KOMPANIJA PRED BANKROTOM: Prazni letovi Malezije erlajnsa (FOTO)
"Malezija erlajns" se suočava sa velikim ekonomskim gubitkom nakon što je imala "glavnu ulogu" u dve najgore vazduhoplovne nesreće ove godine. Na osnovu nedavnih fotografija nekoliko preostalih putnika, neki letovi su skoro prazni.
U martu, let 370, koji je krenuo iz Kuala Lumpura za Peking, nestao je sa 227 putnika i 12 članova posade. Šta se desilo sa tim avionom, posle pet meseci je i dalje misterija.
Thank you @MAS it is an amazing surprise! pic.twitter.com/ujlI6nCaWW
— Ping (@WanPingCoombes) August 17, 2014
Onda je prošlog meseca tragedija opet zadesila malezijskog avio-prevoznika, kada je njihova letelica oborena u ukrajinskom vazdušnom prostoru. Svih 283 putnika i 15 članova posade je na mestu ostalo mrtvo. Druga nesreća se ne može direktno prepisati "Maleziji erlajns", jer mnogi veliki prevoznici preleću preko konfliktnih zona.
Ali, ljudi širom sveta gubitak stotine života povezuju sa ovom kompanijom. "Malezija erlajns" poslednjih pet godina posluje u minusu, a nastavila je sa radom i pored velike štete po njenu reputaciju.
Picture sent to me of a Malaysia Airlines flight out of Australia today to Asia | pic.twitter.com/3nrsdKIBmg
— Ricardo Goncalves (@BUSINESSricardo) August 15, 2014
- Avio prevoznik iz jugoistočne Azije troši skoro 2.16 miliona dolara iz svojih rezervi svaki dan. Na ostale poslove dnevno ode 1.6 miliona dolara - napisao je Oliver Mekgi, profesor Univerziteta Hauard.
Da bi poboljšala poslovanje, kompanija je povećala provizije svojim agentima u Australiji, pa je čak i smanjila cenu karte ka nekim destinacijama. Tako, na primer, put od Kuala Lumpura ka Pekingu, u oba pravca, košta 238 dolara iako je karta pre nesreća bila preko 500 dolara.
Picture sent to me of a Malaysia Airlines flight out of Australia today to Asia | pic.twitter.com/3nrsdKIBmg
The importance of brand trust & values. Malaysia Airlines queue for check in empty 1.5hrs before the flight to KL pic.twitter.com/9MStJ66YeW
— Ruslan Kogan (@ruslankogan) March 10, 2014
Ali, ovi pokušaji nisu bili dovoljni da bi se sprečili prazni letovi koji se mogu videti ovih dana. Ranije ovog meseca, državna investiciona kompanija je najavila kompletan remont prevoznika, najavljujući da će ponuditi otkup 31 odsto akcija. Nisu naveli detalje, ali je promena imena i rekonstrukcija sasvim moguća.
Čak iako se preduzmu ekstremne mere, teško je zamisliti da avio-kompanija može da prevaziđe senke koje su nadvile nad njom posle kobnih letova MH370 i MH17.
(Telegraf.rs / Izvor:mashable.com)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Rke Koke
Sta vam je ljudi, sve je to izrezirano da se unisti konkurencija.
Podelite komentar
Rajko
Pa sta drugo da ocekuju, nestaju im avioni puni putnika. A prosle godine je bilo reci i da su bili zainteresovani za kupovinu JAT-a, ala bi nas usrecili...
Podelite komentar
zeljko
A sto ce neko da je kupi za male i nikakve pare! Nije ovo sve slucajnost...
Podelite komentar