Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Branko N
Još uvek se u EPS-u dešavaju neke čudne stvari. I pored odluke vlade da se smanji korišćenje službenih automobila u EPS-u se nabavljaju ponovo skupi automobili ili nabavljaju penkala za direktore čija je cena prosečne plate u državi. Nadamo se da će ovaj Nadzorni odbor povesti računa i sprečiti ovakve anomalije.
naca
Pitanje EPS-a treba resiti sto pre,bez odlaganja i odugovlacenja.
pirkac
Konacno pravi skolovani ljudi dolaze na prava mesta, a ne paritjski kadrovi, bravo za premijera!!!