Atlantik grupa kupila "Bakinu tajnu"!
Atlantik grupa je potpisala ugovor o stopostotnom preuzimanju kompanije Foodland d.o.o. sa sedištem u Beogradu i proizvodnim pogonima u podnožju Kopaonika, u naselju Igros. Preuzimanje formalno stupa na snagu po odobrenju srpske Komisije za zaštitu konkurencije, očekivano početkom iduće godine.
U 2014. očekuje se ukupan promet ove kompanije od osam miliona eura. Akvizicija prehrambene kompanije s prepoznatljivim brendom "bakina tajna" i paletom proizvoda vrhunskog kvaliteta predstavlja pojačanje brendiranog asortimana hrvatske kompanije Atlantik grupe i dodatni impuls u internacionalizaciji poslovanja. Asortiman Foodlanda prisutan je, naime, u više od 20 zemalja, a oko trećine ukupne proizvodnje izvozi se na tržišta izvan regiona (zapadnoevropsko, američko, australijsko, rusko, japansko).
- Dalji razvoj kompanije i proizvoda u asortimanu zahteva značajna ulaganja i iz tog smo razloga već duže vreme o oblicima dokapitalizacije pregovarali s nizom potencijalnih partnera. Atlantik grupa se pokazala kao vrlo ozbiljan sagovornik koji razume prirodu našeg posla, način na koji radimo, vrednost brendova, ozbiljnost i predanost pristupa našim proizvodima od ploda, pa preko pažljive proizvodnje po najboljoj tradiciji naših baka, i sve do pakovanja i police, koji razume potrebu da se u njih ulaže i ima razvojnu viziju. U razgovorima smo stekli poverenje da je reč o strateškom ulagaču koji će znati da dobro upravlja brendovima Foodlanda, da razvija portfolio i unapredi tržišne pozicije. Na to ukazuje stručnost demonstrirana tokom dubinskog snimanja i pregovora o kupovini, kao i ukupno iskustvo i rezultati dosad preuzetih brendova u sistemu Atlantika - objasnio je dosadašnji većinski vlasnik Foodlanda Vaso Lekić.
- Proizvodi Foodlanda pravi su dragulj prehrambene industrije i najbolji ambasador kvaliteta i mogućnosti koje ima autentična regionalna proizvodnja hrane u svetu. "Bakina tajna" nudi džemove, slatko i sokove od jedinstvenog lokalnog voća - bilo divljih kupina, jagoda, drenjina ili koprive, stopostotne sledivosti i pripremljene na domaći način. Krunski dijamant svakako je domaći ajvar, koji su kao delikates prepoznali svetski prehrambeni trgovinski lanci poput švedskog Coop-a, australijskog Woolworths-a ili američkog Ross-a, i primium trgovci kao što su francuski Lafayette i Le Bon Marche, švajcarski Globus, švedski Hemkop, britanski Selfridges, ruska Azbuka Vkusa, američki Fairway ili japanski Fressay. Ovaj brend ima značajan razvojni potencijal u regionu i van njega, gde već ostvaruje odlične rezultate. Time ova akvizicija pogađa oba cilja definisana u Atlanticovoj strategiji razvoja - širenje postojećeg brendiranog portfolija i internacionalizaciju - kazao je predsednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeski.
Kompanija Foodland d.o.o. utemeljena je 1998. godine, a osnovna joj je delatnost proizvodnja prirodne zdrave hrane od biranih sastojaka u skladu sa potrebama i standardima savremenog života. Proizvodni kapaciteti Foodlanda smešteni su 250 km južno od Beograda, u podnožju planine Kopaonik. Asortiman obuhvata delikatesne slane namaze i umake (ajvar, pinđur, kečap, umaci za testeninu) i slatke namaze (džemovi, pekmezi, slatko) kao i prirodne sirupe i sokove od svežeg voća i povrća. Povrće i voće za proizvodnju plod su netaknute prirode šireg kopaoničkog područja i lokalnog uzgoja. Svi proizvodi izrađeni su sa najvećim postotkom voća i povrća i spravljeni na tradicionalni način, bez aditiva i konzervansa. Proizvodnja u pogonima Foodlanda odvija se u skladu s visokim standardima svetskih certifikata HACCP, ISO 9001 i BRC.
Vredi takođe istaći, kako je brend Bakina tajna jedini dobitnik britanske nagrade za kvalitet “Great Taste Award” u regionu, nagrade „Best Innovative Juice“ britanskog Foodnews-a, kao i svetske nagrade za najbolju ambalažu koju dodeljuje "World Packaging Organisation". I ove nagrade potvrda su beskompromisnog opredeljenja za vrhunski kvalitet proizvoda i dizajn, koji omogućuju konkurentnost u tržišnoj utakmici na globalnom nivou.
Atlantik grupa jedna je od vodećih prehrambenih kompanija ne samo u Hrvatskoj, već u čitavom regionu sa snažnim fokusom na razvoj poslovanja na međunarodnim tržištima. Asortiman Foodland-a, nakon preuzimanja, postaje deo Atlantikovog strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi, jer je posebno komplementaran njegovom asortimanu, poslovanju, strategiji i ambicijama. Noseći brend s najvećim internacionalnim potencijalom u okviru strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi je Argeta, a širenje palete novim proizvodima pod brendom "bakina tajna", uz podršku Atlantikove prodajne organizacije u regionu i na međunarodnim tržištima, otvara prostor za značajne sinergije i unapređenje pozicija oba brenda u portfoliju.
(Telegraf.rs)
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Miki
Pa kako naši kažu hrvatski partneri a oni im uzeli STOPOSTOTNOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A to znači koliko ja znam SVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Podelite komentar
Kurajber
A jel neko zna koliko su srbi kupili firmi u hrvatskoj?
Podelite komentar
Dragan
Žalosno je da nismo u stanju zadržati svoje brendove koji su postali sinonim kvaliteta.Kakav smo to narod prodat ćemo i d....
Podelite komentar