MAJKA BAJKERA: Pogledajte kako je moj sin poginuo i usporite molim vas (UZNEMIRUJUĆI VIDEO)

Snimak stravičnog sudara bajkera pušten je u javnost da bi naveo motorcikliste i vozače da počnu ozbiljnije da razmišljaju o bezbednosti na putu.

Komentari

  • Svetislav Kručičanin

    2. oktobar 2014 | 23:04

    Davno beše kada sam se aktivno bavio speedwayom.Danas iako imam 74godine vozim yamahu 900diverzion.Kod nas u Srbiji automobilisti kao da ne vide motocikliste.Jednostavno smatraju sebe superiornim.Kada se dogodi udes obično kao i ovde problem je velika brzina.Šta je to brzina.Poštujte prioritet i neće biti udesa.Ovo je tipično kao i u nas.Nisu bajkeri opasnost na putu već bahati automobilisti.

  • heavy

    7. septembar 2014 | 00:03

    Apsurdno je uopste diskutovati ko je ovde kriv.Ovaj debil u automobilu mozda ga nije video na 100 m. ali je bez problema mogao da ga vidi pred sam udarac i da zakoci ostavljajuci mu dovoljno prostora da se provuce.Motorista jeste vozio prebrzo i morao je da signalizira ablendom ili krivudanjem kako bi ga ovaj uocio na vreme posto je verovatno video da se auto prestrojio za skretanje ali je najverovatnije mislio da je primecen i to ga,je uz brzinu, kostalo zivota.Da nije mislio da ce automobil stati sigurno bi reagovao da izbegne sudar bezeci levo ili desno ili padajuci u klizanje.Nazalost motoristi retko imaju pravo na vise od jedne greske,zato se i pazimo i gledamo i za nas i za ostale ucesnike u saobracaju ali dovoljan je jedan trenutak i cao,nema te vise.Da bi lakse shvatili vozaci automobila,pazimo se mi iako vama ponekad izgleda da se bahatimo,provlacimo...ali previse je situacija i dovoljan je jedan kiks,trenutak popustanja koncentracije i to je to.Kao sto neko rece i na 60 na sat smo mete cak i vise nego kada 'jurimo' jer vecina juri da pobegne od guzve i blizine ostalih posto smo sigurniji kada nam niko sa 4 tocka nije na braniku i kada nemamo nikoga ispred ko moze u svakom trenutku da napravi neku glupost ili nam zamaskira rupu,sljunak...tesko je to shvatiti dok ne sednete na 2 tocka.Da ima kretena koji se bahate na motorima nazalost ima i zbog njih smo svi na losem glasu.MOLIMO VAS DA DAJETE MIGAVCE,nije tesko uopste a i nije sramota!!!

    • 8. septembar 2014 | 10:35

      Nikola

      @heavy

      Iz svega ovoga veoma opširnog što si napisao, može se zaključiti da si i ti motociklista. Sve je opravdano, prevelika brzina, preticanje preko pune, kretanje po sredini koloviza... U nadi da će ga svi videti i proceniti da je u "brišućem letu". A vozač je "budala", što nije propustio kamikazu. Jednostavno shvati i ti i tebi slični, da u sekundi prelaziš po 50 metara u sekundi. Shvati da je brzina reakcije kod prosečnog vozača upravo jedna sekunda. Znači da ti predješ 50 metara, dok neko tamo shvati da ti ideš prebrzo. Kada to shvatiš, mnogo manje će biti ovakvih tragičnih slučajeva. Čuj motociklista je najbezbedniji kada je sam na putu i nema četvorotočkaša u blizini. Pa svaki automobil je najbezbedniji kada je sam na putu i svi bi voleli da nema gužvi, da nema nervoze, da nema skretanja bez migavaca, da nema preticanja kolone, da nema provlačenja tik uz retrovizore sa obe strane, da nema kretanja po liniji razdvajanja dve saobraćajne trake. E zbog toga postoje propisi koji regulišu vožnju, počev od brzine kretanja, prvenstva prolaza i svega ostalog. Ovako opravdavati vožnju 3 puta veću od dozvoljene... Da na celoj deonici puta koja je snimljena, nije vozio tom brzinom, u kobnom trenutku ne bi ni stigao do raskrsnice!!! Vozač jeste napravio veliku grešku u smislu pogrešne procene brzine motora iz suprotnog smera i zbog toga je kriv... Ali još jednom pročitaj za šta je osudjen i koliko. Njegova krivica je MINIMALNA!!!

  • Ènco

    6. septembar 2014 | 16:44

    Tragedija !!!! Uzas !! Ali da jr brzo vozio jeste!! Jos je na putu pisali SLOW usporite ! Sad se ja sjecam kada sam na slican nacin imao udes ,ali na srecu Hvala Bogu izvuko sam se !mjesec dana sok soba ...cijeli film.mi se odmotao dok sam gledao ovo uhhhhhhhhh uzas

  • N. M

    6. septembar 2014 | 07:17

    Vozio jr brzo... Uzas.

  • bajker

    6. septembar 2014 | 00:23

    vozim motor i ne krivim vozace auta.....tesko je odreagovati ako motorcislista ovako brzo vozi...takodje i motorcsklista,mada to je njegov problem.....preticanja u traci i voznja tipa,mogu ja progurati tu...tada se gine.Na ovom snimku motorciklista je sam kriv

  • Marija

    5. septembar 2014 | 23:32

    Uzas

  • ivan

    5. septembar 2014 | 23:24

    Vi podlaci koji stalno krivite motocikliste,popeli ste mi se na onu stvar vise!!! Niko ne pita za to sto 80 posto automobila retko ili skoro nikad ne da migavac,sto naglo iz cista mira promene pravac,sto pricaju mobilnim telefonom i boli ih k.... sta se desava oko njih te tako naglo zakoce pred iskljucenje sa glavnog puta da bi skrenuli naravno bez migavca,sto u gradu otvore vrata a da ni ne pogledaju da slucajno nema,skutera,motora,sto kad preticete auto dodjete do pola auta on zapocne preticanje,sto iz suprotnog smera pretice AUTO a vidi da u susret ide motor,sto im je neispravna signalizacija pa stopovi ne rade da ne pominjem traktore UZAS! i jos milion stvari da ne nabrajam... A kad se desi nezgoda naravno bajker je kriv za sve,dabogda vas naslo sve ko i te bajkere,pa da vidite kako je...to vam zelim!

  • Ivy

    5. septembar 2014 | 23:19

    Nisam uopce gledala ovo. Ne mogu jer sam cesto na motoru. Ja isto obozavam brzinu. Sve je to super. Ali isto tako, uvijek se gura prvi. 150 je najsporije. Da ne pricam o podizanju na jedno kolo, bilo prednje ili zadnje. Kao iskustvo, ovo, ono. Pusti ti to.

  • Honda cb 500

    5. septembar 2014 | 20:57

    Drago mi je da ste svi reagovali i da vas je ovo potreslo. To se desava svaki dan! Nema tu ko je u pravu a ko nije...nije u tome poenta! Za vozace auta: Ako vidite motociklistu koji divlja, smirite se udahnite duboko i pratite sve sta radi da bi bezbedno prosao! Zivot je jedan budite vi pametniji od njega! Za vozave motora: pamet u glavu i usporite...trake su tu sa razlogom i propisi takodje!

  • Laki

    5. septembar 2014 | 18:17

    Ovde je uznemiravajuce samo to stop je vozac aura mogao da pogine....

  • Сале :)

    5. septembar 2014 | 17:47

    Жао ми га. Возио је пребрзо, живот је ипак само један!!!

  • savica

    5. septembar 2014 | 16:28

    Dozite za vikend na put Beograd Mladenovac Topola da vidite izzivljavanje moto manjaka

  • FEX

    5. septembar 2014 | 16:27

    Kad se utvrdjuje ko je kriv za udes prekoracenje brzine je uvek najveci prekrsaj. Istina je da se vozaci auta cesto ne obaziru na motoriste ali u ovom slucaju bojim se da je motor isao prebrzo i da ga vozac auta nije video,do trenutka udesa se uopste nije zaustavljao

  • Aleks

    5. septembar 2014 | 16:09

    Kada se motociklisti budu ponasali u saobracaju kako to dolikuje, a to podrazumeva postovanje svih propisa kao da voze automobil onda mogu da govore o tudjoj odgovornosti. Za njih ne postoji puna linija, ogranicenje brzine, strana sa koje se obilazi vozilo, mozak u saobracaju da su svesni da ako sami sebe ne stite, sta ima da ocekuju od drugih. Slazem se da ima situacija pogotovo u zemljama treceg sveta gde je haos u saobracaju i gde motociklisti u nekim situacijama i nisu krivi. Totalni je apsurd da se nalaze pojedinci koji opravdavaju tipa koji na motoru obilazi automobil kao da stoji, tom brzinom ulazi u raskrsnicu i misli da je ceo put njegov. O kakvom to savesnom vozacu motocikla govorimo, kao sto ovde neki isticu i iznose statisticke podatke u ciju autenticnost nismo sigurni. Ako ti podaci ukljucuju ovakve slucajeve, onda treba da ih bude sramota sta je za njih tudja krivica i odgovornost. Da po propisima i pred zakonom odgovarace vozac automobila, ali on nema po meni nikakvu moralnu odgovornost za udes.

    • 5. septembar 2014 | 18:22

      Milan

      @Aleks

      Tako je. Slazem se skroz.

    • 5. septembar 2014 | 21:06

      kao prvo ja sam covek

      @Aleks

      Zao mi te ALEKS. Zao mi te zato sto nisi shvatio poentu ove kampanje... Poenta je USPORI zivot je jedan! Nema veze da li je motor ili auto ili traktor ili bicikl... To su ljudi, brace,sestre, majke i ocevi, deca necija. Kao prvo osobe i drugari... Za njih? Ko su ti ljudi ...njih? Ili si jako mlad ili nisi diviljno sazreo kao osoba! Budi ti pametniji od 'njih' kad vidis takve motocikliste,bahate pesake na pesackom, bicikliste na ulici... uspori i pusti ih da prodju, verujm mi lakse se spava nocu. Tek kada ti se desi nesto slicno onda zaista mozes da pricas da ti nije zao 'njih'

  • abc

    5. septembar 2014 | 15:56

    Vozim motor sportski vec dugo vremena, ovo jeste bila brzina i da je vozio sporije mozda bi udarac bio slabiji i MOZDA bi preziveo ali i dalje vozac auta je kriv jer je skretao kad mu nije bilo cisto. Nemoze biti kriv neko ko ide pravo a onaj sta mu presece put da nije kriv. Motorista je kriv za brzinu ali i dalje on ima prvenstvo prolaza.

    • 5. septembar 2014 | 20:52

      Zlatko

      @abc

      U potpunosti se slažem! Ja stvarno ne shvaćam gdje je taj u autu gledao! Bar se motori čuju! I ako je već skretao onda se skreće u sekundi, a ne 5 na sat!

  • Bojan

    5. septembar 2014 | 15:41

    Istu ama baš istu situaciju sam ja imao sa Gilerom gp 800,maxi Scooter od 70konja, uspeo sam da preživim ali jedva, ja sam od kočenja pao sa motora pre direktnog udarca u auto, da sam ostao na motoru poginuo bi 100% jer je zadnji deo auta u koji sam udario bio otkinut a Gileru su moji drugari skupili u džakove.. Ja samo odran.. malo.. Vozač auta mi je reko izvini nisam te video..

    • 5. septembar 2014 | 17:19

      I

      @Bojan

      Jedva si uspeo da prezivis a odran malo...

    • 5. septembar 2014 | 22:09

      Најнајнај

      @Bojan

      Е па немој више то да радиш. То ти је било упозорење.

  • Hm

    5. septembar 2014 | 15:23

    Naravno nijedan motor se ne kupuje da bi se vozilo 40 na sat,kao sto se ni kola ne voze po propisima...na ovom snimku se vidi kako motorista olako vozi motor,pretice gde se pri vecim brzinama tesko moze bilo sta odreagovati...cak i sama majka kaze da je voleo brzinu. Jednostavno trebamo svi voziti sta god to bilo sa velikom opreznescu svoja vozila da se ovo ne bi dogadjalo. Ps. Nije bitno ko je kriv,bajker je poginuo,oni u kolima

  • savica

    5. septembar 2014 | 15:18

    U ovom slucaju bajker nije kriv. Medjutim iz mog licnog iskustva sa Avalskog Kragujevackog puta gledajuci svakog vikenda izzivljavanje tih manjaka na motoru njihovog preticanja preko pune linije kolone vozila ne bih rekao da su oni uzrocnici udesa sa 15 odsto krivice. Apelovao bih i na miliciju da ih urazumi u toj njihovoj bahatoj i nasilnickoj voznji.

  • Df la Kućiva

    5. septembar 2014 | 15:12

    Mislim da je posebno bio zanesen idejom da snimi jedinstven i spektakularni, po njemu akrobatski video. Testosteron je nadvladao adrenalin, za trenutak se osećao kao da je u raju, a onda - cak! Ugasio se život a da nije ni trepnuo. Tužno, ali istinito. Polet koji mnogim nedovoljno iskusnima obriše ovaj zemaljski život mnogo pre vremena!

  • Alex83

    5. septembar 2014 | 14:59

    Ne brze od zivota. RIP.

  • milos

    5. septembar 2014 | 14:40

    Mnogo je sporo vozio,moglo je to brze na raskrsnici!

  • miskea

    5. septembar 2014 | 14:30

    ja ipak mislim da je mogao da ga izbegne

  • miske

    5. septembar 2014 | 14:30

    ja ipak mislim da je imao vremena da ga izbegne

  • Pantomime

    5. septembar 2014 | 14:29

    Najezih se :(

  • marko

    5. septembar 2014 | 14:02

    A gde zuris bato bre

  • sta vas briga za ime

    5. septembar 2014 | 13:59

    Ulazi u raskrnicu velikom brzinom... kako mislite da bilo ko reaguje pravovremeno... motociklista je kriv 101%... godinama vozim motore, i nikada nisam imao ni incidentnu situaciju, a kamoli udes... kad si na motoru, mozak mora da ti radi 100%, a ne samo da navrnes gas. Ovakve situacije se bas zbog toga desavaju. Zna se gde moze, a gde ne moze da se vozi preko 70. Ako imas jaku masinu, nisi neunistiv i besmrtan... a ponajmanje sam na ulici...

  • Kawa07

    5. septembar 2014 | 13:57

    Uhh, al se najezih. Uzas

  • Jes' vala bas

    5. septembar 2014 | 13:39

    Jooojj.... jadnik... sva sam se najezila :( RIP

  • Student

    5. septembar 2014 | 13:38

    Veliki je problem neiskustvo vozaca kola,koji nemaju osecaj za motocikliste,idu po sistemu ja sam veci. A za kolegu koji je napisao da smo MI krivi u vecini slucajeva...zvanicna statistika kaze da u preko 85% nezgoda u kojima ucestvuje motor,vozac motora nije kriv. A da bih ti to i dokazao JA cu ti pozajmiti moj motor da se jedan dan,polako provozas Beogradom i da vidis da je dzabe sto ne juris kada drugi ne obracaju paznju na tebe. Samo iskustvo me je spaslo 100 puta da ne poginem a isao sam oko 40kmh

    • 5. septembar 2014 | 14:34

      Majalena

      @Student

      U pravu si.Malo se paznje obraca na motocikliste.Kao motorista,pri voznji,morate otvoriti 10 ociju.

    • 5. septembar 2014 | 15:34

      Vladimir

      @Student

      Ne pričajte gluposti, da je ovaj na motoru išao po propisu auto bi bez problema skrenuo udesno. Proceni ti da li onaj iz druge strane ide 80 po propisu ili ide 240. Čovek u kolima je krenuo da skreće dok je motor bio prilično udaljen.

    • 5. septembar 2014 | 15:47

      Djomla

      @Student

      Kako ja kao vozač da obraćam pažnju na tebe kad si za 10 sekundi promeno tri trake na gazeli.Pogledam u retrovizor motociklista u desnoj.Trenutak kasnije iza mene u srednjoj.Dajem žmigavac da pređem u levu kad on projuri pored mene sa te strane.Mi svi vozimo oko 80 a on je proleteo sa preko 120.Odgovori mi molim te kad je neki motociklista stao na semaforu kao treći naprimer.Ne on mora da se provuče između i bude prvi.To isto rade na autoputu provlače se između vozila koja su u svojim trakama.Da li je normalno da ja koji vozim u koloni moram da budem pažljiv prema takvoj vrsti motociklističke nekulture u saobraćaju.Kad budete svatili da ste učesnik u saobraćaju koji zauzima svoje mesto u koloni kao i svi drugi učesnici u saobraćaju biće mnogo manje incidenata.Ruku na srce pravi bajkeri imaju kulturu vozača,ovo negativno se uglavnom odnosi na "skutraše".

    • 5. septembar 2014 | 16:14

      kosta

      @Student

      kako objasnjavas situaciju kad ja vozim bulevarom i to vozim desnom trakom, znaci skroz sam desno, a covjek na motor me pretice puni gas sa moje desne strane... malo mu je lijeva traka, ili oce nesto da dokaze sa tim. sto da sam ga zakacio retrovizorm, bilo bi sjutra u novine "nesavjesni vozac udario motociklistu"?????

  • Super

    5. septembar 2014 | 13:25

    Uff tuga...chuvajte se ljudi..

  • vlada

    5. septembar 2014 | 13:25

    stravično...ovde nije bio kriv ali brzina je velika, nema vremena da reaguje

    • 5. septembar 2014 | 15:26

      Stevan

      @vlada

      Lepo kaze Sasa Matic. Ne uzima Bog, ni dobrog ni zlog, vec onog ko kasno ukoci.. apsolutno mislim da he kriv motociklista za ovu nesrecu, neprilagodjena brzina I verovatno neiskustvo vozaca automobila.

  • M!N

    5. septembar 2014 | 13:20

    Ne brze od zivota..

  • Eagle

    5. septembar 2014 | 13:05

    Uhh. Zabole me pupak kad je rekao jaoo

  • Stevan

    5. septembar 2014 | 12:58

    Nek mu je laka crna zemlja.

  • Kimi

    5. septembar 2014 | 12:55

    U ovom slucaju on nije kriv, ali generalno su "bajkeri" bahati u saobracaju, i uglavnon krivi za vise od 50% nesreca! Pa nisu vam putevi bre trkacke staze!

    • 5. septembar 2014 | 13:25

      Milos

      @Kimi

      100% je on kriv za ovu nesrecu!

    • 5. septembar 2014 | 13:35

      Ivan

      @Kimi

      Isao je mnogo brze od dozvoljene brzine, apsolutno je njegova krivica. Vozac u kojeg je udario jednostavno nije mogao da ga vidi na udaljenosti od preko 100 metara.

    • 5. septembar 2014 | 13:38

      Milica

      @Kimi

      Ja nisam gledala video nemam zeludac za to. Ali problemi se desavaju jer ostali vozaci kada uoce motoristu na 500 m. nemaju realnu sliku kojom brzinom se krece i misle da mogu da se prestroje ili ukljuce u saobracaj a ovaj se za tren oka stvori tu i onda se desava sudar. Put nije mesto za navlacenje brzine pogotovo ne kroz naseljeno mesto.

    • 5. septembar 2014 | 13:41

      Srdjan

      @Kimi

      Tu prijatelju totalno gresis. 85% bajkeri (ne racunam izuzetke koji jurcaju kao i sto ih ima sa nabrijanim autima) nisu krivi, kao sto se vidi i na ovome snimku gde mu je auto presekao put. Pogledaj statistike koje mozes naci na internetu. Takodje jednja od njih da nije zabelezeno da ni jedan pesak nije udaren na pesackom od strane motora.

    • 5. septembar 2014 | 16:16

      veronese

      @Kimi

      Nisu svi bajkeri bahati ako je sudjeno to je to na svu zalost

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA