OTKRIVAMO JOŠ JEDNU TAJNU: Šta stvarno znači krst sa ocilima na grbu Srbije? (FOTO)

Komentari

  • Bata

    6. maj 2021 | 14:51

    Samo ispravka jedna : cetiri slova ne predstavljaju slova S vec cetiri slova C (Car Careva Caruje nad Carevima !) To znacenje : Samo Sloga Srbina Spasava,je izmisljotina 20.veka ! Naravno...kamo srece da nam je sloge malo vise,bilo bi dobro

  • Zemunac

    7. mart 2018 | 00:37

    Svaka čast za tekst. Nije mi bilo jasno zašto leteći tanjiri kruže iznad Rtnja. Sad se sve uklapa. Naša braća iz dubokog svemira, iz sazvežđa Orion, dolaze po nas. Ovi leteći tanjiri su u stvari izviđačke letelice koje najavljuju dolazak matičnog broda kojim će upravljati jedan od najvećih srba - Isus Hrist. Ja sam već spremio vodu i ratluk da dočekam našu braću koju smo umalo zaboravili tokom svih ovih epoha.

  • Slavs

    9. mart 2017 | 20:11

    Pa ako su Srbi bili vec na Balkanu onda se nisu ni selili!

  • Slavs

    9. mart 2017 | 20:02

    Pa odakle tacno su se Srbi povukli na Zapad!

  • marko

    27. januar 2017 | 18:54

    Covece, pa skoro da sam poverovao :) Nigde nikada nije zapisano! Kaze jedna stara Japan, ipon, Panon, Vojvodina :) Oci posmatraca. Sigurno nismo bili vecinski narod na balkanu, a siguran sam da Rusi nisu nastali od nas!!! Hriscanstvo se pojavilo kasnije, a i mi smo nastali u tom kasnine periodu!!!

    • 20. decembar 2017 | 16:13

      Vučina

      @marko

      Ne postoji crkva 7000 godina nego kalendar druze. A crkva slavi po njemu ;)

  • zamajavanje

    1. januar 2017 | 16:47

    super znaci srpski jezik i to kao ''pismo'' iz vince su isto znaci?..trebalo bi da mozemo da procitamo sve to sa lakocom jel?..e pa ne mozemo ...do danasnjeg dana ni jedan srbin nije preveo i procitao to pismo iz vince sluzeci se cirilicom

  • ana

    17. novembar 2016 | 21:08

    50 kilometara ormara punih dokaza je u vatikanskim tajnim arhivima. Ako nastave potresi, necemo ni mi, ni Evropa, saznati nasu istoriju. Jer, bili smo i Aleksandrovo, i Rimsko carstvo, i pobjednici pisu istoriju. Ali, mi smo jedini u Evropi sto racunamo vrijeme od potopa! Zaista slucajno?

  • S

    24. februar 2015 | 00:31

    Da, postoji i "svastika". Ona je simbol četiri strane sveta i simbol sreće i dobrodošlice. Hitler, papin egzekutor, je nastojao da izmanipuliše i uništi sve što je srpsko, pa tako i uvaj simbol!

  • Astev

    3. decembar 2014 | 22:54

    Prvo kad sam video naslov mislio sam da ce sad ona prica kao iz skole ali kad sam video ovu pravu istoriju zaprepastio sam se xD

  • le koyote

    3. decembar 2014 | 18:08

    Mislim da su totalno kiksnuli sa te 4 rijeke. Moguce rijesenje se nalazi na mapi Arktika koju je skicirao poznati geograf Merkator> Gerhard Mercator. Septentrionalivm Terrarum descriptio. 1595. Fitzgerald Polar map 22. Na toj mapi se vidi oblik Srbskog grba , kopna koje se nalazi ispod leda. Kasnije je potvrdjeno snimanjem iz satelita. Slicno je sa Juznim polom i Turskim moreplovcem Piri Rejs iz 15. vijeka gdje je tacno opisao kopno na Juznom polu. Takodje je na toj mapi nacrtao biljni i zivotinjski svijet???!!!

  • Danijel

    2. decembar 2014 | 11:10

    Velika podrska Jovanu i. Dereticu,Putinu , Seselju a Zelim svom Pravoslavnom Narodu da se ujedini. Neka ovo bude samo jedan pocetak za bolje sutra.Dosta je bilo Lazi,Prevara,Kradja ,Ubijanja razaranja zivota , razaranja nase zivotne sredine i sve sto se u njoj nalazi sve sto potice sa zapada je lose oni nas truju umesto da zabrane alkohol cigarete drogu , igre na srecu i sve sto razara ljutske zivote oni nam uporno prodaju ba bi imali korist a sto covecanstvo zbog toga pati to njih ne interesuje njih interesuju samo pare i da vladaju svetom.Nije vatikan Bog oni su Djavo

  • cxc

    2. decembar 2014 | 10:50

    U ovom pismu postoji i svastika (kukasti krst), isto kao i nase ocilo.

    • 3. decembar 2014 | 09:23

      Dr. Sci. Soce. Igor Petrović

      @cxc

      Upravo zato što smo se u jednom periodu asimilirali sa germanskim plemenima koji su verovali u svetog vida koji se obeležava na vidovdan

  • CcCcCC

    2. decembar 2014 | 09:32

    Pa ljudi moji, ne mogu vjerovati da vjerujete u svu ovu priču, iako se u tekstu spominje da postoji tehnologija koja dokazuje da su srbi sišli sa neba... Pa je li vi sebe smatrate vanzemaljcima ili šta????

  • Kralj Srbenda

    2. decembar 2014 | 09:04

    U ovom tekstu samo fali još podatak da je taj narod Sorabi (Srbi) došao sa planete Sirius koja se u stvari zove Serbius. Inače, trenutno je 7523. godina, a svaku Novu godinu naš narod obeležava upravo o tog potopa, tj 22. decembra! Istina se ne može sakriti!!!

  • Dag

    2. decembar 2014 | 08:38

    Dr.prof.Radivoj Radic:"Srbi pre ameba i posle"...

    • 6. maj 2017 | 11:56

      MegaStorm

      @Dag

      Tacno morao je neko da postoji da bi amebama dao ime.

  • DELIJA

    2. decembar 2014 | 08:19

    Samo da pitam gde smo bili pre nego što smo se "doselili" s Karpata? Jel tu možda bilo najpogodnije tlo za iskrcavanje iz vasionskih brodova ili... Ova priča iz ovog texta mi više pije vodu i logičnija je, a sa Karpati su priča za malu decu, zato je i pričaju u školama!!!

  • Загор

    2. decembar 2014 | 07:10

    Мало више оваквих текстова да буде. Да нам деца знају ко смо и шта смо. Да не буде као са преобраћеним муслиманима и хрватима. Други им писали историју о сад пљују на своје србско порекло

  • svasta

    2. decembar 2014 | 07:07

    Jedno je istorija a drugo su mitovi,ne mesajte babe i zabe.

  • Goran Beograd

    2. decembar 2014 | 01:02

    Da li je neko cuo za " Ovidijeva pisma iz izgnanstva"? Vatikan to cuva kao zmija noge, a priliku da ih vidi imao je (uz pomoc lukavstva) pok. Milic od Macve. Citao je i sve razumeo (skoro), dakle cirilica i reci. Bio je zapanjen...

  • Љиљана

    2. decembar 2014 | 00:20

    Ту су и Лужички Срби, које запад такође жели да маргинализује, који такође имају у свом језику сличности са српским језиком. Желе да их асимилирају, али се лавовски боре да очувају језик. Такође шта нам запад ради, све ради 'нечега' и нормално те ствари, по запад, треба заборавити. Д НК. То нам све нешто говори. Будимо отвореног ума.

  • Saša

    2. decembar 2014 | 00:03

    Najhrabriji tekst u poslednje vreme. Puno sreće za autora.

  • deki

    1. decembar 2014 | 23:12

    Za nekoga ko ovo ne moze da shvati mogu samo reci neka se i dalje bavi nekim svojim zanatom. Ne razumem ako neko ovu temu ne moze da "svari" zasto se javlja da ostavlja nepotrebne komentare. Sve ovo itekako ima smisla, vise puta citajuci ovako nesto, povezujem mnogo stvari u glavi. Za one koje ne znaju, u savremenim istrazivanjima sve se svise veruje da su nas planet u tim davnim vremenima cesto posecivala bica sa drugih planeta odnosno iz drugih civilizacija (nebeski narod, sisli sa neba), ostaje jedino da se istrazi dali su ti i nas naselili (preselili) pa su nas posecivali kako bi pratili nas napredak i razvoj ili smo se mi zaista sami od sebe razvili pomocu biologije i spletom neverovatnih okolnosti (ljudski organizam je slozeniji od najslozenujeg racunara) pa su nas ovi samo posecivali kako bi hteli da se inflitriraju medju nas.. po meni oni su ustvari bili Adam i Eva i oni su taj Bog kome se klanja citav svet (svako na svoj nacin), imate pregrst kultura po citavom svetu gde postoje drevne skulpture i figurice koje itekako podsecaju na "leteca bozanska bica" u tome predbjace sumerci, pa kod nas npr andjeli sa krilima, da ne govorim da svi gledamo ka nebu kada se molimo, dakle ostalo je predanje da je nas poglavar ili stvaratelj negde na nebu, danas se niko ne pita otkud sva ta slicnost u toliko razlicitih verovanja ali eto veoma interesantne teze. Otuda se kaze da smo "nebeski narod", a uzimajuci u obzir slicnost vincanskoga pisma sa nasom danasnjom azbukom ili mozda malo ljudi zna da su zapise odnosno pismo naprednih i za ono doba veoma cenjenih etruscana preveli upravo pomocu nase srpske azbuke i tonaliteta srpskig jezika uopste, pa imate pronadjen kamen negde u egiptu na kome su isklesane srpske reci pa sve do 4 ocila na grbu, pa dvoglavog orla, pa neka predanja kao "srbi narod najstariji" itd.. sve to ukazuje na nesto veliko ili veliki narod. mnogo mi neznamo o sebi a jos imamo izmedju sebe neznalice koji zbog svog neznanja omalavazavaju svoje istinsko poreklo. Sta ci isti reci da smo najveci vlasnici najstarije halpo grupe na svetu, pa jeda Deretic je sve ovo dokazao istrazivajuci starodavne zapise a covek nije ni znao da se pomocu DNK moze lakse doci do cilja pa eto i njemu samo potvrda i priznanje za rad. Moglo bi se reci onako policijski, "gotov slucaj" DNK analiza je potvrdila sva nagadjanja. Inace postoji pregrst diametralnih cinjenica u odnosu na jos aktuelno "shvatanje" istorije u Srba, jedna npr. je, kako smo se mi doselili u 7 veku kao sto stoji u tekstu.. mislim danas zaista mozes biti samo zatucan da ti vec na prvu loptu ne postane nesto sumljivo. Svakome koga interesuje preporucujem neka se zapita odakle potice naziv "Srbi" pa neka istrazuje malo o tome a ne da slepo veruje nekim tamo zapadnjacima. Sta se je desilo onda sa ovim narodom sa ovih prostora? Ako smo se mi doselili preko karpata gde su oni nestali? Pojeli smo jih? Sta smo mi tamo odakle smo se doselili ostavili iza sebe? Gde tacno je to? Verovatno neke mocvare.. pre bi rekao sa se je citaca evropa naseljavala sa ovih prostora pa tako i ta "nasa" zemlja preko karpata. Dali je logicno da se toliki narod preseli od tacke A do tacke B a ovaj da nestane bez traga? Dali se neko od vas koji lupate minuse na ovu teoriju razume u transportnu logostiku? Znate sta je sve potrebno da ti preselis nekoliko desetina hiljada ljudi, pogotovo u ona vremena gde na svakom cosku vrebaju "divljaci" koji otimaju, pale i pobijaju ljude za kilo psenice? Ako si selio toliki narod, pa jos preko karpata, tebi je trebalo vise od godinu dana da upravljas tim konvojem, od cega su ziveli, sta su jeli? Isli ste nekad na put kolima sa familiom? Eto znate onda i sami kakve ste sve muke prosli prilikom 10 casovne voznje da grckog mora a cak ste pritom koristili najsavremeniju transportnu opremu i namirnice. To su price za malu decu a u ostalom imate pregrst dokumenata gde se Srbi pominjemo kao starosedeoci (Porfirogenit npr.). Ovo je zaista jedna veoma interesantna prica a ubedjen sam da nece jos dugo proci do revizije istorije bar kada smo Srbi u pitanju.

    • 2. decembar 2014 | 00:20

      Алекса

      @deki

      Г-дине деки оно што се приказује као Винчанско писмо нема никакве везе са ћирилицом, пар руна, нешто што може да буде слово ч,на више начина написано нешто што личи на слово х, свастика, никаква 22 знака која су идентична. Етрурски језик и писмо нису протумачени. На неком камену, негде у Египту!??? Дајте какав је то доказ:). ПС Ако су Срби измислили писмо и најстарији су народ где су књиге од тих Срба? ППС Нисте добро схватили гуруа Деретића, Константин Порфирогенит је тај који пише да су се Срби доселили у време цара Ираклија у седмом веку.

    • 2. decembar 2014 | 00:28

      REKORD

      @deki

      Čestitam!! Držiš rekord Telegrafa.Nisam se ni trudio da čitam.Komentar koji je duži od članka.

    • 2. decembar 2014 | 01:11

      Lik

      @deki

      Ha ha ha ti dobio kolumnu u komentarima:-)

  • Abrakadabra

    1. decembar 2014 | 23:04

    Svaka čast, na tekstu i hrabrosti!!!

  • Maks

    1. decembar 2014 | 23:03

    Siguran sam u to da su neki djelovi istorije "izbačeni",ali ova priča nadilazi racionalno shvatanje,i svrstava se u red mita.

  • Mili

    1. decembar 2014 | 23:00

    Pa cak i ako je postojao taj neki narod, tu gdje je sad crno more, zasto se pretpostavlja da su to bas Srbi, zasto ne bismo rekli da su to Rusi ili Hrvati ili mozda Albanci! Osim toga cak i da je sve ovo istina, za koji moj bi to neko krio od nas? Grci su imali Aleksandra Velikog pa sta sad, niko to ne krije od njih - mongoli su imali pola sveta, pa sta? Nista to ne bi promjenilo, i prema tome ne postoji logican razlog zasto bi to neko krio! Ovo me potsjeca na one Njemacke gluposti o Arijevcima koji su dosli iz svemira...

    • 1. decembar 2014 | 23:41

      Zzz

      @Mili

      Pa pročitao si dokaze,zašto,kako...poreklo raznih imena,podstke koji se poklapaju,arheološka otkrića,jezik i još neke stvari koje to ukazuju.Da li si pročitao tekst? Niko to nije krio.Mnogo davno je bilo,primitivnije nego danas...nije se zabeležilo,prenelo...zaboravilo se.Danas to shvstamo preko istorijskih i socijalnih podataka ovde iznetih

    • 1. decembar 2014 | 23:46

      deki

      @Mili

      Aleksandar Veliki je ponajmanje bio Grk, decko je bio nase gore list, od nasih krajeva. Njega su grci mrzeli i nazivali ga tamo nekim varvarinim koji nije vredan da bude grk. Na kraju krajeva, grci su ga i ubili jer iz gore pomenutih razloga nisu hteli da im takav bude vladar kada se vrati sa osvajackog pohoda.

    • 2. decembar 2014 | 00:09

      Neki mali

      @Mili

      Немци су нас баш због ових ствари из текста и мрзели, тешко им је пало што нису они виша раса...

  • УДБ

    1. decembar 2014 | 22:58

    Zevs je Srbin!

  • istina

    1. decembar 2014 | 22:42

    Ne verujte svim komentarima koje prčitate, neke negativne garant pišu zapadni poltroni po nečijem nalogu jer najbolja je uzrečica zavadi pa vladaj što nam upravo to čine da nikada ne budemo složni...jesmo mi Srbi i najveći i najjači da nas ne sputavaju bili bi još jači

    • 2. decembar 2014 | 08:06

      DELIJA

      @istina

      Zato nas mrze i osporavaju jer smo bolji od njih, ne kažu džabe NEBESKI NAROD, a ima jedna dobra stara narodna koja kaže"Gde ima dima tu ima i vatre", tako da svaki komentar je suvišan!

  • !?

    1. decembar 2014 | 22:32

    Gde su dokazi za sve ovo? Mnogo je logicnije da su ti koji su se odselili posle te neke poplave bili SLOVENI, a ne Srbi. Srbi kao mali deo tih Slovena naravno sacuvali deo simbola koji su zajednicki bili svim Slovenima i to je to. Kakve su ovo nebuloze? Nebeski narod? Gde je dokaz za to? Ko je ikada pisao o Srbima kao o "jedinoj" civilizaciji? Zar ne bi ostali bar neki pisani dokumenti o toj civilizaciji? I koja bi tacno bila motivacija nekoga da krije tu istoriju? Sto, da nismo neka sila pa pokusavaju da nas oslabe? Zasto niko nije krio podatke o civilizacijima u Mesopotamiji, antickoj Grckoj, Rimu? Nego se bas Srba plase?

    • 1. decembar 2014 | 23:27

      deki

      @!?

      Da ja tebe pitam, gde su zapadnjacima dokazi da smo se doselili? I posto ne znas, rec sloveni se mnogo kasnije javlja od reci Srbi odnosno "Sorbi".. citaj malo, gledaj mape, stare beleske, pogotovo one pre becke skole.

    • 1. decembar 2014 | 23:29

      Bokix

      @!?

      A gdje su dokazi za ovo drugo???

    • 1. decembar 2014 | 23:29

      Bonaparta3

      @!?

      Ukoliko te baš interesuje i stvarno želiš da saznaš imaš i u Narodnpj biblioteci tkz.zabranjene knjige gde možeš ovo da pročitaš. Nije svet počeo i nastao od nas i nije sve na netu. Krava daje mleko,a vino se od grožđa pravi.

  • ssss

    1. decembar 2014 | 22:30

    Bravo za tekst. Ko ne vjeruje ne mora se rugati. Ako laze koza ne laze rog, citaj DNK.

  • Zoran

    1. decembar 2014 | 22:25

    Hahahaha. Poceh da citam a onda dodjoh do 5500 godine pne, do Atlantide...i nisam mogao dalje...ludilo

    • 1. decembar 2014 | 23:12

      deki

      @Zoran

      Smejes se ustvari svojoj ogranicenosti jer ne vidis dalje od svoga nosa. Inteligencija ti na dozvoljava odnosnu uskracuje da posmatras stvari malo sire. Dovoljno je da uklopis logiku i sve ti je na dohvat ruke ali ne, zasto bih kada je lakse ziveti sa danas do sutra.

    • 1. decembar 2014 | 23:34

      Bonaparta3

      @Zoran

      Pa upravona takve i računaju ovi što su nam pisali istoriju. Na engleskoj tv u okviru emisije Nacionalna geografija pominje se narod SARI i čuvena priča o maču Kralja Artura. Poznati su bili ti ratnici po dugim kopljima i dugim teškim mačevima pri vrhu u obliku krsta /rukohvat/ kasnije je to prepoznatljivo kod naših ratnika. Uči da znaš ko su ti bili prađedovi.

  • au

    1. decembar 2014 | 22:16

    Ovo je jedan od naj bolji prica sto Sam procita u zadnje vremen. Bravo za Telegraf . Zasto nebi ubaciti novi topic istoriju srba tibi bilo prelepo .

  • .....

    1. decembar 2014 | 22:09

    Hmmm..niko od vas nije siguran koja je prava istina..ali to vam ne smeta da iznosite svoja ubedjenja zasnovana na....godinama licnog,strucnog istrazivanja?Zapenite svi kao da vas je u oko neko pipnuo a zapravo nemate blage veze...Nemam ni ja pa zato ne palamudim..normalna i razumna polemika je u redu ali u nas srba to obicno bude ovako,svi najpametniji,I svi strucnjaci...procitaj text ako ti se svidja pohvali ako ne idi dalje...

    • 1. decembar 2014 | 22:43

      da

      @.....

      Da, uverenja zasnovana na VEKOVIMA istrazivanja ozbiljnih i priznatih arheologa i istoricara sa svih strana sveta, umesto na pustil zeljama ljudi koji nikakve veze sa istorijom nemaju.

    • 1. decembar 2014 | 23:07

      Zvezdan

      @.....

      Baš tako...

  • ironičar

    1. decembar 2014 | 21:28

    Mnogo je toga što ne znamo i nikada nećemo znati, jedno je istina; ima dosta istine u onoj rečenici "zabranjena istorija Srba".

  • otac dusko

    1. decembar 2014 | 21:13

    Kakva zabluda! Mi smo sloveni a srbi smo se prozvali upravo zbog ovih navedenih stvari u tekstu! Da bi vjerovali da smo najbolji, najveci, najstariji, najpametniji itd itd... Jer svaka laz postaje istina kada se ponovi 100 puta

    • 1. decembar 2014 | 21:58

      racion sorab

      @otac dusko

      Svaka cast brate! Da je vise nas normalnih, druga bi se pjesma pjevala. Dobro je kralj nikola rekao jednom, narode moj stoko moja! Mi smo navikli da imamo vodju duhovnog, idejnog nije vazno, jer smo u suprotnom raspusteno stado!

    • 1. decembar 2014 | 22:25

      Shajlok

      @otac dusko

      Ne kazem da je u tekstu sve istina ali ni ti nisu u pravu mnogo toga u vezi nase istorije je nepoznato ili postoje naznake ne samo da nije tako vec da je dobar deo potpuno izmisljeni da nije tako kako nam je predstavljeno pocev od naseljevanja na balkan sto ce se ispostaviti laz u godinama koje slede pa sve do toga ko su bili kraljevi pre Nemanjica jer su postojali a drzava Srbija je na nekoj aukciji u Engleskoj 2006 kupila zlatni prsten sa pecatom srpskog kralja iz pazi sad 9. veka sto je potvrdjeno od svetskih strucnjaka otkud sad to srpski kralj iz 9. veka dalje luzicki srbi npr koji su opstali u jako malom broju zato sto su ih ubijali i asimilovali pocev od tevtonskih vitezova do kad se nemacka ujedinila svi redom a ne pricaju jezikom kao mi opstali su u malom broju i zive vecinom u danasnjoj Nemackoj.Dalje npr pleme vandala koje je Rim bez ikakvog razloga naruzio za sva vremena imali su 3500 identicnih reci sa danasnjim srpskim jezikom sto su naravno ne mi vec neki engleski arheolozi utvrdili a vandali poticu sa Balkana Rim im nista nije mogao vojno cak su i osvojili Rim zatim otisli u najbogatiju provinciju tadasnjeg Rima u severnu afriku i tu se nastanili osnovali svoju drzavu.Poenta je da neznamo ili znamo jako malo o sopstvenoj istoriji.

    • 6. maj 2020 | 01:32

      Duka

      @otac dusko

      Samo ti veruj papi i šta ti na kašiku daje, bilo je ovde naroda i pre slovena, i pisma pre slovenskog i kulture pre slovenske, sloveni su došli i stopili se sa tim "pravim" srbima koji su ovde hiljadama godina, a kada su došli kirilo i metodije, papini službenici došli i zatrli kulturu a sve informacije bacili u vatikan..

  • Baba Višnja

    1. decembar 2014 | 20:48

    Devedesete su se definitivno vratile. Opet ubistva, sačekuše, kriza, inflacija, Šešelj, i kao kruna svega proročice i pseudoistorija mašinaca, pekara i mesara u dnevnim novinama. Žalosno.

  • Draško

    1. decembar 2014 | 20:13

    Nešto mi tu ne štima... Srbi su dolećeli s zvijezde Andromeda, koja je u centru vasione, tu treba tražiti i istraživati istoriju Srba! A gdje su tu Munje nebeske (Crnogorci), ne rekoste ništa? Blago vi ga u pamet i sa Srbicom! Svakake li gluposti...

    • 1. decembar 2014 | 21:01

      Sorab

      @Draško

      Srbi jedu gromove,a munje su nusprodukt,nesto kao gasovi...

    • 1. decembar 2014 | 23:46

      Bonaparta3

      @Draško

      Pa vrnogorci jado su izmišljena nacija od komunista. Nesrećo od čoeka. Bili su samo pleme Vasojevića. Najmudrija glava CG Njefoš od sramote što mu obraz okaljaste se u grobu prevrće.

  • Маре

    1. decembar 2014 | 20:11

    Зато између осталих треба читати професора доктора Јована И. Деретића. Браво на чланку и врло битној теми.

    • 1. decembar 2014 | 22:03

      Putin

      @Маре

      Postoji knjiga koja se zove odlomak istorije Srba i Jugoslovenskih naroda koju je napisao Milos Milojevic oko 1880.U njoj pise gde su sve Srbi ziveli a dokazi su imena reka i planina koja se i danas tako zovu.Inace Milojevic nije koristio istoriju koju je sastavila Becka skola nego je putovao po svetu i nalazio spise

    • 1. decembar 2014 | 22:36

      !?

      @Маре

      Cega je taj gospodin profesor? Da li je doktorirao istoriju ili nesto drugo?

    • 2. decembar 2014 | 00:42

      Алекса

      @Маре

      Где је објављен докторски рад г-дина Деретића?

  • Сале

    1. decembar 2014 | 19:44

    Немогуће је сакрити и ДНК-а ;-)

  • Zvezdan

    1. decembar 2014 | 19:42

    Ponosan sam sto sam srpskog roda...

    • 1. decembar 2014 | 20:24

      Jehovini

      @Zvezdan

      Koga ti lažeš bratko???Ili lazes ili si gastarbajter!!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA