Očigledno je da imamo naklonost Kine. Zašto neuzmemo 5-10 milijardi dolara pod povoljnijoj kamatnoj stopi,otplatimo nepovoljne kredite sa visokom kamatom i tako uštedimo nekoliko desetina ili možda i stotina miliona evra,plus ići na zajednička ulaganja. Svu železničku infeastrukturu ponuditi na 30 godina Kinezima s tim da remontuju sve pruge i za 30 godina vrate maksimalno osposobljene za velike brzine i teške vozove. Transport od samo 1000 tona koliko vuku naši vozovi je prevaziđena. Treba sastavljati teške vozove od 3-5000 tona.
Dule
Pokusajte da se neki most izgradi i ucentralnoj srbiji ane samo beograd
Podelite komentar
Boki
Postoji li jos neka reka u Srbiji osim Save i Dunava?
Podelite komentar
Bonaparta3
Očigledno je da imamo naklonost Kine. Zašto neuzmemo 5-10 milijardi dolara pod povoljnijoj kamatnoj stopi,otplatimo nepovoljne kredite sa visokom kamatom i tako uštedimo nekoliko desetina ili možda i stotina miliona evra,plus ići na zajednička ulaganja. Svu železničku infeastrukturu ponuditi na 30 godina Kinezima s tim da remontuju sve pruge i za 30 godina vrate maksimalno osposobljene za velike brzine i teške vozove. Transport od samo 1000 tona koliko vuku naši vozovi je prevaziđena. Treba sastavljati teške vozove od 3-5000 tona.
Podelite komentar
Mika
A most u novom sadu niko vise I ne spominje I ako kasni par godina nikom nista, dok se u bg vec koji po redu pravi
Podelite komentar
ovčarbanjac
samo beograd,a na moravi u ovčar banji nikako da se podigne most i narod ne može da predje kad nadodje morava.toliko o brizi za sav narod.
Podelite komentar
Ћами плави слон
Није ли много 480 милиона.
Podelite komentar
ime
@Ћами плави слон
480 mil je za ceo poslednji krak obilaznice od bubanj potoka do panceva ukljucujuci most kod vince ;-)
Podelite komentar