OBILAZNICA MRAKA: Ovo su crne tačke i najčešće greške vozača!
Na svakoj krivini obilaznice oko Beograda potreban je oprez prilikom vožnje je jer je ceo put "velika crna tačka", a s obzirom na to da je reč o tranzitnom pravcu, dodatnu opasnost predstavljaju teretna vozila koja neprestano "defiluju" u oba smera. Najopasnije je deonica od groblja Orlovača do Bubanj potoka, pišu Večernje novosti.
Kako piu "Novosti", loša signalizacija i nepregledna ukrštanja sa sporednim putevima predstavljaju neke od glavnih problema puta na kom se u nedelju uveče dogodio stravičan udes u kome su četiri mlade osobe poginule, a jedna teško povređena. Kada se svemu dodaju nepropisno preticanje i loše osvetljenje, u šta su se u sredu uverili reporteri Novosti, put ovom deonicom pretvara se u pravu noćnu moru, pogotovo u večernjim satima.
Saobraćaj se, gotovo celom deonicom obavlja u oba smera, a prva "crna tačka" nalazi se već na isključenju sa auto-puta kod Bubanj potoka. Tu se ukrštaju vozila koja dolaze iz pravca Grocke, Belog Potoka i oni koji se isključuju sa auto-puta iz oba pravca.
Skretanje za hotel "1.000 ruža", u čijoj se blizini i dogodio udes u kome su stradali putnici "reno klija" Sead Kruezi (20), Kristijan Fazlija (21), Isidora Demiri (19) i Daniel Marinković Dominković (22), a teško povređena Valentina Mihailović, predstavlja, u najmanju ruku, opasno ukrštanje puteva. Na "ostrvu" koje odvaja suprotne pravce vidljivi su tragovi guma, pa je jasno da veliki broj vozača ovde nepropisno obavlja polukružno okretanje. Samo nekoliko stotina metara dalje radovi na putu predstavljaju ozbiljan problem za vozače.
- Ovakvo suženje usporava kretanje, ali to nije preterano bitno. Zabrinjavajuće je to što se noću slabo vidi, pa oni koji ne poznaju "teren" a voze brže, teško mogu da odreaguju na vreme - rekao nam je Stojan Milić, vozač kamiona iz Batajnice, koji ovuda redovno "krstari".
Svi oni koji se kreću ovim putem treba da imaju u vidu radove kod tunela, gde je takođe suženje. Naravno, posebno treba biti oprezan i na petlji kod groblja Orlovača gde su uključenja iz svih pravaca konfuzna i nepregledna.
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
misa
neverovatno losa signalizacija. Prelazak sa autoputa na dvosmerni saobracaj je trenutan i vozac to nikako ne moze primetiti sa jednim upozoravajucim znakom, pored toliko iznenadjujuce brzih promena komfiguracije terena i vijadukta. Takav haos u glavi ne dozvoljava pravilnu voznju.Ne zna covek na sta da se koncentrise pre. Da li da se posveti ulasku -izlasku sa "auto puta" ili da razmislja da je u dvosmernoj ulici ida treba da ostane u desnoj traci. Neverovatno! gde su projektanti izvrsioci inspektori.
Podelite komentar
Budjoni
Najlakse je okriviti vozace! Saobracajni "strucnjaci" inace, tako projektuju saobracajnice da uglavnom stradaju "vrane" koje ne razlikuju levu i desnu stranu. Ruski- auto rulet na raskrsnicama, uvrnuti kolovozi, kontradiktorni saobracajni znaci, privremena a trajna resenja, znak radova na putu na samim rupama i brdima iskopa, mrak da se ne vidi i sto sta a niko, niko od odgovornih nikad ne odgovara osim vozaca! Zaobilazite "zaobilaznicu" dok se Zabela ne napuni sa "strucnjacima" koji su direktni krivci za mnoge izgubljene zivote! Probudi se Srbijo ovako vise ne ide!
Podelite komentar
GhostProtocol
I tako vec godinama, i nadlezne sluzbe bas zabole. Zasto im treba sto godina da zavrse tu obilaznicu? Jel je toliko tesko propisno obeleziti sve? I druga stvar, tu su delimicno i nasi vozaci krivi. Znaju da je kriticna deonica, da je neosvetljeno i neobelezeno ali se i dalje gazi po gasu, pretie gde ne treba itd.
Podelite komentar