Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dule
Pokusajte da se neki most izgradi i ucentralnoj srbiji ane samo beograd
Boki
Postoji li jos neka reka u Srbiji osim Save i Dunava?
Bonaparta3
Očigledno je da imamo naklonost Kine. Zašto neuzmemo 5-10 milijardi dolara pod povoljnijoj kamatnoj stopi,otplatimo nepovoljne kredite sa visokom kamatom i tako uštedimo nekoliko desetina ili možda i stotina miliona evra,plus ići na zajednička ulaganja. Svu železničku infeastrukturu ponuditi na 30 godina Kinezima s tim da remontuju sve pruge i za 30 godina vrate maksimalno osposobljene za velike brzine i teške vozove. Transport od samo 1000 tona koliko vuku naši vozovi je prevaziđena. Treba sastavljati teške vozove od 3-5000 tona.