SKANDAL NA SAHRANI MALE IVANE! Sveštenik nije hteo da čita celo opelo i prozivao njene roditelje!

Komentari

  • zivko becejac

    8. januar 2017 | 07:59

    sto rece patrijarh pavle okanite se cekica i sudnice budimo ljudi na bogu je da prasta kaznjava i sudi

  • bre

    10. oktobar 2014 | 18:53

    Nema ni raja ni pakla nego samo večni mrak.

  • Miki

    10. oktobar 2014 | 15:09

    Na zalost svestenik je u potpunosti upravu... trebali su roditelji da vise brinu o ovoj devojcici, a ne da dozvole da bezi od kuce da sama prodaje polovne stvari daleko od kuce... nije joj bilo prvi put da tako odlazi...strasno

  • Sandra

    10. oktobar 2014 | 13:03

    Ajmo dati pomoć toj jadnoj familiji,podršku,,,ko od Vas to hoće uraditi?

  • Joksi15

    10. oktobar 2014 | 12:27

    Mislim da je nebitno što nije bila krštena, ona je sada u raju... Bila je dete, koje je umrlo mučeničkom smrću. Razumem ja Kanone: opelo se ne čita kad je neko nekršten, kad je neko izvršio samoubistvo... Ali, Crkva je znala za ovakve stvari ranije da napravi izuzetak, kada se odstupalo od pravila. Mogla je i sad, kad se u obzir uzmu sve okolnosti... Evo, Crkva bi mogla, npr. da uvrsti u svoje knjige, da kad neko NAMERNO izvrši ubistvo, da se tom ne čita opelo kad umre, iako je kršten... Bez obzira što se taj možda pokajao na Zemlji, mislim da mu na onom svetu to teško može biti oprošteno - oduzeo je život koji on nije darovao, nego Bog... Možemo mi da čitamo opela kome hoćemo, ali svako od nas će na onoj strani dobiti po zasluzi...

  • Sejo

    10. oktobar 2014 | 11:46

    E sad mi kazite,kako i na koji nacin idu ljudi u raj prije Isa allejhi selama iliti Isusa.

    • 10. oktobar 2014 | 12:53

      Joksi15

      @Sejo

      Nisam najbolje razumela tvoje pitanje... Misliš pre nove ere? Pa tad nije postojalo Hrišćanstvo, kao ni Islam... Verovalo se u zagrobni život, da duše idu u Had, podzemni svet. Evo jedna informacija za tebe, da naučiš nešto novo. Isus je razapet na Veliki petak, na Veliku subotu je sišao u Had, a u Nedelju je vaskrsao. E sad, na Veliku Subotu se obeležava silazak Isusa Hrista u Had, gde je on otišao po duše pravednika, da ih povede u raj, zato što su do tada u Had išli i pravednici i grešnici. S tim što su pravednici bili odvojeni od grešnika i nisu prolazili kroz muke, ali su bili uskraćeni za svetlost raja.

  • Razuman

    10. oktobar 2014 | 10:28

    Alo ljudi,batalite vise popove i pare!Vi ne shvatate jedno-odnosi u toj porodici su nesredjeni,zivi kako ko hoce,idu kad hoce i vracaju se kad hoce,neko skita,neko se opija,svako zivi kako hoce pa makar i sa 15 god! Ljudi nisu vernici i zato nisu krstili decu,a takvih ima puno u Srbiji!Misljenja su da im to nije bilo bitno u zivotu i zato to nisu ni uradili.Ako svi vi pljujete po crkvi i popovima nemojte onda ni da ih zovete kad vam zagusti,ni tada vam nije potreban!!!!Sazaljevate njene roditelje a niko se od vas nije zapitao zasto je to dete zivelo tako kako je zivelo,zasto ti roditelji nisu bolje pazili na nju,zasto je socijalno znalo za njih...Svi mi znamo kakve su porodice koje zavrse kao predmet u socijalnoj sluzbi!Ne dopustivo je da se dete skita danima po gradu a da roditelji to dozvoljavaju,da spava po tudjim kucama a da ne znaju sa kime je!Batalite vise pricu o popovima i para pricajte vise o roditeljskom ponasanju i njihovoj nebrigi za tu jadnu decu!

  • Student

    10. oktobar 2014 | 10:15

    Sacuvaj Boze kakav gadan narod po ovoj zemlji zivi!Pa ja da sam svestenik,pored vas takvih,vala bih se ponasao kakao ja odlucim,tj.kako mi drago.I kupovao bih sve sta mogu,ne gledajuci na price,zavist,ljubomoru,zlobu.Pa kakav da neko bude pored takvog naroda!Treba da vas muze svako,ne pop,vec ko god moze!Izuzecima postovanje!

  • Tanja

    10. oktobar 2014 | 09:18

    Kod nas narod kako moze i koliko ima daje i za krstarenje i za opelo.dodjete u eparhiju Budimljanski Niksicku pa se uverite.Gospod je rekao stratište da vas ne zatekne nespremne i ne brinite o tudje nego o svom grijehu

    • 10. oktobar 2014 | 10:17

      Razuman

      @Tanja

      Besplatno a?Pa vasi svestenici imaju plate pa su oni fini i sve rade besplatno

  • schwyz

    10. oktobar 2014 | 08:02

    A sta je to toliko bitno dal je svestenik odrzao opelo ili ne.Ivane nema sa opelom i bez opela.Krstena sam al tako mi svejedno dal ce da mi pop ocita opelo ili ne.Sto se mene tice daleko im lepa kuca,bagra lopovska.

  • Srki

    10. oktobar 2014 | 07:29

    Kada bi nas narod shvatio koja je poenta i kolika je vaznos krstenja za svakog hriscanina, ovakve stvari se ne bi desavale.

  • Љиљана

    10. oktobar 2014 | 07:26

    Некрштенима и самоубицама се не врши опело, по црквеном. Зашто ако је некрштено, значи да родитељи нису верници, захтевају опело од свештеника? Друго венчавања, познатих, а не крштених, такође није дозвољено, сем уколико се се задњи моменат крсти. Боже мој, како се сахрањују они који су неверници, тј атеисти. А друго ако свештеник венча некрштене, то показује да само ради за новац и да је метеријалиста. Морају се неки канони поштовати.

    • 10. oktobar 2014 | 09:41

      sammy

      @Љиљана

      Mozda moja draga Ljiljana ljudi nisu imali novca za krstenje. Pri tom ne mislim na onaj silni "bes" koji se priredjuje po restoranima i satrama , nego na sam cin krstenja ...

  • cacanin

    10. oktobar 2014 | 07:01

    Ne napadajte coveka bez potrebe!!! po pravilima za nekrstene nema opela i to je to,a i svestenik nesme da se pojavi,samo uz odobrenje svog vladike ili na sopstvenu odgovornost,koja povlaci kaznu-ili je trazio od vladike da mu dozvoli da orzi opelo(u takvim slucajevima i ide skraceno opelo) ili ce biti kaznjen! vencavaju sve parove gde je mlada trudna,tako da ovo u tekstu da to rade samo poznatima nije istina,to jeste mimo kanona,ali sta i oni da rade kada je danas 90% mladih trudno...

  • bojan

    10. oktobar 2014 | 06:45

    Svestenik po kanonu ne moze da izvrsi opelo nad nekim ko nije bio krsten. Nije u pitanju da li hoce ili ne. Jednostavno ne sme! Izasao je na sahranu i obavio mali ppmen da bi ispostovao roditelje i porodicu iako nije smeo, a evo kako mu se vraca. Bas smo mi Srbi nezahvalan narod.

  • pop dujic

    10. oktobar 2014 | 06:17

    Svaka cast svesteniku propoveda pravoslavlje a ne turbo folk

  • Taj. . .

    10. oktobar 2014 | 05:47

    Popovi lopovi!!!

  • Starac Fočo

    10. oktobar 2014 | 05:14

    Licemeri vidite trn u oku brata svoga a ne vidite balvan u svome oku. Hajmo branioci popa lupajte minuse

  • Влада

    10. oktobar 2014 | 00:53

    Дете није крштено, није у списку припадника СПЦ. Зашто би свештеник држао опело? Ја нисам осугиран ни у једној банци, имам 100 000 евра у сламарици, зашто би ми неко дао камату, јер их држим пет година?

    • 10. oktobar 2014 | 10:32

      Sandra

      @Влада

      Heeej,pitam zašto je pop onda došao?a da nije možda mislio da ga na piće zovu?Sramno

  • Tanja

    9. oktobar 2014 | 23:53

    Tragicno je sto je jedno mlado divno stvorenje zavrsilo na ovakav nacin,jos je tragičnije sto se polemike o sveštenicima na ovaj nacin a ovim povodom,rešavamo se i u crkvu idemo zbog sebe i vjere u Boga , a sve vas zlonamernih pozivam da dodjete u nasu eparhiju da se krstitelja jer kod nas nema cjenovnika

    • 10. oktobar 2014 | 06:46

      a

      @Tanja

      Kod nas ima cenovnik na vrata od crkve, jer su naplacivali kako su hteli, ako je video da zivis u inostranstvu uzimao skoro duplo. Kako naplacuje bez cenovnika, sigurno kako stigne. kod nas vise nemoze jer hteo narod da ga otera vec jer preterao.

  • Branka

    9. oktobar 2014 | 23:30

    Suvišan je bilo koi komentar,sramota .Pop je trebao da očita opjelo.Jadno djete, dal krštena ili ne.

    • 10. oktobar 2014 | 00:34

      Sejo

      @Branka

      Branka nemojte se sekirati lako ce pokojnica bez ovog popa u raj.

    • 10. oktobar 2014 | 06:24

      pop dujić

      @Branka

      Nije trebao da opste cita opjelo Ako Nije krstena to je njegov izbor sta je trebao da kaze ne krstite djecu u dalmatindkoj éparhiji niko ne naplacuje krstenje mala djeca kod nas po pola casa cekaju da se priceste jà postim iako pijem jake lijekove a pop kaze ljudi Koji Piju lijekove po pravilu ne mogu post postiti Ali u razgovoru sa njim on izade u susret razgovarajte sa svojim parohima

  • www

    9. oktobar 2014 | 23:14

    fiskalne kase i za popove. drzavi trebaju pare pa nek rade sta hoce

    • 9. oktobar 2014 | 23:52

      Tamo neki

      @www

      Druze popovi nemaju fiksnu platu vec sta uzmu na slavama sahranama Itd.

  • Deda Novica

    9. oktobar 2014 | 23:06

    SPC.... na zalost, dno dna. Ne treba ti Ivana, Kacavenda koji se dan danas k...rci, ni svi svestenici iste, sramne crkve. Verujte u Boga, ali ne preko ovozemaljskog sljama, koji sebe naziva spc, vec preko samih sebe. Mir Boziji !!!

  • Boki1234

    9. oktobar 2014 | 23:02

    Saucesce porodici...Fino bi bilo da se djeca krstavaju i da se malo vise vode u Crkve da nesta pametno nauce manje je vaki nasilja i problema prije bilo dok su ljudi malo vise u Boga vjerovali...Danas nije crkva u trendu diskoteke, provodi, ludilo, droga i jos mnogo sto sta mogo bi do sutra da nabrajam.

    • 10. oktobar 2014 | 00:27

      Tanja

      @Boki1234

      Bas ce u crkvi ovdasnjoj nesto da nauce, ma kako da ne. Ponasanje svestenih lica i nezajezljivost je sramotno i tu nemaju sta da nauce

    • 10. oktobar 2014 | 00:35

      rak

      @Boki1234

      malo edukacije bi vam dobro došlo. trenutno najbolje i najmirnije doba od nastanka čovečanstva i civilizacije. Nikad manje ratova, ljudi nikad duže žive. Jel' čita ko od vas knjige, istorijske? Nama kao ljudima se čini da je burno , jeste, ali u poredjenju sa istorijom, milina. Crnci, žene, homoseksualci kao i sve manjine su bili zlostavljani vekovima. Crkva velikim delom zaslužna za to. A ratove koji se vodili na osnovu religije, da ne spominjem. Pomisli samo koliko bi svet bio bolji da nema crkve i dzamije, njihove propagande.

    • 10. oktobar 2014 | 06:29

      dr dabic

      @Boki1234

      Bravo za kom

  • haha

    9. oktobar 2014 | 22:15

    svi smo boziji i bog prasta pogotovo deci krsteni ili ne. duboka vera nas uvodi u raj ne sto idemo kad moramo u crkvu i postujemo popa. diskusija ne znaci nista ovde dalje ce tako raditi nemoze se tu nista, retko gde se nadje jedan posten pop sto veruje i taj vredi zlato.

  • Pa ne kaze se dzabe popvska zgadija

    9. oktobar 2014 | 21:50

    Ma kakve to veze ima sa hriscanstvom?Ovaj pop je samo pop ali hriscanin definitivno nije!Svi ljudi pred bogom isti i po njegovom liku stvoreni kao i ovo izmuceno i ubijeno dete.Da je hteo mogao je,a on se proziva na protokole i pravila i kanone koja je crkva nametnula.A on ljudima u muci jos vecu muku zadavao sram da ga bude...E pope,pope,sudis a sudice se i tebi gresnome.Sram da ga bude dete je ubijeno i ona je mucenik...A ti si pope pacenik i nisi dostojan mantije niti vere svoje.Ne zaboravite i fariseji-"popovi za ne upucene" su hrista razapeli ubise se kod pontija pilata da ga osude i razapnu...Nisu ni ovi nasi fariseji i naplacivaci vere bozije sto opste sa decom u skupim automobilima nista bolji od tih istih sto bejahu nekada...

    • 9. oktobar 2014 | 22:34

      Gradjanin

      @Pa ne kaze se dzabe popvska zgadija

      Ako ste željeli reci nešto o sveštenom licu mogli ste i drugačijim recima. Roditelja mi je zao. Istinu pravu neznamo o njima sem iz novina. Dete ako nije bilo kršteno neznam ni sto je pop dolazio i sto je pristao da drži opelo. Ako po kanonima ide pola Opela nevidim sto je sporno. Za dušu djeteta je dovoljno i pola. Da nije trebao dirati u ozaloscene roditelje to je tacno jer sada je već kasno, ali da je istina da trebamo paziti vise svoju djecu to je sigurno. Sigurno je da nam treba skrenuti pažnju da su deca tako krhka i nezaštićena a tako vole glumiti jake i odrasle izlascima u kasne sate i neprovjerene lokale.

    • 9. oktobar 2014 | 23:34

      Branka

      @Pa ne kaze se dzabe popvska zgadija

      Ma koi minusi,u ovakvoj tragedi se negleda dali je kršteno.

  • Sejo

    9. oktobar 2014 | 21:44

    Pominjete dzihad a nemate pojma o svojoj vjeri.

    • 9. oktobar 2014 | 22:13

      Sale

      @Sejo

      Svaka cast za komentar

    • 9. oktobar 2014 | 23:08

      Novi svetski poredak

      @Sejo

      Mozda ne znamo o svojoj veri ali zato znamo da je tvoja losa,cim prorok vencava devetogodisnju devojcicu i tako postaje uzor brojnim sledbenicima.

  • Јован

    9. oktobar 2014 | 21:43

    Има ли неко од вас што коментаришете да је хришћанин и да зна каноне,нико појма нема а сви се утркују са пљувачином по попу и цркви срамота!

    • 9. oktobar 2014 | 22:27

      suza

      @Јован

      ne mi smo svi muslimani. niko ne pljuje crkvu nego popove sto nemaju moral. ali uvek je dobro kad ima takvih kao sto si ti jedini pravi pravoslavac sto ce nas nauciti.

  • razuman

    9. oktobar 2014 | 21:42

    Procitajte nov tekst u telegrafu o devojci koja je prva objavila nestanak devojcice i sta joj je njena sestra rekla!Pa vodite opet diskusiju o popovima!

  • Jelena

    9. oktobar 2014 | 21:41

    Ovo tuzno i nesrecno dijete ne moze ni mrtvo da pociva!!!

  • Preruseni stranac

    9. oktobar 2014 | 21:38

    Cinjenica je da se nad inovernim i nekrstenim ne vrsi opelo. Pomenuti svestenik nije ni trebao izaci na groblje, niti poceti sa citanjem opela. Nekrstena je pa cu malo da procitam, necu do kraja, to se tako ne radi. Poznajem zenu cija majka je bila dusa od zene, melem, kad je umrla ispostavilo se da nije bila krstena, i svestenik se nije pojavio na groblju, ne zato sto nece, vec mu Kanon SPC ne dozvoljava. A sto se tice Ivaninog ubice, ako je krsten, na svojoj sahrani ce imati svestenika i procitano opelo do kraja, opet ne zato sto pop tako hoce, nego mu gorepomenuti Kanon SPC to nalaze. I ljudi naucite vec jednom da popovi ne rade nista na svoju ruku, imaju propise i pravila kojih moraju da se pridrzavaju.

    • 9. oktobar 2014 | 22:01

      tako

      @Preruseni stranac

      tako je nije trebao da dodje i gotova stvar a ne tako. a bog ce ivani oprostiti jer je bila dete, i isus je oprostio judasu.

    • 9. oktobar 2014 | 22:18

      WWW

      @Preruseni stranac

      A U TIM PRAVLIMA PISE DA OPELO NEMA CENU NI KRSTENJE...OSTAVIS PRILOG KOLKO IMAS. A NE PISE CENOVNIK ... ZA NEKE JE LUKSUZ DA SE KRSTE,VENCAJU ILI NE DAJ BOZE UMRU...

    • 9. oktobar 2014 | 23:20

      Sandra

      @Preruseni stranac

      A kako je onda izašao na sprovod?naravno da uzme novac i ode,sram ga bilo

  • Jelena

    9. oktobar 2014 | 21:37

    Осим тога, сам њен отац је у изјави раније рекао како Бог не постоји и шта има сада да се буни, свеједно је онда да ли ће бити опела или не.

    • 9. oktobar 2014 | 23:25

      Sandra

      @Jelena

      Dajete sebi za pravo šta je otac rekao?Dali je otac to uopšte rekao?ili je to novinarska verzija.U takvoj očevoj nesreći i tuzi vi dajete sebi za pravo da lovite očeve reči.Sramota

  • Jelena

    9. oktobar 2014 | 21:36

    Будући да родитељ није хтио да је крсти нема право да се љути што свештеник неће да је сахрани. Нема опела за некрштене!!! А гдје је њена душа тосам Бог зна, јер дјевојчица тог узраста већ треба да се исповиједа, јер је зрела за то. Али наравно то наш народ не зна па лупа свашта. Е моји Срби, само три прста знате дићи и попове осуђивати. Крените прво од себе!

    • 9. oktobar 2014 | 22:46

      Marijana

      @Jelena

      Kakve veze ima krstenje i sahrana sa trudnim mladama????

    • 9. oktobar 2014 | 23:12

      Deda Novica

      @Jelena

      Da li ti imas gram mozga?

    • 9. oktobar 2014 | 23:30

      Sandra

      @Jelena

      Otac nije hteo da je krsti?ili nije mogao?Kako znate da nije hteo?Zar im nije dosta tuge,ostavite te jadne ljude na miru.Nije krštena?Da i?Dali je to smrtni greh?

  • sd

    9. oktobar 2014 | 21:35

    popovi misle da uhvatili boga za bradu a oni su mnogo dalje od njega nego mi sto stvarno verujemo i ako se mozda krstimo sa 30 godina kao isus :)

  • ...

    9. oktobar 2014 | 21:34

    evo sta reci za popa. umrala mi svekrva u inostranstvu i otisla tetka da zove popa na sahranu, mi smo morali preko sve muke da zovemo iz inostranstva popa da mu kazemo da je tacno da je umrala da bi doso, jer covek mislio da se neko zeza, a dvoriste puno sa narod i zene sto kukaju. i u to da verujem? ni u snu, verujem jedino u boga i to je to. a gde ce popovima dusa to nek se sami zapitaju. do tog dana sam ih postovala ali od onda....

  • Jadranka

    9. oktobar 2014 | 21:33

    Nepise dzbe u svetom pismu''Lakse ce kamili biti kroz iglene usi proci nego njima u carstvo nebesko uci...misli se na popove,naravno....

    • 10. oktobar 2014 | 00:22

      xxx

      @Jadranka

      Procitaj malo pazljivije.... pa onda pisi...

  • !!!

    9. oktobar 2014 | 21:28

    zbog takvih sve manje naroda veruje a ne zato sto su lose vaspitani ili nisu krsteni ili sta ja znam. nije pop da pametuje nego da radi svoj poso kako treba. a ne dete kad se krsti nema vise kupanje itd nego zbrzaju da sto pre skinu mantiju i odu. bog je vera a ne bog. sto pop nema fiskalnu kasu?

  • Marko

    9. oktobar 2014 | 21:26

    Vreme komunizma je bilo neka vrsta ilegale za spc, u kojoj je pokrenut lanac negatvne selekcije raznih neiskrenih i nevernih likova, koja se nastavila i do danas. Cast izuzecima kojih je po mom iskustvu malo, ima olosi koliko zelis. Ne da je neljudski njegov postupak, i stvar za zgrazavanje, nego je jednostavno nehrišćanski. Nisko, jadno, primitivno, ne vidim razliku izmedju takvih likova i onih dzihadistickih ekstremista koji imaju isto tako iskljucive stavove. Kako rece Isus, neka prvi baci kamen onaj koji misli da je bezgresan. Gde ce njemu dusa, mislim da ni u pakao nece moci. Mislim da za takve mora da postoji neko oosebno mesto.

  • Majalena

    9. oktobar 2014 | 21:09

    Mene ima da kremiraju.Necu da imam posla ni sa crkvom ni sa popovima.Stoka jedna.

  • Goranapozdrav

    9. oktobar 2014 | 21:06

    u kanonima srpske pravoslavne crkve stoji ko nije krsten njegova dusa IDE u pa kao svestenik je u pravu sto posto I kod nas u americi ako nije dijete krsteno ne ma opela

    • 9. oktobar 2014 | 21:37

      Pozdravitebi

      @Goranapozdrav

      Da li i tamo dodje na sahranu, pocne opelo pa prekine? Bas me zanima da li je odbio da naplati.

    • 9. oktobar 2014 | 23:40

      Tuga,čemer i jad...

      @Goranapozdrav

      Nemoj te mi reći da svaki kršteni pravoslavac ide direktno u raj...eto taj pop je sigurno kršten,taj mu postupak nije ni ljudski ,ni čovječan,vjerovatno po vašem on neće u pakao ..ako ništa nije mogao da učini mogao je da ne dođe , da odbije da očita opelo i ćuti...a mogao je da je sahrani na svoju dušu kako dolikuje bez obzira na sve njegov gest bi bio daleko ispred svakog kanona i kojekavih propisa...Neka nađe mir njena napaćana dušica u nekom boljem i mirnijem svjetu od ovog ...Vječna pamjat!!!

  • Vesna

    9. oktobar 2014 | 21:03

    Popovi i advokati......oduvek bilo i ostalo

  • Ivica

    9. oktobar 2014 | 21:02

    Kod ovih komentara je zalosno sto narod ne zna da tradicija i hriscanstvo da su dva razlicita pojma, a u crkvi nema hrista samo narodna i kalendarska tradicija.a bog ne voli tradiciju nego veru u evandjelje i isusa hrista.amin

  • Milos jankovic

    9. oktobar 2014 | 21:01

    Verujem u pravdu a to znaci u boga. Sto se popova tice bez komentara. Ima ih vise losih nego normalnih i dobrih. Pojedine treba isterati iz pravoslavlja. Zalosno je sto ovo pisem , ali istinito. Sve manje odlazim u crkvu zbog takvih.

    • 10. oktobar 2014 | 07:21

      Iskreno

      @Milos jankovic

      Pre i posle svega, verujes u Boga zbog sebe samog, i isto tako ides u crkvu zbog sebe a ne zbog ovog ili onog razloga...

  • cap

    9. oktobar 2014 | 21:01

    Pope nemoj popovati i drzati predavanja

  • zbunjena

    9. oktobar 2014 | 20:52

    A što je onda sveštenik pristao da dodje na sahranu?

  • dm

    9. oktobar 2014 | 20:51

    a njen ubica je krsten i njemu ce da citaju sve, samo da ne zaborave mozda jos da zovu i popa na ispovest ubice na samrt da bi otiso cist. to je srbska vera kolko ja ovde razumem komentare.

  • nina

    9. oktobar 2014 | 20:40

    krstena sam al neverujem da ti lopovi (popovi) nas uvode u raj nego sama vera sto nosimo usebi ce to uciniti i dobra dusa. sta znaci da je neko krsten a neveruje? molim vas. Ivana je vec u raju, mi diskutovali ili ne ovde.

    • 9. oktobar 2014 | 21:18

      Dejan

      @nina

      zanimljivo da ovde se svi hvataju popova i nazivaju ih lopovima, ovde niko nije govorio o tome da li se opelo placa ili ne, vec da li se opelo VRSI NAD NEKRSTENOM OSOBOM!!

    • 10. oktobar 2014 | 11:40

      Komentar

      @nina

      Ne uvodi pop u raj vec nasa djela,a pop se moli za nasu dusu. On je posrednik izmedju nas i Boga.

  • Dejan

    9. oktobar 2014 | 20:39

    ne vidim sta je ovde skandal. kanoni pravoslavne crkve su jasni, nad INOVERNIM i NEKRSTENIM opelo se ne moze izvrsiti!!! zalosno je sto ove komentare pisu oni koji nikada nisu ni usli u crkvu a kamo li da poznaju njene kanone!!

    • 9. oktobar 2014 | 23:18

      Deda Novica

      @Dejan

      Isao sam u crkvu. Da li je to pokazatelj da sam vernik? Vise me ta bagra nece videti. Verujem u Boga i ne treba mi taj sljam da me upoznaje sa istim, jer.. svi smo isti pred "Njim"

    • 9. oktobar 2014 | 23:35

      Sandra

      @Dejan

      Hvala bogu što nisam krštena i što sa popovima nemam ništa

  • Ненад

    9. oktobar 2014 | 20:38

    Свештеник је сто посто у праву. Девојчица је жртва прелибералног васпитања и потпуног напуштања традиционалних вредности.

  • razuman

    9. oktobar 2014 | 20:27

    Sta ste se uhvatili za popa toliko kao da je on kriv za njenu smrt!Nekrstenima ne sme da se cita opelo ili ti sahrana ako neko ne razume znacenje reci opelo!Niko od vas nije prokomentarisao njene roditelje-kako dete od 15 godina mogu da puste da se skita danima po gradu i da kazu jos kako je odlazila i ranije!Normalan roditelj bi se zabrinuo ako nema deteta par sati a kamoli 5 dana!!!Jos pricaju kako se ona javljala i dolazila!Ocigledno da sa njima nesto nije u redu jer deo krivice je i na njima!Tijanin nestanak je prijavljen odmah i svi su krenuli u potragu a oni su krivili novinare sto pisu da je nestala!A na komentar da se trudnice vencavaju sa stomakom reci cu da je bolje i tako neko NIKAKO!

    • 9. oktobar 2014 | 21:12

      mmm

      @razuman

      u pravu si za skoro sve. jedino zasto pop nije odmah reko ne dolazim jer nesmem da citam, bolje da je ostao kuci. nego hteo ipak nesto da zaradi. tuga velika jadno dete

  • Srđan

    9. oktobar 2014 | 20:14

    Koliko ja znam Isus je porušio tezge u Jeruzalemskoj sinagogi i zabraio trgovanje ali to ne sprečava licemernu crkvu da trguje ikonama i svećama..Crkvi bi bolje bilo da širi ljubav kao put do raja umesto da svojom propagandom plaši vernike...

  • gaga

    9. oktobar 2014 | 20:13

    Isus se u 30toj godini krstio! Nemogu da verujem da pop moze biti tako bezdusan. gde ce njegova dusa???samo da se nafatira. verujem u boga jer hocu a ne zato sto sam krstena al u popa nikad necu verovati. dal je pitao taj pop dal roditelji sa troje dece imaju da plate za krstenje, sto nije krstio decu bezplatno u njegovo selo?sramota

    • 9. oktobar 2014 | 20:29

      razuman

      @gaga

      A zasto se ne zapitas dal je roditelj hteo da je krsti?!

    • 9. oktobar 2014 | 20:47

      nina

      @gaga

      mora da neki pop lupa minuse, nemoze da zaradi na bezplatna krstenja. :)ja da sam pop bi se divila da samo u mojoj parohiji budu svi krsteni i da ne zaradim nista.

    • 9. oktobar 2014 | 20:49

      Xy

      @gaga

      Nekrstenoj osobi bi odza mogao da vrši opelo. Zašto bi moralo hricansko, kad nekrst nigde nepripada.

  • Ivica

    9. oktobar 2014 | 20:08

    Jovan 3 glava 3 stih glasi istinu ti kazem rece Isus ako se covek ne rodi ponovo*,ne moze da vidi Bozije carstvo.

    • 9. oktobar 2014 | 21:06

      Ja

      @Ivica

      Marko 16:16 Prvo uzverujte pa se krstite.... Mala deca baš i neznaju šta popovi pričaju. A taj isti pop može da oprosti grehe i ubici ovog jadnog deteta

  • Bojan

    9. oktobar 2014 | 19:59

    Певао поп или не малена ће бити анђео што се мене тиче ја могу и пакао јер шта нам све раде ни он ми неће тешко пасти

    • 9. oktobar 2014 | 20:27

      Бајкер

      @Bojan

      Колико истине у твојим речима.Нажалост.

  • Nikola ivanovic

    9. oktobar 2014 | 19:57

    niste u pravu kao ni svestenik jer je postupio tako oz svog neznanja kao o vašeg,osoba od rodjenja tj odredjene nedelje starosti do kraja života ima vremena da se krsti,da bi imao to pravo neko od roditelja treba biti kršten ili ako ne onda treba traziti da primi veru, kao i da ako osoba nije krštena a umrla je od duge i teske bolesti ili drugih opravdanih razloga zbog kojih nije mogla da se krsti, tada crkva prihvata prinudno krstenje koje vrse ukucani najblizi koji prekrsti pokojnika sa izgovorenim recima u ime oca i sina i svetoga duha amin. I kao takvo pop je duzan da održi sahranu. Gresaka verovatno ima u tekstu o ovome sto ja pričam detaljno možete procitati na sajtu srpske pravoslavne crkve pod delom obicaji krstenje

    • 9. oktobar 2014 | 20:22

      Kanonicar

      @Nikola ivanovic

      Apsolutno netacno. Ne postoji mogucnost da se pokojnik krsti. U prvom razredu bogoslovije uci se o ovome. O cemu pricas?

    • 9. oktobar 2014 | 20:32

      razuman

      @Nikola ivanovic

      Ti si malo pogubljen u celoj prici!!!!Smejace ti se svako ko ovo procita!Mrtav covek se ne krstava!

    • 9. oktobar 2014 | 21:57

      Amin

      @Nikola ivanovic

      Vi dobro trčite ali pored puta rekao bi vam otac Dimitrije Kalezić,profesor u penziji sa Bogoslovskog fakulteta. Svaki pravoslavni hrišćanin tj.krštena osoba,može krstiti osubu na samrti a ne već umrlu. Sa formulom koju ste sami naveli. Takozvano babičko krštenje koje babice mogu izvršiti u slučaju umiruće bebe na porođaju da bi dete umrlo kršteno ili svako od nas krštenih može umirucu odraslu osobu krstiti ukoliko ovs pristane.

  • Stojic Milojko

    9. oktobar 2014 | 19:57

    Deca se mogu cuvati kuci ali kada u skolu odu kako voditi racuna o njima ? Jako tesko, skoro nikako.Citali smo u stampi sta na jugo rade srednjoskolska deca.Svestenik,ako osoba nije krstena ne moze cinodejstvovati isto kao za samoubice. U Banovcima postojalo je posebno groblje za takve slucajeve. Tacno je da pojedini svrstenici naplacuju od oka opelo ali ne svaki.Mnogi su poneli mantiju zbog novca a ne zbog vere. Arhirejski Sinod bi morao da proceslja svoje svestenike.Oni su sram za bilo koju veroispovest. A, to dete neka pociva u miru. A ubica krv neka mu padne na njegovo potomstvo.Toliko.

  • Miki

    9. oktobar 2014 | 19:54

    Dobro slazem se da nije u redu da nije u redu da dete nije krsteno. Isto tako neslazem se sa popom jer je ovo izneo na sahrani mogao je to nasamo da resi sa njene roditelje i ds im prenese da nece da ocita molitvu za pokoj duse. Takodje nije fer od Srpske pravoslavne crkve-svestenika da imaju tarife za krsteje. Koliko ja znam nasa vera je slobodna i nema tarifu ili polako prelazimo na katolicke rezime posto kod njih se vera placa. Toliko o tome!

    • 9. oktobar 2014 | 20:34

      razuman

      @Miki

      A od cega ti zivis,verovatnood plate?!Od cega ce deca popovada jedu hleba i da zivebako ne naplati krstenje,vencanje.....Svi ste vi malo prolupali !

    • 9. oktobar 2014 | 23:05

      Miki

      @Miki

      Sem toga ona nije samoubica vec je ubijena. Prema tome krstena nekrstena njegova duznost je da prihvati da je isprati na vecni put ili ne. A, ne da on drzi predavanja tamo i kritikuje roditelje. More sve su to lopurde ja jos nisam sreo gladnog popa i popa koji nema para da plati struju ili slicno!

  • xxx

    9. oktobar 2014 | 19:38

    Ovo sto se dogodilo maloj Ivani strasno. U ovom slucaju svestenik je pogresio sto se uopste pojavio na sahrani, a sto se tice dizanja prasine oko toga nije mi jasno ako nekome svestenik nije trebao za vreme zivota, sta ce mu i kad umre ???

  • jjj

    9. oktobar 2014 | 19:28

    Срамота!!!

  • Sve ludo

    9. oktobar 2014 | 19:26

    Nije krstena verovatno zbog velike tarife krstenja,toliko o veri......

  • Ivica

    9. oktobar 2014 | 19:26

    Kao prvo ako i malo citate sveto pismo mala deca se i ne krste a to sto su popovi izmislili da bi uzeli pare to je druga stvar samo vidite sa koliko godina se isus hrist krstio

    • 9. oktobar 2014 | 20:12

      Александар

      @Ivica

      Ни ти вероватно ниси читао Свето Писмо чим овако нешто пишеш, у Светом Писму постоји неколико сведочанстава о крштавању целих породица, а самим тим и деце, пример је крштење капетана Корнелија и његовог дома

    • 9. oktobar 2014 | 20:28

      gaga

      @Ivica

      konacno neko ko zna nesto o veri i ne lupa kao ostali. BRAVO!

    • 9. oktobar 2014 | 22:31

      Krimljanka

      @Ivica

      Moja majka ne veruje u boga a otac bio komunista pa me krstili kad sam imala par meseci. I svi srećni. Ako se deca ne smeju krstiti zašto me onda sveštenik krstio?

  • Lema

    9. oktobar 2014 | 19:23

    PPSTOJE PRAVILA, A POSTOJE I SVEŠTENICI KOJI IH NE POŠTUJU. OVAJ SVEŠTENIK JE POTPUNO U PRAVU. A, I ZA VASPITAVANJE DECE JE U PRAVU.

    • 9. oktobar 2014 | 19:50

      Rdusko

      @Lema

      Da li si ti upravu

    • 9. oktobar 2014 | 19:59

      ana

      @Lema

      Kolko su i ta prava tacna! Koliko godina je imao Isus kad se krstio?

    • 9. oktobar 2014 | 20:02

      ana

      @Lema

      I ako bas gledamo. Ko je dao popu pravo da ne kupa dete kad ga krsti nego samo ga pipne svetom vodom. Ja verujem u boga ali ne u popa.

  • Brunox

    9. oktobar 2014 | 19:17

    Pop vozi bentlija jer mu bog tako nalaze

    • 9. oktobar 2014 | 20:38

      razuman

      @Brunox

      A sta tebe briga sta pop vozi-covek bio 8 godina u skoli zajedno sa fakultetom pa mu se moze!Ne mozete sa popom al ne mozete na kraju ni bez njega!

    • 9. oktobar 2014 | 21:09

      mmm

      @Brunox

      bog mu je i rekao da platno za krstenje mora da se kupi kod njega i da da mora da se daruje za sve sto on radi :) verujte u boga i imajte dobru dusu jer popovi nas nece spasiti

  • Maxima

    9. oktobar 2014 | 19:17

    Mislim da to nije u redu prema njoj. Ona je bila dete.

  • Богољуб

    9. oktobar 2014 | 19:13

    По овом тексту и коментарима видимо да комунизам у Србији још траје.

    • 9. oktobar 2014 | 19:39

      Kinez

      @Богољуб

      Do je bio komunizam I popvi su bili posteniji ! Nisu vozili dzipove kao sada !

  • Dexter

    9. oktobar 2014 | 18:52

    Koliko se ja secam ona Irvasica je krstila kerove....toliko o crkvi....

    • 9. oktobar 2014 | 20:02

      Jana

      @Dexter

      Pa, zar stvarno misliš da ih je krstio sveštenik!?@#?? To je bila njena izvala. Kako si glup. Ha ha ha ha

    • 9. oktobar 2014 | 20:13

      Александар

      @Dexter

      "Крстила" их је она, а не свештеник... Какве то везе има са Црквом?!!!

  • Pa u pravu je sveštenik

    9. oktobar 2014 | 18:47

    Pa u pravu je.Pravila su pravila

    • 9. oktobar 2014 | 19:16

      Maja

      @Pa u pravu je sveštenik

      Koliko je para uzeo da ne bi citao opelo?

  • Istina

    9. oktobar 2014 | 18:40

    Tako je to kod vas, ne možeš biti "vernik" bez odobrenja (krštenja), ne možeš ući u raj bez popa, grijehe ne mozes se pokajati bez popa...

  • ivana

    9. oktobar 2014 | 18:38

    najveci licimeri koji postoje su svestenici i vecina svestenstva!!! cast retkim izuzecima njima se izvinjavam.

    • 9. oktobar 2014 | 18:55

      pop dujic

      @ivana

      Odi do svog paroha i krsti se sta je trebalo da kaze svi u skoj nekrstenu djecu kod nas u dalmaciji pré 1941 nisu svestenici vrsli obred Ali sva su djeca nakon 40 dana od rodenja krstena

    • 9. oktobar 2014 | 19:10

      ?

      @ivana

      "I koji ne uzme Krst svoj i ne podje za mnom, nije mene dostojan."

  • Ris

    9. oktobar 2014 | 18:30

    Pojedini lupetaju nekrstenoj dusi ne moze da se odrzi opelo jer nije ni uvedeno u veru znaci nije vernik. Bog gleda na njenu mladost I primice je u svoje okrilje ako vam je svima zao pomolite se za spas njene duse

  • Opet dobro

    9. oktobar 2014 | 18:26

    Eto i posle kažu imamo malo vernika,imaćete više kad se ne budete ponašali tako alavo...nece da peva na sahrani jer dete nije kršteno a da mu se stavi u mantiju jedna od 500€ nema problema, onda bi moglo uz opravdanje bog će da oprosti,pogledajte samo vozne parkove šta voze a nas uče umerenosti...nista nam nije normalno

  • Komentar

    9. oktobar 2014 | 18:18

    Kakva nam je vera. Nista cudno

  • Pera kojot!

    9. oktobar 2014 | 18:16

    Mislim da je svestenik sve u pravu sto je rekao! Ludaka ce uvek biti ali zato roditelji mora da budu roditelji! Ima jedan svestenik, necu da kazem gde sluzi , ali ko ga zna, znace o cemu pricam! Kaze ovako " KOD POPA BOZIDARA (Boze) SVE MOZE" tako da eto!

  • Dejan B.

    9. oktobar 2014 | 18:07

    Krstite decu

    • 9. oktobar 2014 | 18:34

      Ime

      @Dejan B.

      Neka deca kad odrastu biraju sama da li žele biti ''krštena''!

  • Vuk Mujović

    9. oktobar 2014 | 18:01

    Neka se roditelji ne brinu. Ako ima Boga ona je u raju i bez popa a ako ga nema pop je višak. A taj koji neće da umiri roditelje u žalosti, njegova duša je već u moralnom paklu.

    • 9. oktobar 2014 | 18:23

      Sumanuto

      @Vuk Mujović

      Nasi popovi su poznati po dvojnom moralu!Jedan zakon za bogate a drugi za sirotinju.A pred Bogom smo svi isti!

    • 9. oktobar 2014 | 18:30

      nera

      @Vuk Mujović

      A jel ti to znas i bio si u raju pa da tako zboris, ocito nemas decu pa ni etike a ni morala

  • Kurajber

    9. oktobar 2014 | 17:38

    Potpuno je u pravu za sve što je rekao.

  • Student

    9. oktobar 2014 | 17:37

    I nije ni skraceno kako kazete odrzao,vec je mogao procitati neku molitvu,mozda uz dopustenje mali pomen.Ali,to dopustenje se obicno daje na cetrdesetodnevni pomen!

  • N.N.

    9. oktobar 2014 | 17:30

    Tačno. Stomak do zuba, može venčanje. Poznatima može i da se poništi, razvede jedan crkveni brak, pa da se venčaju u crkvi i u drugom braku. Za pare se sve može, pa čak i u crkvi. Sramota!!!

    • 9. oktobar 2014 | 17:45

      Aco

      @N.N.

      za tvoju informaciju moguće je poništiti crkveni brak.

    • 9. oktobar 2014 | 18:26

      ?

      @N.N.

      I u crkvi postoji razvod braka!

    • 10. oktobar 2014 | 01:07

      Nenad Canovic

      @N.N.

      Sta lupas de moze to u crkvi auuuu! Svestenik je upravu za roditelje i treba ih opomenuti

  • Marija

    9. oktobar 2014 | 17:28

    Pocivaj u miru neka te andjeli čuvaju.sveštenik je potpuno u pravu čuvaju naročito mlade majke decu i krstimo decu četrdeset dana po rodjenju a ne sad se krste kad treba da se venčaju.zato nebi došli do ovoga što se danas desilo nedužnom detetu.sveštenik je sigurno teškom mukom morao ovako da uradi.

  • Mitar

    9. oktobar 2014 | 17:25

    Opstina svilajnac, svestenici naplacuju opelo 250 do 350-. Eura zavisi dali ko gde radi dali ovde ili na zapadu eto toliko samo da se zna kako nas pljackaju.

    • 9. oktobar 2014 | 18:22

      Mihajlo Zoranović

      @Mitar

      Tera li te neko da ih zoveš?

    • 9. oktobar 2014 | 20:42

      razuman

      @Mitar

      A sto ljudi onda placaju popu ako je to mnogo!Svako ima izbor!Navedi ime tog popa pa da vidimo da li su svi isti!

  • M.M.

    9. oktobar 2014 | 17:24

    Cestitam autoru teksta za zadnju recenicu. Svaka cast.

  • DD

    9. oktobar 2014 | 17:22

    SVEŠTENIK JE U PRAVU. NIJE ON PISAO ZAKON.

    • 9. oktobar 2014 | 21:50

      Manzen

      @DD

      A kako je onda pristao da, uopste, drzi opelo? Meni logika smeta da svhvatim te zakone, zato pitam.

  • SAMOSTALNI CAR

    9. oktobar 2014 | 17:19

    Pisite vi sta hocete, ja popove ne postujem previse ali sada je ovaj u potpunosti u pravu.

  • No name

    9. oktobar 2014 | 17:18

    E jadno ovo dijete!!!Bravo za poslednju recenicu!Ne da se vjencaju vec se uvuku u bijele vjencanice sa stomakom do zuba...pi...sto me ide ne ide pa neka prica ko sta hoce!Nisam ni zaostala,niti zatucana osoba ali zna se sta je bijela vjencanica!!!Izgleda da u zemlji gdje se paradira ponoseci se necim čega bi se trebao stiditi nista vise nije normalno :(

    • 9. oktobar 2014 | 17:54

      Sumanuto

      @No name

      Joksimovice je vencao em po drugi put u crkvi,em sa sve detetom u rukama!

    • 9. oktobar 2014 | 18:16

      Lolo

      @No name

      A sta je to cega treba da se stide, zato sto imaju odnose pre braka? Uvodjenje mase u svoj seksualni zivot oblacenjem bele ili zelene vencanice je degute samo po sebi.

    • 9. oktobar 2014 | 20:22

      gaga

      @No name

      da vi ste svi bili posteni ranije, ni jedna trudnica pre braka. daj molim te nego sad su sve babe bile postene, a kad se raspitas isto bilo svi po dva tri puta vencani i deca iz prvog braka. nego sad retko ko jos zna iz okoline pa su svi posteni i dobri bili. ja znam manastir gde je primljena zena kao monahinja a ostavila muza i dvoje dece. I to je posteno? verujem u boga al u te lopove nikako. zalosno za tu devojcicu i za te roditelje sto ih tako ganjate sad kao da su je oni ubili.

  • zagondzija

    9. oktobar 2014 | 17:15

    Al tu su parice

  • Zakon

    9. oktobar 2014 | 17:15

    Haha kuje budalastine..kao da je to vazno dal je neko krsten i sta to u opste znaci?

    • 9. oktobar 2014 | 17:24

      Sumadinac

      @Zakon

      Auu koji si ti komentar postavio. STRAOBALNO

    • 9. oktobar 2014 | 17:32

      Maja

      @Zakon

      Vazno je. To je Kanon.

    • 9. oktobar 2014 | 17:36

      No name

      @Zakon

      U OPŠTE!!!Znaci,jako mnogo ali ti očigledno ni maternji nisi savladao tako da ti vjeronauka ne moze biti bliska nikako!

    • 9. oktobar 2014 | 17:42

      zagondzija

      @Zakon

      Ti si bre nenormalan lik

  • I i M

    9. oktobar 2014 | 17:14

    Prisustvovale smo sahrani kao njene drugarice iz odeljenja. Opomena je bila za SVE roditelje!!! Svestenik je procitao molitvu, i veroucitelj je odrzao dirljiv govor! NE VERUJTE SVEMU STO PROCITATE!!!!!

    • 9. oktobar 2014 | 19:22

      Maja

      @I i M

      Znaci da ne verujemo ni tebi koja si ovo napisala?

  • Kanonicar

    9. oktobar 2014 | 17:14

    Po kanonima Pravoslavne crkve svesteniku nije dozvoljeno obaviti ni "skraceno" ni puno opelo nekrstenoj osobi. U protivnom takav svestenik se lisava cina. Vencanje trudne mlade je dozvoljeno u svakoj varijanti,jer svestenik vencava mladozenju i mladu po imenu,a ne dete koje je u stomaku majke.

    • 9. oktobar 2014 | 20:25

      Ma ajteeee

      @Kanonicar

      Pametnoooo.... svaka cast na odgovoru!!!

  • Suncica

    9. oktobar 2014 | 17:13

    Mnogo mi je pametan. Kad smo mi krstili dete pitali smo koliko je red dati prilog crkvi a popa kaze nek kum da kolko misli da mu vredi kumstvo. Do tad nisam znala da se kumstvo meri parama. Kumstvo nema cenu.

    • 9. oktobar 2014 | 17:26

      Sumadinac

      @Suncica

      Lupas gluposti. Kratko receno.

    • 9. oktobar 2014 | 17:38

      No name

      @Suncica

      Mogu oni da vam kazu sta god hoce ali crkveni cjenovnik postoji,podpuno druga prica je to sto ga kriju jer se cjenovnik i ono koliko narod daje "od srca" jako mnogo razlikuju!

  • Milenko

    9. oktobar 2014 | 17:09

    Na kraju ovog clanka je sve lepo napisano!

  • Kazanova

    9. oktobar 2014 | 17:08

    Stramota.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA