Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ZZ
Najpre, nemamo mi (Srbi) nikakvu fabriku automobila... Ona u Kragujevcu je italijanska, a Srbija dobija tek trećinu! Dakle, kao i sve u vezi ove nadobudne i loše vlasti, tako je i ovde po sredi farsa, laž i preterivanje...
acika
Stvarno treba progutati pricu da 130000000 evra ostaju Srbiji.Ako nam i 20 miliona ostane bicu zadovoljan
Petar
130 milona ce zaraditi Srbija? A 500l kosta 13000€,hmm... Znaci,Srbija je vlasnik 100% Fas-a,i troskovi proizvodnje ne postoje? Interesantno. Izgleda da je Dinkic stvarno napravio savrsen ugovor sa fiatom,samo se plasim da fiat ne propadne zarad bolje buducnosti Srbije :D:D:D:D