VOZE SE U BESNIM KOLIMA, DERU ZA KRŠTENJE: Evo zašto Crkva naplaćuje svoje usluge!

- U ovoj zemlji se više se isplati napraviti svoj orkestar i svirati po svadbama, jer tad niko neće da ti zameri. Međutim, kad je potrebno platiti nešto sveto, ljudi ne razumeju zašto i dolazi do osude - kaže za Telegraf protojerej Ljuba Stojanović

Komentari

  • kosta

    20. decembar 2014 | 14:50

    Koliko novca je za krstenje Isus uzeo od Jovana ili Jovan od ljudi koje je krstavao???Zasto je Isus isterao iz svetog hrama sve neznabosce koji su trgovali u samoj porti hrama?Crkva je postala institucija,pa i ako im hvali novac ne moraju da uzimaju od i ovako dosta napacenih gradjana,nego neka se dogovore sa drzavom sa kojom su usko vezani!!!

  • Milica

    28. novembar 2014 | 17:03

    Posao svestenika je sve samo ne "leba bez motike"! Kao i u svakoj drugoj profesiji (ako ovde uopste mozemo govoriti o profesiji) ima onih koju svoju duznost obavljaju bolje i losije, ali nije lako imati sluzbu svakoga dana, nije lako vencavati, krstavati, SAHRANJIHATI LJUDE! Koliko vas samo pada u nesvest kada se nadje na sahrani, a on MORA da bude priseban, da se pomoli za pokojnika i da bude u stanju da donese utehu svojim recima. Sta je sa onima koji su bolesni ili na samrti, oni od kojih je citavo drustvo odustalo i koji od njega traze pomoc i to ne kao od lekara koji moze da se ogradi i kaze "Ja tu ne mogu nista da ucinim", a on, ako je pozvan, u OBAVEZI je da ucini sve sto je u njegovoj moci da te smiri i ohrabri. Ne slazem se sa tim da treba vencanje da mi naplati 300e, ali TREBA mu dati onoliko da moze da zivi normalno jer je on duzan da bude tu za sve nas.

  • Šurda

    28. novembar 2014 | 13:57

    Mi smo jednostavno glup narod. Ako neko veruje u Boga to ne znači da mora da ide u crkvu to znači da bude dobar kao čovek eto to bog traži od vas. Ja nisam vernik mada još kao mali sam razmišljao da budem pop zbog para jer jedino oni imaju i ipak moral me je sprečio. Upoznao sam ljude koji idu na teoloski od njih 5 koje sam upoznao 1 je verovao u boga. Mislim da sam malo otvorio oči nekima

  • Dobroobavesten

    23. novembar 2014 | 21:42

    Sticajem okolnosti u svojoj famil

  • pravoslavac

    23. novembar 2014 | 21:34

    svaki hriscanin tj.pravoslavac zna da novac nije bozi dar i da je to djavolska moze se reci tvorevina da bi se narod obamjivao na zamlju .Samim tim ne odobrava se koriscenje novca za usluge koje god da su u pravoslavlju,pojedini odpadnici od vere zele da ostvare profit.Samo objasnjenje mozete naci u svetoj knjizi Novog Zaveta ..Neka je Hrist sa nama a ne novac.

  • Zakon

    23. novembar 2014 | 16:31

    Sta je bre to u opste svestenik..cemo to sluzii. Svi ste u zabludi velikojj

  • Cicha

    23. novembar 2014 | 15:25

    Ma gde to ima,hleba bez motike

  • Marko

    23. novembar 2014 | 13:02

    Da kako da ne deli se sirotinji, sve skupljaju sto im padne pod ruke. Bar kod nas na jugu, za slavu sto dodje svestenik naplati 2000-3000 din....

    • 25. novembar 2014 | 00:17

      Marija

      @Marko

      Daj majke ti ne lazi. Dobro znamo svi kakvo je stanje na jugu Srbije. Bas vam svestenik uzima toliko para . Radije vam dati 500e za muziku koja svira pod satorom nego za neki sveti cin u crkvi. Sramota da se o tome uopste i raspravlja. Ako vi svi mislite da je to posao "leba bez motike " zasto vi ne zavrsite za popove pa i vi lepo zivite kao i oni ??

  • GP

    23. novembar 2014 | 13:02

    Kao da je to nesto novo. Sta mislite ko je udaljio narod od crkve i vere? Upravo oni svojim ponasanjem.

    • 28. novembar 2014 | 12:11

      goran

      @GP

      ne moze tebe niko da odvoji od crkve i vere u Boga

  • Боже помози!!!

    23. novembar 2014 | 12:06

    Згрозим се читајући ове коментаре... Ако вам не одговарају свештеници СПЦ-а имате хоџе, свећенике... Причате о томе како свештеници имају плате, не плаћају порезе итд. А немате појма како то све иде, немате појма да у 80% свештеника примања су од 200 до 300 евра иако су ишли у средњу 5 година и што су завршли факултете. Са овим се свештеником слажем од прве до задње ријечи.

  • Madaj

    23. novembar 2014 | 11:54

    Nerazumem šta su u srbiji besna kola?!u mojoj sredini popu daš koliko imaš

  • Kosmajac

    23. novembar 2014 | 11:41

    Da nije bas sve tako crno ja mogu da posvedočim sopstvenim primerom.Još ni jednom mi se nije dogodilo da sveštenik "razreže tarifu"od kad znam za sebe i od kad slavimo Slavu svi sveštenici koji su nam ulazili u kuću su govorili "koliko imate toliko dajte i ako imate"Prema tome,slušao sam priče da su ljudi imali negativnih iskustava ali treba istaći i ovu drugu stranu da postoje itekako savesni sveštenici kojima je služba iznad svega.Ovo Vam pišem iz jedne novoformirane Mladenovačke parohije...

    • 23. novembar 2014 | 19:45

      Gandalf

      @Kosmajac

      Jesi ti venčan u crkvi?Jesi kršten u crkvi?Da li si ikad bio na nekom krštenju,svadbi pa i sahrani gde je pop rekao dajte koliko imate i ako imate?Nemoj da ti se smeju ljudi šta pričaš.Ili si možda i ti jedan od SPC botova a?

  • bogdan

    23. novembar 2014 | 11:25

    Моја вера нема везе ,бар не директне,са црквеним служитељима који су се претворили ,и то већ одавно,у дерикоже.Свештеници живе од буџета па и сам патријарх који прима око 4000 е плату.На све то ,грамзиви и похлепни попови деру народ.Некада је црква стварно делила новац на три дела и помагала сиротињу и школовала децу.Данас то нема везе са оним временом.Погледајте само возни парк владика и попова СПЦ.Погледајте владичанске дворе /нарочито у Бјељини/ а имају образа да праве тарифу.Верник је увек давао колико може,па и музику за славља је бирао по платежној могућности.Свештенике и цркву не можеш да бираш.Моја вера нема везе са поповима већ са Богом и неморам да идем у цркву.Молом се код куће пред иконом и нећу дозволити да ме пљачкају кад већ могу да бирам.

    • 23. novembar 2014 | 19:49

      +++

      @bogdan

      Slazem se sa Vama u potpunosti. Verujem u Boga i neka mi oprosti sto veru ne nalazim u crkvi. Skoro sam imala neprijatno iskustvo sa lokalnim svestenikom. Svaki put kada je dolazio da nam osvesta vodicu castili smo ga pristojno. Jednom prilikom je rekao da ce imati u vidu one koji ga redovno primaju i placaju, u smislu smanjenja tarife, valjda Naravno mladi pop je potpuno zaboravio na nasu darezljivost i najkrace opelo naplatio 7.500,00 dinara. Krsteni smo i vencani u Cnoj Gori gde nam je jedino davanje bio prilog crkvi. Sta je sa nasom Pravoslavnom crkvom?

  • Ex sns

    23. novembar 2014 | 11:18

    Narod je nepismen,otrovan Pink kulturom! Radije daje pare harmonikasu nego Popu? Uzas.

  • valter gggc

    23. novembar 2014 | 11:09

    Zavrsi se liturgija, pop pokupi sav novac sto su vernici ostavili baci sve to u vis i rece: uzmi boze sto je tvoje to sto padne to je moje!

  • Jasna

    23. novembar 2014 | 11:03

    Lakse ce se kamila provuci kroz iglene usi, nego sto ce bogatas uci u carstvo nebesko.To se odnosi i na svestenike, otudjili su se od naroda, nekada su uzimali jaja ako nema para da prezive danas ta jaja kostaju 100 evra.

  • Sale

    23. novembar 2014 | 10:53

    Druga trecina - odrzavanje svestenika ajde molim te ko veruje vise u te budalastine , cuj deo za sirotinju. Primate plate I na budzetu ste , trebalo bi da platite extra porez I da izdate fiskalne racune, eto sta mislim.

    • 23. novembar 2014 | 14:53

      realno

      @Sale

      Tako je. Uvesti verske zajednice u sistem PDV-a i resen problem.

    • 24. novembar 2014 | 11:10

      Милица Вукчевић

      @Sale

      Извини, на ком и чијем буџету? Мој отац је свештеник, никакве паре од државе не прима, издржава се искључиво од онога што му дају верници. Свештеник је у Београду у једној гробљанској цркви и нема парохију. Нема ауто и има пуно година неплаћеног стажа.

  • Ne mogu vise!

    23. novembar 2014 | 10:53

    Svestenik je ziv covek i ima usta kao i mi svi. On nije "Bogom dan", "pao sa neba" i slicno. Kao doktor, ucitelj, inzenjer isao je u skolu i ucio svoj posao. svestenik se nije rodio "sa darom bogosluzenja" nego je sedeo i grejao stolicu da to nauci! I neki su imali srece da dobiju dobru parohiju dok drugi nisu! i treba ostaviti te ljude da rade posao za koji su se opredelili a ne meriti sta ko ima. I doktoru platimo pa i vracarama damo ali samo kad popu treba da se da onda smo svi pametni!

    • 23. novembar 2014 | 15:51

      Trnko

      @Ne mogu vise!

      E, moj "prijatelju"... Kad bi znao šta popovi uče (kako da te opljačkaju) i kako "završavaju" svoje škole i kako se rukopolažu, pobegao bi glavom bez obzira od takve "nauke", dok sa pravim Hristovim učenjem (nažalost), blage veze nemaju...

  • Ognjen146

    23. novembar 2014 | 10:50

    Ja se molim Bogu i sve to, ali nisam baš za crkvu.

  • kykuyjao

    23. novembar 2014 | 10:33

    Demagogija! Porez ne placaju, puni su para i deru ovaj siriti narod koji jedva skupi novac da ugosti goste , a inace one znam koliko je crkva materijalno pomogla postradale od poplava. Neka rade kao grcki svestenici za platu i neka se ugledaju na njihovu skromnost

  • Pele

    23. novembar 2014 | 10:29

    Ljudi, shvatite da su nasi popovi, djakoni vladike .. Srbi.Kakav smo narod takvo nam je i svestenstvo.Oni su samo ljudi.Sa svim manama i vrlinama koje i svi mi imamo.Kao i obican svet i oni imaju dobre i lose "radnike".

  • Vracar

    23. novembar 2014 | 10:23

    Pop na Vracaru trazi za vencanje 10000... Ali i to ne bi bio problem da postoji jedinstvena tarifa.. ovako cujes ovde trazio 4000, ovde 5000 a ovamo rekao koliko mozete toliko cete da ti! Da li pojedini popovi po izgledu "klijenata" procenjuju tarifu?!

    • 23. novembar 2014 | 17:48

      Aleksandra

      @Vracar

      Istina je da su iskustva razlicita.Znam to na sopstvenom primeru.Kada mi je pre pet godina umrla majka otisla sam u nasu crkvu kojoj pripadamo dugi niz godina.Trazili su mi za sahranu (tada) 7500 i prilog crkvi pruzajuci mi vizit kartu nekog svestenika.Naglasavam da su mi trazili prilog crkvi.Kada sam ljuta otisla u drugu crkvu i molila da mi izadju u susret i ispricala sta sam dozivela pomogli su mi i nisu nista trazili.Naravno da sam odvojila novac tadasnjem svesteniku ali daleko manje od trazene mi svote od 7500 vec u skladu sa tada skromnom mogucnoscu.

    • 24. novembar 2014 | 00:01

      Dex

      @Vracar

      Preseli se sa vracara u zagubicu, verovatno je tamo jeftinije.

  • Gavrilovic

    23. novembar 2014 | 10:22

    ..a na Galenici u Zemunu Pop uzeo I zida crkvu na PARKINGU.

  • CoaCox

    23. novembar 2014 | 10:19

    Kakav bezobrazluk. Sram vas bilo, gospodine. Bolje da ćutite nego što dajete ovakve izjave. Objavite cenovnik vaših usluga.

    • 24. novembar 2014 | 22:28

      Ana Vintur

      @CoaCox

      To nije"gospodin" vec predivni svestenik iz crkve Ruzice,zvani otac Ljuba-v.Predlazem da prosetas do tamo,to ti je iznad onih skromnih splavova.

  • Miki

    23. novembar 2014 | 10:18

    Koliko se secam u jevandjelju pise da je Hrist srusio jedan hram, i da se bogu mozemo moliti bilo gde a ne obavezno u crkvi.

    • 23. novembar 2014 | 11:32

      Nick

      @Miki

      Ne brani ti niko da se molis u sinagogi,dzamiji ili nekom drugom mestu

  • Kendo majstor

    23. novembar 2014 | 09:49

    U Ljubostinji su trazili za krstenje deteta 12 000. U Grgetegu sam krstio prijatelju dete besplatno. Zato pitam zar za dusu ne znaju? Tek rukopolozeni pop vozi BMW, zena mu ide ko sa modne piste a on se hvali kako su mu mafijasi najbolje musterije...sto bi rekao pokojni patrijarh Pavle...sta bi bilo da se nisu zakleli na pokornost i odricanje??? Zato nam i ovako ide...

  • Nesa

    23. novembar 2014 | 09:48

    Živa istina. Treba ih skinuti sa budžeta i naplaćivati porez. Pravoslavac jesam, ali ovo je prešlo sve mere. Moj pop promeni neki krš i kupi džip za godinu dana od dolaska u Lazarevac. Uzas. A ja vozim auto staro 24 godine.

  • m. lo

    23. novembar 2014 | 09:47

    Sto bi popovi uplacivali penziono ili socialno kad imaju kes. Realno... Popovi se i ne razbolijevaju. Ma svi bi mi bili popovi :)

  • krstenje

    23. novembar 2014 | 09:23

    prosle godine smo krstili klinca,pre krstenja sam otisla do crkve da pitam koliko kosta i dobila odgovor: ne kosta nista,mozete staviti, ako zelite novac na ikonu..kupili smo svecu u crkvi i ostavili prilog..nas pop vozi juga :)

    • 23. novembar 2014 | 13:31

      bole partimanijak

      @krstenje

      ma da, to bi bilo idealno! da svaki svestenik vozi juga, ne naplacuje nista, svaki obred obavi za 10 minuta... ko ce ljudima ugoditi!!!!

  • Tika

    23. novembar 2014 | 09:12

    Mislim da je krajnje vreme da se u ovu oblast uvede red.Svi imamo losa iskustva i lose primere u okolini.Smatram da bi sve verske zajednice trebalo ukljuciti u poreski sistem i da bi stvari tad bile mnogo bolje.Tad bi se i pokazalo ko je ko u crkvi i koliko vredi. Napominjem da crkve raspolazu velikom imovinom u nepokretnostima.

  • Vojvoda

    23. novembar 2014 | 09:12

    Ljudi zivim u Njemackoj. Ugledajte se na turke oni dizu djamije na sve strane bore se za svoju vjeru mjesecno placaju 500€ da bi uspjeli da se prosire. Svaki ima 3-10 djece. Nestace nas skroz ako ovako nastavimo sa ogovaranjem i slicnim. Nisam za da se sahrane naplacuju a svadbe obavezno treba da naplate. Ovamo uvek pomoc skupljamo za siromasne, poplavljene clanarinu pljacamo!!! Gdje idu te pare nek ih Dragi Bog pita. Ja radim zena radi vozim audi 4 a popovi voze najnovije Dzipove X5 BMW dovesce nas normalne ljude i vjernike da ne idemo tamo samo sto nije stiglo i to vrijeme. Pa cemo se u kucama bogu moliti. Toliko iz Dizeldorfa, Kelna, Wupertala. Zalosno al istinito :)

    • 27. novembar 2014 | 23:29

      vesna

      @Vojvoda

      Kako mozete poreditdi Nemacku i Srbiju . Ne mogu da verujem sta napisa covece. Da li se zna koja primanja imaju ljudi u Srbiji. NIkad se ne moze porediti.

  • milos

    23. novembar 2014 | 08:57

    Na krstenju u Krusevcu pre 6-7 godina svestenik mi je trazio kao kumu 4.000 din. dok u isto periodu u nekoj crkvi na Vracaru u Beogradu svestenik rekao mom prijatelju takodje za cin krstenja, citiram ”Koliko dao Bog”. Ovakvih i slicnih slucajeva ima, siguran sam, puno. Da li SPC zna kako se ponasaju pojedini njeni svestenici?

  • Joe

    23. novembar 2014 | 08:50

    Kad crkva placa porez na dohodak

  • ?

    23. novembar 2014 | 08:33

    Ja da sam Svestenik..ja bi bre sve naplacivao u evrima i to debelo pa ko voli nek izvoli........pa covek sad objasnjava i opet nista , a par hiljada na muziku , mislim evrica....... sramota , a volim i ja pevaljku hehebr

  • Vlajko

    23. novembar 2014 | 08:25

    5,000, dinara je puno ali 250, eura je jos vise mnogo koliko svestenici naplacuju u resavskom kraju.

  • Ne verujem

    23. novembar 2014 | 07:59

    Pre nekoliko godina na dan sahrane moje babe na groblju Bežaniska kosa povorci i svima nama je bilo zabranjeno da odemo kolima do parcele i povorka je na -5c krenula nekih odprilike kilometar udaljeno grobno mesto. Bilo je i starih lica koja su jedva došla do mesta sahrane. Onda se sa zakašnjenjem od 15-20min pojavio pop sa novom opel korsom i parkirao bukvalno na 1.5m od rake. Izašao je sav doteran sa dzemperićem i šticovanom bradicom i iz gepeka izvadio mantiju koju je obukao pred nama i uzeo kandilo i krst. Porodica promrzla gledala je popa kako sa lakoćom iz toplih kola onako zagrejan prilazi do sanduka i pita da li smo svi tu !!! Opelo je trajalo svega 5min i posle koverte koju je dobijo seo je u auto i otisao !!! Mi smo jedna bedna država i sramota je da popovi žive raskalašno a dok narod nema ni za osnovne potrebe. Treba ukinuti sve crkvene tarife i koliko narod ima da da novca crkvi neka da a ne da od sirotinje otimaju i još da imaju cenovnik za njihove usluge !!!

    • 23. novembar 2014 | 18:24

      Đura

      @Ne verujem

      Kako te nije sramota da lažeš? Od kada se opelo obavlja na grobu. Opelo se obavlja isključivo u kapeli moja se nalazi u sastavu groblja. Svaki beogradski sveštenik ima nalepnicu na svom automobilu i može uvek i u svako doba da uđe na bilo koje beogradsko groblje.

  • Miloica

    23. novembar 2014 | 07:25

    Ovaj gospodin što je dao svoje mišljenje o naplaćivanju je pristran jer time brani i svoje nepoštenje, kaže da i crkva treba da živi, to je tačno, ali i Kačavenda treba da živi ??????? , i onaj blagajnik što im je ukrao preko milion dolara a nisu ni primetili, koliko onda oni to imaju kad im je toliko ukradjeno a nisu ni videli, i za te siromašne popove po malim mestima koji "siromašno žive" pa neka prodaju Kačavendin dvorac pa neka im pomognu, ja neznam dali još nešto treba reći.

    • 23. novembar 2014 | 09:50

      Anonimus

      @Miloica

      Kacavenda nije svestenik nego vladika, svestenici godisnje svaki ponaosob odvaja i placa taksu za eparhiju

  • Jovica

    23. novembar 2014 | 06:53

    Objasnite mi kako I on I he podlezu placanju poreza I stednji drzave,ako of nje dobijaju socijalno,penziono osiguranje I plate

    • 24. novembar 2014 | 22:13

      nana

      @Jovica

      Pobogu ljudi, odakle vam ideja da država plaća socijalno, penziono i plate sveštenicima?!

  • Milica

    23. novembar 2014 | 06:06

    "Tu je reč da vernik, kao neko ko živi u crkvi, crkvenim životom, promišlja o potrebama Crkve, o održavanju samog crkvenog objekta, o održavanju sveštenika." Izgleda da ih i previse dobro odrzavamo kad voze takva kola

  • Trnko

    23. novembar 2014 | 04:49

    Dokle će sveštenstvo da laže i maže ovaj nesrećni narod koji jedino od Boga očekuje spas, a popovi l**vi ga u to ime globe i deru čerez svog ličnog blagoutrobja. Vernik sam i znam tačno šta rade, što je velika sramota i bruka za pravoslavlje.... Crkva spasenje i oproštenje greha, venčanje i opelo smatra SVOJOM IMOVINOM i time trguje, a Hrist je rekao apostolima: "...džabe ste primili džabe i dajite". Protojerej ne govori istinu. Sveštenstvo je na državnim jaslama sa svim benefitima, platama, penziskom i socijalnom osiguranju, a ovo dranje kože narodu je njihov hir, jer narod ne zna šta treba a šta ne treba da čini. Da je po Hristovom načelu, svako treba da priloži dobrovoljno za crkvu ili obred koliko ima i koliko može, a ko nema, crkva treba da mu prikoči u pomoć...

    • 23. novembar 2014 | 09:52

      Anonimus

      @Trnko

      Svestenstvo NIJE na drzavnim jaslama, informisi se pa komentarisi

  • 5000 dinara

    23. novembar 2014 | 04:17

    i pop je zivo bice pa gleda .... tako kaze narodna pesma.. braco i sestre nemoj te mesati popove i crkvu... nego postite, ispovedajate se i pricescujte se, molite se i siri te ljubav kroz dela i reci

  • PUTINE SRBINE

    23. novembar 2014 | 03:50

    Ljudi izvinite ali cena popova je prava kamilica da vidite u dijaspori ja placam sve puta 3 i 5 a letos sam bio kuci i krstio sina i pop pita odakle smo mi kazemo da zivimo u Svedskoj100e za crkvu 100 za popa i 20 za crkvenjaka SRAM GA BILO

    • 23. novembar 2014 | 09:49

      Pajko

      @PUTINE SRBINE

      Da je pravi hrišćanin rekao bi:za mene 20E i za crkvenjaka 100E...

    • 23. novembar 2014 | 10:39

      Bese

      @PUTINE SRBINE

      Ali tebi je pzato plata puta 5

    • 23. novembar 2014 | 22:17

      Gall

      @PUTINE SRBINE

      Trebao si da trazis da peva na Svedskom ili bar na Engleskom posto trazi da mu platis u evrima...

  • Инфо

    23. novembar 2014 | 03:29

    Ако иког од вас занима да је највећи приход црве из саме дијаспоре и да сваки месец породице широм света одвајају за парохију у Београду. Проверено сам доносио из Енглеске да уплатим за познаника који даје сваки месец по 50 фунти. Ако верници у Исламу, Католичанству воле и поштују своју веру, а такође помажу да се она шири и повећава, што ми не прихватимо да мало помогнемо и своју веру, а не да је гасимо за рад новца. Сетите се кад будете славили славу, да научите прво како се поштује вера. Браћо Срби

    • 23. novembar 2014 | 09:40

      Belac

      @Инфо

      Zato sto te pare koje svi daju, ne idu tamo gde se nadamo da ce da odu. Pokucaj im na vrata gladan, kazi da si gladan ili da ti je hladno...

    • 23. novembar 2014 | 09:45

      boban

      @Инфо

      i sad ispade da je taj tvoj poznanik veci vernik nego ja ili svi mi koji nemamo da prilozimo po pedeset funti mesecno vec to cinmo ali mnogo skromnije i mislis da je postovanje vere samo ako si prilozio novac....!!?

  • Hrvatin

    23. novembar 2014 | 02:52

    Uvjek se morete probratizi u katolicanstvo ....u originalnu vjeru ...

    • 23. novembar 2014 | 09:25

      Petar

      @Hrvatin

      Da budume izopaceni i (gay). Samo ti budi to sto jesi, nas ostavi da se borima sa popovima

    • 23. novembar 2014 | 10:10

      Posavac

      @Hrvatin

      Kakvu vjeru?

  • Goca

    23. novembar 2014 | 02:33

    Pre par godina sam odlucila da se krstim i otisla sam u manastir svetih arhangela Mihaila i Gavrila u rakovici jer je Arandjelovdan krsna salava moje porpdice. Pre toga sam se raspitala i dosta njih su mi rekli da dam koliko mogu, jedan od razloga sto sam se raspitivala je jer smo jedva prezivljavali...Ziveli smo od mamine penzije nas troje. Da se ne jave ljudi sa komentarima sto nisma radila reci cu. Mama mi je bila jako bolesna, brat u krevetu i ja sma ta koja je morala da bude kuci kako bi ih pazila. Otisla sam u manastir i tamo su mi rekli cifru od 5000 dinara. Kada sam pitala jednu od monahinja da li moze da se da malo manje jer nisam u stanju da izdvojim tu sumu rekla mi je kako pop ima 3 deteta i da treba od necega da zivi i da je SRAMOTA da dam manje. Recite vi meni da li je sramota nemati i da li je ponos ne izaci nekom u susret? Ja sam odustala od krstenja iako idem redovno u crkvu i verujem u boga ali u svestena lica nikad.

  • glupost

    23. novembar 2014 | 02:27

    uporedjuju muzicare i osoblje kafane koji rade na svadbama minimum 8h trpe svakakve pijane goste koji ih maltretiraju i imaju raznorazne zahteve koje ispunjavaju i gosti opet nisu zadovoljni...a konobari svadbe rade za 25 evra bar u mom gradu...a pop pevusi pola sata u proseku za 5000 din vise puta dnevno u nekim slucajevima i vise...a postoje i konobari koji su fakultetski obrazovani.....

    • 23. novembar 2014 | 09:54

      Anonimus

      @glupost

      I svestenici trpe pijane ljude i uvrede svakodnevno

  • crnjanka

    23. novembar 2014 | 01:56

    Nisu svi isti!

  • десант

    23. novembar 2014 | 01:49

    Истине ради; држава плаћа само део минималац за пензионо свештеницима и то од прошле године. А зашто? Зато што не може да врати никада оно што је од цркве покрала. Нека врати држава сву имовину цркви коју је комунистичка багра декретима одузимала па ће црква сама да брине и о пензионом и о здравственом.

    • 23. novembar 2014 | 09:31

      Sasa M.

      @десант

      A, jel crkva tu imovinu stekla postenim radom ili kako? I koliko je siromasnog naroda jos tada islo da kulukom "odradjuje" svestenicke "usluge"?

    • 23. novembar 2014 | 10:24

      CoaCox

      @десант

      Otkud Crkvi tolika imovina? Kako su je stvarali? Možda su imali neku proizvodnju?

  • Gruzanin

    23. novembar 2014 | 01:24

    I da zavrsim komentare po ovoj temi : nije pametan covek koji je rekao da je religija opijum za mase - znate svi dobro zasto je ti rekao. Dobar covek je onaj sti je rekao - neka prvi baci kamen onaj koji je bezgresan. I za to znate svi na sta se misli, i koliko je svako od nas, pocevsi od mene, gresan prema sebi i drugima. Budimo ljudi, i to bas kad je tesko.

  • Ogorceni

    23. novembar 2014 | 01:21

    Kao prvo oni primaju platu i osigurani su a kao drugo a ako pravoslavlje i vera nema cenu onda ne bi ni obredi trebali kmati cenu vec ko kolko ima da da ako ima... sramota da imaju tarife... ako vec imaju tarife i ako na to treba da gledamo kao preduzece onda svako preduzece treba da ima i fiskalnu kasu i da placa PDV... ima postenih jos uvek ali vecina ih preteruje... cak sta vise ako nemas odma da platis upisu te u tefter da si duznik... pozdrav!

    • 23. novembar 2014 | 09:55

      Anonimus

      @Ogorceni

      Svestenici ne primaju platu, bar u Srbiji, informisi se pa komentarisi

  • Dejan

    23. novembar 2014 | 01:16

    Sedim neki dan u centru N.S. prolazi svešteno lice (crkvena odora) priča telefonom Samsung Galaxy S5, žena mu gura kolica od 300 Evra, firmirano obučena i čačka svoj telefon (nisam video koji), markirani gedžeti za kolica, nose mesindžer torbe od po 100 evra, prstenje na rukama od 50 grama zlata ... Suuuperiška pomislim ... lako je brinuti o natalitetu i širenju nacije kada se dobro brinu o tebi ... Ne sumnjam da su im kola jeftinija od 10.000 popularne zapadnoevropske valute, a ne Rubalja ... Sveštenstvo manastira Kovilj prošle godine za TV pokazalo posnu trpezu: Lignje i ostala "jeftina" morska riba... Moja koleginica sa posla se razboli svaki post od hleba i vode ... Vole bih da vidim da im sad Isus, Sveti Petar i Pavle prošetaju i vide kakvu su kastu stvorili... To je sad vrlo unosan i privlačan "posao" biti svešteno lice, a kriterijum im je kao za policiju, propali đaci

  • Pop

    23. novembar 2014 | 01:12

    Vama ocigledno smeta vozni park najvise!Ljudi zaradili pa kupili a nisu potrosili te pare na tudje zene,kladionice i kafane.Svako ima pravo da trazi od svestenika priznanicu na placenu sumu pa ako je pop mnogo naplatio onda sa tom priznanicom pravo u eparhiju!A svi ste vi pljuvaci veliki vernici a crkve poluprazne!I kao pomazete crkve novcano al malo sutra!Batalite vise te gluposti i brinite vase brige jer svako od vas ima neki problem dal je u pitanju bolest,droga,nasilje u porodici,alkoholizam...To je nasa svakodnevnica !

    • 23. novembar 2014 | 09:32

      Dr. Sci. Vet. Igor Petrović

      @Pop

      Važno je da ga ti nemaš, pošto ga MI imamo, eto kako se popovi odvajaju od naroda.... Da nije tužno bilo bi smešno...,

  • dragan

    23. novembar 2014 | 01:08

    Da postujem svoju veru ali ti popovi pokvarise sve...Kupuju kuce u gradu ..Voze dobra kola..Zive kao kabadahije....Jadnem narodu skidaju sledja..Dali njima treba napisati tarifu ..Dase zna javno koliko sta kosta..Ovako je za zaljennje.

  • Sklj

    23. novembar 2014 | 00:43

    Bas me briga i oni su ljudi

    • 23. novembar 2014 | 02:02

      milano

      @Sklj

      Jedno znam ovi "Popovi"i kod nas i na zapadu su prevara ..

  • Srbislava

    23. novembar 2014 | 00:21

    Moja tri brata su svestenici,jedan cak u Argentini siri pravoslavlje,a tata mi je dve godine radio na obnovi Hilandara.Ne znam koji je od njih posteniji.Mogu samo da vam kazem da Bog vidi sve.

    • 23. novembar 2014 | 09:15

      Petar

      @Srbislava

      Ali je puno vise onih sto jednom pevaju a njih 500 plati za jedno pevanje. Neka odpeva 500 puta za 500 placenih .. svaka cast vama postenima. A cime se ti bavis . Verovatno si popadija... ili...

  • Srbislava

    23. novembar 2014 | 00:11

    Moja tri brata su svestenici,jedan cak u Argentini siri pravoslavlje,a otac mi je dve godine radio na obnovi Hilandara.

  • Sale

    23. novembar 2014 | 00:06

    Juče sam saznao od svog rodjaka da sveštena lica primaju platu od strane države, osigurani su i idu im doprinosi za svaku stavku. Rekao mi je sve to zbog ogorčenosti, pošto je skoro za krstenje unuke platio (nj.sin i kum) 5.000 dinara. Radi inače u poreskoj upravi. I otkrili su teške mahinacije u jednoj od eparhija Srbije u režiji sveštenih lica. Iste su inače zataškane od strane države. I kaže da crkva ne vodi nikakvu evidenciju koja se može kontrolisati od strane poreske uprave, već se sav prihod od donacija ljudi vodi interno u crkvi i o istom odlučuje samo onaj ko vodi eparhiju. Inače sam vernik, pravoslavni Srbin koji posećuje i crkve i manastire, vernik koji slavi i koji se moli i koji se trudi da živi po pravoslavnim kanonima... Pitam se nakon svega, da li smo mi normalni što to trpimo i da li je ova država normalna što to dozvoljava. Velika je razlika između sveštenstva i monaštva u SPC-u, i u jednom i drugom verujte ima kukolja. U sveštenstvu mnogo više....

    • 23. novembar 2014 | 01:08

      Macak

      @Sale

      E pa rodjak te nije dobro obavestio . Ne primaju platu od drzave ,niti im drzava uplacuje socijalno i penzijsko ...

    • 23. novembar 2014 | 01:20

      Pop

      @Sale

      Posto tvoj brat radi u poreskoj upravi on bi trebao da ode na neko doskolovavanje da nauci obracun!Popovima se uplacuje penziono i socijalno u zavisnosti od godina sluzbe pa se on mnozi sa odredjenim koeficijentom i to mu je kao mesecna zarada al samo na papiru i za potrebe odredjene dokumentacije ali ne i stvarna zarada!To svako u poreskoj up zna al izgleda da je tvoj brat malo priglup da to shvati.

    • 23. novembar 2014 | 01:43

      Dex

      @Sale

      Ti se deklarises kao vernik, a lupetas ovakve gluposti. Strasno je kuda plovi ovaj brod!

    • 23. novembar 2014 | 01:49

      Алекса

      @Sale

      Juče sam saznao od svog rodjaka da sveštena lica primaju platu od strane države, Е то Сале није истина, српски речемо лажеш.

    • 23. novembar 2014 | 06:49

      Veljko

      @Sale

      Ne lupetaj Boga ti,taj te izlagao za sve pare

    • 23. novembar 2014 | 08:17

      Nije bas tako.

      @Sale

      Ne od drzave. Vec od same SPC. Kao sto je objasnio prota od taksi koje placamo. Uostalom ne krsti se covek svake godine vec jednom u zivotu.

    • 23. novembar 2014 | 10:30

      Gavrilo

      @Sale

      Sta li ce im reci poslodavac njihov kad mu odu na istinu.. Tj… jesu li ziveli skromno i smerno… ?…

  • Aca

    23. novembar 2014 | 00:03

    A šta ako ja umrem kao siromah i moja familija nema novca za opelo, koje je minmalno 5000? Zar ja kao pripadnik crkve ne treba da ga dobijem. Neće me sveštenik nositi na rukama do groblja pa da bude plaćen 5000. A te pare za sirotnju su prazna priča. Ja se pitam kome je crkva pomogla. U Boga verujem svom dušom i srcem, kao i u Isusovu crkvu, ali u onu današlju instituciju koja je igrom slučaja uzela naziv "crkva" NE.

    • 23. novembar 2014 | 01:27

      Amin

      @Aca

      Gluposti pričaš ej čoveče! Bićeš opevan sigurno bez plaćanja, tvoje je samo da umreš! Samo, možeš i da tražiš i da te rodbina uvije u kese,džak, ćebe tako ćeš ih mnogo više uštedeti,to važi za sve a ne samo za tebe. Pop traži 5000 a sanduk košta od 20 do 150 hiljada pa i više. A vlasnici pogrebne opreme žive luksuznije i bolje od bilo kog popa. Zato ako bi svi da uštedite kese pa u grob, onda će i popovi da vas besplatno opevaju. Jadni Vi svi pošteni!

    • 23. novembar 2014 | 08:38

      Rašanin

      @Aca

      Ako ideš redovno u crkvu odnosno učestvuješ u svetoj liturgiji, sveštenik će te upoznati i znaće da li od tvojih bližnjih uzeti tih 5000. Ti zato ne postavljaj pitanja ovde nama običnim ljudima, nego idi kod svog sveštenika i pitaj. Nećeš sigurno biti uskraćen za opelo.

  • Brade

    22. novembar 2014 | 23:58

    Ljudi su zavrsili fakultet i rade za novac. U cemu je problem?

    • 23. novembar 2014 | 02:08

      Dzipsi

      @Brade

      U velikom novcu!U odokativnom naplacivanju,u bahacenju...Hoces jos?

    • 23. novembar 2014 | 03:18

      milisav

      @Brade

      ma nema problema...

    • 23. novembar 2014 | 05:50

      Mihjlo

      @Brade

      Fakultet ne baš uvek,ali pored državne plata, lepo zarađuju za slave,preslave,krštenja, upokojenja, osvestenja kuće, stanovi, automobili,pa čak i televizori...

    • 23. novembar 2014 | 07:32

      vv

      @Brade

      U lovi

    • 23. novembar 2014 | 08:24

      Beogradjanin

      @Brade

      A sta to rade? Prodaju maglu.

  • Dzipsi

    22. novembar 2014 | 23:49

    Moja prijateljica,bogata i obrazovana popadija,kaze:"popovi i fudbaleri,to ti je otprilike isto,sto se zarade tice"...

    • 23. novembar 2014 | 14:14

      bole partimanijak

      @Dzipsi

      mozda u Beodgradu ili Novom Sadu, ajde mani se, molim te! bas neki svestenik npr. na kosovu, u selu koje ima 100 stanovnika ima primanja kao neki fudbaler, sigurno jadnik jedva sklapa kraj sa krajem! a tu tvoju drugaricu tamo treba i poslati da vidi kako je kad se nema! zato se i udaju za svestenike, hoce hleba preko motike!

  • nena

    22. novembar 2014 | 23:47

    Jedva dodjoh do ovog dela a da ne razbijem kompjuter : Potrebno je, možda, otvoriti to pitanje, i u društvenom i državnom kontekstu – da zaposleni u crkvi dobijaju platu od države ili sl.~ Sad odoh da povracam.

    • 23. novembar 2014 | 00:36

      Pop

      @nena

      Ma nemoj?

    • 23. novembar 2014 | 01:47

      Dex

      @nena

      Vi partizani sto vas tito vaspitao da budete nevaspitani da cutite, nemate pravo glasa.

    • 23. novembar 2014 | 07:12

      bojan

      @nena

      Svestenici nemaju niti platu niti dopronos za penzijslo i zdravstveno, vec sami uplacuju upravo od obreda. Mesecno samo za to treba da imaju makar tri vencanja.

    • 23. novembar 2014 | 08:40

      Rašanin

      @nena

      Kako je lako suditi o drugima. A koliko smo mi spremni da volontiramo za nečije dobro?

  • Bela

    22. novembar 2014 | 23:43

    Samo da nam dragi Bog da, da imamo koga da krstavamo i vjencavamo.To je jednom u zivotu i u odnosu na ostale troskove crkva nam dodje najeftinija stavka.

    • 23. novembar 2014 | 07:00

      Bojan

      @Bela

      Nije ovde poenta dal se krstis jednom ili sto puta za svog zivota. Poenta da ne slede Isusov put i ucenje i da zive razvratnicki zivot. Ili narodski receno prodaju nam m... za bubrege. Ako si razumela.

  • Jerotije

    22. novembar 2014 | 23:43

    Covek se zapita, koje su to usluge vernicima. Narod umire coporativno. Vise popovi ne mogu da stignu da ih opevaju. Parastose treba da zakazujes 15 dana unapred. Znam paroha koji je dosao u jedno selo sa biciklom a posle tri godine otisao sa autom i prepunim sleperom. Deru kozu ovom jadnom narodu. Za pet hiljada pevacu mu celi dan a ne 10 minuta. Nije u pitanju samo krstenje i vencanje. Secenje kolaca, svccenje vodice, pa opelo, pa 40 dana, pa pola godine, pa godina, pa pominjanje u crkvi. Vise dazbina nego za vreme Turaka. A onda uslovljavanja, ako nisi krsten, nece te vencati, ako ne ides u crkvu, davanja su veca...Gleda li to Bog Raba svojega...Danas covek ne sme da umre, jedino ako podigne kredit za svoju sahranu...

    • 23. novembar 2014 | 02:14

      Dzipsi

      @Jerotije

      Drustvo Oganj.Na 20 rata,unapred!Da deci ne ostavimo dugove i da stanujemo u lepoj mermernoj vazi.A popovi nek prave orkestre,i tako su novokomponovani!

  • Mari

    22. novembar 2014 | 23:38

    Haha nas pop iz zgrade kupio stan vozi c5 a na kolima mu stoji nalepnica invalida da moze svuda da se parkira i ima besplatan parking...hahha a njemu naravno nije nista

    • 23. novembar 2014 | 01:52

      Dex

      @Mari

      Svestenik da zivi u pecini i jase konja, od cega si ti kupio stan i da li vozis auto?! Bezmozgovici bezboznicki!

  • dorina

    22. novembar 2014 | 23:27

    Verujem u Boga. Al u popove ne!!!

  • Radovantreći

    22. novembar 2014 | 23:21

    Żale se da su velike tarife oni koji idu u crkvu samo kad se venčavaju ili krste decu.

  • Dragan

    22. novembar 2014 | 23:12

    Ovakvu glupost nisam skoro čitao... Inače, država uplaćuje penziono sveštenstvu, čisto informacije radi, a to je protiv svih zakona koji važe. A ako mu je orkestar merilo, pa neka ga napravi!

    • 22. novembar 2014 | 23:30

      Student

      @Dragan

      Nije tacno,da ti kazem!

    • 23. novembar 2014 | 00:19

      Gagi

      @Dragan

      Nije merilo samo orkestar,nego skupi restorani,hoteli ili satori gde se ta veselja prave,zatim limuzine za mladence,fotografi,itd...a kada se dodje do svestenika,on ispada najskuplji,stvarno smesno

    • 23. novembar 2014 | 00:37

      Pop

      @Dragan

      Nije tacno,informisi se bolje

    • 23. novembar 2014 | 00:38

      Gruzanin

      @Dragan

      I jel to uplacuje prema republickom proseku? Jel imaju bolovanje, regres za godisnji odmor? I da, jel i njima zlatousti smanjio platu za 10%?

  • rak

    22. novembar 2014 | 23:12

    sve to u redu, nek naplaćuju. neka prodaju mačka u vreći. dok je budala, biće i zarade. ali obavezno da se crkva oporezuje. absolutno ni jedan razlog da ne plaćaju porez.

    • 23. novembar 2014 | 00:25

      Gagi

      @rak

      Ako Sveti obred smatras prodavanjem macka u dzaku,onda stavrno veze sa zivotom nemas.A sto se tice poreza za crkvu ni to nije problem,i treba crkva da ga placa, ali samo u slucaju kad se i crkvi bude placalo onoliko koliko i za skupe restorane,motele,hotele,limuzine,skupe vencanice,muziku....

    • 23. novembar 2014 | 01:58

      Dex

      @rak

      Crkva ne treba da se oporezuje ni u jednoj drzavi se to ne radi. Naorotiv za Crkvu treba da de daje!

    • 23. novembar 2014 | 01:58

      Алекса

      @rak

      Наведи неки разлог да се црква оперезује. Зашто би оперезовао цркву у Добановцима која је дала новце да се сагради сала за школу, а општина није довршила школу? Новце појела инфлациаја.

    • 23. novembar 2014 | 07:47

      Miki

      @rak

      Absolutno stvarno si absolutan

  • Marija

    22. novembar 2014 | 23:01

    E kad smo stigli da gledamo ko koliko ima a naročito sveštenik,stidim se štp dam srbin pravoslavac.sveštenici imaju porodicu treba i oni da žive .krštenje je jedanput u životu i nije skupo,za druge gluposti cigarete kafane imase.venčanje isto to je jedan najlepši čin u životu ,kad idemo u crkvu,pravoslavci zapitajte se malo pre nego kažete dali ste u pravu,tvrdim da niste...gledajte se na katolike,muslimane stalno posećuju božiji dom da velikim poštovanjem .a mi žreba da se stidimo nepromosljrnih komentara,,, učimo decu da idu u crkvu ,da poštuju svoju veru , a i mi roditelji isto,,, koristimo se sa tri prsta ,nek nas bog sačuva,pravoslavci potražite veru i sveštenike,to nas zajednički vezuje,,,,a pojedinostima oprosti bože neznaju šta pričaju....mir božiji neka čuva svakog srbina i pravoslavnu veru pokaži im pravi put ......

  • Фердин

    22. novembar 2014 | 22:51

    Чекајте... не молите се, не постите, не причешћујете се, не идете у цркву, радите на празник и не држите се Православља. Шта ће вам свештеник? Шта имате с Црквом и са Христом? Претворили сте благодат у обичај. Наравно да оно што вам није битно ни не заслужује времена и новаца. Да изнова цитирам патријарха Павла: "Боље да нестанемо као људи него да опстанемо као нељуди. Бог ће помоћи ако буде имао коме."

  • Milos

    22. novembar 2014 | 22:51

    Neka daje ko koliko može, a popovi neka traže koliko misle da treba. Bog sve vidi. I "nepoštovanje" crkve od strane vernika, a i kolike su potrebe popova. Ko veruje, znaće.

  • slovenac

    22. novembar 2014 | 22:48

    pa sve je jasno, kad vidis da sin popa ide za popa

    • 22. novembar 2014 | 23:03

      Ana

      @slovenac

      Pa sta, nece za doktora.Boze moj pa tako je u svim bransama.

    • 22. novembar 2014 | 23:23

      Православац

      @slovenac

      Наравно, код нас попови (срећом) могу да праве синове да иду у попове. Код ваших нежења само настраност може да се створи из целибата. Зато су вам сјеменишта празна, а у богословијама никад више богослова.

    • 23. novembar 2014 | 00:18

      Milan

      @slovenac

      A sin doktorov ide za doktora ili pjevačev za pjevača to nije ništa. Sramota

    • 23. novembar 2014 | 00:28

      Gagi

      @slovenac

      A zasto sin politicara ide za politicara,sin stomatologa ide za stomatologa,sin carinika ide za carinika,sin fudbalera ide za fudbalera,sin pevaca za pevaca itd.....???

  • Pop

    22. novembar 2014 | 22:39

    Sad vam popovi i crkva ne valjaju a kad su vam delili belu tehniku nakon poplave bili su vam dobri!Licemeri.

    • 22. novembar 2014 | 23:37

      Ratko

      @Pop

      Netreba ovde izjednacavati popove i crkvu,jer crkva je nesto sto je sveto,a tu svetinju unakazise bas ovi popovi.

    • 23. novembar 2014 | 06:18

      Koja

      @Pop

      Verujem da su iz svojih dzepova izvadili pare da kupe tu belu tehniku...ili su mozda drugi doneli,prikupili a popopvi podelili.

  • Slaviša

    22. novembar 2014 | 22:38

    Pa dobro ljudi kakvi su komentari,stvarno nema smisla...Pred Bogom smo svi i mim i sveštena lica a za svadbu ako si čovjek dat ćeš jednom kao i za sahranu i krštenje..Za kafane nismo nikada raspravljali kao ni za bacanje sredstava na nebitne stvari i raskoš....

  • Skeptik

    22. novembar 2014 | 22:34

    Religija je opijum za mase,napisao je jednom jedan pametan covek.A popovi prodaju taj opijum po prilicno visokoj ceni.Zivite po svojoj savesti,cinite dobro,ne cinite zlo,I bicete mnogo blize Bogu (ukoliko postoji) nego svi popovi,muftije I ostala ekipa na gomili

    • 23. novembar 2014 | 11:37

      Ma važi..

      @Skeptik

      Nije mržnja, to je konstatacija.. nisi ni pola pametan kao što misliš.

    • 23. novembar 2014 | 16:03

      Mjau

      @Skeptik

      Njegov komentar je sasvim na mestu. Tvoj, s druge strane, vise lici na govor mrznje, s obzirom da pominjes rasu, poreklo i veroisposest doticnog gospodina. Kao da je manje vredan jer ne pripada kategoriji koju si naveo.

  • banjo

    22. novembar 2014 | 22:33

    A od koje trecine su silni mercedesi,to se ja pitam?I jos mnogo toga!!

    • 23. novembar 2014 | 02:04

      Алекса

      @banjo

      Питаш се? Ајд одговори колико је 3+3:3+3*?

  • Dare 011

    22. novembar 2014 | 22:27

    Moje mišljenje je da naravno da treba platiti obavljenu uslugu...Pa kada ćeš svojoj crkvi inače dati novac ako ne u tim prilikama...međutim ono što nas sve svrbi je taj momenat kada vidimo svojim očima da se popovi voze u besnim kolim i imaju privatne kuće ili velike stanove sa zlatnim kvakama...

    • 23. novembar 2014 | 11:04

      Pop

      @Dare 011

      A gde se kupuju te zlatne kvake?!Po vama popovi ne bi trebali nikad da se skuce a vi da!More treba da vas deru i dalje jer ste nedokazane budale!

  • Сале

    22. novembar 2014 | 22:25

    Иначе то су они верници што дођу 3 пута код попа, први пут на крштење,други пут на венчање и трећи пут кад крену на онај свет и шта сад...треба тако наплатити за ту врсту назови верника

    • 22. novembar 2014 | 23:15

      Sasa M.

      @Сале

      Nisam krsten, nisam se vencao u crkvi, a na sahrani mi pogotovo ne treba. Kao sto rece jedan moj prijatelj popovi du najvestiji trgovci, prodaju maglu vec dve hiljade godina.

  • Chavez

    22. novembar 2014 | 22:16

    " Ono što Crkva daje se ne kupuje i ne prodaje, to je blagodet,nešto što je izvan svake cene". Nisam primetio da Crkva ne što daje. O, itekako se kupuje i prodaje, jer postoji cenovnik od sahrane ,preko krštenja do venčanja. Stoji cenovnik okačen na zid crkvene kancelarije. Nije to blagodet ima to svoje jasno definisano ime. I nije to izvan svake cene,već je cenovnik izvan svake pameti. Ovih 10-15% ,to nije statistika dobrostojeć,već eventualno lošestojećih,ako ih uopšte ima. Protojerej Stojanović ili živi u dubokoj zabludi ,ili pokušava ovom izjavom nas da dovede u to stanje. Ja ne mogu drugačije da shvatim ovu izjavu. Ne znam zašto se zakačio za orkestar,ali jesteei često ga spominje. Obično kad čovek nema jake argumente za odbranu,traži način da napadne "drugu stranu". Ovde se to vidi upravo u spominjanju tako često rkestra koji se plaća. A opet i to neko očekivanje od Crkve i traženje od Crkve, pa koliko sam ja upoznat sa stanjem mislim da niko ništa ne očekuje od Crkve, niti traži. Tako da mi je jošmjednom ostalo nejasno o čemu priča protojerej Stanković.

    • 22. novembar 2014 | 23:25

      Alksej.

      @Chavez

      A o cemu ti pricas?

    • 22. novembar 2014 | 23:58

      Jerotije

      @Chavez

      Zna g. Stankovic vise i bolje od svih nas kako zivi bratija. Gde su bili za vreme Tita. Nisu smeli glavu da promole. Sada je postala moda, otkako su usli i u kasarne i pod satre i na groblja - svuda se razmileliTreba samo cuti njihove "goovore", propovedi u raznim prilikama. Recju, ne zive oni lose, kako tvrdi Stankovic, i neka mi pokaze jednog od njih koji ne moze da ishrani porodicu, dacu mu svoju penziju...Prema ocenama komentara, moze se zakljuciti sta intelektualci misle o uslugama svestenih lica. A poredjenja radi, radnik krampa celi bogovetni dan za dnevnicu od 1500 dinara a svestenik peva 10 minuta za 50 evra...

    • 23. novembar 2014 | 00:39

      ndejan983

      @Chavez

      e to je ono sto nevernik nikada ne moze shvatiti sta dobija zivotom u Crkvi, sta je blagodat!

    • 23. novembar 2014 | 03:18

      Kontroverzni penzioner

      @Chavez

      @chavez_ tebi je nejasno i šta si i sam hteo da kažeš, a ne da razumeš šta drugi govori.

  • Komnin

    22. novembar 2014 | 22:13

    Nase drustvo je, najverovatnije, prvak u menjanju teza. Ovde je rec u neverovatnom nepoznavanju stvari. Crkva je celokupna zajednica hriscana, sastoji se iz naroda- laosa i svestenstva- djakona, svestenika, episkopa. Crkva je zajednica svih krstenih u pravoslavlju. Vi pricajuci o crkvi, podrazumevate njeno svestenstvo a to je greska velika. Svako od tih " velikodostojnika" koje vi prozivate imaju ime i prezime. Oni zasluzuju kritiku, ali ne i crkva. Ja sam hriscanin i vecina u ovom dustvu i mi smo Crkva a vi prozivate Crkvu. Napadajte pojedince koji su rak rana i Crkve i drzave a ne celu zajednicu.

    • 22. novembar 2014 | 23:02

      Дадо РС Данило

      @Komnin

      Не свијесно нападају сами себе.Јако добар коментар,чак што више најбољи досада на ову тему.

  • Sasa M.

    22. novembar 2014 | 22:07

    E, moj pope zar krstenje nije uvodjenje novog vernika u veru i treba da bude besplatno, a da on crkvi da koliko moze? Zar crkva moze da krsti vanbracno dete koje je rodjeno u grehu, a svako dete je vanbracno po kanonskom pravu ako mu roditelji nisu vencani u crkvi, jer crkva gradjanski brak ne priznaje. Slazem se s tim da popovi od tog novca koji uzmu treba da zive, ali ako jedan nadnicar ceo dan kopa na njivi za 1000 dinara, zar pope ne mislis da je malo mnogo 10000 za pola sata pevanja na sahrani. Sina sam krstio u manastiru zajedno sa jos osmoro dece i svi dadosmo po 5000. Bio sam na krstenju gde pop i ne okupa dete, a uze lepe pare kao da je sve odradio.

    • 23. novembar 2014 | 02:13

      Алекса

      @Sasa M.

      Зар теби држава није требала да обезбеди плату да платиш тог попа?

    • 23. novembar 2014 | 03:24

      Kontroverzni penzioner

      @Sasa M.

      @saša.m_ pa zašto je tebi stalo do religijskog obreda koji ti je "skup" i u koji ne veruješ. Ako ti je do toga probaj da krstiš sam sebe.

  • Srđan

    22. novembar 2014 | 22:00

    Alo ljudi nisu svi sveštenici isti. Mini za oca sahranu nije hteo ništa da mi uzme.. možda su neke cene preteran, slažem se. Treba da se odredi cene krštenje, venčanje, sahrane itd. za celu srbiju. Da naplaćuju je normalno pa valjda i oni smeju da živi i kao što kaže svoju porodicu da održava. Ako neko uzima više novca nego što bi trebao to je do njega, mi nismo tu da mu sudimo to je gospod bog.

    • 23. novembar 2014 | 02:19

      Алекса

      @Srđan

      Мој парох Перо у Мунзеу кад дође да свети водицу каже ми : "Сине имаш то доста трошкова, не треба ништа"! Кад одем да освештам колач за славу каже ми :"Сине не треба ништа, истрошио си се". моја црква је премала да прими вернике Недељом на литургији, нарочито кад људи долазе на причест. Да не будем злобан, какви људи таква и парохија, или је Земун изузетак?

  • Japanac

    22. novembar 2014 | 21:59

    Sve je otislo djavolu

  • Pdjoni

    22. novembar 2014 | 21:49

    Ima jedan popa Slavoljub,mlad covek,parohija zapadna Srbija selo Borina,vratio mi je veru u svesteno lice,skroman,posten,pametan,kada god prolazim svratim do njega na razgovor kafu rakiju,Bog neka te cuva pope Slavoljube.

    • 22. novembar 2014 | 22:17

      Teodora

      @Pdjoni

      Svestena lica pripovedaju skromnost prema tome i oni moraju biti skromni, sto znaci bez luksuza! Sto se tice novca, ok je dati crkvi i svestenim licima ako oni vec ne dobijaju platu za to sto cine ali ako je dobijaju sta mi to onda placamo. Tarife u crkvi se odredjuju po bogatstvu onog koji dodje na krstenje a ne po cenovniku-osetila na svojoj kozi!!! Pritom se bezobrazno usudio da kaze da su to takse crkve. Zasto kazem bezobrazno? Zato sto crkva nema fiskalnu kasu u ne moze imati takse. E sad daj da pricao npr o pokojnom Patrijarhu Pavlu pa da nam se bar malo povrati vera u svestena lica. Ja u Boga verujem a svestenicima retko kome. Pozdrav.

  • Sinisa

    22. novembar 2014 | 21:49

    Znaci pred bogom ne vredi nista ako nedas pare?

  • emil

    22. novembar 2014 | 21:37

    kad se prave veselja niko ne zali dinare al kad neko umre i covek izgubi najmilije a pop ga odere za oipelo e to je grehota.\svasta se u nasoj crkvi napatilo pa otud vozni park ko u seika a popadije i njihova deca da ne pricam sramota

    • 23. novembar 2014 | 08:30

      Tex

      @emil

      Vise ljudi nemaju ni para za veselja sve manje je ljudi koji prave svadbu,ima ih ali nema vise ko sto je bilo.....

  • Dragan

    22. novembar 2014 | 21:35

    Bog nije ni u popu ni u crkvi ! Bog je u dusi coveka ...

    • 22. novembar 2014 | 22:23

      Nina

      @Dragan

      Nema vece uvrede za popa od ovig komentara. Pa oni zatupljuju narod kako se Gospod kroz njih obraca narodu. Uvek se prave poredjenja sa muzikm, a niko ne spominje one koji zele veselje sa muzikom ali novca nema.

    • 22. novembar 2014 | 22:37

      cokta...

      @Dragan

      Bravoooo...lepo si ovo rekao ..podrzavam!!

    • 22. novembar 2014 | 22:39

      Neutralan

      @Dragan

      Bravo dragane nase je da vjerujemo u Boga i da radimo ono sto nam je Bog dao u obavezu nas Bog nece pitati za Hodze i Popove oni sami sebi nanose grijehe i za njih ce odgovarati

    • 23. novembar 2014 | 01:17

      Macak

      @Dragan

      Potpuno netacno ! Nauci sta je crkva pa onda komentarisi ! Nista ne znate,ali vam to ne smeta da pisete ovuda ...

    • 23. novembar 2014 | 03:07

      Ja

      @Dragan

      Poslusaj sebe sta si rekao. Bog je na nebu,zasebno bice. Covek nema dusu sam covek je dusa. Citaj malo Bibliju.

  • Suza

    22. novembar 2014 | 21:35

    Retki su ljudi kao sto je pop Zare iz Kg. Kada je sahrana, ako je neko siromasan, nikada ne uzima nista, nema tarifu, ni za krstenja, ni za vencanja. Koliko ko moze, ako moze da. Zato se vozi u starim kolima, zivi skromno. Sada nam je svestenik, mladji covek, isto se tako ponasa. Za razliku od jednog koji je dugo godina bio u parohiji u centru, koji je bukvalno drao narod sa cenom, cak je jednom prilikom ispljuvao pokojnika, jer za zivota nije bio toliko darezljiv, o tome su i novine pisale.

    • 22. novembar 2014 | 21:52

      Pdjoni

      @Suza

      Cuo sam za popa Zariju iz crkve u gradu,fenomenalan covek i pravi svestenik,bravo.

    • 22. novembar 2014 | 23:03

      Gruzanin

      @Suza

      Svedocim i pred Bogom i pred ljudima o dobroti i cestitosti oca Zarija, predivnog brata, oca i sina Srbije. I u najtezim i u najlepsim trenucima uvek je uz nas, pre nekoliko dana mi je svetio vodicu, a u ponedeljak mi sece slavski kolac. Ziveo dugo i uspesno oce Zarija!

  • joca

    22. novembar 2014 | 21:35

    Niko na silu ne tera antihriste i polutane da se vencavaju u Crkvi ni decu da Krste Te aktivnosti su za one KOJI imaju veru a ne zderanje i trubaci kao na vasaru Nasa srpska Crkva je uvek bila uz narod i 25 godina pokusava da izbegle i nesrecne povrati u normalan Zivot

  • Bla bla

    22. novembar 2014 | 21:34

    Oprosti te mi na ruznim mislima,ne bih da budem surova i pogresno sudim ali nekako prica o imucnim svestenim licima mi nema veze sa onim sto smo svi ziveli u socijalizmu.Komunizam ,Tito,svestena lica tada, znate mene je pop krstio u kuci sa spustenim roletnama nije imao tarifu i dolazio nam je na dan slave da osvesta kucu.Ludih 90tih poce pop da dolazi dan pre slave jer mora kod ovih ili onih sto masu sa markama eto ne moze da stigne bla bla.Rece njemu 95 te moj otac hvala ti oce,ocenas znam ocitati i sam citao si ga kad nigde nisi,slava mi je taj dan a ne dan pre.I dan danas ocenas citamo sami pre slavskog rucka,verujemo,10 zapovesti postujemo,s ljubavlju prema ljudima i bogu sa ili bez crkve i svestenih lica.Ne secam se nesto previse imucnih svestenika niti ljudi uopste

  • Jova

    22. novembar 2014 | 21:34

    Sveštenici, zašto ne naplaćujete po Isusovoj tafiri, poslednja strana Biblije! Čitali ste Bibliju, zar ne? Postali ste trgovci, a ne sveštena lica! Sramota, ali svako svoj krst

    • 22. novembar 2014 | 22:09

      Ј. П.

      @Jova

      Ako već pominjes bibliju i Hrista onda sigurno znas i za Ap. Pavla koji je rekao ko oltaru sluzi od oltara i da živi ... Ko razume shvatice ;-)

    • 22. novembar 2014 | 23:23

      Ana

      @Jova

      Ti sigurno rdis za dzaba kad tako pises.

  • Palma

    22. novembar 2014 | 21:33

    Nikad u istoriji nismo vise verovali i davali za crkvu, a nikad nismo ziveli gore. Ne mnozimo se, mlado sto se izrodilo bezi napolje, umiremo kao nacija... Ima li Boga?

    • 22. novembar 2014 | 22:29

      Neutralan

      @Palma

      Znas u čemu je problem? Problem je sto je narod ostavijo vjeru Popovima i Crkvi i oceekuje da popovi za njih mole Bogu jednome Uzvišenom a pokvareni Popovi i Hodze to koriste i deru materijalno narod

    • 23. novembar 2014 | 01:22

      Jaaa

      @Palma

      Ko veruje ? Vecina samo na recima ...prazna vera ,nikada gore nije bilo u istoriji .

    • 23. novembar 2014 | 02:10

      Dex

      @Palma

      Ima li ljudi ovde? Koliko vidim malo.

  • aLLexandar

    22. novembar 2014 | 21:32

    Citam komentare i vidim sve nesto tipa "treba dzabe, za badava ste dobili, itd". Slazem se da su nekada cene previsoke, i to je sramota ALI ne zaboravite da i taj svestenik ima porodicu, racune, kiriju, skolovanje dece kao i svi, tako da ne pije vode da treba da rade za dz :) A osim toga, provereno znam da te obrede koje vi silno pominjete nema svaki dan, u proseku je oko 30-40 godisnje (sahrana, krstenja, vencanja) ;)

    • 22. novembar 2014 | 21:56

      Nena

      @aLLexandar

      Nema li pop platu?

    • 22. novembar 2014 | 23:47

      dju

      @aLLexandar

      A slave?

    • 23. novembar 2014 | 00:10

      Jerotije

      @aLLexandar

      Otkaceni, gde ti zivis. Jesi li ikad bio na Orlovaci. U toku dana da vidis koja opela, koji parastosi. Sve sa jednog na drugi. I jos imaju protekciju, mogu da udju kolima u groblje u svako doba dana, dok ostali smrtnici zavise od volje vratara. Sa toliko usluga koje si naveo g Stankovic bi bio u pravu, da svestena lica lose zive. Ali populacija Srbije je stara, zdravstvo nikako, smrtnost visoka a svestenici sve nekako podgojeni. Lose im je...

  • Pendula

    22. novembar 2014 | 21:27

    Crkva je jedno ,a popovi su sasvim nesto drugo.Platu primaju iz opstine u kojoj se nalaze. A i ruckove koje jedu po restoranima takodje placa opstina. Too jest

    • 22. novembar 2014 | 22:23

      Pop

      @Pendula

      Kazi mi molim te u kojoj to opstini popovi primaju platu?Raspitaj se prvo pa lupetaj!A najpre procitaj tekst koji si komentarisao.

    • 22. novembar 2014 | 22:42

      Maja

      @Pendula

      Šta lupaš!! U čitavoj SPC neme plate za sveštenike!!

    • 22. novembar 2014 | 23:13

      Gruzanin

      @Pendula

      Kolka je prosecna plata tih "opstinskih" popova i koje menze koriste? Lupio si, i to mnogo. Ako hoces nesto da negiras to mozes samo istinom, a sad si slagao. Svestenicima fali vera, i bolji odnos sa ljudima. To se stice skolovanjem, jer ipak moze li svestenik sa jedva zavrsenom srednjom skolom da imponuje visoko obrazovanom mladom coveku, koji je uspeo sebe da realizuje. Svestenici, nadjite meru izmedju Srbije Sv Save i 21 veka, ne gurajte glavu u pesak. Zivite sa narodom!

  • Neutralan

    22. novembar 2014 | 21:26

    Vala ovo je bruka i ovi naši Hodze izgleda naučili od popova pa i oni počeli da deru to je bre sve mafija zivi od vjere a ne za vjeru

    • 22. novembar 2014 | 23:15

      Gruzanin

      @Neutralan

      Vi ste nasa krv i nase meso, u istog Boga verujemo i nikog blizeg nemamo mi od vas i vi od nas, mila braco!

  • NS Boy

    22. novembar 2014 | 21:19

    Postoji crkveni paušal, to bi trebalo da kaže svaki pošteni sveštenik, ali nemoj da kažemo da svi popovi isti i ne traže svi novac, vrlo dobro znamo crkva uvek bila uz narod, evo primer kada su u Maju bile poplave, prva je pomagala.

  • milan68

    22. novembar 2014 | 21:18

    mit o isusu je sluzio i uvek ce sluziti samo crkvi...

    • 23. novembar 2014 | 01:26

      Jaaa

      @milan68

      Mit ??? Pa svaki obrazovan covek zna da je Isus istorijska licnost ...sramota je koliko ne znas ...a nisi jedini

  • mira

    22. novembar 2014 | 21:15

    A da uvedete fiskalnu kasu??? a?? jel to vama lično Gospod poslao cenovnik? E moj pope,sram te bilo.

  • dorina

    22. novembar 2014 | 21:14

    Za jedan opel naplacuju i po 350€. Licno sam dozivela to al sam morala da platim!!

    • 22. novembar 2014 | 23:03

      yomaaa

      @dorina

      Je li opel dizel?

    • 23. novembar 2014 | 01:27

      Jaaa

      @dorina

      Opel ??? Ahahah...ne znas ni kako se zove obred .ala si slagala svaka ti cast !!!

  • ..M@skulin

    22. novembar 2014 | 21:14

    ..citam i ne vjerujem bas,kod nas u CG se ne placa nista od ovog,cista nasa dobra volja je hocemo li da castimo crkvu parom posle vencanja il krstenja,a to da neko trazi pare ne trazi sigurno! Radi se o Srpskoj P Crkvi naravno!

    • 22. novembar 2014 | 22:27

      Pop

      @..M@skulin

      Kolko ste vi svi neupuceni u crkvene stvari.Popovi u vasoj divnoj CG imaju plate!Oni su kao posteni pa je sve besplatno a u Srbiju su lopovi!I treba da naplate sve duplo za takav narod.

  • Da kako da ne

    22. novembar 2014 | 21:12

    A da li ti casni popovi placaju porez na,primljeni,novac i to u devizama za pola sata dranja? Da li imaju racune da li ih izdaju? Da li imaju cenovnik il kako kome,dune? Stop svestenij mafiji

    • 22. novembar 2014 | 22:10

      petar

      @Da kako da ne

      U banatu izdaju račun. Plaća se porez od 21% od kojeg se izdvaja za patrijaršiju,za manastire,za ovo i ono... I nije dranje već molitva. I ako je to pola sata kratko,zašto vičete skrati pope...?

    • 22. novembar 2014 | 23:09

      pop

      @Da kako da ne

      A sto onda zovete popove ako njegovo pevanje nazivate dranjem?!Zbog takvog razmisljanja vama pop nije potreban nikad!Ali svi vi koji pljujete popove i nazivate ih lopovima i mafijasima jednog dana cete se ipak obratiti njima!A znate i zasto!Niko nije vecan a sve vas je strah da na onaj svet odete bez popa!!!!

  • Alekdsnfsr

    22. novembar 2014 | 21:11

    Ne kaze se dzaba popovi lo..vi. Ja sam za to da vec kada placamo dobijemo fiskalni racun.

  • Apolitičan_lik

    22. novembar 2014 | 21:10

    Bio je tamo 2000 i neke u Obrenovcu, jedan pop, došao iz Amerike, ako se ne varam ime mu je Gordon. Čovek od dva metra, vozio je Trabanta. Bila je sahrana jedne mlade žene i majke, u svakom slučaju tuga, i taj pop kada je došlo do teme plaćanja, kategorički je odbio da se bilo šta plaća iako porodica nije bila u finansijski lošoj situaciji, ljudina... A onda se setim priča gde su popovi tražili kod sirotinje da se skidaju pare sa pokojnika kako bi se na licu mesta namirili troškovi. Tuga je što se sve ređe praktikuje dovrovoljni prilog, čuveno "daj koliko želiš/možeš" već se ide sve više onom izopačenom logikom "kupi boga svog"...

  • Student

    22. novembar 2014 | 21:08

    Hvala Bogu da ste kao novina i redakcija se sjetili objaviti ovakav tekst!

  • realno

    22. novembar 2014 | 21:08

    ne sudite da vam se nebi sudilo.nikad za jedan ili vise primera ne mozemo uzeti sve u osudu.

  • omg

    22. novembar 2014 | 21:05

    neka plate porez ako se bave prodajom duhovnog za materijalno. Licemerno je da ti pop priča o duhovnosti, a uživa u materijalnom. Crkva je velika obmana, ne daje odgovor ni na jedno pitanje. Ne pada mi na pamet da plaćam da bi me grešni pop spojio sa bogom. Takav može jedino sa satanom da spaja. Ako onaj monah ne plaća ništa zašto bih i ja plaćao da bih bio blizu boga. Kome je stalo do boga nek ide u manastir, a ja se bavim ovim zemaljskim životom. cenite ovaj život jer je to jedini koji će te imati. zagrobni život ne postoji to je obmana za sirotinju!

    • 22. novembar 2014 | 22:59

      Miki

      @omg

      Svaka ti je zlatna. Bravo

    • 23. novembar 2014 | 00:16

      Neutralan

      @omg

      Ti si znači ateista , tvoj problem ali bih te ipak posavjetovao da pročitas Bozje objave i da vidis da je Bog u svim Bozjim knjigama rekao da je ljude stvorijo samo radi jednog cilja a to je da Njemu Uzvišenom robuju i njemu jedinom ispovjedaju jednoću tj. Da samo On zasluzuje da bude obozavan sve mimo Njega su lazna Bizanstva

  • Pajko

    22. novembar 2014 | 21:02

    Izgleda da su zaboravili na komunizam ili sada hoće da naplate i to vreme,zaboravili su da nije sve u ovozemaljskom životu.Trebali bi da malo uzmu i bibliju u ruke pa da se podsete pravih vrednosti i da se njima okrenu,a narod će to prepoznati.

  • Mare

    22. novembar 2014 | 21:01

    Ja verujem u Boga, ali popove ne mogu da smislim. Poslednji put kad sam isao na pricest i u dvoristu crkve vidim coveka u skupocenom odelu, kozne italijanske cipele, frizura.. i pomislio neki biznismen 'ladno dosao na pricest, da bi ga posle video kako pricescuje ljude u crkvi.

    • 22. novembar 2014 | 23:32

      Ana

      @Mare

      A sta bi ti volela da izgleda kao prosjak pa da mu udelis milostinju.Zao mi je al taj film neces gledati.

  • M 7777

    22. novembar 2014 | 20:58

    Crkvu volim, popove ni malo, sinu su mi naplatili venčanje u Crkvi 350€ sramota. popovi za mene ne postoje više, čist egoizam,

    • 22. novembar 2014 | 21:10

      Gille

      @M 7777

      350 evra ti naplatio ?! Lazes da si ne rodio jarane !!! Posoli malo ...

    • 22. novembar 2014 | 22:32

      Pop

      @M 7777

      Nije pop kriv sto ti naplatio toliko vec ti jer si glup sto si platio.Kako mozes da zakazes vencanje a da ga prvi ne pitas koja je cena!Onda svi vi platite a posle kukate.

    • 22. novembar 2014 | 23:33

      Ana

      @M 7777

      A koliko ste platili opstinsko vjencanje, salu, npr.cvijece itd.Najmanje novaca za svadbu dajete u crkvu, a najvise rezite.

  • Kaja

    22. novembar 2014 | 20:57

    Moj drugar je pre dve nedelje platio za sahranu 10.000. I isplatio je sveštenika odmah posle obreda, još pored groba, što mi je bilo posebno ružno. AKo je mnogo 50 evra za svadbu, koja je unapred planirana i novac nabavljen, zar nije previše 10.000 sa sahranu koju niko ne očekuje i nema spremne pare?

  • nina

    22. novembar 2014 | 20:53

    Pa neka i crkve naprave zajednicku kasu da sve pare idu tu onda neka odrede plate svestenika cocijalno i sve druge troskove. Eh tada ce i ovaj gradski pop i onaj u selu imati iste plate. Ne moze biti isto tamo nekom u nekoj nedodjiji i ovom u gradu. U gradu imaju toliko posla da ne mogu da postignu a cene astronomske za pola sata citanja i pevanja. ljudi rade za 21.000 a pop uzme za pola sata 7.500 pa gde to ima zato su popovi sada bogati i besni. crkvi svaka cast cenim je a popa ne oni su kao i svi drugi danas peva na sahrani i moli boga da sutra opet ima posla.

  • Mile

    22. novembar 2014 | 20:51

    Jesam vernik i vere se ne odricem.Voleo bi da mi svestenik kaze krstenje u crkvi je toloko u kuci toliko , vencanje trba platiti toliko obred sahrane tarifa je ova,Secenje slavskog kolyca u crkvi ima tarifu.Dolazak vernoku u kucu radi svecanja vodice tarifa je ta .Ovako ja dajem i uvek sam u dilemi da li sam dao malo i dovoljno

  • Srx

    22. novembar 2014 | 20:50

    Sahrana 8.000,00rsd u Bg ...itd

  • Revolucionar

    22. novembar 2014 | 20:49

    A ako stara baka nema novac da da za opelo, pop neće ni doći, ako nemaš za krštenje ništa od toga. Pa to baš i ne razumem jer mi se nekako kosi sa religijskim propovedima.

  • Kralj

    22. novembar 2014 | 20:49

    Da se uvede i objavi cenovnik usluga. I da bude jedinstven u celoj Srbiji. I naravno da se placa PDV. Pa ko voli nek izvoli

  • milan

    22. novembar 2014 | 20:47

    Pope,ne filozofiraj radi i zivi od svoga rada .

  • JoGoGo

    22. novembar 2014 | 20:45

    Како би наш попа возио Инсигнију,играо трипут недељно тенис,имао скроман цео спрат од 200 квадрата...нажалост то плаћа народ а они се бахате.Срамота треба да их буде!!!

  • Srecko

    22. novembar 2014 | 20:43

    Jadni svestenici puka sirotinja nema pas zasto da ih ujede. Zato su i ukinuli pomaganje sirotinji.

  • Ivana

    22. novembar 2014 | 20:40

    Neka mu Bog oprosti koliko se*e. Bruka i sramota za svestenstvo, drzava im placa skolovanje, stan-kucu, zivot i sve odsalo i jos dobijaju redovne plate i penzije koje niko nije smanjio.. Ponasaju se ka o da imaju ekskluzivno pravo na Boga?!?! Odakle im pravo na sve to????

    • 22. novembar 2014 | 21:16

      Anica

      @Ivana

      Nisu svi takvi. Poznajem jednog u jednoj maloj parohiji, troje decice, jedva prezivljava, odredjenu sumu mora da plati nekom iznad sebe a ne moze da trazi od ljudi pare jer zna da ni oni nemaju. Tesko mu je puno i njegovoj porodici.

    • 22. novembar 2014 | 22:51

      petar

      @Ivana

      Školovali su me moji roditelji,bez pomoći ijedne države,imam diplomu teološkog fakulteta,plaćam kiriju hranim ženu,decu,rodbinu i tazbinu. Penziju neću ni dočekati zbog sekiracije već imam čir na želudcu,a tek mi je 30 godina.nekradem,već radim ono za šta sam se školovao,i nije me sramota što zbog toga ne umirem od gladi. Vozim juga jer mi je to poklon od dede i volim što sam sveštenik. Da sve mi svi vi živi i zdravi!

    • 23. novembar 2014 | 00:39

      Petar

      @Ivana

      Ima jos pametnih srba,zbog ovakvih komentara vredi ziveti,zelim ti svako dobro,

  • T. Укопников

    22. novembar 2014 | 20:39

    Niko ih ne tera da idu u crkvu...

  • Mladen

    22. novembar 2014 | 20:38

    Dosao pop kod cetinjanina da mu osveta novoizgradjenu kucu. "Pope koliko ce kostat osvestanje"? Pop: "dvjesta evra". Uh mnogo je pope moze li za sto evra"? Pop: "moze ali ti to nece valjat ni za qrac"!

  • Adammo

    22. novembar 2014 | 20:37

    Mogu vam reci da naplacuju jos vise od 5000 kada sam krstio sina kazali su mi da kosta 70nemackih maraka posto sam imao 100 svajcarskih fr. sin mog brata mi rece daj mu sto fr. vratice ti kusur sta se dogodilo dam mi sto franaka a pop ce meni kako ste ljubazni gde vi radite upita me a ja odmah ukapira odose mojih 100 fr. ni pokusao nije da mi vrati pa bi mu sigurno ostavio mozda baksis brzo je strpao u dzep izahvio sin mog brata pukao je od smeha neverovatno kako pojedini popovi postupaju nije ni cudo sto narod sve vise i vise im ne veruje zivim u nadu da ce se to popraviti pozdrav odgovornim.

    • 22. novembar 2014 | 21:45

      boža

      @Adammo

      narode što više platite manje će vas biti sramota i pred bogom i pred ljudima

  • Ljuba

    22. novembar 2014 | 20:34

    Nisam siguran u procente sa kojima barata doticni svestenik. Hajdemo ispred crkve bilo koje videcemo ekstra vozni park. Secam se reci pokojnog Patrijarja Pavla kada je pred zasedanje Sinoda video cime su vladike doputovale :"Sta bi bilo da se nisu zakleli na skromnost ". Posebna prica je ponasanje ne malog broja svestenika.

    • 23. novembar 2014 | 00:34

      Pop

      @Ljuba

      Dodji malo u Banat da vidis sta je jad i beda,svestenici jedva prezivljavaju...

    • 23. novembar 2014 | 12:10

      +++

      @Ljuba

      Србине паметинј си кад ћутиш. На тај се завјет завјетују монаси и калуђери, то нема никакве везе са свештеницима. И у осталом та аута нису од владике него епархије.

  • Dragan

    22. novembar 2014 | 20:28

    Mnogi popovi i sveštenici su veru u Boga shvatili kao sredstvo za obezbeđivanje ugodnog života. Da li je Bogu milo da vidi u čemu se voze, koliko troše, šta sve imaju takvi? Ovima koji nisu podlegli naklon do poda!

  • DELIJA ZAUVEK

    22. novembar 2014 | 20:26

    Добро објашњење

  • will

    22. novembar 2014 | 20:21

    Djavo nosi Pradu!!!!!!

    • 22. novembar 2014 | 20:53

      Bozo

      @will

      Ne lupetaj .Brada nikome ne smeta ako tebi smeta imas izbor

  • ana

    22. novembar 2014 | 20:16

    ne blatite nisu svi takvi,Ako vi imate za balone i krepapire da date stotine evra moze i 50 za venčanje . procenili su vas.

    • 22. novembar 2014 | 20:46

      likizhr

      @ana

      Zabadava ste primili pa zabadava i dajte ,pise u bibliji .Crkva koja radi suprotno ne radi u skladu sa biblijskim zakonom ..

    • 22. novembar 2014 | 20:48

      Slobo

      @ana

      Sta on ima mene da procenjuje.Ne prodajeme na pijaci pa da bih video koliko sam tezak.Nazalost velika vecina popova je ovakvog karaktera I morala.Cast izuzecima.Upropastice I veru I narod,ponovo ce nam magupi gurnuti komunizam koji je jos gori od ovih hostaplera.

  • Beogradjanin

    22. novembar 2014 | 20:15

    Ja u pekari odgovorno dajem novac i od pekara odgovorbi dobijam hleb....pa opet taj pekar placa porez. To je neka nova definicija kupoprodaje...svasta

    • 22. novembar 2014 | 21:39

      Begovaca

      @Beogradjanin

      Ne mogu da shvatim komentare...Ako Vam je puno dati za krstenje ili vjenčanje ili sahranu od 50 do 100 eura onda sta reci.jednom se čovjek krsti,vjenčava ili umire,a ne,ne znam koliko puta.Ali kad je svadba onda se daje za cajke ne znam koliko,ljepi po celu i pijevaj.. Tako isto i za krstenje...kad neko umre onda se sprema daća u izobilju Jos se i bira sta ce se jesti ili piti,dali je pice hladno ili toplo,da ne pricam dalje,a svesteniku je tesko dati 7500 dinara,a od toga nesto ide za crkvenjaka,nesto za crkvu...eeee.....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA