OVO IRITIRA LJUDE: Zašto banke rade od devet do pet, kad i sav ostali radni narod?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika OLD SKUL
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Shone

    03. novembar 2014 | 12:58

    Moj racun je u intezi, kojih u gradu ima 4, ali samo je jedna ekspozitura i ona radi od 8-19h i u njoj se zavrsavaju poslovi oko kredita, dodatnih usluga i sl, dok novac podizem na bankomatu, mada vecinom placam karticom i elektronski. Jasno mi je da vecina banaka izbegava otvaranje novih saltera i da rade u vreme koje koristi vecina njihovih klijenata, jer sve ostalo je nekako "prazan hod" za njih.

  • Stole

    03. novembar 2014 | 07:47

    A zasto Banca intesa svakog meseca trazi da se ponovo preuzima program Java, sto ranijih godina nije trazila. Pa je to problem za ljude koji manje poznaju it tehniku. A bankarski cinovnici su krajnje neljubazni i nece da mi savetima pomognu nego me upucuju na servisere, sto usporava i poskupljuje onlajn placanje.

  • Maksa

    03. novembar 2014 | 03:41

    I ja bi u banku al neradim nigde

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA