Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mitar
Kad bi ubrzali rad na ovoj carini nebi ovo bila srbija valjda po nesto moramo da se razlikujemo najgori smo i ostacemo takvi.
pravnik
A koliko je tek posle toga vozac iscrpljen i takav vozi u saobracaju jer i sami znamo da cekanje u koloni i pomeranje nije spavanje vec cimanje.Gde je tu bezbednost?
Svajcarac
Granicni prelaz Batrovci je izgleda jedan od najusporenijih prelaza,pitanje je ko rukovodi i ko je angazovan od drzavnih sluzbenika kao i koji je broj izvrsilaca ,teretni saobracaj je vecito u kolapsu na ovom prelazu .