Sve novine u Srbiji dnevno čita 674.000 ljudi
Dnevno se proda 400.000 dnevnih novina, a jedan primerak prodatih novina ima prosečno 1.7 čitalaca, rezultati su istraživanja
U Media centru u Beogradu predstavljena je prva u nizu prezentacija Indeksa efikasnosti medija (MEIn) – realnih podataka o konzumaciji i efektivnosti različitih vrsta medija i pojedinačnih predstavnika svake vrste Agencije Partner Research Solutions, kojom su predstavljeni podaci o realnom broju čitalaca domaćih medija.
Tokom konferencije rečeno je između ostalog da nijedne dnevne novine nemaju 500 hiljada i više čitalaca, dok sve dnevne novina zajedno svakog dana čita 674.000 ljudi. Napomenuto je takođe i da se dnevno proda 400.000 dnevnih novina, a jedan primerak prodatih novina ima prosečno 1.7 čitalaca.
Prema ovom istraživanju najčitanija dnevna novina je Blic, posle koga slede Novosti. Najbrojniju dnevnu čitalačku publiku čine pripadnici starosne grupe između 55 i 64. godine. Sve novine sem lista "Alo" više čitaju muškarci nego žene.
MEIn – Print Media Effectivity Index - je novi način merenja čitanosti dnevne štampe koji daje realne podatke o broju čitalaca (rating & share) i tačne podatke o funkcionalnosti print oglašavanja u poređenju sa drugim medijima. Projekat MEIn razvila je nezavisna agencija Partner Research Solutions u okviru jedinstvenog programa Budget Guardian.
(Telegraf.rs)
Video: Ne znam ko je ubio Đinđića, ali znam ko sigurno nije: Veruović iskreno o atentatu i seriji "Sablja"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Asa
Cim je blic na prvom mestu otisli smo do djavola
Podelite komentar