I tako vec godinama, i nadlezne sluzbe bas zabole. Zasto im treba sto godina da zavrse tu obilaznicu? Jel je toliko tesko propisno obeleziti sve? I druga stvar, tu su delimicno i nasi vozaci krivi. Znaju da je kriticna deonica, da je neosvetljeno i neobelezeno ali se i dalje gazi po gasu, pretie gde ne treba itd.
Kao prvo ta obilaznica nije ni zavrsena, to bi trebalo da bude autoput... Ali tu je zavrsena samo jedna traka i to je pusteno za saobracaj u oba smera... Druga traka verovatno nikada nece ni biti zavrsena... Da je ta obilaznica uradjena kako treba problema ne bi bilo. Ko ne veruje neka pogleda one tunele kod zeleznika na obilaznici, samo jedan se koristi.
Najlakse je okriviti vozace! Saobracajni "strucnjaci" inace, tako projektuju saobracajnice da uglavnom stradaju "vrane" koje ne razlikuju levu i desnu stranu. Ruski- auto rulet na raskrsnicama, uvrnuti kolovozi, kontradiktorni saobracajni znaci, privremena a trajna resenja, znak radova na putu na samim rupama i brdima iskopa, mrak da se ne vidi i sto sta a niko, niko od odgovornih nikad ne odgovara osim vozaca! Zaobilazite "zaobilaznicu" dok se Zabela ne napuni sa "strucnjacima" koji su direktni krivci za mnoge izgubljene zivote! Probudi se Srbijo ovako vise ne ide!
neverovatno losa signalizacija.
Prelazak sa autoputa na dvosmerni saobracaj je trenutan i vozac to nikako ne moze primetiti sa jednim upozoravajucim znakom, pored toliko iznenadjujuce brzih promena komfiguracije terena i vijadukta. Takav haos u glavi ne dozvoljava pravilnu voznju.Ne zna covek na sta da se koncentrise pre. Da li da se posveti ulasku -izlasku sa "auto puta" ili da razmislja da je u dvosmernoj ulici ida treba da ostane u desnoj traci. Neverovatno!
gde su projektanti izvrsioci inspektori.
GhostProtocol
I tako vec godinama, i nadlezne sluzbe bas zabole. Zasto im treba sto godina da zavrse tu obilaznicu? Jel je toliko tesko propisno obeleziti sve? I druga stvar, tu su delimicno i nasi vozaci krivi. Znaju da je kriticna deonica, da je neosvetljeno i neobelezeno ali se i dalje gazi po gasu, pretie gde ne treba itd.
Podelite komentar
Citalac
Kao prvo ta obilaznica nije ni zavrsena, to bi trebalo da bude autoput... Ali tu je zavrsena samo jedna traka i to je pusteno za saobracaj u oba smera... Druga traka verovatno nikada nece ni biti zavrsena... Da je ta obilaznica uradjena kako treba problema ne bi bilo. Ko ne veruje neka pogleda one tunele kod zeleznika na obilaznici, samo jedan se koristi.
Podelite komentar
Budjoni
Najlakse je okriviti vozace! Saobracajni "strucnjaci" inace, tako projektuju saobracajnice da uglavnom stradaju "vrane" koje ne razlikuju levu i desnu stranu. Ruski- auto rulet na raskrsnicama, uvrnuti kolovozi, kontradiktorni saobracajni znaci, privremena a trajna resenja, znak radova na putu na samim rupama i brdima iskopa, mrak da se ne vidi i sto sta a niko, niko od odgovornih nikad ne odgovara osim vozaca! Zaobilazite "zaobilaznicu" dok se Zabela ne napuni sa "strucnjacima" koji su direktni krivci za mnoge izgubljene zivote! Probudi se Srbijo ovako vise ne ide!
Podelite komentar
misa
neverovatno losa signalizacija. Prelazak sa autoputa na dvosmerni saobracaj je trenutan i vozac to nikako ne moze primetiti sa jednim upozoravajucim znakom, pored toliko iznenadjujuce brzih promena komfiguracije terena i vijadukta. Takav haos u glavi ne dozvoljava pravilnu voznju.Ne zna covek na sta da se koncentrise pre. Da li da se posveti ulasku -izlasku sa "auto puta" ili da razmislja da je u dvosmernoj ulici ida treba da ostane u desnoj traci. Neverovatno! gde su projektanti izvrsioci inspektori.
Podelite komentar