Da li je ovo najprovokativnija srpska reklama ikad? (FOTO) (VIDEO)
Kompanija VIP pokrenula je jednu od najprovakatvinijih kampanji kod nas, objavljujući fotografije atraktivnih manekenki koje se nalaze u muškom WC-u sa spuštenim donjim vešom.
Kampanja ima naziv "Neke stvari radiš samo kad si mlad", a namenjena je osobama mlađim od 30 godina, i nudi u promotivnom paketu različite pakete za SMS-ove i korišćenje interneta.
- Ne prihvataš stereotipe, prihvataš opklade i obaraš rekorde? Idealno za tebe - nove tarife Mega, Giga i Ultra s neograničenim minutima u mreži, neograničenim SMS-ovima i puno MB za surf - stoji u poruci VIP-a.
Za veoma kratko vreme, link s komercijalnom ponudom ovog operatera raširio se društvenim mrežama i postao pravi hit, izazivajući brojne komentare korisnika interneta.
Šta vi mislite o ovoj kampanji?
(Telegraf.rs)
Video: Željka Bojić je jedna od njih, ona čeka na transplantaciju jetre i ima samo jednu poruku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mirkooo
Kaka reklama taka i mreža
Podelite komentar
dragana
Mislim da je ovo jedan neuspeh od kampanje. Bas bih volela da znam cija je ovo ideja bila i koju je advertising agency uradila ovu kampanju. volela bih da znam sta im je bilo u glavi kada su ovo smisljali. Totalkni deslike!!!!!!!!
Podelite komentar
Pera
Brzo stvaranje porno društva...odvratno!!!
Podelite komentar