Mali: Nacionalna aviokompanija biće stožer rasta nacionalne ekonomije Srbije!
- U tim ugovorima jasno je definisano da Srbija ima obavezu da preuzme stare dugove JAT-a, dok Etihad ima obavezu da investira do 100 miliona dolara - kaže gradonačelnik Beograda
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Begova džamija
Konačno je Srbija dobila avio-kompaniju sa kojom se može da ponositi.
Spectator
Ovde se krije puna istina, nije tačno da Srbija samo preuzima gubitke, već mora svake godine da plaća po 14 miliona, plus nova kompanija ne plaća neke od aerodromskih troškova. Nije urađena procena vrednosti JAT-a, niti je uključena u pogodbu, pa se ustvari NE ZNA koliko je toga dato Etihadu!
Rankov
Ne moraš biti ekspert da shvatiš da je posao sa Er Srbijom i Arapima dobitak za Srbiju. Od jednog gubitaša koji je bio pred gašenjem Srbija dobija modernu kompaniju koja više nije na državnim jaslama već koja će svojim rastom učestvovati u obnovi Srbije.