NEKA OVO BUDE TIJANIN ZAKON: Policija više ne sme da čeka 24 sata kada neko nestane!

Komentari

  • Ana

    11. avgust 2014 | 01:00

    U potpunosti podrzavam ovo! Tako bi mozda mnogi zivoti bili spaseni pre nego sto ih zlocinci ugase! Pre par godina licno sam osetila na svojoj kozi strah kada umalo nisam postala zrtva ko zna kog umobolesnika, koji me je par metara ispred rodjene kuce pratio i na kraju poceo da juri iz meni nepoznatih razloga, sam me je Bog spasio da te noci ne postanem jos jedna zrtva pljacke, silovanja, ili ko zna cega drugog, i dao mi snagu da trcim brze nego sto sam sanjala da mogu i tako umaknem manijaku! Medjutim, i dan danas imam posledice te traume, mucam i imam kosmare, i to ce tako verovatno i ostati. A zasto sve to? Zbog nekog bolesnog manijaka? Molim vas, svi mi mozemo ne dao Bog postati jos jedna Tijana, Milica, Vuk... Vreme je da se zakoni poostre a monstrumi uklone kako bi ovaj svet postao bezbednije mesto za zivot.

  • MvM

    10. avgust 2014 | 11:20

    Uvedite krivično delo Proganjanja (stalking) i znatno će se smanjiti rizik ovakvih događaja.

  • ok

    9. avgust 2014 | 20:33

    Zivim u malom mestu, pa se tesim da su mi cerke Tijaninog godista bezbedne. Nezaleceni psihijatrijski pacijent (posle tri meseca na odeljenju, doktori digli ruke) pre neko vece pratio devojku 20+ celo vece po gradu. Zavrsilo se tako da ga je njen otac sutradan prebio kao psa. Znam da taj manijak ima lovacku pusku kod kuce, a zna i policija. Sta je sve u stanju da uradi, ne smem ni da pomislim, i kada ce njemu kvrcnuti nesto slicno... Ako se sve zna, zasto takvi ljudi nisu pod kontrolom policije? Po zajednicu aposlutno beskoristan element u svakom smislu, a potencijalno opasan...uzas

  • Dale

    9. avgust 2014 | 13:59

    Slazem se

  • dta

    9. avgust 2014 | 13:08

    Podrzavam zakon

  • Marija Mihajlovic

    9. avgust 2014 | 10:50

    Tijanin zakon neka donese i krivicnu odgovornost za roditelje koji pustaju maloletnu decu da bez pratnje odrasle osobe izlaze nocu. To je nedopustiva neodgovornost koju niko ne sankcionise. Ko misli da decacima i devojcicama od 15, 16 godina nocno izlazenje moze nesto dobro da donese, neka se dobro zamisli.

  • Zlatko gajic

    9. avgust 2014 | 08:52

    Podrzavam da se promeni zakon

  • Misko

    8. avgust 2014 | 23:53

    Sve što je u vezi krivičnog dela nad maloletnikom ili sumnje da je reč o trafikingu mora da se radi hitno -bez odlaganja, bez obzira na godine nestale osobe! Uostalom svaki roditelj je po zakonu dužan da vodi računa o svom maloletnom detetu, ili onom koje mu je povereno na čuvanje (rođak na raspustu, nastavnik na ekskurziji i sl.) pa i o njegovoj bezbednosti, što znači da ima pravo i da mu zabrani izlazak bez pratnje odrasle osobe, te svako bekstvo deteta od kuće može da znači da je dete u opasnosti (dovoljno je da bude pod nenasilnim uticajem starijeg dečka npr. što je opet nezakonito jer taj može samo uz pristanak roditelja da ženi maloletnu osobu ili bude u vezi). Isto tako, svaka zlouporeba (ljubomorna žena prijavi da joj je muž otet kako bi policija preko mobilnog operatera proverila gde se on nalazi) se lako rešava - policija pozove tog navodno nestalog, on se javi i rešena stvar, a ljubomornoj ženi 100 sati društvenokorisnog rada. Ako to prijavljuje majka deteta kojeg ne može da drži pod kontrolom - onda cela porodica kod socijalnog radnika i psihologa. Deca su naše najveće blago, i moramo ga čuvati ali ne tako što ćemo ih zatvoriti u kuće već tako što će svi odrasli znati šta je najstrožije kažnjivo, izvršioci zatovreni doživotno i samim tim je broj potencijalnih monstruma na slobodi sveden na minimum. Niko to nije postao u zrelim godinama odjednom - jer mu je baš palo na pamet nego su to većinom zlostavljana deca kojima niko nije pružio zaštitu, njihov zlostavljač nije kažnjen pa im je jedini način da se oslobode uloge žrve bio taj da i sami pribegnu nasilju. Zato treba raditi sa decom koja su trpela nasilje, i pomno pratiti gde su i šta rade oni koji su bili osumnjičeni za to, naročito oni koji su osuđeni na blage kazne i pušteni na slobodu.

  • Marko

    8. avgust 2014 | 22:15

    Da je Tito živ ne bi se ovo desavalo, ją se ne secam kako je bilo tada ali su mi pricali da su svi ziveli bezbedno...ovo je sramota sa Srbiju...

  • Vitka

    8. avgust 2014 | 22:11

    Samo naptred TIJAnin zakon!!

  • mica

    8. avgust 2014 | 21:56

    Konkretno u ovom slucaju ni tih 24h nista ne bi znacilo jer je bila mrtva pola sata posle nestanka

  • Bokser

    8. avgust 2014 | 20:44

    Svaka čast.

  • dufko

    8. avgust 2014 | 18:45

    Razumem ja inicijativu, ovo što se deo je strašno ali nema smisla, zamislite koliki bi policijski aparat trebao da bude... Tako je svuda, negde je čak i tri dana uslov jer bi policija gubila vreme na lažne nestanke. S druge strane bi trebalo da se društvo zapita o nečemu što je ovde kod nas rak rana - deca su sve ranije prepuštena sama sebi jer pre samo desetak godina je bilo nezamislivo da sa 15 godina budete na ulici posle 22h a kamoli posle ponoći... Devojčice već od 12,13 godina sa fejsbuk profilima punim šokantnih fotografija, lažnim noktima, u mini suknjama u gradu posle 22h - povod sa manijake i monstrume kao ovaj... Nemojte me shvatiti pogrešno, jako mi je žao male Tijane, sve je ovo bilo jako strašno ali meni sa 28 godina nisu jasne gore navedene stvari...

    • 8. avgust 2014 | 19:56

      M5

      @dufko

      dufko, onih "nesrećnih devedesetih" smo sedeli napolju do 1-2h, pa i duže kad je bio raspust i to baš u ovoj Subotici i ovom Bajmoku. U pograničnom gradu, za vreme rata, dok je Buvljak cvetao i bilo raznih likova sa raznih strana. I svi smo živi i zdravi. Tako da, ne pričaj nešto o čemu nemaš pojma. Zlo, nažalost, ne bira ni vreme ni mesto.

  • ok

    8. avgust 2014 | 17:42

    samo treba da stoji "brzia pronalazenja maksimalna" ili "vreme pronalazenja minimalno" ovako je kontraproduktivno, a podrzavam milion posto

  • Mim

    8. avgust 2014 | 17:35

    I na sta bi to licilo kad bi neko odraslog coveka koji hoce da pobegne od guzve ili izvrsi preljubu jurio odmah, zbog toga se za odrasle i ceka 24h. Ovde mnogi mnogo vole da im se drzava mnogo petlja u licne stvari, a posle se bune. Gundj!

  • Svetlana

    8. avgust 2014 | 15:52

    Ako išta pozitivno može da ispliva iz ovog užasnog zločina, onda je to upravo ova inicijativa. Kao građanin i pre svega roditelj podržaću izmenu ovog krajnje neefikasnog zakona.

  • Sandra

    8. avgust 2014 | 15:20

    Razumem potrebu, posebno posle ovakvog slučaja i generalno sam za. Međutim, stanite i zapitajte sebe zašto to nije tako do sada u zakonu. Jeste li primetili koliko desetina tinejdžera 'nestane' zato što keva neće da ih pusti u grad, kod dečka, na utakmicu? Pa se jave posle dva dana da su zbrisali, a dotle već imamo šerovane apele, postere... Hitna policijska intervencija sa desetinama ljudi, automobilima i helikopterom nije jeftina, nije jednostavna operativno i na kraju krajeva postoji neki period od nestanka koji je potreban da bi se osnovne stvari saznale da bi uopšte policija ustanovila na koji način treba da pristupi istrazi. Šta mislite o tome da, ako se ispostavi da je lažna uzbuna i klasičan tinejdžerski zbris od kuće, da se porodici naplati sve što je policija radila? Mobilisanje ljudi, logistika, motorika? Pa kad bi tako nekoj familiji stigao račun od dve-tri hiljade evra što im je ćera bila kod momka dva dana, onda biste pričali 'a što su digli buku dok nisu ispitali sve činjenice..' Ovo pitanje ne možemo gledati kroz jedan slučaj.

    • 8. avgust 2014 | 16:32

      Radoznalica

      @Sandra

      Slazem se s Vama.Roditelji moraju vise povesti racuna o maloljetnoj djeci.Sta radi dijete od 15 godina u 2sata poponoci na ulici ?

  • Cu

    8. avgust 2014 | 15:09

    Naravno!

  • wladimir

    8. avgust 2014 | 14:50

    Logicno, vreme je u ovakvim slucajevima presudno!

  • Minja Subota

    8. avgust 2014 | 14:43

    Dobro ste se setili...

  • Šapčanin

    8. avgust 2014 | 14:43

    Slažem se netreba čekati 24 sata nego odmah pokrenuti potragu

    • 8. avgust 2014 | 17:14

      boris

      @Šapčanin

      Citiram komentar "Razumem potrebu, posebno posle ovakvog slučaja i generalno sam za. Međutim, stanite i zapitajte sebe zašto to nije tako do sada u zakonu. Jeste li primetili koliko desetina tinejdžera ‘nestane’ zato što keva neće da ih pusti u grad, kod dečka, na utakmicu? Pa se jave posle dva dana da su zbrisali, a dotle već imamo šerovane apele, postere… Hitna policijska intervencija sa desetinama ljudi, automobilima i helikopterom nije jeftina, nije jednostavna operativno i na kraju krajeva postoji neki period od nestanka koji je potreban da bi se osnovne stvari saznale da bi uopšte policija ustanovila na koji način treba da pristupi istrazi. Šta mislite o tome da, ako se ispostavi da je lažna uzbuna i klasičan tinejdžerski zbris od kuće, da se porodici naplati sve što je policija radila? Mobilisanje ljudi, logistika, motorika? Pa kad bi tako nekoj familiji stigao račun od dve-tri hiljade evra što im je ćera bila kod momka dva dana, onda biste pričali ‘a što su digli buku dok nisu ispitali sve činjenice..’ Ovo pitanje ne možemo gledati kroz jedan slučaj."

  • WTF

    8. avgust 2014 | 14:41

    Ma dzaba vam sad svi zakoni svijeta,dijeteta vise nema.Samo se nadam da se ovo vise ponoviti nece!!!

  • BODŽI

    8. avgust 2014 | 14:32

    Nemojte me pogrešno shvatiti, ovo jest strava i užas, ali ako bi po nekom novom zakonu policija morala odma da traži nestale osobe, pa ima da ih narod voza uz duž i popreko, i ovako ljudi zovu zbog nekih gluposti A moš tek mislit kako će ako im se neko ne vrati kući kad oni misle da bi trebali.. Moje saučešće familiji.

  • Srb

    8. avgust 2014 | 14:18

    Pocivaj u miru.....

  • yvhjbb

    8. avgust 2014 | 14:13

    slazem se

  • Joksi15

    8. avgust 2014 | 14:12

    Ja sam za. Samo, problem je taj, što neke osobe pobegnu od kuće, iz njima znanog razloga. Zbog takvih, policija njih traži, umesto da rešava ozbiljne slučajeve!!! Zato i postoji rok od 24h, jer je to optimalno vreme da se osoba vrati kući. Mada, u nekim slučajevima, prave se izuzeci i osoba se odmah traži. I da, predlažem da se angažuju dodatne policijske snage. Ranije, pričala mi je majka, nisi mogao da vidiš nikog kasno uveče napolju. Policija je patrolirala naseljima, znalo se za red. Treba više policije da bude, pa kad neko vidi policiju, zamisliće se da li će da počini neki zločin. Policija je nekad imala ugled i treba to da povrati. Ona je tu, da pored vojske, štiti svoj narod!

  • Super

    8. avgust 2014 | 14:11

    Potpisujem za.

  • N.N.

    8. avgust 2014 | 13:57

    Tačno. Ako Evropa ne dozvoljava smrtnu kaznu, valjda dozvoljava da potraga krend Odmah, kada je i najvažnije. Da je telefon lociran odmah, možda bi se ovo i sprečilo.

  • Miki

    8. avgust 2014 | 13:52

    Zakon je takav jer tinejdzeri stalno beze od kuce, sa momcima i devojkama i slicno. Kad malo dete nestane odmah ga traze. Inace nista ne bi vredelo i da su krenuli posle dva sata da je traze jer je ona tada vec bila mrtva. A da krenu da traze odmah tinejdzera kad zakasni kuci 15min ili sat vremena policija bi samo to i radila

  • Baba Višnja

    8. avgust 2014 | 13:51

    Bolje da od 100 prijavljenih slučajeva, 99 budu lažni slučajevi nestanka obesnih tinejdžerki i uzaludno trošenje resursa, ako će onaj jedan pravi slučaj biti otkriven na vreme pre nego što de desi tragedija kao u Tijaninom slučaju. Jer koliko vidim, policija na ulicama se nevidjeno smara, a sve to svi mi finansiramo iz budžeta RS, pa ono, neka nešto rade, makar većinom i uzalud, nikad ne znaš kad je zaista ozbiljno.

  • davor

    8. avgust 2014 | 13:51

    Naravno za..

  • Ivke

    8. avgust 2014 | 13:43

    Slazem se da treba menjati zakon samo nisam siguran koliko je realno. Pa na svako kasnjenje iz izlaska,ne javljanje na mobilni roditelji ce zvati policiju.

  • Luna

    8. avgust 2014 | 13:38

    Podrzavam!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA