Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Miladin
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Masni sofer

    02. jul 2018 | 20:56

    To je sve raspusteno...

  • eejjj bree

    09. septembar 2014 | 22:54

    Desava se kad takozvane gazde hoce da prodju jeftinije pa daju na protektiranje gume koje su presle vec 200-250000km u naravno da ce puci sreca pa se desulo u tunelu te nije imao gde da sleti inace bi bilo ono nejgore a ovo kazem zato sto sam i ja vozac turistickog autobusa samo sto ja nisam hteo da pristanem da vizim sa takoznanim protektima na prednjim tockovima e sad nadlezni malo u kontrolu privatnika spasite i nas i putnike

  • Marko

    09. septembar 2014 | 21:18

    Neodgovorno od onih koji dozvoljavaju da se takvi autobusi registruju i krenu na put od 1000 km.Kod nas ljudski zivot nista ne znaci inace MUP ne bi registrovao ovakve 'krseve' koji se uvoze ili angazuju od nesavesnih turistickih agencija.Treba uvesti ostra ogranicenja uvoza i upotrebe polovnih vozila za javni prevoz,zatim obavezne drzavne mesecne preglede vozila za prevoz putnika.Ovako se pregledi mogu obaviti u servisima sumnjivog kvaliteta gde vazi pravilo plati i vozi.Sad bi trebalo videti ko je pregledao vozilo,ko potpisao putni nalog da je ispravno i ostaviti ih bez posla.Prica da zamena guma resava ovaj krš upravo govori o neodgovornosti pre svega turistickih agencija a onda i onih koji treba da zabrane ulazak i kretanje takvih vozila u Srbiji a to je MUP.Neispravno vozilo sa prazno transportuje ili prodaje ne otpadu a ne da se njime voze ljudi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA