izmedju Rusa I evrope da ce pored tog velikog rata biti jos jedan unutar nas na ove I one, kao I obicno. MI nemamo ni prijatelje ni brace ni na jednoj strani nego use I u svoje kljuse

    • 21. decembar 2014 | 02:38

      Василије

      @Malish

      Неписмен тотално јеси, али добро збориш Србине.

    • 21. decembar 2014 | 08:35

      Stojko

      @Malish

      Uvek bilo i uvek ce biti.Stalno nam treba neko i stalno merimo kod koga cemo,ko je bolji....ko daje vise para.A nikad nismo pogledali prvo u sebe ..

  • Tip

    21. decembar 2014 | 00:18

    Ko je hteo da zna ovo, mogao je. Sve se moze naci npr. ovog momenta na google. Mnogo godina znam da je ovo istina. Ali ovo nisu radili Amerikanci i Britanci. Od Normandije do Berlina nema takvih desavanja iako su oni bili na neprijateljskoj teritoriji a Rusi su to radili svojim prijateljima, ako znaju uopste sta je prijateljstvo.

    • 21. decembar 2014 | 09:11

      Petar

      @Tip

      Ovo je logicno. Ako su nemice ispastale? zasto su ponizavane srpkinje?! Sve je to u domeni interesa jaceg nad bednim malim narodom.

  • Kiza

    21. decembar 2014 | 00:13

    Djubrad bili, i ostali.

  • Sasa

    20. decembar 2014 | 23:53

    Svabe su nas ubijali, Rusi su nas silovali, Saveznici su nas bombardovali. Nema istinskih prijatelja - sve se prožima kroz interese i to treba da shvatimo kako bi se ujedinili.Samo tako mozemo da se odupremo zlu i krenemo napred.

  • ja

    20. decembar 2014 | 23:52

    Samo bih dodala da poljaci mrze ruse upravo zbog iste sudbine tj silovanja

    • 21. decembar 2014 | 09:15

      Petar

      @ja

      A poljaci su bili protiv fasista a opet su od bacuske propatili isto kao i svi drugi. To je prost dokaz exploatisanja malih naroda od velikih, samo mnogi mi ti ne vidimo jer ne razumemo mnogo toga.

  • Hsh

    20. decembar 2014 | 23:51

    Ljudi niko ne kaze da su nemci bolji od rusa za nas.ali od neprijatelja ne ocekujes nista dobro ali od prijatelja ne ocekujes da ti siluje sve.rusi se nisu dokazali kao nasi prijatelji puno puta,mnogo mi njih vise gotivimo nego oni nas to je istina

  • Srbin

    20. decembar 2014 | 23:47

    Vise boli kada ti zlo nanese neko za koga mislis da ti je kao prijatelj.

  • Dragan

    20. decembar 2014 | 23:42

    Fasisti su bili dobri,a Sovjeti losi.To ce,ako bog da,da bude napisano u svim udzbenicima u Srbiji. Ponosim se na svoju zemlju.

  • Strucnjakowsky

    20. decembar 2014 | 23:38

    Ja ovu pricu cujem prvi put,pa zar se u narodu ne bi culo za neki slucaj.Smesno.

    • 21. decembar 2014 | 02:11

      M

      @Strucnjakowsky

      Verujem da postoje mnoge stvari koje bi ti cuo po prvi put, ovo je istorijska, dobro poznata cinjenica.

    • 21. decembar 2014 | 08:54

      paja

      @Strucnjakowsky

      Od oktobra 1944. do aprila 1945. godine, ukupno je vlastima DFJ bilo prijavljeno da su pojedini oficiri i vojnici Crvene armije na teritoriji Jugoslavije izvršili: 1219 silovanja, 359 pokušaja silovanja, 111 silovanja sa ubistvom, 248 silovanja sa pokušajem ubistva i 1204 pljačke sa fizičkom povredom. Ovo su zvanični podaci organa vlasti DFJ koje su Peko Dapčević i Konstantin Popović predočili šefu sovjetske vojne misije, generalu Kornjejevu.

  • Tip

    20. decembar 2014 | 23:34

    Treba pitati Vojvođane kakav horor je to bio kad su Rusi prosli kroz Vojvodinu. Sve su opljackali i silovali. To su cinili hrabri borci hrabre vojske. Divljaci bili i ostali.

  • srbin

    20. decembar 2014 | 23:28

    Mi smo najmanje srbi...kroz istoriju samo nam siluju žene a one rađaju strance...ljudi,šta smo???

    • 21. decembar 2014 | 19:59

      Aleksandar

      @srbin

      Slušaj. Svuda u svetu su se ljudi mešali. Pa šta? Pola čoveka ne postoji. Prema tome: MI SMO SRBI!

  • pecaros

    20. decembar 2014 | 23:27

    medijski rat u punom zaletu.na jednom portalu ocrnjivanje zapada na drugom istoka pa ko se na sta upeca. a ljudi ko ljudi ... lakse im da poveruju u laz koju izrekne bogati nevaljalac nego u istinu koju izrekne siromah. p.s. ja mislim da nas siluju neprestano vec 25 godina u svim pozama

  • Z

    20. decembar 2014 | 23:23

    Razne vojske dodjose i odose, a mi navikli na silovanja pa sada sami sebi to radimo ali ovaj put stvarno bratski. Bas bih volio da vidim postenu vojsku i pravedan rat.

  • Wolf

    20. decembar 2014 | 23:14

    To je bila sovjetska a ne ruska vojska.

    • 21. decembar 2014 | 00:15

      Dušan Petrov

      @Wolf

      Potpuno se slažem da je vojska bila Sovjetska. Narod ih je zvao Rusima jer je korišten ruski jezik u komandovanju. Od evropljana u Sovjetskim redovima je bilo najviše Ukrainaca. Pili su benzin i feštali. Neki su bili takodje ubijeni po kratkom postupku, oni koji su prešli meru. Nažalost granica mere i tolerancije je bila visoka. Mlada nemica je ubijena radi crvenog astraganskog šala kada se vratila u kuću da ga uzme. Naših bake i deke su sakrivali srebrno posudje i escajg nemaca u vrh bašte da to daju našim Švabama kada se vrate. Neki se nikada nisu vratili a neki jesu kao što je to uradila naša komšinica u crnji 1964 godine i otkopala escajg od srebra. Na njemu je pisalo SOLINGEN. I bio je pečat sa krunom. Sve to mi se desilo kada sam ja bio 7 godina i sećam se svega. Posle toga su ponovo otišli u Nemačku i nikada se više nisu vratili. Čuo sam kasnije da su često pisali "anzis karte "mojima u Crnji. Nek im je svima laka crna zemlja, koji su stradali nevini u ratovima, bez obzira na naciju i veru.

  • Halid Ibn Velid

    20. decembar 2014 | 22:57

    To su pijandure i barbari uvijek bili

    • 21. decembar 2014 | 01:37

      brasa

      @Halid Ibn Velid

      imas li ti hrco neki svoje novine da tamo komentarises, cuj barbari, sacuvaj me boze kuge,gladi i hrvata ak u danke dojcland stoje takve isklesane poruke ondsa bolje da se pokrijes usima i cutis

    • 21. decembar 2014 | 02:02

      brasa

      @Halid Ibn Velid

      ma da silovali su i pilota malezijskog aviona zato je i pao

  • Ljudisav

    20. decembar 2014 | 22:42

    Ne znam zasto se svi loze na neku od velikih sila, jer kako god da okrenes i koja god cizma da nas je gazila, ostali su nam oziljci, veci ili manji; okupacioni ili oslobodilacki.. Opovrgavanje ruskih zlocina koji su cinili pijani i euforicni ruski seljaci u uniformi posle bitke ili stereoidima napucane americki marinci u Guantanamu nad okovanim Iracanima predstavlja ostrascenost i u najmanju ruku nepostovanje zrtve. 'ebe mi se i za plave i za crvene i leve i desne. Svi su isti u svojoj aroganciji i kompleksu imperijalne velicine kad nam dodju u goste i poseju zlo za sobom. Na nama je da imamo samopostovanja i ljubavi prema sebi, da vidamo rane proslovekovnih razaranja i secamo se pozitivnih primera koje je ostavila NASA vojska za sobom vidajuci rane na ostrvu Vido, gde ni jedna jabuka nije ukradena medju 800 000 srpskih junaka ili onomad pre 100 i kusur godina kada smo dozvolili sanitetu i humanitarnoj pomoci da prodje kroz nase linije do Bugara. Sve ove gadosti njima na cast, koji god bili

  • Lula

    20. decembar 2014 | 22:39

    Sovjetski vojnici su silovali 3 miliona Nemica, a nemacki 13 miliona gradjanki Sovjetskog Saveza.

    • 20. decembar 2014 | 23:25

      Vrion

      @Lula

      Pih, kakva ti je logika! Degutantno! To sto su nemci silovali, ne znaci da je u redu sto su rusi silovali nemice. Clanak isto govori o silovanim poljakinjama, letonkama, srpkinjama od strane rusa. Reci mi molim te koliko su pripadnici ovih nacija silovali ruskinja? Gde je sad tu opravdanje za ruse?

    • 20. decembar 2014 | 23:54

      Hsh

      @Lula

      Sram te bilo za te lazi,aj realno reci ko je vise silovao srpkinja rusi il nemci.i imadi u vidu ko ti je prijatelj a ko neprijatelj.i zar nije sramota da prijatelj pravi to uopste i pomisli a ne da uradi

    • 21. decembar 2014 | 00:06

      Malish

      @Lula

      Sta lupas, nemci su se smzavali po rusiji dok su vrsili nuzdu a ne da siluju.

    • 21. decembar 2014 | 01:02

      Kim

      @Lula

      Nemci su bili gospoda i nisu silovali, jedino sto cenim kod njih.

  • Game over

    20. decembar 2014 | 22:33

    Baba i Deda mi pričali i pričaju da su Rusi stvarno silovali i pljačkali i takoreći kažu ne bukvalno da su bolje se ophodili Nemci nego Rusi oslobodioci tako da je nažalost ovo tačno što piše.

  • iskreno

    20. decembar 2014 | 22:29

    kako smo krenuli u sledecem velikom ratu boricemo se protiv rusa kako cemo onda proci jer nas nece oslobadjati vec pobedjivati. a srbi neka traze drugu bracu kada su budale.

    • 20. decembar 2014 | 22:49

      Lako

      @iskreno

      Daleko smo mi od brace.Oni jesu sloveni a nas su mesali i Turci i nemci i ko god je prosao.

    • 20. decembar 2014 | 23:18

      Beograd

      @iskreno

      Braca nam nisu kako god da gledas, genetski ili po tome koliko su nam "pomagali" kroz istoriju. A sto se tice rata, ne daj Boze da dodje do njega, ali ja sigurno necu biti na strani Rusa.

  • Мкг

    20. decembar 2014 | 22:22

    Па нека ми сад неко каже да нисмо браћа. Па знао сам да смо на Русе лоши људи. Србима заиста нико није потребан да би пропали, довољни су сами себи.

  • cetnik

    20. decembar 2014 | 22:20

    Ne mogu da verujem u ovo...

    • 20. decembar 2014 | 22:51

      Lala

      @cetnik

      Slobodno veruj.Baba mi je pricala da su brutalno silovali zene,devojke cak i devojcice.

    • 20. decembar 2014 | 22:55

      Halid Ibn Velid

      @cetnik

      Zašto zato sto ti ti nisu rekli u školi ,rekli su ti za turke ali ne za bracu ruse...

    • 21. decembar 2014 | 16:14

      Drazin praunuk

      @cetnik

      Da si pravi cetnik to bi znao, zato je Draza bio uvek protiv Rusa i Rusije, on nikada sa Rusima nije saradjivao niti pomisljao na saradnju. Imaju njegovi zapisi, gde sve lepo nas general obrazlaze zasto ne treba ici sa Rusima u savez.

  • Joca

    20. decembar 2014 | 22:19

    To je sve tacno, pokojna baba mi je pricala da su ih roditelji sakrivali u podrum po nedelju dana. Mnoge zene se nisu izvukle. Ali, za price ili dokumentaciju o tim masovnim silovanjima i zlocinima ruskih vojnika, gubila se glava.

  • Imenjak

    20. decembar 2014 | 22:17

    Eto to je samo deo brutalne istorije i gdje bi naši zavedeni ljudi u neku bratsku ljubav izašla bi nam na nos i usi i usta koliko su dobri ne bilo ih

  • Djole

    20. decembar 2014 | 22:14

    Moju čitavu žensku familiju su silovali ruski vojnici. Deda mi je pričao o tome. Zato sam i protiv bilo kakvog ujedinjenja sa rusima.

  • Petar Arsenijevic

    20. decembar 2014 | 22:09

    Postoji podatak da je Djilas za te zlocine nase "brace" rekao da engleski vojnik i oficir to nikada ne bi uradio i da je ta izjava toliko razbesnela Staljina da je od Tita trazio da skloni Djilasa. A, istina je da je Djilas tako odreagovao nakon silovanja jedne partizanke od strane Rusa i to u sred borbi za oslobodjenje Beograda! "Braco" Rusi, daleka vam lepa kuca!

  • Lela

    20. decembar 2014 | 22:06

    Zensko nadrlja i u ratu i u miru. Siluje se na razlicite nacine,a ne zna se,koji nacin je gori ... i to ne samo od naroda druge nacionalnosti,vec i od svoje,pa cak i od onoga sa kim zivi !

  • Boki

    20. decembar 2014 | 22:00

    Za to je krivo vaspitanje vojnika. Nemacki vojnik je ubijao po naredjenu, ali kad od seljaka uzme zito ili namirnice izvadi novac i plati. Ostali su pljacakali, otimali, silovali... Koristili su sve sto se u tom konfuznom vremenu moglo upotrebiti i zloupotrebiti da bi zadovoljili njihovu licnu potrebu... Svi su bili tkavi nevaslitani osim Nemaca koji su bili strogo disciplinovani, mada nista manje svirepi kada se to od njih trazilo. Dokaz da iz rata niko ne izlazi cist.

    • 20. decembar 2014 | 22:14

      milan

      @Boki

      Ma da nemci su super brate. 1. svetski rat pa 2. svetski rat pa onda 1999. A sad poglavlje 35. Nisu svima nama isprani mozgovi ko vama.

    • 20. decembar 2014 | 22:34

      Lula

      @Boki

      Kragujevac i Kraljevo 1941.?

    • 20. decembar 2014 | 22:55

      Brade

      @Boki

      Da, Nemci su nam dokazani "dobrotvori". Ali, u jednoj stvari ih postujem. Za razliku od drugih, oni su nam bili i ostali ISKRENI neprijatelji.

    • 21. decembar 2014 | 00:05

      Alex BL

      @Boki

      Svaka cast za komentar !

  • anchica

    20. decembar 2014 | 21:49

    tacno je za ovo sa satom,mom dedi su uzeli tako sat kad su ga spasavali iz logora

    • 20. decembar 2014 | 23:55

      ivan

      @anchica

      I moj deda je bio u radnom logoru u Nemackoj i kad je krenuo kuci nista nije smeo da uzme na poklon od gazde sto mu je nudio jer rusi su ubijali bukvalno za zuto dugme. Cak mu je zindap motor gazda poklanjao.

  • mima

    20. decembar 2014 | 21:48

    Napokon, neko se usudio da iznese istinu... Toliko o "braci". UZAS!

  • sanko

    20. decembar 2014 | 21:46

    kako je počelo opet će nemkinje poljakinje i još neke europljanke da rađaju male ruse a pogotovo če nemkinje da još više ubece ruski gen u populacuji nemačkoj jer ga dosta i ima šta mislite kako se nemačka populacija tako oporavila posle rata 2 svetskog a muškarci jim poginuli a neki zarobljeni i nije istina da je Stalin samo to rekao več se je naljutio i oštro kritikovo Tita i Jugoslaviju zbog jadanja na rusko ponašanje

  • NS Boy

    20. decembar 2014 | 21:35

    Pa stu tek Amerikanci radili na Japanskom ostrvu Okinava od silovanja do spaljivanje celog sela sa bacačem plamena.

    • 20. decembar 2014 | 21:54

      TOMMY

      @NS Boy

      Da se razumeno veliki sam protivnik americke politike, ali Japanci su prvi napali Amere. Osim toga u pitanju su neprijateljske strane, dok su Rusi silovali saveznicke zene.

  • Tom

    20. decembar 2014 | 21:35

    a moj dekica mi je govorio da nije bilo Rusa, bedna Evropa nikada ne bi bila oslobodjena od fasista. i jos mi je rek'o da su Rusi polozili 27 milona zivota za slobodu te iste bedne i jadne evrope. i napossletku mi je kaz'o da su mnoge bakice bile nesrecne zato sto ih ruski vojnici nisu ni pogledalia kamoli silovali pa sada vi vidite sta i kako.....

    • 20. decembar 2014 | 21:46

      milan68

      @Tom

      a ko je tebi uopste rekao da je fasizam , tj nacizam pobedjen? ujedinjena evropa kakvu danas znamo je bila engleska, francuska i hitlerova ideja...

    • 20. decembar 2014 | 22:53

      Djuro

      @Tom

      Deda ti je ispricao bajku.

    • 21. decembar 2014 | 02:00

      Sale

      @Tom

      A meni je deda ispricao da je zatekao rusa dok je silovao neku nasu. Bio je vrlo ubedljiv u objasnjavanju da to nije u redu pa taj rus to vise nikada nije uradio

  • ap0calypto

    20. decembar 2014 | 21:35

    Tek sta imaju Berlinke da kazu na ovu temu

  • m

    20. decembar 2014 | 21:31

    rusi nam nikada nisu bili i nikada nam nece biti braca....

    • 20. decembar 2014 | 22:28

      sigurno ne

      @m

      ostalo je samo poneki deda rodjen 1945-46.

    • 20. decembar 2014 | 23:00

      Brade

      @m

      Ne, "braca" su nas castila osiromasenim uranijumom i kasetnim bombama. To je bratska ljubav.

  • Revizor

    20. decembar 2014 | 21:30

    @Kromvele, ako nisi znao, nacistima na koje misliš a to su Nemci zbog rasne čistoće pod pretnjom smrti nisu smeli ni milom ni silom da prilaze ženama koje nisu bile germanske rase. Za razliku od ustaša, muslimana, partizana, Mađara, Bugara, itd.itd.

    • 20. decembar 2014 | 22:24

      Suza

      @Revizor

      ISPRICAJ TU PRICU LOGORASICAMA.IZNENADICE SE KOLIKO SU NEMCI BILI FINI PREMA NJIMA.

    • 21. decembar 2014 | 02:11

      Gruzanin

      @Revizor

      Mlatis, reponjo nacisticki!

  • milan68

    20. decembar 2014 | 21:28

    barbarians are coming, crawling from the east, eyes wide shut, and nostrils full of longing,epic and powerful, wild in a group,barbarians are coming from the east,they will come out of nowhere,they will enter your state, the nation of losers, the tribe full of hate,with knives in their pockets and bombs in their hands,they will burn down your cities and your disneyland..." LAIBACH-" now you will pay"...

    • 21. decembar 2014 | 10:29

      Auu...što si pametan...

      @milan68

      Pa ti znaš i Bugarski...

  • Sremac

    20. decembar 2014 | 21:26

    Koga je rus branio i amerikanac hranio taj je naje*o

  • mare69

    20. decembar 2014 | 21:09

    Jos treba dodati da su Beograd oslobodili Ukrajinci , treca ukrajinska armija u okviru crvene armije...

    • 20. decembar 2014 | 21:40

      TOMMY

      @mare69

      Ne znam za Beograd ali Novi Sad i uopste Backu oslobodili su bas Rusi. Znam da vi rusofili ne volite da verujete da su Rusi zlo, ali to je jednostavno tako.

    • 20. decembar 2014 | 22:37

      Lula

      @mare69

      Gluposti, to je samo bilo ime fronta, koje nema nikakve veze sa nacionalnim sastavom!

    • 23. decembar 2014 | 17:56

      Zoran

      @mare69

      Cuvari u nacistickim logorima su bili Ukrajinci,to je istorijska cinjenica

  • Nikola

    20. decembar 2014 | 21:04

    A da se objavi I vest o time sta si radili kulturna gospoda nemci, ustase a I englezi za vrene oslobadjanjanisu ni on I cvecke.

    • 20. decembar 2014 | 22:52

      Butragenjo

      @Nikola

      Trkeljate o tome vec 70 godina i zna se da su pocinili zlocine. A kad dodje na vidjelo i druga strana takodjer istinita onda se sablaznjavate i necete da vjerujete

  • Kromvel

    20. decembar 2014 | 20:52

    Siroti nacisti uopsTe nisu silovali zene, nisu ni streljali decu, ni palili sela ni masakrirali civile... Kakva vest. Dobro jutro, Kolumbo. Pa to su i partizani radili, i nemci, i japanci, i cetnici... a i ameri... itd.

    • 21. decembar 2014 | 01:08

      Butragenjo

      @Kromvel

      Istina da su svi to radili. Ali o tome se pisalo i pise se. O rusima bas nije

  • Anonimus

    20. decembar 2014 | 20:51

    Ako je bilo tako onda ispada da smo svi mi rusi sada,neverujem da su silovali sa kondomima...

  • TOMMY

    20. decembar 2014 | 20:51

    Svako ko je istinski srpski patriota (dakle ne eurofil, rusofil, amerofil i slicno) neka deli ovu informaciju svuda. Nas narod zasluzuje da zna istinu, a to je da nemamo prijatelje a pogotovo bracu. Postoje samo zemlje ciji se interesi vise ili manje poklapaju sa nasim u datom trenutku. Od Rusije sto dalje!

    • 20. decembar 2014 | 21:45

      Amer

      @TOMMY

      Potpuno se slazem s tobom (sto dalje od rusije)

    • 20. decembar 2014 | 22:12

      Petar Arsenijevic

      @TOMMY

      Bravo! Mozes biti patriota i ne moras biti rusofil. Srbija ima vecne interese, a ne vecne prijatelje (da prafraziram Cercila).

    • 20. decembar 2014 | 23:07

      Brade

      @TOMMY

      Problem je sto velika vecina koja zagovara tu ideju, se fanaticno zalaze za "bratstvo" sa EU i Amerikom, a ruku na srce, oni su nam neopisivo mnogo vise zla naneli, i kao narodu, i kao drzavi.

  • Perjanica

    20. decembar 2014 | 20:51

    A možete da zamislite šta su tek radile Sovjetske snage u Nemačkoj ženama?

    • 21. decembar 2014 | 08:14

      Dušan Petrov

      @Perjanica

      Nekim su se svetili a što su se ama svetili Ukrainci i azijati iz SSSRa. Nemešajte Ruse sa SSSRom.

  • Orion

    20. decembar 2014 | 20:48

    A partizani i cetnici nisu to radili? Pa pricamo o ratu... to je najocekivanija pojava. U partizanskim filmovima su oslobodioci plemeniti heroji... a stvarnost je bila drugacija, vojnici su bili krvozedne ubice iz sume... Sovjeti su imali naredbu da siluju nemice, zvanicnu komandu da slome rasni otpor nemacke zene I ne samo nemica... i to je najnormalniJa stvar... muzevi,sinovi, ocevi i braca tih zena su nacisticke zveri koje pamtimo po zlu i nevidjenim zlocinima.

    • 20. decembar 2014 | 22:59

      Vera

      @Orion

      Vecu glupost od tvog kometara nisam procitala.Ovdje se radi o srpskim zenama i ruskoj vojsci.Nema tu nikakve bratske ljubavi samo go interes.

  • Rajs

    20. decembar 2014 | 20:47

    Ima jedna dobra recenica odavde iz Backe ka su rusi dolazili a glasila "Bezite idu rusi prase i krave" :P

  • Dušan Petrov

    20. decembar 2014 | 20:46

    Rusi su došli iz pravca Džombolja iz Rumunije u Crnju. Većinom su to vili azijati a ne Rusi. Bilo je i silovanja i otimanja i ubijanje Rusa i Srba u Banatu kao i nevinih Švaba koji su sakrivali Srbe da ih predhodna Nemačka vlast neubije. Takva familija je bila i Jeriha Mulera koje je moj deda Živojko Petrov spasao ali su ih kasnije ubili komunisti u jamama. Stradao je narod on Nemaca pa od Nedićevaca pa od Ruskih azijata i na kraju od sobstvenih komunista i ludaka. Sve ovo mi je ispričala u suzama moja baka Velinka Petrov iz Crnje. I rekla mi je da selo nema ime Srpska Crnja nego samo Crnja. Ono Srpska je dodato posle rata kada su proterali nevine Nemce. Ovo da objavite jer je ovo istinita muka našeg naroda u Banatu.

  • zvezda(n) joooj

    20. decembar 2014 | 20:43

    Prica koju je vise manje cuo svako, ali niko ne zeli da je prihvati! Ipak su nam oni pravoslavna braca. Nazalost, istina boli :/

  • sale

    20. decembar 2014 | 20:42

    Zato su nasi americki saveznici nekoliko puta srusili pola Srbije.

  • Suza

    20. decembar 2014 | 20:40

    STARA SRPSKA PORODICA .ZIVELI SU U SELU DRACA, PORED KG.U KUCI MLADA MAJKA (MOJA BAKA) SA DVA MALA DETETA, RODITELJIMA, BRATOM I SESTROM.MUZ PROFESOR, STRELJAN NA BANJICI, IMAO JE 26,ONA 21 GODINU.KROZ NJIHOVU KUCU PROLAZE RAZNE VOJSKE, PA I RUSKA.KROZ NJENU PRICU ZNAM, VOLELI SU DA POPIJU, ALI NIKO NIKADA NIJE UVREDIO NI JEDNU ZENU.JEDINA VOJSKA KOJA NI SLJIVU NIJE SMELA DA UBERE, NITI DA UZME BILO STA TUDJE. UVEK JE GOVORILA SVE NAJLEPSE O NJIMA. O NEMCIMA NORMALNO NIKO NIJE IMAO STA LEPO DA KAZE.

    • 20. decembar 2014 | 20:58

      rosuljac

      @Suza

      U pravu ste,nisu smeli nista da uzmu osim skupocenih satova i malo zlatnog nakita.To je meni baba pricala.

  • uff

    20. decembar 2014 | 20:35

    Zivim u inostranstvu i mogu vam reci da od njih nekulturniji narod ne postoji! Muskarci su im odvratni jos ako su koju popili uzasni su a zene su im sve toliko proste i isfurane da ih na Kilometar prepoznas svaka cast izuzecima ali ja u ovu vest ne sumljam ni malo!!

    • 20. decembar 2014 | 21:40

      Pop

      @uff

      Dobro je to sto ne "SUMLJAS"

    • 20. decembar 2014 | 21:42

      Tom

      @uff

      kada bi ti malko bolje pogledao po tom svom insotranstvu video bi jako ugladjen svet, potomke istih onih koji su klali, ubijali, streljali, spaljivali.. ali, posto je danas moderno doba, siguran sam da su njihovi potomci takodje moderni...bolesni, incestoidni, izopaceni, psihicki poremeceni a opet tako fini, ugladjeni, kulturni i ja sam video svasta u mom insotranstvu, kao naprimer, finog i uljudnog coveka koji je mirno pio svoje pice da bi nakon pola sata ubio 38 ljudi iz kalasnjikova...a, ko bi rek'o...bio je tako kulturan, uljudan, fin neki covek. cudno, zar ne ??? da ne poverujes.... Boze, spasi me zapadne kulture i prefinjenosti.

    • 21. decembar 2014 | 02:18

      Gruzanin

      @uff

      Mislis ono citaju Getea, slusaju Mocarta, obriju se, namirisu, obuku radnu uniformu, pa na posao : potruju 10000 Jevreja za popodne, i spale do vecere. A onda se vrate u topli dom, arijevskoj deci i zeni, da slusaju Lili Marlen?!? Bas kultura! Na nemacki nacin!!!!'

    • 24. decembar 2014 | 18:42

      toplistanadrealista

      @uff

      Ni malo mi ne "sumljamo"u to sto si rekao.........ima li te gospode Boze??????

  • Toni

    20. decembar 2014 | 20:28

    Pokojna baka je pricala o tome jos pre 30 godina. Zensku decu su zatrpavali ispod zemlje dok je prolazila crvena armija.

  • Miloš

    20. decembar 2014 | 20:27

    Gospodo, u sastavu crvene armije nisu bili svi Rusi. Ogroman broj tih vojnika su nerusi. Razmislite o ovome.

  • Caruga

    20. decembar 2014 | 20:26

    Mrzim rat. Tacka. Voleo bih da vecina ljudi tako razmislja ali nisam siguran. Nagledao sam se i naslusao... Mrzim rat. Tacka.

  • Перица

    20. decembar 2014 | 20:21

    Баба ми причала да их јесу јурили, али да никога нису силовали.

    • 20. decembar 2014 | 20:36

      niki

      @Перица

      jurili ih da im daju bombone

    • 20. decembar 2014 | 20:39

      Урош

      @Перица

      Мојој баби су у комшилуку Немци направили камп, били ту годину дана, ништа нису украли/поломили, никога нису повредили, када су отишли, све су вратили у претходно стање. Господа. Када су дошли руси, моји су морали да се крију јер је отац њеног мужа бранио отаџбину на сремском фронту.

  • Maja

    20. decembar 2014 | 20:17

    Nisam cula o silovanju, ali su mi stariji pricali da smo desetak godina po zavrsetku rata u Rusiju slali psenicu, povrce i stoku, besplatno naravno, jer su trazili da im platimo sto su nas oslobodili.

  • mrSale71

    20. decembar 2014 | 20:16

    Rusi su obična pijana stoka,bili i ostali

  • Mare

    20. decembar 2014 | 20:14

    Има једна пословица која каже: " Тешко оном кога је Рус бранио и Кинез хранио ..." сви би смо ми волели да живимо Амерички сан али далеко је америка ово је балкан а ми смо Срби.И брат рођени може да буде зло а не неки даљи или ближи род.Уздајмо се само усе и у своје кљусе.

    • 25. decembar 2014 | 15:40

      igor

      @Mare

      Не каже се тако, него ''Тешко оном ког европа храни а нато брани''!

  • Sokrat

    20. decembar 2014 | 20:12

    Nikada nam u istoriji nisu bili prijatelji.Lepo bi bilo ako je ovo skretanje sa tog kursa.Poljaci,bugari,česi,madjari kad su se otrgli od tog zla počeli su da žive ji ljudi.Pametan uči na ruskim,budala na svojim greškama....

  • Sale

    20. decembar 2014 | 20:12

    Stoka je harala kad je usla u BG brutalniji su bili 50x od nemaca...stoka ruska!

    • 20. decembar 2014 | 23:15

      Brade

      @Sale

      Brutalniji od Nemaca? Pored svih streljanja, logora, mucenja itd. Boze, sacuvaj nas ljudske gluposti.

  • sefkij

    20. decembar 2014 | 20:09

    otac mi je stalno govorio cim vidis sinjel i cizme bezi u svet rusi su bili zlo samo su pljackali i otomali

  • Treshnjevica

    20. decembar 2014 | 20:08

    Ne mogu da verujem da ima ljudi koji ovo brane i kao razumeju!!! Poent je u tome da prijatelje nemamo i da treba samo svoj interes da gledamo

  • Andrej

    20. decembar 2014 | 20:06

    Sad se svi nešto groze. Pa znate li vi šta je rat i šta čini ljudima. Pljačka i silovanja su prateće pojave u ratu, pravila šta ne sme da se radi su smislili oni koji nisu u prvim redovima. Ko ne razume pljačke i silovanja ne shvata ni suštinu rata koji kod čoveka budi zverske porive. Lako je biti čovek u miru. U ratu čovek postaje nalik životinji neko pre neko kasnije. Što se tiče amera, oni su svoje viteštvo iskazali suptilno kroz Hirosimu i Nagasaki.

    • 21. decembar 2014 | 00:08

      Hsh

      @Andrej

      U ratu ne silujes savezniku svu zensku rodbinu ako si iole covek,sto u ovom slucaju samo dokazuje da su rusi zivotinje obicne

    • 21. decembar 2014 | 13:11

      Gon

      @Andrej

      U toku rata Ex-YU(90-ih)veliki je broj sillovanja bilo od strane Srbskih dobrovoljaca,najzad znamo odgovor zbog cega i ko su to cinili(Srbi-Ruskog potomstva).

  • Neko

    20. decembar 2014 | 20:02

    Boze sacuvaj od ruskog prijateljstva...

  • Srbin

    20. decembar 2014 | 20:01

    Laž.

    • 20. decembar 2014 | 20:23

      Zoran BL

      @Srbin

      Nažalost Srbine ovo je čista istina, to mi je pričala baka koja je bila u partizanima, braća Rusi oslobađaju, siluju i pljačkaju redom...bratski nema šta!

    • 20. decembar 2014 | 20:42

      han solo

      @Srbin

      e moj srbine , pa putin se izvino poljacima zato sto je staljin nakon oslobodjenja. streljao 20.000 poljskih oficira. isve ih stavio u masovnu grobnicu. procitaj malo. baba mi je krila tetke koje su tad imale 15 i 18 godina. mada kod nas nisu dosli ali u komsiluku je zena izvrsila samoubistvo , uhvatili je u polju i silovali njih 10-ak. najgore su prosle nemice. kad su vec bili preterali staljin je krajem rata pripretio zatvorom. u tom ratu jedino mi je deda dobio samar od nemca zato sto je terao volove i zapregu levom stranom. mom ocu je to bilo smesno ,pa ga je deda dobro izlupao .

    • 20. decembar 2014 | 21:08

      Stojic Milojko

      @Srbin

      Nije laz. Ali svaki rat od pamtiveka je imao ono najgore u coveku I ovaj najnoviji kod nas nista bolji nije bio. A sto se setio neko bas Rusa to je tema za razmisljanje. Zasto nisu spomenuti, Madjari, Nemci, Turci,

  • ivan

    20. decembar 2014 | 20:01

    Nikad mi nije bilo jasno kako vi Srbi toliko volite ruse eto vam braca rusi dodu uzmu vam kucu jos vam siliju sestre i majke ali vi ih i dalje obozavate a kakvu su siroti ju napravioi od poljaka ceha rumunja..da se sada zarati 80% srba bi podrzalo ruse a u rusiji zivi cca 5000 srba+ milosevici koji su opljackali preko 10 miljona $ a na zapadu njemacka,kanada amerika australija itd..preko 2 miljona srba

    • 20. decembar 2014 | 20:16

      Jovan

      @ivan

      Ma ko ih voli?Ima jedna skupina tih rusofila koja je ekstremno naelektrisana ako im diras njihovu takozvanu bracu,tako da mi noramalni i pristojni koji ni ne zauzimamo neki stav ni tamo ni vamo po pitanju ni rusa ni amera ni istoka niti zapada...Cutimo i ne zelimo da ulazimo sa budalama u raspravu.Gledaj samo kako ce ogorceno kao stenice skacu da komentarisu kao da si im dotakao svetu kravu kada im pomenes "njihove" ruse.Niti ih mrzim ali ih zato i nesto ne volim nisu mi nikada bili nesto simpaticni i da ne smatram ih bracom eto iskreno,to je moj stav i nemojte zbog toga da me napadate prosto ih ne volim i ne vidim kao bracu i uvek sam tako i gledao na njih...

    • 20. decembar 2014 | 20:55

      @

      @ivan

      A sta su Srbima radili ti Nemci? I ostali sa Zapada? Nemci pobili pola Srba u proslom veku. I kako je ono bese prosla Evropa pod Nemcima? Gasne komore, konc. logori, streljanja, silovanja, ubistva? Rusi su za njih cvecke.

  • pravoslav

    20. decembar 2014 | 20:00

    Ovo je ziva istina*

  • Ana

    20. decembar 2014 | 19:57

    Apsolutna istina. Moju prababu su krili od ruskih vojnika kako je ne bi silovali. Oblacili u rite i pravili na bolesnu. Takodje su nam pokrali sve po dvoristu, cak su i domace zivotinje odveli. Uzas!

    • 20. decembar 2014 | 20:18

      Snezana

      @Ana

      A moja baba kaze,da su se devojke tada krile od cetnika?

  • Darius Serb

    20. decembar 2014 | 19:56

    Sta bi tek bilo da su fasisti pobedili u ratu,pada li nekom na pamet..

    • 20. decembar 2014 | 20:44

      Posiden

      @Darius Serb

      Pa pobedili su evo nas 2 mil radimo za nji.

  • Cika Zoki

    20. decembar 2014 | 19:54

    Cukunbabe turci, prababe austrougari,babe rusi , dobro se i drzimo .

  • comi

    20. decembar 2014 | 19:54

    Moja baba je imala oko 10-14 godina kada je trajao drugi sv rat. Pricala mi je da su Rusi bilo fini prema njima deci, donosili su im secerne table, kaze da je to prvi slatkis koji je ona probala u zivotu

    • 20. decembar 2014 | 20:30

      Snezana

      @comi

      Da,i meni je moja baka pricala isto!

    • 21. decembar 2014 | 22:18

      Srspki cetnik

      @comi

      Da, samo sto si pobrkao loncice, Nemci su davali cokoladice srpskoj deci.

  • Tetreb

    20. decembar 2014 | 19:48

    Oni su divljaci i seljačine nez imalo časti, oni nama braća nimalo nisu ja to stalno govorim mnogo se razlikijemo kažu ista kultura mentalitet lažu nas mi nismo cak ni sloveni uvek smo bili ovde...

    • 20. decembar 2014 | 20:59

      h

      @Tetreb

      Aha, mi smo bolji. Zato su oni sila, mi banana drzava, oni putuju svemirom, mi 3 dana vozom do Bara, oni uzimaju tudje teritorije kad im se prohte, a mi ni svoju ne umemo da sacuvamo.... Mi smo bolji.

  • Zdravkela

    20. decembar 2014 | 19:47

    Rusi su vjerovatni jedina nacija cija je vojska silovala zene. Ne budite smjesni, da su Ameri dosli da nas oslobadjaju brojke silovanja bi bile najmanje duplo vece, a sta su Njemci radili tokom rata da ne pricam...

    • 20. decembar 2014 | 20:05

      Sokrat

      @Zdravkela

      Sta nekoga treba dav nagna da podrzava varvarizam i da ceni kako bi neko drugi bio gori????

    • 20. decembar 2014 | 20:08

      Kole

      @Zdravkela

      Nemci nisu silovali a kod Amerikanaca su za to drakonske kazne.

    • 20. decembar 2014 | 20:12

      nisam teslin rodjak

      @Zdravkela

      To ne opravdava silovanje o.O

  • Kiza

    20. decembar 2014 | 19:44

    Mene su 70ih ucili da su cetnici silovali ne oslobodioci.Cetnici su pricala mi profesorka bili stoka a partizani i njihovi saradnici gospoda.

  • Nenad

    20. decembar 2014 | 19:44

    Ovi silovali vise za 2 mwseca neg turci za 500 godina

  • Englez

    20. decembar 2014 | 19:43

    To znaci da smo sad prava braca i po krvi. Slava Rusiji i novorusiji.

  • Nis

    20. decembar 2014 | 19:41

    Pa, ni Tito nije bio lud sto je postavio nevidljivi zid prema Rusiji.

  • Bajaga

    20. decembar 2014 | 19:40

    Sto dalje od Rusije, bices bezbedniji i srecniji. Pitajte bracu Bugare sta to znaci.

    • 20. decembar 2014 | 20:12

      Milutin

      @Bajaga

      Stvarno? A kako to da su nam Bugari braca? Uvek smo ratovali i uvek su nam zabijali noz u ledja!

    • 20. decembar 2014 | 20:57

      @

      @Bajaga

      To znaci da braca Bugari danas imaju 200 evra platu, pola ih je nezaposleno, sluze kao jeftina radna snaga Zapadu i propadaju u svakom smislu, dok im je BDP duplo manji nego kad su bili pod Rusima. A ako te interesuje kako je biti pod Amerima, idi pitaj bracu Iracane, Avganistance, Libijce.

  • Mirko

    20. decembar 2014 | 19:39

    Bravo za Telegraf i objavljenu informaciju!

  • Cica Miloje

    20. decembar 2014 | 19:38

    Svaka cast za Telegraf i ovu informaciju koju 90% Srba ne zna. Sva sreca pa sam imao prilike pre dvadesetak godina, da budem sa zivim svedokom ovih groznih zlodela koje su cinile ruske oslobodilacke trupe i sve cujem iz prve ruke, cinjenice koje niko ne moze oboriti a jos teze sakriti. Ono sto sam tada cuo od te bakice, stvorilo je u meni veliku antipatiju prema svemau sto dolazi iz komunisticke Rusije, posebno od strane KGB-a koji jos uvek ima svoje ljude po citavom svetu a i Srbiji. Rusofili nisu svesni u kolikoj su zabludi i sta znaci kada neko koje KGB-ovac vlada jednom takvom silom kao sto je Rusija. Rusiju gledam sto dalje od sebe i ne zelim nikada krociti na njihovu zemlju jer tako nesto zaslusuju.

    • 20. decembar 2014 | 20:01

      pravoslav

      @Cica Miloje

      Znaju to srbi, no se prave da ne znaju!

    • 20. decembar 2014 | 20:46

      ja

      @Cica Miloje

      Jel ti pricala ta bakica sta su radili Nemci, Madjari, Hrvati, Bugari, Rumuni i ostali iz sadasnje EU po Srbiji?

    • 20. decembar 2014 | 22:06

      Apokalipsa

      @Cica Miloje

      Da ti nisi nosio zastavicu na paradi kad je Putin dolazio...

    • 22. decembar 2014 | 17:15

      toplistanadrealista

      @Cica Miloje

      Pa koliki je taj broj? Koliko je ginekologa tada bilo u Beogradu i da li znaci da po toj nepoznatoj cifri u stvari sada zivi izmedju 800 000 i 1 000 000 Srba samo u Beogradu? Znaci prema tvojim _informacijama iz prve ruke" grad Beograd je u stvari vise Ruski nego Srpski?.......stvarno mislis da je neko toliko glup da veruje u te tvoje nebulozne "informacije"? Prijatelju tebe je lako ubediti u svaku informaciju izgleda?!

    • 16. februar 2016 | 12:31

      jana

      @Cica Miloje

      kakve gluposti, koji đilas? u sovjetskim jedinicama bili su čerkezi . njih ima na kavkazu , siriji i turskoj. oni su ti koji su silovali i činili zla. a to sada pripisujete rusima, rus se neće čak ni udvarati nekoj ženi ako mu ne da povoda. bole da je ovaj pravio spomenie o nato i hitlerovskim zločinima

    • 10. jul 2016 | 10:54

      damir

      @Cica Miloje

      interesantno sad postaje veči zločin silovanje nego klanje srba plinske komore i neznam kakvi sve zločini nisu ništa sa usporedbom silovanjem

    • 3. jul 2017 | 16:04

      Весна

      @Cica Miloje

      Да си се распитао даље него што је жута штампа знао би да за Србију ово није тачно.

  • Xxx

    20. decembar 2014 | 19:38

    Nebitno ko je u pitanju vojska je takva, svugdje isto radi, ubija, siluje, pali, pljacka...

    • 20. decembar 2014 | 20:18

      nisam teslin rodjak

      @Xxx

      Znaci da je okej sto su Nemci ubili 1 500 000 ljudi za vreme rata? Mucili uh po logorima i slicno?

  • Ноле

    20. decembar 2014 | 19:33

    На нашу велику жалост то је тачно !

  • Sanja

    20. decembar 2014 | 19:29

    Meni je baka pričala , da su im sve knjige koje su imali , izneli u dvorište i zapalili pijani ruski vojnici . Medju njima i dela iz 19 . veka .

    • 10. jul 2016 | 17:47

      ksenija

      @Sanja

      pre 5 god.na tivatski aerodrom , carinik otvara rusu tri ogromne torbe . znate šta je bilo u torbama knjige. to je narod koji najviše čita na svijetu. i ti sada znaž baba ti kazala da su palili knjige. ti to izmišljaš, oni se prema knjizi odnose sa poštovanjem.

  • Slava

    20. decembar 2014 | 19:29

    Сећам се једне бабе из комшилука, у Земуну. 1974. смо је из спрдње питали ми клинци "баба какп је било кад су дошли Руси?" Она к'о из топа "Е децо, силовали су све редом, старије жене, младе девојке, труднице, децу, дечаке, девојчице, били су гори од Немаца, Немци су макар били чисти." Ми смо остали неми на тај одговор,...

  • Srbin

    20. decembar 2014 | 19:29

    Eto vam ih rusi

  • Zoran

    20. decembar 2014 | 19:29

    Koji jad cccccc

  • ofk

    20. decembar 2014 | 19:28

    Braca rusi

  • Zoran021

    20. decembar 2014 | 19:23

    Apsolutno tacno! Ameri su za ruse gospoda!NAZALOST!

    • 20. decembar 2014 | 19:50

      Mici

      @Zoran021

      Da gospoda koja uriniraju po zrtvama, skidaju ih glole i vode kao pse, muce siluju i izivljavaju se nad zarobljenicima....slikaju se sa mrtvacima...jel treba jos o toj gospodi?

    • 20. decembar 2014 | 20:44

      Мики011

      @Zoran021

      Извини,да ли то озбиљно?А Витетнам?Колико су тамо ти амреи силовали???

    • 20. decembar 2014 | 20:51

      ja

      @Zoran021

      Ameri su kao gospoda imali obicaj u II sv ratu da kuci donose lobanje ubijenih Japanaca. Toliko o tome kakva su gospoda. A pokazali su se kao gospoda i 1999.

    • 2. januar 2016 | 13:45

      nko

      @Zoran021

      Americka gospoda ne siluju, oni poklanjaju: na kraju rata poklanjali avionske bombe od kojih je viese ljudi poginulo nego za vrijeme okupacije. A u zadnjem ratu poklonili nam tone osiromasenog uranijuma, desetine hiljada porusenih objekata ai oslobodili nas od Kosova i Metohije.

    • 11. februar 2016 | 23:09

      Ljiljana

      @Zoran021

      Ameri nas bombarduju 1945,Beograd,Niš,Kragujevac i to na naš veliki hrišćanski praznik VASKRS ,a kao saveznici su.Šta bi tek radili da nisu bili saveznici.I oni kulturni,a rusi nisu. Nijedan zločin ne treba zaboraviti!!!

    • 13. februar 2016 | 09:08

      Mirjana

      @Zoran021

      Draga moja pogledaj malo po netu šta su radili a i rade Američki vojnici...i manite više događanja pre 50 godina nego gledajte šta nam se sad dešava

    • 14. februar 2016 | 14:20

      Zoran

      @Zoran021

      Jes, vala! Svoje gospodstvo su pokazivali u Vijetnamu, Koreji, Iraku i ko zna gde još!

  • p.f.c. iggy

    20. decembar 2014 | 19:22

    To su ta braca rusi, divljaci obicni.

    • 10. jul 2016 | 17:23

      ksenija

      @p.f.c. iggy

      ja mislim da si ti i ovi koji ovako komentarišu i pišu neobrazovani divljaci. to su bile sovjetske jedinice , među kojima je bilo puno čerkesa( čerkeza ima na kavkazu , siriji i turskoj, muslimani su po nacion. ikosoiki i veoma opasni) to su oni radili. pa rus neće da se udvara nekoj djevojci ako mu ona ne da povod. i sada ono što su radili čerkezi pripisujete rusima . jedna ne obrazovana m.... da baka je mnogo znala da raspozna ko je rus, čečen, baškir, hanti- manti,jakut i razne druge nacije koje su bile u sovjetskim jedinicama. stidite se sram vas bilo

  • Gagi

    20. decembar 2014 | 19:21

    Mi njih poštovali a oni naše Majke Sestre i Dijecu silovali ..Ko ih voli neka ide kod njih , ja od danas mrzim Sve što je Rusko i iz Rusije.

    • 20. decembar 2014 | 19:53

      Bravo

      @Gagi

      I to je malo ko zna šta bi oni radili kad bi prešo Juznitok i Rusi opet iso radili i silovali i putin bi verovatno isto kazao kao Stalin citiram "To su mladi momci. Neka se zabave, zaslužili su." NECEMO VAŠU POMOC"

    • 20. decembar 2014 | 19:53

      Mirjana

      @Gagi

      Gagi,preterujes...Ja nikako ne opravdavam silovanje, to je jedan od najgorih zlocina! Zivotinjski nagon je dokaz da smo gori od zivotinja. Na zalost to rade sve vojske u ratu pa cak i profesionalne? Ne bih u globalu svaljivala krivicu na Rusiju zbog veceg broja pojedinaca. Uvek se seti da su Rusi izgubili preko 30 miliona ljudi u ratu i da su i njihove zene bile silovane i zlostavljane takodje.

    • 20. decembar 2014 | 20:20

      nisam teslin rodjak

      @Gagi

      Nije poenta da bilo koga mrzis ali je bitno da ti putin ne bude idol ;)

    • 20. decembar 2014 | 20:47

      ja

      @Gagi

      Bezi onda i od EU, posto su oni mnogo gori bili od Rusa. Klali nam evopejci decicu, silovali i ubijali sve sto su stigli. I jos bi da ih Rusi nisu najurili.

    • 21. decembar 2014 | 11:52

      Bravo

      @Gagi

      Vidim kako su lupali po minusima kod tebe Gagi , vidi se da su stvarno puno silovali jer njihovi Unuci lupaju sada samo minuse i ako znaju bolnu istinu .

  • asder

    20. decembar 2014 | 19:20

    Ima li neki rusofil ovde da nam svima objasni kako je ovo sve laz,i masonsko komunisticka propaganda.

    • 20. decembar 2014 | 19:36

      Snezana

      @asder

      Iz razgovora sa svojom bakom,saznala sam da ovo nije tacno,a moja baka je jako realna i objektivna zena!!!!

    • 20. decembar 2014 | 19:49

      ProRus

      @asder

      pa jeste laz

    • 20. decembar 2014 | 20:50

      ja

      @asder

      Objasnicu ti ja cim ti meni objasnis sta su Nemci i njihovi saveznici radili Srbima? Ko je streljao decu u kragujevcu? Ko je bombardovao Beograd? Ko je pravio konc. logore po Srbiji i Jugoslaviji? Ko je odgovoran za smrt skoro 2 miliona Srba? Rusi ili Nemci i njihovi saveznici iz danasnje EU? Jel znas ti da su samo u 20 veku Nemci odgovorni za smrt skoro 4 miliona Srba?

  • XYZ

    20. decembar 2014 | 19:20

    Pa to onda znaci da nam je rusofilstvo Genetsko !

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA